Τεχνολογία

Γιούρι Γκέλερ προς NASA: Ετοιμαστείτε έρχονται εξωγήινοι-Είναι ήδη στην γαλαξιακή μας αυλή

Το γνωστό και στην Ελλάδα μέντιουμ Uri Geller προειδοποιεί τη NASA να προετοιμαστεί για εξωγήινη εισβολή μετά από "τρομακτική" ανακάλυψη...

Ο...δαμαστής κουταλιών πιστεύει ότι μια πηγή ενέργειας που εντοπίστηκε 4.000 έτη φωτός μακριά θα μπορούσε να είναι "ανώτερα" όντα από το διάστημα και τώρα έχει προβλέψει μια "μαζική προσγείωση σύντομα".

Αναλυτικότερα, ο Uri Geller έστειλε μια προειδοποίηση στη NASA να προετοιμαστεί για μια εισβολή εξωγήινων πολύ σύντομα.

Εκτιμά ότι μια "μαζική προσγείωση" είναι στα σκαριά, αφού οι επιστήμονες βρήκαν μια τεράστια πηγή ενέργειας 4.000 έτη φωτός μακριά.

Ο Uri δήλωσε στους θαυμαστές του ότι δεν υπάρχει "καμία αμφιβολία" στο μυαλό του ότι η ανακάλυψη συνδέεται με εξωγήινη νοημοσύνη.

Και ο 75χρονος παρότρυνε τους ειδικούς στην Ουάσιγκτον - και τους υπόλοιπους από εμάς - να περιμένουν το απροσδόκητο.

Ο ίδιος ανακοίνωσε στο Instagram: "Μια ομάδα που χαρτογραφεί τα ραδιοκύματα στο σύμπαν ανακάλυψε κάτι ασυνήθιστο που απελευθερώνει μια γιγαντιαία έκρηξη ενέργειας τρεις φορές την ώρα και δεν μοιάζει με οτιδήποτε έχουν δει οι αστρονόμοι στο παρελθόν. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αυτό συνδέεται με εξωγήινη νοημοσύνη πολύ πολύ ανώτερη από τη δική μας. Αρχίστε να αποκρυπτογραφείτε τα μηνύματά τους! Μας προετοιμάζουν για μια μαζική προσγείωση σύντομα!

Οι επιστήμονες δήλωσαν ότι δεν είχαν ξαναδεί κάτι παρόμοιο με το "τρομακτικό" νέο φαινόμενο.

Πιστεύουν ότι θα μπορούσε να είναι ένα άστρο νετρονίων ή ένας λευκός νάνος - καταρρεύσαντες πυρήνες άστρων - με ένα εξαιρετικά ισχυρό μαγνητικό πεδίο, γνωστό ως "magnetar".

Η αστροφυσικός δρ Natasha Hurley-Walker, από το Πανεπιστήμιο Curtin της Αυστραλίας, δήλωσε: "Αυτό το αντικείμενο εμφανιζόταν και εξαφανιζόταν σε διάστημα λίγων ωρών κατά τη διάρκεια των παρατηρήσεών μας. Αυτό ήταν εντελώς απροσδόκητο. Ήταν κάπως τρομακτικό για έναν αστρονόμο επειδή δεν υπάρχει τίποτα γνωστό στον ουρανό που να το κάνει αυτό. Και είναι πραγματικά πολύ κοντά μας - περίπου 4.000 έτη φωτός μακριά. Είναι στη γαλαξιακή μας αυλή"