Εκκλησία

Αχαΐα: Η φωτιά πέρασε πάνω από το εκκλησάκι αλλά δεν έπαθε το παραμικρό (βίντεο)


Όλοι πίστευαν ότι το μικρό εκκλησάκι του Αγίου Δημητρίου στο Άνω Μπράτι θα καεί. Το έβλεπαν από μακριά μέσα στις φλόγες. Η πύρινη λαίλαπα που ξεκίνησε από το Σαντομέρι και κατέστρεφε ότι έβρισκε μπροστά της, έζωσε τον Άγιο Δημήτριο.

Πέρασε από πάνω του. Όμως δεν έπαθε το παραμικρό.

Την επόμενη μέρα, μέσα από το βίντεο που παραχώρησε ο πρόεδρος του Συλλόγου Πολυλόφου Αγία Μαρίνα Γιώργος Ρήγας, φαίνεται το «θαύμα».

Το εκκλησάκι ανάμεσα στα αποκαΐδια…

Tempo24.gr

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ