Ελληνοτουρκικά

Το ΠΝ θωρακίζει το Καστελόριζο - Ο υποβρύχιος «κυνηγός» που θα αποτρέψει το «Oruc Reis»

Μόνο και μόνο η πιθανότητα ή οι πληροφορίες που θέλουν το «Oruc Reis» τα επόμενα 24ωρα να λύνει κάβους από την θάλασσα του Μαρμαρά, άμεσα έθεσαν τα αντανακλαστικά των Ενόπλων Δυνάμεων όχι μόνο σε επιφυλακή αλλά εμπράκτως φάνηκε η πρόθεση πως τίποτα δεν πρόκειται να γίνει στα τμήματα της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας χωρίς την συγκατάθεση της Αθήνας.

Σύμφωνα με ανώτατη πηγή, όπως αναφέρει το hellasjournal ακόμη και η αποστολή υποβρυχίου στην ευρύτερη περιοχή δίνει το στίγμα των Ελληνικών προθέσεων και στέλνει το μήνυμα πως οποιαδήποτε στιγμή θελήσει η Τουρκία να προκαλέσει, θα’ χει ν’ αντιμετωπίσει ουσιαστικά προβλήματα, τα οποία δεν θα της επιτρέπουν να πραγματοποιήσει τα μεγαλεπήβολα σχέδια που είχαν ανακοινωθεί μέσω κυβερνητικών Αξιωματούχων της Άγκυρας.

Ο υποβρύχιος κυνηγός τύπου 214, σε κάθε περίπτωση έχει πολλές ικανότητες και οι γείτονές μας γνωρίζουν πως έχουν απέναντί τους ότι πιο σύγχρονο έχει υπάρξει σε συμβατικό υποβρύχιο που σε κάθε διασυμμαχική άσκηση καταλαβαίνουν τα έτη που βρίσκεται μπροστά η χώρα μας σ’ αυτό τον τόσο ιδιαίτερο τομέα.

Εκτός όμως από το υποβρύχιο τύπου «Παπανικολής» εφόσον ξεκινήσει το δίδυμο σεισμογραφικό του «Barbaros» και περάσει τα στενά των Δαρδανελίων, τότε στενό αναμένεται και το pressing από τα Ελληνικά πολεμικά πλοία επιτήρησης.

Σενάρια έτοιμα να εκτυλιχθούν εφόσον απαιτηθεί

Πάντως μπορεί και αυτή η πληροφορία για επικείμενη έναρξη ταξιδιού για το δεύτερο Τουρκικό σεισμογραφικό ν’ αποδειχθεί μια ακόμη Fake είδηση σαν αυτές που έχουν συνηθίσει να βγάζουν προς τα έξω οι γείτονές μας.

Δεν θα παραξενέψουν και κανέναν, δικαιολογίες του τύπου ότι δεν έγινε τελικά ο απόπλους από μια «βλάβη» σε κάποιο όργανο του πλοίου.

Το ίδιο είχε γίνει και με το πλωτό γεωτρύπανο «Fatih». Αύγουστο είχαν πει ότι θα ξεκινήσει και απαιτήθηκαν κάποιοι μήνες για τον απόπλου του. Σε κάθε περίπτωση τα πάντα παρακολουθούνται και αναλόγως κινείται και το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό ως θεματοφύλακας στο Αιγαίο της Εθνικής Κυριαρχίας.

Σενάρια που είναι ήδη έτοιμα και εγκεκριμένα από την Στρατιωτική ηγεσία. Εκείνο που μένει είναι το τελικό πράσινο φως από την πολιτική ηγεσία για το τι θα πράξουν και πως τα πλοία και όχι μόνο…

Μέχρι τώρα υπάρχουν ορισμένες πληροφορίες- που μένει να επιβεβαιωθούν στην πράξη- αλλά και εκτιμήσεις από την πλευρά επιτελών, οι οποίες λένε ότι το πιο πιθανό σενάριο είναι το ταξίδι του «Oruc Reis» να τελειώσει σύντομα και μόνο με τον πλου του προς την Κυπριακή ΑΟΖ, διότι όλο το πειρατικό ενδιαφέρον της Τουρκίας δείχνει ότι μονοπωλείται στα ενεργειακά της Κύπρου.

Το ΠΝ θέλει να είναι πιο μπροστά από το ερευνητικό
Το να κάνει ένα πέρασμα κατά τον πλου στα τμήματα της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας, χωρίς να σταματήσει ή και να κάνει μικρή στάση, για την πλειονότητα δεν σημαίνει τίποτα. Για τους έμπειρους Αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού, αφήνει το μήνυμα της διεκδίκησης και είναι ο λόγος που έχουν επιμείνει στις προτάσεις τους: Μία μονάδα επιφανείας του Ελληνικού Στόλου να είναι εκεί πριν φτάσει το ερευνητικό.

Κανείς αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα αν μια από τις κύριες προθέσεις των Τούρκων είναι και κάποια θαλάσσια περιοχή ανάμεσα σε Ρόδο, Καστελόριζο, Κάρπαθο, Κάσο, Κρήτη ή δηλώνουν τις προθέσεις αυτές και προκαλούν διαρκώς σε αυτές για ν’ απασχολήσουν τις Ένοπλες Δυνάμεις σ’ αυτά τα σημεία και εκείνοι να εργάζονται αλλού, στην Αν. Μεσόγειο που εκεί έχουν δείξει την πρόθεση του «ήρθα πειρατικά και θα μείνω».

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...
Ένοπλες Συρράξεις 0

Σοβαρές ζημιές υπέστη το Ρωσικό σκάφος "Yamal" στην Κριμαία- Απομακρύνεται η πιθανότητα Ρωσικής αποβατικής ενέργειας στην Οδησσό

Η Κριμαία δεν είναι ασφαλής για τον Ρωσικό στόλο, ο οποίος αναγκαστικά έχει μετακινηθεί κατά κύριο λόγο ανατολικότερα...