ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ! Γάλλοι κομάντος κατέσχεσαν το τρίτο ρωσικό δεξαμενόπλοιο στην Μεσόγειο

Το Γαλλικό Ναυτικό κατέσχεσε δεξαμενόπλοιο που συνδέεται με τη Ρωσία στα ανοιχτά της Σικελίας

Τους τελευταίους μήνες, αρκετές χώρες του ΝΑΤΟ και της ΕΕ έχουν αυξήσει την επιτήρηση πλοίων που είναι ύποπτα ότι λειτουργούν υπό αδιαφανείς δομές ιδιοκτησίας, αλλάζουν συχνά σημαίες ή χρησιμοποιούν άλλες μεθόδους που έχουν σχεδιαστεί για να παρακάμπτουν τις διεθνείς κυρώσεις

Το Γαλλικό Ναυτικό αναχαίτισε και εκτροπή πορείας ένα δεξαμενόπλοιο με σημαία Καμερούν στην κεντρική Μεσόγειο, αφού ανακάλυψε στοιχεία που υποδηλώνουν ότι το πλοίο έπλεε με ψευδή σημαία

Περισσότερα βίντεο στο Nationalpost TV: https://www.youtube.com/channel/UCPxvyh6zOHbjp_vF1KLeI9Q

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News