Είναι επίσημο! Η Ελλάδα ανέπτυξε το πρώτο μη επανδρωμένο επίγειο όχημα (UGV) σε όλα τα Βαλκάνια

Το UGV Spectre προϊόν συνεργασίας της EODH για τον ελληνικό Στρατό

Ο πόλεμος στην Ουκρανία δείχνει την ευρεία χρήση μη επανδρωμένων χερσαίων οχημάτων

ο προηγμένο UGV Spectre, αποτέλεσμα της συνεργασίας της EODH και της DUMA με τον τηλεχειριζόμενο σταθμό οπλισμού (RWS) LOKI της Valhalla, αποτελεί ιδανική λύση ως συνεργατικό όχημα (loyal wingman) για τα MBTs (Leo 2HEL/A4) και ΤΟΜΑ/ΤΟΜΠ (π.χ. Marder, Λεωνίδας) των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων

Περισσότερα βίντεο στο Nationalpost TV: https://www.youtube.com/channel/UCPxvyh6zOHbjp_vF1KLeI9Q

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News