Κοινωνία
Θεσσαλονίκη: Αναβλήθηκε η υπόθεση του γιατρού με το φακελάκι
Αναβλήθηκε η εκδίκαση της υπόθεσης του 60χρονου γιατρού, σε δημόσιο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, που συνελήφθη ύστερα από καταγγελία ασθενούς ότι ζήτησε και έλαβε «φακελάκι» 300 ευρώ