Κοινωνία
Χειροπέδες σε 13 άτομα που οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα στη Θεσσαλονίκη - Δύο από αυτούς ήταν μεθυσμένοι
Συγκεκριμένα, σε ελέγχους της Αστυνομίας το τελευταίο 48ωρο, εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν 13 άτομα τα οποία βρέθηκαν να οδηγούν χωρίς δίπλωμα