Πολιτική

Μύρισε εκλογές! Κυβερνητική «απόβαση» στην Πελοπόννησο με αιχμή επενδύσεις και παραγωγή

Η Πελοπόννησος μετατρέπεται σε έναν από τους βασικούς σταθμούς της πολιτικής εξόρμησης της Νέας Δημοκρατίας, καθώς το κυβερνητικό επιτελείο εντείνει τις περιοδείες στην περιφέρεια, επιχειρώντας να συνδέσει το κυβερνητικό έργο με την καθημερινότητα των πολιτών και να αναδείξει το αφήγημα της ανάπτυξης ενόψει της πορείας προς τις επόμενες εθνικές εκλογές.

Στην Αρκαδία, το κλιμάκιο με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και τον γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Κωνσταντίνο Κυρανάκη επικέντρωσε την επίσκεψή του στη βιομηχανική παραγωγή, τις επενδύσεις και τα έργα υποδομής. Στη ΒΙΠΕ Τρίπολης ενημερώθηκαν για την ανάπτυξη της φαρμακοβιομηχανίας, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και τη συνεργασία των επιχειρήσεων με την τοπική κοινωνία, ενώ ακολούθησαν επαφές με επαγγελματίες στην αγορά της Τρίπολης και συνάντηση με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχό.

Στο τραπέζι βρέθηκαν οι αναπτυξιακές παρεμβάσεις στην περιοχή, αλλά και το ενδεχόμενο επαναλειτουργίας τμημάτων του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου με βιώσιμο σχεδιασμό. Ο κ. Χατζηδάκης επισκέφθηκε ακόμη το Άστρος, όπου ενημερώθηκε για την αναβάθμιση του λιμανιού και την επαναλειτουργία του μουσείου, ενώ ο κ. Κυρανάκης είχε συναντήσεις με το Επιμελητήριο Αρκαδίας και τον Σύλλογο ΑμεΑ.

Η περιοδεία ολοκληρώθηκε με συνάντηση κομματικών στελεχών και την Πολιτική Ακαδημία της ΝΔ στην Τρίπολη, όπου παρουσιάστηκαν ως βασικές προτεραιότητες η ενίσχυση της παραγωγής, η προσέλκυση επενδύσεων, η σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, η στήριξη της επιχειρηματικότητας και η αναβάθμιση κρίσιμων υποδομών.

Ο Κωστής Χατζηδάκης υποστήριξε ότι η Αρκαδία αποτελεί απάντηση σε όσους θεωρούν ότι η Ελλάδα δεν διαθέτει βιομηχανία ή ότι η κυβέρνηση δεν επενδύει στην περιφέρεια, σημειώνοντας ότι οι νέες επενδύσεις στη φαρμακοβιομηχανία δημιουργούν ποιοτικές θέσεις εργασίας και προσελκύουν ακόμη και νέους που επιστρέφουν από την Αθήνα για να εργαστούν στην περιοχή. Από την πλευρά του, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στάθηκε στη σημασία των παραγωγικών επενδύσεων, υπογραμμίζοντας ότι στόχος είναι «περισσότερες δουλειές, καλύτερες υποδομές και περισσότερες ευκαιρίες» για τους κατοίκους της περιφέρειας, ενώ για τον σιδηρόδρομο ξεκαθάρισε ότι οι αποφάσεις θα ληφθούν μόνο με μακροπρόθεσμο και βιώσιμο σχεδιασμό.

Παράλληλα, στην Κορινθία ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μαργαρίτης Σχοινάς πραγματοποίησε σειρά επαφών με αυτοδιοικητικούς, συνεταιρισμούς, παραγωγικούς φορείς και εκπροσώπους του αγροτικού κόσμου. Επισκέφθηκε τη Νεμέα, όπου συζήτησε με αμπελουργούς και οινοποιούς για την πορεία της παραγωγής, τις εξαγωγές και τις επιπτώσεις του πρόσφατου παγετού, ενώ στο Επιμελητήριο Κορινθίας τέθηκαν ζητήματα που αφορούν τις πληρωμές, τη νέα ΚΑΠ, το αυξημένο κόστος παραγωγής και τις ανάγκες του πρωτογενούς τομέα.

Στις δηλώσεις του ο υπουργός χαρακτήρισε την Κορινθία «βαρόμετρο της εθνικής οικονομίας», υποστηρίζοντας ότι οι θετικές επιδόσεις της ελληνικής οικονομίας πρέπει να μεταφραστούν και σε ισχυρότερη στήριξη του πρωτογενούς τομέα. Παράλληλα έστειλε και πολιτικό μήνυμα, λέγοντας ότι όσο πλησιάζουν οι εκλογές η Νέα Δημοκρατία εξακολουθεί να αποτελεί την πιο αξιόπιστη πρόταση διακυβέρνησης, τονίζοντας πως «η μόνη μας έγνοια, ο μόνος μας αντίπαλος, είναι τα προβλήματα του τόπου».

GALLERY

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ