Πολιτική

Γιώργος Μυλωνάκης: Επέστρεψε από τη Γερμανία, συνεχίζει σε κέντρο αποκατάστασης στην Ελλάδα

 

Στην Ελλάδα επέστρεψε μετά τις θεραπείες που έκανε σε κέντρο αποκατάστασης στη Γερμανία ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Γιώργος Μυλωνάκης, ο οποίος στις 15 Απριλίου υπέστη ρήξη ανευρύσματος στον εγκέφαλο.

«Οι Γερμανοί έκαναν αυτό που έπρεπε, και το έκαναν καλά χωρίς να αδικήσουμε τους Έλληνες γιατρούς γιατί ο Γιώργος Μυλωνάκης είχε την τύχη να βρεθεί στον Ευαγγελισμό με μια πολύ καλή ομάδα γιατρών» είπε αρχικά η Σταματίνα Τσιμιτσιλή μεταφέροντας την είδηση.

Όπως είπε «ο Γιώργος Μυλωνάκης είναι πλέον στην Ελλάδα, σε ένα κέντρο αποκατάστασης».

Σύμφωνα με την ίδια «είναι καλύτερα τα πράγματα και οι καλά γνωρίζοντες λένε ότι μπορεί να είναι και όλα καλά πολύ σύντομα».

Απευθυνόμενη, μάλιστα, στη σύζυγό του κ. Μυλωνάκη, Τίνα Μεσσαροπούλου, «ετοιμάσου για θρησκευτικό τουρισμό, τόσα ταξίματα έχουμε κάνει».

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος
Ελληνοτουρκικά 0

Κλίμα έντασης στα σύνορα! Την ώρα που η Τουρκία πιέζει τον Έβρο, η στάση του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως φέρνει κύμα αντιδράσεων

Το «Δόγμα Οζάλ» για το Μεταναστευτικό-Σειρά δημοσιευμάτων του ελληνικού τύπου μιλούν για ραγδαία αύξηση ενδιαφέροντος...