«Στη μια περίπτωση υπήρξε παραβίαση σε 32 κωδικούς για το πλαφόν στο ποσοστό κέρδους και η επιχείρηση αυτή ήταν υπότροπη, ενώ στη δεύτερη περίπτωση είχαμε παραβίαση του Κώδικα Δεοντολογίας για τις παραπλανητικές εκπτώσεις σε 36 κωδικούς προϊόντων», τόνισε και πρόσθεσε:
«Όποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ θεωρεί ότι έχει αδικηθεί, μπορεί να πάει στα δικαστήρια και να διεκδικήσει το δίκιο της».
Ο Υπουργός Ανάπτυξης ανέφερε στη συνέχεια πως «οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ και η βιομηχανία τροφίμων έχουν αναλάβει τη δέσμευση να μειώσουν άμεσα τις τιμές σε 1.000 κωδικούς προϊόντων. Καλά θα κάνουν να συνειδητοποιήσουν ότι αυτή η δέσμευση αφορά και την εικόνα τους και το πώς τους αντιμετωπίζει η κοινωνία».
Για το πραγματικό κέρδος των σούπερ μάρκετ, ο Υπουργός Ανάπτυξης ξεκαθάρισε ότι «δεν έχουμε πρόβλημα με τα κέρδη, θέλουμε να κερδίζουν οι επιχειρήσεις, αλλά να μην υποστηρίζουν ότι είναι 1,5% και γι’ αυτό δεν μπορούν να μειώσουν τις τιμές. Ας κερδίζουν λιγότερα, διευκολύνοντας τους συμπολίτες μας που έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα».
Ο κ. Θεοδωρικάκος αναφέρθηκε και στη νέα εθνική Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, τονίζοντας πως «έχουμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την προστασία των πολιτών, μια μεταρρύθμιση που συναντάει αντιστάσεις, αλλά θα γίνει πράξη. Μια νέα Ανεξάρτητη Αρχή που την ενισχύουμε με 300 νέους ελεγκτές, σύγχρονα ψηφιακά μέσα και θα αποτελεί μια πραγματική ασπίδα για τους καταναλωτές. Θα ψηφιστεί τις επόμενες 50 ημέρες, ακολουθεί η επιλογή του διοικητή με πενταετή θητεία και δεν θα εξαρτάται από την εκάστοτε Κυβέρνηση. Η νέα Αρχή θα είναι έτοιμη το πρώτο εξάμηνο του 2026».