Καραμανλής
Πολιτική

Καραμανλής: Ο νέος δρόμος Πάτρα–Πύργος είναι έργο των πολιτών

Με αφορμή την παράδοση του νέου αυτοκινητοδρόμου Πάτρα–Πύργος, ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, επανέρχεται με αιχμές κατά του ΣΥΡΙΖΑ, ανεβάζοντας τους τόνους της πολιτικής αντιπαράθεσης για τα δημόσια έργα.

Σε ανάρτησή του, ο κ. Καραμανλής κάνει λόγο για «βαθιά πεποίθηση» ότι τα μεγάλα έργα ανήκουν στους πολίτες και όχι στα κόμματα. Ωστόσο, δεν παραλείπει να επιρρίψει ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση, την οποία κατηγορεί ότι ακύρωσε τον διαγωνισμό που είχε προκηρυχθεί το 2014, διασπώντας το έργο σε οκτώ εργολαβίες «για να εξυπηρετήσει συμφέροντα που όλοι γνωρίζουμε», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Ο πρώην υπουργός περιγράφει μια περίοδο «εγκατάλειψης» και «στασιμότητας» επί ΣΥΡΙΖΑ, αφήνοντας αιχμές για τη διαχείριση όχι μόνο του Πάτρα–Πύργος αλλά και άλλων κρίσιμων έργων, όπως ο Ε65, το Άκτιο–Αμβρακία και τα έργα του Μετρό. Υποστηρίζει ότι η περίοδος 2019–2023 αποτέλεσε κρίσιμο σταυροδρόμι για την επανεκκίνηση και ολοκλήρωσή τους, παρά τις –κατά τον ίδιο– «αήθεις προσωπικές επιθέσεις» που δέχθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ όταν αποφασίστηκε η ένταξη του έργου στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού.

Ο κ. Καραμανλής κάνει λόγο για σκληρές διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να «ξεμπλοκάρει» το έργο, που όπως σημειώνει, ήταν ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια και την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας.

Κλείνοντας, αποδίδει τα εύσημα σε όλους όσοι συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του έργου, τονίζοντας ότι η Πολιτεία εκπλήρωσε μια κρίσιμη δέσμευση απέναντι στους πολίτες της περιοχής.

Η δήλωσή του, με σαφή πολιτικό πρόσημο, έρχεται να προστεθεί στον δημόσιο διάλογο για τη διαχείριση των υποδομών και των μεγάλων έργων, σε μια περίοδο όπου η κυβέρνηση επιχειρεί να κεφαλαιοποιήσει την πρόοδο που καταγράφεται στα έργα μεταφορών, ενώ η αντιπολίτευση ανεβάζει τους τόνους για τις καθυστερήσεις και τις προτεραιότητες του κυβερνητικού σχεδιασμού.

Ολόκληρη η ανάρτηση

«Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών- Πύργου παραδίδεται στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Δυτικής Ελλάδας και δεν μπορούμε παρά να είμαστε υπερήφανοι για την ολοκλήρωσή του μεγαλύτερου τμήματός του. Βαθιά πεποίθησή μου ήταν και παραμένει ότι τα μεγάλα έργα δεν ανήκουν σε κανένα υπουργό, σε κανένα κόμμα και σε καμία κυβέρνηση, παρά στις Ελληνίδες και τους Έλληνες και μόνο.

Ωστόσο, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι μία κυβέρνηση, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, έκανε τα πάντα ώστε αυτό το έργο να μην ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί αφού ακύρωσε τον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το 2014, αφού "εσπασε" το έργο σε οκτώ εργολαβίες, για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα που όλοι γνωρίζουμε, ουσιαστικά το εγκατέλειψε, κληροδοτώντας μας το 2019 ένα ακόμα βαλτωμένο έργο που υπήρχε μόνο στα χαρτιά.

Όταν πήραμε την απόφαση να εντάξουμε το έργο στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού -έπειτα από σκληρές διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή- και να υπογράψουμε τη νέα σύμβαση στις 15 Δεκεμβρίου του 2021 ώστε να ξεκινήσει επιτέλους να υλοποιείται, δέχτηκα αμέτρητες αήθεις προσωπικές επιθέσεις από ολόκληρο τον κομματικό μηχανισμό και τους εκλεκτούς του ΣΥΡΙΖΑ, παρά το γεγονός ότι γνώριζαν εκ των έσω ότι αν παρέμεναν οι οκτώ εργολαβίες, ο αυτοκινητόδρομος αυτός με τα εκατοντάδες κάθε χρόνο τροχαία, δεν θα τελείωνε ποτέ.

Την ίδια τακτική εξάλλου ακολούθησαν και με όλα τα μεγάλα έργα που βάλτωναν και καταφέραμε να ξεμπλοκάρουμε την περίοδο 2019- 2023, ώστε σήμερα να ολοκληρώνονται και να παραδίδονται στους πολίτες, όπου ανήκουν: ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας- Ε65, ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία με τη διπλή σύνδεση της Λευκάδας, τα μεγάλα έργα του Μετρό.

Η πολιτεία όφειλε το κρίσιμο αυτό έργο ανάπτυξης και ασφάλειας στην Δυτική Ελλάδα και σήμερα εκπληρώνει τη δέσμευσή της. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλες και όλους όσοι εργάστηκαν με αφοσίωση και επαγγελματισμό, ώστε να γίνει επιτέλους πραγματικότητα»

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ