Πολιτική

Υπ. Τουρισμό: Ξεκινά καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας για τη Ρόδο

Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, είναι η πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Τουρισμού, σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ, μετά και τη δοκιμασία που βίωσαν κάτοικοι και επισκέπτες στο νησί.

Η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον ΓΓ Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. 

Kατά τη διάρκεια της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού. 

Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

f35
Ελληνοτουρκικά 0

Η Ισραηλινή επίθεση στο Κατάρ "σκότωσε" την πώληση των Αμερικανικών F-35 στην Τουρκία - Η Ελλάδα θα συνεχίσει να έχει "το πάνω χέρι" στο Αιγαίο

Έχοντας η Πολεμική Αεροπορία μας το πάνω χέρι στο Αιγαίο, θα αποτελούσε ισχυρότατο ανασχετικό παράγοντα στα επιθετικά -...