Μ

ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ

ΗΠΑ 0

Ομπάμα κατά Τραμπ για τον πόλεμο του Ιράν: "Ξοδέψαμε δισεκατομμύρια και ίσως είμαστε σε χειρότερη θέση"

«Έχουμε πλέον πολεμήσει σε έναν πόλεμο, έχουμε δαπανήσει δισεκατομμύρια επί δισεκατομμυρίων δολαρίων, ξέρετε, έχουμε ασκήσει τεράστια πίεση στον στρατό μας»
ΣΧΕΤΙΚΑ
ΗΠΑ 0

Τα δάκρυα του Ομπάμα στο «εγκώμιο» της Μισέλ: «Δεν έλιωσες ούτε μία φορά από τη ζέστη...»

Μου είπες πριν από τόσα χρόνια ότι δεν μπορούσες να μου υποσχεθείς τον κόσμο, αλλά μπορούσες να μου υποσχεθείς μια ενδιαφέρουσα ζωή
ΣΧΕΤΙΚΑ