Κίνα
Ενημερώθηκε στις:

Ετοιμάζονται για "πυρηνική αποκάλυψη"! Πρωτοφανές πείραμα Κινέζων: Ετοιμάζουν γενετική παρέμβαση για υπερστρατιώτες ανθεκτικούς στην ακτινοβολία

Μια ομάδα επιστημόνων στρατιωτικής ιατρικής στην Κίνα λέει ότι έχει εισαγάγει ένα γονίδιο από τα μικροσκοπικά βραδύπορα, γνωστά και ως "αρκούδες του νερού", σε ανθρώπινα εμβρυϊκά βλαστοκύτταρα και αύξησε σημαντικά την αντίσταση αυτών των κυττάρων στην ακτινοβολία.

Η South China Morning Post, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα ένα ασυνήθιστο θέμα που βασίζεται σε μια σημαντική ανακοίνωση από μια ομάδα επιστημόνων που συνδέονται με τον κινεζικό στρατό και εργάζονται στο Πεκίνο: «Η κινεζική ομάδα πίσω από ένα ακραίο πείραμα γονιδίων σε ζώα λέει ότι μπορεί να οδηγήσει σε σούπερ στρατιώτες που επιβιώνουν σε πυρηνικό fallout».

Η στρατιωτική βιολογική έρευνα αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στο κινεζικό περιοδικό Military Medical Sciences, και κερδίζει όλο και περισσότερο την προσοχή και το ενδιαφέρον των μέσων ενημέρωσης στην επιστημονική κοινότητα, αλλά εγείρει επίσης σοβαρά ηθικά διλήμματα, παρά το γεγονός ότι οι επόπτες του πειράματος το χαρακτηρίζουν ως «απολύτως νόμιμο».

«Είπαν ότι η επιτυχία σε αυτό το άνευ προηγουμένου πείραμα θα μπορούσε να οδηγήσει σε εξαιρετικά σκληρούς στρατιώτες που θα μπορούσαν να επιβιώσουν από πυρηνικό fallout», γράφει η SCMP. Η πρωτοβουλία αφορούσε την πειραματική εισαγωγή στο ανθρώπινο DNA (χρησιμοποιώντας εμβρυϊκά κύτταρα) ενός βασικού γονιδίου που εντοπίζεται στα βραδύπορα. Το εν λόγω γονίδιο δίνει στο μικροσκοπικό πλάσμα σπάνια αντίσταση στην ακτινοβολία και άλλες ακραίες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Οι επιστήμονες θεωρούσαν εδώ και καιρό ότι οι αρκούδες του νερού, μπορεί να κρύβουν γενετικά μυστικά που μια μέρα θα μπορούσαν να είναι το κλειδί για την ανθρώπινη επιβίωση και μακροζωία. Το μικροσκοπικό ζώο με οκτώ πόδια, το οποίο είναι μικρότερο από ένα χιλιοστό σε μήκος, έχει περιγραφεί ως εξής:

Τα Tardigrades είναι μικροσκοπικά, χαριτωμένα και ουσιαστικά άφθαρτα. Τα μικροσκοπικά ζώα μπορούν να επιβιώσουν σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό, στον πυθμένα μιας τάφρου βαθιάς θάλασσας ή ακόμα και στο κρύο, σκοτεινό κενό του διαστήματος. Τον Αύγουστο, ένα ισραηλινό διαστημικό σκάφος που μετέφερε βραδύπορα ως μέρος ενός επιστημονικού πειράματος συνετρίβη στο φεγγάρι και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι μπορεί να έχουν επιζήσει.

Έχοντας απομονώσει το γονίδιο ικανό να παράγει πρωτεΐνες τύπου ασπίδας που μπορούν να προστατεύσουν από την ακτινοβολία και άλλες βλάβες, η κινεζική ομάδα είπε ότι «βρήκε έναν τρόπο να εισαγάγει αυτό το γονίδιο στο ανθρώπινο DNA χρησιμοποιώντας το CRISPR/Cas9, ένα εργαλείο γονιδιακής επεξεργασίας που είναι τώρα διαθέσιμο στα περισσότερα βιολογικά-εργαστήρια», σύμφωνα με την δημοσίευση της SCMP.

«Στο εργαστηριακό τους πείραμα, σχεδόν το 90% των ανθρώπινων εμβρυϊκών κυττάρων που φέρουν το γονίδιο της αρκούδας του νερού επέζησαν μιας θανατηφόρας έκθεσης σε ακτινοβολία ακτίνων Χ, σύμφωνα με την ομάδα με επικεφαλής τον καθηγητή Γιούε Γουέν στο εργαστήριο βιοτεχνολογίας ακτινοβολίας στην Ακαδημία Στρατιωτικών Επιστημών στο Πεκίνο», συνεχίζει το δημοσίευμα για το πρωτοφανές πείραμα.

Αλλά η κινεζική ομάδα στρατιωτικών επιστημόνων αναγνωρίζει ορισμένα τεράστια ερωτηματικά.

Η προσθήκη ενός γονιδίου από την αρκούδα του νερού σε ανθρώπινα εμβρυϊκά κύτταρα θα μπορούσε να οδηγήσει σε επιβλαβείς μεταλλάξεις ή ακόμα και να σκοτώσει τα κύτταρα λόγω του γενετικού χάσματος μεταξύ των δύο ειδών, έναν κίνδυνο που γνώριζε η ομάδα του Γιούε, σύμφωνα με το έγγραφό τους.

Οι προστατευτικές πρωτεΐνες είναι «μοναδικές για τις αρκούδες του νερού. Η απόκριση ανοσίας μετά την έκφραση μεταξύ των ειδών είναι άγνωστη και μπορεί να οδηγήσει σε ορισμένα ζητήματα ασφάλειας», έγραψαν.

Οραματίζονται πιθανή μελλοντική εφαρμογή της τεχνικής γενετικής χειραγώγησής τους με επίκεντρο τα πειράματα με αρκούδες νερού σε περιπτώσεις που σχετίζονται με τη θεραπεία της οξείας ασθένειας ακτινοβολίας για όσους ανταποκρίνονται πρώτοι, στρατιωτικό προσωπικό ή οποιονδήποτε κοντά σε ζώνη πυρηνικής έκθεσης. Προβλέπουν επίσης την εποχή του μελλοντικού «σούπερ-στρατιώτη» και των γενετικά τροποποιημένων ανθρώπων ικανών να επιβιώσουν από την πυρηνική αποκάλυψη.

Έτοιμο να σπάσει το ουκρανικό μέτωπο-Forbes : Οι πανικόβλητοι Ουκρανοί διοικητές αναπτύσσουν ανεκπαίδευτες ταξιαρχίες στην μάχη