Κίνα

Κορονοϊός-Έρευνα: Γιατί η Ιαπωνία έχει τους λιγότερους θανάτους

Μια ομάδα επιστημόνων από το Ινστιτούτο Φυσικών και Χημικών Ερευνών της Ιαπωνίας εντόπισε τη σχέση μεταξύ γενετικής και θνησιμότητας από την COVID-19, σύμφωνα με την εφημερίδα «Japan Times».

Οι επιστήμονες μελέτησαν το μόριο HLA-A24, το οποίο εντοπίζεται περίπου στο 60% των Ιαπώνων και στο 10%-20% των Ευρωπαίων.

Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι το συστατικό QYI που περιέχει το συγκεκριμένο μόριο μπορεί να στέλνει σήματα στο ανοσοποιητικό σύστημα για την παρουσία ενός ξένου στοιχείου, κάτι που βοηθά τον οργανισμό να το αντιμετωπίσει καλύτερα. Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ίσως εξηγεί γιατί η Ιαπωνία καταγράφει λιγότερους θανάτους από κορονοϊό.

Ειδικοί ανακάλυψαν παρόμοιο μηχανισμό άμυνας ενάντια και σε άλλες λοιμώξεις από κορονοϊό.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα νέα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία νέων φαρμάκων κατά της COVID-19 και εμβολίων για ασθενείς που υποφέρουν από καρκίνο και παθήσεις του αίματος.

Δραματικές ώρες- Πλακώθηκαν ο επικεφαλής των υπηρεσιών πληροφοριών με τον Ουκρανό Α/ΓΕΕΔ Στρατηγό Α. Σίρσκι για την κατάρρευση του μετώπου (Βίντεο)