ΗΠΑ
Ομπάμα κατά Τραμπ για τον πόλεμο του Ιράν: "Ξοδέψαμε δισεκατομμύρια και ίσως είμαστε σε χειρότερη θέση"
«Έχουμε πλέον πολεμήσει σε έναν πόλεμο, έχουμε δαπανήσει δισεκατομμύρια επί δισεκατομμυρίων δολαρίων, ξέρετε, έχουμε ασκήσει τεράστια πίεση στον στρατό μας»