ΗΠΑ

Η NASA στο κυνήγι για UAP-UFO- Ειδικό τμήμα μετά από σύσταση ανεξάρτητης ομάδας- Επιστρατεύουν ΑΙ και μηχανική μάθηση

Ανταποκρινόμενη στη σύσταση μιας ανεξάρτητης ομάδας μελέτης να διαδραματίσει η NASA σημαντικότερο ρόλο στην κατανόηση των Αγνώστου Ταυτότητας Ανώμαλων Φαινομένων (UAP), η υπηρεσία ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι διορίζει διευθυντή για την έρευνα των UAP.

Η NASA ανέθεσε την ανεξάρτητη μελέτη για να κατανοήσει καλύτερα πώς η υπηρεσία μπορεί να συμβάλει στις τρέχουσες κυβερνητικές προσπάθειες για την περαιτέρω μελέτη των παρατηρήσεων γεγονότων στον ουρανό που δεν μπορούν να αναγνωριστούν ως αερόστατα, αεροσκάφη ή ως γνωστά φυσικά φαινόμενα από επιστημονική άποψη.

"Στη NASA, είναι στο DNA μας να εξερευνούμε - και να ρωτάμε γιατί τα πράγματα είναι όπως είναι. Θέλω να ευχαριστήσω την Ανεξάρτητη Ομάδα Μελέτης για την παροχή πληροφοριών σχετικά με το πώς η NASA μπορεί να μελετήσει και να αναλύσει καλύτερα το UAP στο μέλλον", δήλωσε ο Διοικητής της NASA Bill Nelson. "Ο νέος Διευθυντής Έρευνας UAP της NASA θα αναπτύξει και θα επιβλέπει την εφαρμογή του επιστημονικού οράματος της NASA για την έρευνα UAP, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης της εμπειρογνωμοσύνης της NASA για τη συνεργασία με άλλες υπηρεσίες για την ανάλυση UAP και την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης για την αναζήτηση ανωμαλιών στον ουρανό. Η NASA θα κάνει αυτό το έργο με διαφάνεια προς όφελος της ανθρωπότητας".

Η έκθεση περιέχει τα ευρήματα και τις συστάσεις της εξωτερικής ομάδας μελέτης που έχουν ως στόχο να ενημερώσουν τη NASA σχετικά με το ποια πιθανά δεδομένα είναι διαθέσιμα προς συλλογή και πώς η υπηρεσία μπορεί να συμβάλει στη διαλεύκανση της προέλευσης και της φύσης των μελλοντικών UAP. Η έκθεση δεν αποτελεί ανασκόπηση ή αξιολόγηση προηγούμενων περιστατικών UAP.

Ενώ η NASA εξακολουθεί να αξιολογεί την έκθεση και να αξιολογεί τα πορίσματα και τις συστάσεις της ανεξάρτητης ομάδας μελέτης, η υπηρεσία έχει δεσμευτεί να συμβάλει στην ενιαία προσπάθεια της ομοσπονδιακής κυβέρνησης για τα UAP, διορίζοντας τον Mark McInerney διευθυντή της έρευνας UAP.

Ο McInerney υπηρέτησε προηγουμένως ως σύνδεσμος της NASA με το Υπουργείο Άμυνας καλύπτοντας περιορισμένες δραστηριότητες UAP για την υπηρεσία. Στο ρόλο του διευθυντή, θα συγκεντρώσει τις επικοινωνίες, τους πόρους και τις δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων για τη δημιουργία μιας ισχυρής βάσης δεδομένων για την αξιολόγηση των μελλοντικών UAP. Θα αξιοποιήσει επίσης την εμπειρογνωμοσύνη της NASA στην τεχνητή νοημοσύνη, τη μηχανική μάθηση και τα διαστημικά εργαλεία παρατήρησης για την υποστήριξη και την ενίσχυση της ευρύτερης κυβερνητικής πρωτοβουλίας για τα UAP. Από το 1996 έχει υπηρετήσει σε διάφορες θέσεις στο Κέντρο Διαστημικών Πτήσεων Goddard της NASA στο Greenbelt του Maryland, στην Εθνική Υπηρεσία Ωκεανών και Ατμόσφαιρας και στο Εθνικό Κέντρο Τυφώνων.

Η γενική σύσταση της ανεξάρτητης ομάδας μελέτης για τη NASA από την έκθεσή της είναι ότι η υπηρεσία μπορεί να διαδραματίσει εξέχοντα ρόλο στην προσπάθεια της κυβέρνησης να κατανοήσει τα UAP, προωθώντας τη μελέτη και τη συλλογή δεδομένων. Η εξωτερική μελέτη συνιστά στη NASA να χρησιμοποιήσει τους πόρους ανοικτού κώδικα, την εκτεταμένη τεχνολογική εμπειρογνωμοσύνη της, τις τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, τις ομοσπονδιακές και εμπορικές συνεργασίες και τα στοιχεία παρατήρησης της Γης για την επιμέλεια ενός καλύτερου και ισχυρού συνόλου δεδομένων για την κατανόηση των μελλοντικών UAP.

Η NASA θα προωθήσει επίσης την αναφορά των πολιτών, συνεργαζόμενη με το κοινό και τους εμπορικούς πιλότους για τη δημιουργία ενός ευρύτερου, πιο αξιόπιστου συνόλου δεδομένων UAP που θα χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό μελλοντικών περιστατικών UAP, καθώς και για την αποστιγματοποίηση της μελέτης του UAP.

"Τα δεδομένα είναι η κρίσιμη ζωογόνος δύναμη που απαιτείται για την προώθηση της επιστημονικής εξερεύνησης και ευχαριστούμε τα μέλη της ανεξάρτητης ομάδας μελέτης που προσέφεραν στη NASA την εμπειρογνωμοσύνη τους για τον προσδιορισμό των διαθέσιμων δεδομένων που είναι δυνατόν να κατανοήσουν τη φύση και την προέλευση των μελλοντικών UAP", δήλωσε ο Nicola Fox, αναπληρωτής διοικητής της Διεύθυνσης Επιστημονικών Αποστολών στην έδρα της NASA στην Ουάσιγκτον. "Ο διευθυντής της Έρευνας UAP είναι μια καίρια προσθήκη στην ομάδα της NASA και θα παρέχει ηγεσία, καθοδήγηση και επιχειρησιακό συντονισμό για την υπηρεσία και την ομοσπονδιακή κυβέρνηση που θα χρησιμοποιηθεί ως αγωγός για να βοηθήσει στον εντοπισμό των φαινομενικά αγνώστων".

Η ανεξάρτητη ομάδα μελέτης, που συγκροτήθηκε εκτός της NASA, χρησιμοποίησε μη διαβαθμισμένα δεδομένα από πολιτικούς κυβερνητικούς φορείς, εμπορικά δεδομένα και δεδομένα από άλλες πηγές για να ενημερώσει τα ευρήματα και τις συστάσεις της έκθεσης. Προς το παρόν υπάρχει περιορισμένος αριθμός παρατηρήσεων υψηλής ποιότητας των UAP, γεγονός που καθιστά προς το παρόν αδύνατη την εξαγωγή ασφαλών επιστημονικών συμπερασμάτων σχετικά με τη φύση τους.

"Η χρήση μη διαβαθμισμένων δεδομένων ήταν απαραίτητη για τη διερεύνηση γεγονότων από την ομάδα μας, τη συνεργασία με ανοιχτή επικοινωνία και για την τήρηση της επιστημονικής αυστηρότητας για την παραγωγή αυτής της έκθεσης για τη NASA", δήλωσε ο David Spergel, πρόεδρος του Ιδρύματος Simons και πρόεδρος της ανεξάρτητης ομάδας μελέτης UAP. "Η ομάδα συνέταξε την έκθεση σε συνδυασμό με τους πυλώνες της NASA για τη διαφάνεια, το άνοιγμα και την επιστημονική ακεραιότητα για να βοηθήσει την υπηρεσία να ρίξει φως στη φύση των μελλοντικών περιστατικών UAP. Διαπιστώσαμε ότι η NASA μπορεί να βοηθήσει τη συνολική κυβερνητική προσπάθεια UAP μέσω της συστηματικής βαθμονόμησης των δεδομένων, των πολλαπλών μετρήσεων και της διασφάλισης διεξοδικών μεταδεδομένων των αισθητήρων, ώστε να δημιουργηθεί ένα σύνολο δεδομένων που θα είναι αξιόπιστο και εκτεταμένο για μελλοντική μελέτη UAP".

Η ομάδα ανεξάρτητης μελέτης UAP είναι μια συμβουλευτική ομάδα 16 κοινοτικών εμπειρογνωμόνων από διάφορους τομείς σε θέματα σχετικά με τις πιθανές μεθόδους μελέτης των μη αναγνωρισμένων ανώμαλων φαινομένων. Η NASA ανέθεσε στη μελέτη να εξετάσει τα UAP από επιστημονική σκοπιά και να δημιουργήσει έναν οδικό χάρτη για τον τρόπο χρήσης των δεδομένων και των εργαλείων της επιστήμης ώστε να προχωρήσει η κατανόηση των UAP.

“Φωτιά” άναψε στον Μακρόν ο Ερντογάν-Ενισχύσεις από τον γαλλικό στρατό έφθασαν στη Νέα Καληδονία που “ καίγεται” από άκρη σε άκρη