Έπειτα από εντατικές συνομιλίες, με τη συμμετοχή και του ίδιου του Αμερικανού υπουργού Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο στην τελική φάση τους, το Ισραήλ, ο Λίβανος και οι ΗΠΑ υπέγραψαν την Παρασκευή τριμερή συμφωνία-πλαίσιο.
Πιστεύουμε ότι είναι το πρώτο βήμα, σχολίασε σε δηλώσεις του ο Ρούμπιο που τόνισε ότι ο δρόμος από εδώ και πέρα θα είναι δύσκολος.