Κόσμος

Ινδία: Σε διαθεσιμότητα 7 μηχανικοί για την κατασκευή γέφυρας

Η νέα σιδηροδρομική γέφυρα στο Μποπάλ ανακοινώθηκε πριν από 10 χρόνια και κόστισε στην πολιτεία Μάντια Πραντές πάνω από 200 εκατομμύρια ρουπίες για να ολοκληρωθεί.

Υποτίθεται ότι θα βελτίωνε τη συνδεσιμότητα μεταξύ του Μαχαμάι Κα Μπαγκ, του Πούσπα Ναγκάρ και της περιοχής του σταθμού με το Νέο Μποπάλ, αλλά το μόνο που έχει καταφέρει μέχρι στιγμής είναι να προκαλέσει διαμάχη για ένα σημαντικό λάθος στο σχεδιασμό της – μια στροφή σχεδόν 90 μοιρών ενσωματωμένη στη γέφυρα.

Viral φωτογραφίες από την γέφυρα

Φωτογραφίες της γέφυρας έγιναν πρόσφατα viral στα ινδικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εγείροντας ανησυχίες για την ασφάλεια και το πώς οι μηχανικοί μπόρεσαν να παραβλέψουν ένα τόσο κρίσιμο σφάλμα.

Αφού η αμφιλεγόμενη γέφυρα άρχισε να προβάλλεται στο X (Twitter), ο πρωθυπουργός Μοχάν Γιαντάβ ξεκίνησε έρευνα για την κατάσταση και στη συνέχεια ανακοίνωσε την αναστολή 7 μηχανικών που συμμετείχαν στο σχεδιασμό της, καθώς και μια ακόμη έρευνα για τη δραστηριότητα ενός συνταξιούχου επιθεωρητή μηχανικού σε σχέση με τον ελαττωματικό σχεδιασμό.

 

«Επτά μηχανικοί, συμπεριλαμβανομένων δύο αρχιμηχανικών, έχουν τεθεί σε άμεση αναστολή. Θα διεξαχθεί έρευνα του τμήματος κατά ενός συνταξιούχου υπομηχανικού. Τόσο το κατασκευαστικό γραφείο όσο και ο σύμβουλος σχεδιασμού έχουν συμπεριληφθεί στη μαύρη λίστα επειδή υπέβαλαν ελαττωματικό σχέδιο του ROB», δήλωσε ο Yadav .

Τόσο ο σύμβουλος σχεδιασμού όσο και η αρχιτεκτονική εταιρεία που συμμετείχε στην κατασκευή της γέφυρας Rail Over έχουν μπει στη μαύρη λίστα της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά ο VD Verma, ο επικεφαλής μηχανικός αυτού του έργου, είχε δηλώσει προηγουμένως ότι αυτός και η ομάδα του δεν είχαν άλλη επιλογή από το να κατασκευάσουν τη στροφή 90 μοιρών λόγω του περιορισμένου χώρου και της παρουσίας ενός σταθμού μετρό σε κοντινή απόσταση. Οι αρχές του Μποπάλ προτείνουν τώρα την αγορά περισσότερης γης, η οποία θα επέτρεπε την υλοποίηση μιας ασφαλέστερης στροφής.

Η γέφυρα, μήκους 648 μέτρων, η κατασκευή της οποίας κόστισε 200 εκατομμύρια ρουπίες, είχε ως στόχο να εξαλείψει τις μεγάλες καθυστερήσεις στις σιδηροδρομικές διαβάσεις και να μειώσει τον χρόνο μετακίνησης για σχεδόν τριακόσιες χιλιάδες άτομα, αλλά μέχρι στιγμής προκαλεί μόνο αντιπαραθέσεις.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κοινωνία 0

Έκαναν "μαύρους" στο ξύλο Ισραηλινούς στη Ρόδο! Προκλητικοί "τουρίστες" με συμπεριφορά εποίκων προκάλεσαν επεισόδια και μετά… κατήγγειλαν επίθεση

Το περιστατικό συνέβη την ίδια ημέρα με το «μπλόκο» που έστησαν διαδηλωτές υπέρ της Παλαιστίνης σε κρουαζιερόπλοιο με...
Ελληνοτουρκικά 0

Όποιος προλάβει (Ελλάδα-Τουρκία) κερδίζει τον Χαφτάρ - Κάτι χοντρό «ψήνεται» ανάμεσα σε Αθήνα και Βεγγάζη που θα αλλάξει την Ανατολική Μεσόγειο

Μπαράζ τουρκικών επαφών με Ανατολική Λιβύη, ενώ ο υιός Χαφτάρ συναντήθηκε με τον Τούρκο υπουργό άμυνας χωρίς όμως να...