Breda Ba.88 Lince
Κόσμος

Λύγκας: Το βομβαρδιστικό-"όνειρο" του Μουσολίνι ήταν το χειρότερο της ιστορίας (Εικόνες)

Μιλάμε συχνά για τα καλύτερα μαχητικά, τα καλύτερα πολεμικά πλοία κλπ, αλλά σπάνια αναφέρουμε το χειρότερο σύστημα της κάθε κλάσης. Μην νομίζετε, ακόμη και τα πιο αποτυχημένα οπλικά συστήματα όλων των εποχών κρύβουν την δική τους ενδιαφέρουσα ιστορία.

Για να ρίξουμε μια ματιά στο Brad Ba.88 Lince (απλούστερα Lynx, δηλαδή "Λύγκας"), ίσως το χειρότερο βομβαρδιστικό αεροσκάφος όλων των εποχών. 

Λύγκας: Το Χειρότερο Βομβαρδιστικό Της Ιστορίας

Το Lynx αποτελούσε μέρος του ονείρου του Μουσολίνι να κατακτήσει τους αιθέρες με την αεροπορία της Ιταλίας. Βέβαια το αποτέλεσμα δεν πλησίαζε σε καμία περίπτωση τις μεγάλες φιλοδοξίες του Ιταλού πολιτικού. Το Lynx ήταν τόσο κακό που κάποιες φορές δεν πετούσε καν. Όπως καταλαβαίνετε δημιούργησε αρκετά προβλήματα στους Ιταλούς και κατ' επέκταση δεν το επιχειρούσαν κατά την διάρκεια του Β' Παγκοσμίου. Αντίθετα, τα κρατούσαν στο έδαφος για να νομίζουν οι Σύμμαχοι πως είχαν έναν τεράστιο στόλο από ενεργά αεροσκάφη.

Η Ιστορία Του

Η ιστορία του Lynx ξεκινά το 1936, όταν το αεροσκάφος έλαβε μέρος στα προπαγανδιστικά φιλμ του Μουσολίνι. Το προωθούσαν ως ένα φοβερό βομβαρδιστικό. Μηχανικά πρόκεινταν για ένα δικινητήριο μονοπλάνο με στρόγγυλα κάθετα (πίσω) πτερύγια και άτρακτο σχήματος πούρου. Κάθε κινητήρας παρήγαγε 1.000 ίππους.

Το 1937, ο Ιταλός πολιτικός ήταν πανευτυχής επειδή το Lynx έσπαγε ρεκόρ ταχύτητας. Κατά μέσο όρο πετούσε με ταχύτητες άνω των 515 χλμ/ώρα, με αποτέλεσμα οι Ιταλοί να πιστεύουν πως θα μπορούσε να δρα ως ένας "δολοφόνος βομβαρδιστικών".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οπλισμός

Ο οπλισμός του δεν ήταν καθόλου ασήμαντος, αφού το Lynx ήταν εξοπλισμένο με τρία όπλα 12,7 χιλιοστών στην "μύτη" του και στο πιλοτήριο του και με ένα όπλο 7,7 χιλιοστών στο πίσω μέρος. Μετέπειτα πρόσθεσαν και ένα πυροβόλο 20 χιλιοστών στο μπροστά μέρος του αεροσκάφους. Τα όπλα αυτά χρησιμοποιούνταν για επιθέσεις εδάφους την τότε εποχή. 

Τα Προβλήματα

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα του αεροσκάφους ήταν η υπερθέρμανση των κινητήρων του, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την μείωση της ιπποδύναμης. Για παράδειγμα, σε μία αποστολή στην Βόρεια Αφρική το 1940, τα αεροσκάφη απέδωσαν εξευτελιστικά, με μέση ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. 

Οι πιλότοι παραπονιόντουσαν ότι το αεροσκάφος ήταν υπερβολικά βαρύ και δεν μπορούσε να εκτελέσει ελιγμούς. Τα εχθρικά μαχητικά ξεκίνησαν να τα καταρρίπτουν αβέρτα. Μέχρι το 1941, τα Lynx "καρφώθηκαν" στο έδαφος και οι Ιταλοί ξεκίνησαν να αφαιρούν τα οπλικά τους συστήματα. 

Έτσι, το αεροσκάφος έμεινε στην ιστορία ως ένα παράδειγμα για το τι μπορεί γίνεται όταν ένας άπειρος στρατός δοκιμάζει να παράξει κάτι τόσο τολμηρό. 

GALLERY

Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Breda Ba.88 Lince
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Έτοιμο να σπάσει το ουκρανικό μέτωπο-Forbes : Οι πανικόβλητοι Ουκρανοί διοικητές αναπτύσσουν ανεκπαίδευτες ταξιαρχίες στην μάχη

Η κατάσταση μέσα και γύρω από το Οχερέτινο και την Νοβομπαχμούτοβα είναι τραγική ενώ ρωσική 90η Τεθωρακισμένη μεραρχία...