Κόσμος

Ιαπωνία: Ξεκινάει εκστρατεία για να πείσει τους νέους να πίνουν αλκοόλ

Η νεότερη γενιά πίνει λιγότερο αλκοόλ από τους γονείς της, γεγονός που έχει «πλήξει» τους φόρους από ποτά όπως το σάκε, σύμφωνα με το BBC. Έτσι, η εθνική φορολογική υπηρεσία παρενέβη με έναν εθνικό διαγωνισμό για την υποβολή ιδεών για την αντιστροφή της τάσης.

Η εκστρατεία «Sake Viva!» ελπίζει να καταλήξει σε ένα σχέδιο που θα κάνει την κατανάλωση πιο ελκυστική και θα δώσει ώθηση στη βιομηχανία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο διαγωνισμός ζητά από τους νέους ηλικίας 20 έως 39 ετών να μοιραστούν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για την τόνωση της ζήτησης μεταξύ των συνομηλίκων τους είτε πρόκειται για ιαπωνικό σάκε, ουίσκι, μπύρα ή κρασί.

Η ομάδα που διεξάγει τον διαγωνισμό, για λογαριασμό της φορολογικής αρχής, αναφέρει ότι οι νέες συνήθειες, που εν μέρει διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, και η γήρανση του πληθυσμού έχουν οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων αλκοόλ.

Τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης λένε ότι η αντίδραση ήταν ανάμεικτη, με κάποιες επικρίσεις σχετικά με την προσφορά για την προώθηση μιας ανθυγιεινής συνήθειας. Άλλοι έχουν αναρτήσει «περίεργες» ιδέες στο διαδίκτυο, όπως διάσημες ηθοποιούς που «παίζουν« ως οικοδέσποινες εικονικής πραγματικότητας σε ψηφιακά κλαμπ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι διαγωνιζόμενοι έχουν προθεσμία μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου για να υποβάλουν τις ιδέες τους. Τα φορολογικά έσοδα από τους φόρους στο αλκοόλ έχουν επίσης συρρικνωθεί με την πάροδο των ετών. Σύμφωνα με την εφημερίδα «The Japan Times», αποτελούσαν το 5% των συνολικών εσόδων το 1980, αλλά το 2020 ανέρχονται μόλις στο 1,7%.

Η Παγκόσμια Τράπεζα εκτιμά ότι σχεδόν το ένα τρίτο (29%) του πληθυσμού της Ιαπωνίας είναι ηλικίας 65 ετών και άνω, το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ