Κόσμος

Ν. Κορέα: Ζωντανεύει το Squid Game στην πραγματική ζωή με αληθινό έπαθλο

Και ενώ η διοργάνωση του παιχνιδιού έχει ξεκινήσει και τα εισιτήρια έχουν ήδη εξαντληθεί, το Squid Game στο νοτιοκορεάτικο ξενοδοχείο θα μπορούσε να ματαιωθεί λόγω των κανονισμών κοινωνικής αποστασιοποίησης για τον κορονοϊό.

Το ξενοδοχείο St. John’s στην πόλη Γκανγκνεόνγκ, στην επαρχία Γκανγουόν της Νότιας Κορέας, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την επιτυχία της τηλεοπτικής σειράς «The Squid Game» και ανακοίνωσε τη Δευτέρα πως σχεδιάζει να διοργανώσει μια εκδοχή του σήριαλ στην «πραγματική ζωή», μέχρι το τέλος του Οκτώβρη.

Ωστόσο, τα παιχνίδια θα μπορούσαν να ακυρωθούν εξαιτίας των μέτρων για τον κορονοϊό που ισχύουν στην περιοχή, σύμφωνα με τη νοτιοκορεατική εφημερίδα «The Korea Times».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όπως ανακοινώθηκε στον λογαριασμό του ξενοδοχείου στο Instagram, η αναβίωση της τηλεοπτικής σειράς του Netflix «The Squid Game» δεν θα χαρακτηρίζεται από βία, ενώ στις δοκιμασίες θα μπορούν να λάβουν μέρος όχι μόνο οι ένοικοι του ξενοδοχείου, αλλά και όποιος άλλος το επιθυμεί και μάλιστα χωρίς ηλικιακούς περιορισμούς.

Εντωμεταξύ, το ξενοδοχείο διαβεβαιώνει ότι ο νικητής των παιχνιδιών θα λάβει χρηματικό έπαθλο ύψους πάνω από 4 χιλ. δολάρια ( περίπου 3,5 χιλιάδες ευρώ).

Όσοι αποφασίσουν να δηλώσουν συμμετοχή θα λάβουν μια επαγγελματική κάρτα που θα έχει το τηλέφωνο του διοργανωτή, ακριβώς όπως και στην τηλεοπτική σειρά «The Squid Game».

Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να περάσουν τέσσερις δοκιμασίες, σαν κι αυτές στο σήριαλ.

Όσοι δεν ακολουθήσουν τους κανόνες ή δεν εμφανιστούν τη μέρα των παιχνιδιών θα αποκλειστούν, αν και όπως διαβεβαιώνουν οι διοργανωτές δεν θα εξολοθρευτούν όπως γίνεται στη σειρά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με στέλεχος του ξενοδοχείου, τα εισιτήρια για το παιχνίδι έχουν τιμές από 10 χιλ. έως 12 χιλ. γουόν (περίπου 7,3 με 8,8 ευρώ) και έχουν ήδη εξαντληθεί.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η νοτιοκορεάτικη τηλεοπτική σειρά «The Squid Game» που προβάλλεται από την πλατφόρμα του Netflix έχει σημειώσει πρωτοφανή επιτυχία.

Έχει ήδη ξεπεράσει τα 111 εκατ. views από την πρεμιέρα του στις 17 Σεπτέμβρη, ξεπερνώντας τα 82 εκατ. views της σειράς «The Bridgertons», τις πρώτες 28 μέρες της προβολής του.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ