Κόσμος
Ενημερώθηκε στις:

Τεράστια μόλυνση του περιβάλλοντος στην Ινδονησία από κινεζικούς κολοσσούς

Ένας πληθυσμός ουραγγουτάνων στο δάσος Batang Toru του νησιού Sumatra της Ινδονησίας θεωρήθηκε ως ουρακοτάγκος της Σουμάτρας. Ωστόσο, αυτοί βρέθηκαν να είναι εντελώς νέα είδη το 2017, τα οποία ονομάστηκαν Ουραγγουτάνοι Tapanuli.

Ωστόσο, οι ήδη απειλούμενοι από την Ουρακοτάγες Tapanuli βρίσκονται στα πρόθυρα να εξαφανιστούν εξαιτίας της κατασκευής του φράγματος Hydel, το οποίο έχει προγραμματιστεί από την Belt Road της Κίνας
 (BRI). Υπήρξε αντίθεση από επιστήμονες και ακτιβιστές για το έργο, το οποίο ανέφεραν ότι θα προκαλούσε κατακερματισμό του δάσους Batang Toru, το οποίο είναι ένα από τα πιο βιοποικιλότερα σημεία στην Ινδονησία, οδηγώντας στην εξαφάνιση σπάνιων και κρίσιμων απειλούμενων ειδών όπως Τίγρεις της Σουμάτρας και παγκολίνη της Σούντας μαζί με τους ουραγγάνους Tapanuli.

Πολλά τέτοια έργα BRI στην Ινδονησία φέρονται να κατασκευάζονται με τροποποίηση και παραβίαση περιβαλλοντικών κανόνων, που οδηγούν σε τεράστια απώλεια βιοποικιλότητας. Αυτά περιλαμβάνουν ένα ορυχείο ψευδαργύρου στη βόρεια Σουμάτρα, τον Σιδηρόδρομο υψηλής ταχύτητας Τζακάρτα-Μπαντούνγκ, το βιομηχανικό πάρκο Morowali, τον αυτοκινητόδρομο Probolinggo-Banyuwangi. Παρά τις διαμαρτυρίες ενάντια στην καταστροφή του περιβάλλοντος, τα έργα αυτά αυξήθηκαν και οι κινεζικές εταιρείες προχωρούν στην εφαρμογή τους.
 
Το ορυχείο ψευδάργυρου σχεδιάζεται στην ορεινή περιοχή της νήσου Σουμάτρα, η οποία βρίσκεται σε μια σεισμικά επικίνδυνη ζώνη. Η Dairi Prima Mineral (DPM), στην οποία ανήκει η κινεζική κρατική ομάδα China Nonferrous Metal Mining Group, αποφάσισε να κατασκευάσει έργο ορυχείων ύψους 630 εκατομμυρίων δολαρίων σε εκατό μέτρα από το πλησιέστερο χωριό - Sopokomil και Parongil.
 
Σύμφωνα με ειδικούς, ο πολτός αποβλήτων από το ορυχείο θα έχει καταστροφικές συνέπειες, όπως η κατάρρευση των χωρικών, η μόλυνση των ποταμών με τοξίνες και η σοβαρή αρνητική επίδραση στο οικολογικά ευαίσθητο δάσος.
 
Σύμφωνα με μια ανεξάρτητη μελέτη γεωλόγων της Ιαπωνίας και της Ινδονησίας, οι δραστηριότητες εξόρυξης θα οδηγήσουν σε οξύτητα και μόλυνση μετάλλων στο υδατικό σύστημα και στα γειτονικά εδάφη. «Επιπλέον, αν και
αυτοί οι ρύποι απορρίπτονται στα περιβάλλοντα κατά το στάδιο της εξόρυξης, τα αποτελέσματά τους θα μπορούσαν να επεκταθούν για αιώνες», προειδοποίησε μία μελέτη.
 
Ο Ινδονησιακός λαός ανησυχεί για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι κινεζικές εταιρείες καθώς δεν ενδιαφέρονται για κανόνες και πρότυπα. Τα περισσότερα έργα που χρηματοδοτούνται από την Κίνα δεν είχαν περιβαλλοντικό χαρακτήρα.

Οι διασφαλίσεις και τα περισσότερα χυτήρια που κατασκευάστηκαν από την Κίνα στην Ινδονησία χρησιμοποίησαν παλιά, πολύ ρυπογόνα τεχνολογία, δήλωσε ο Dwi Sawung από την μη κερδοσκοπική Ινδονησία
 
Οι κατασκευαστικές δραστηριότητες οδήγησαν σε εξαναγκαστικές εξώσεις, πλημμύρες δρόμων, κατεστραμμένα σπίτια και χωράφια, μαζικές διαμαρτυρίες, καθώς και μαζικές υπερβάσεις του προϋπολογισμού.
του νόμου.

Ομοίως, ο αυτοκινητόδρομος Probolinggo-Banyuwangi έχει εγείρει ανησυχίες, καθώς έχει χτιστεί πάνω στο ηφαίστειο Wonorej.

Η Communications Construction Indonesia (CCCI) ήταν ο ανάδοχος του έργου αυτοκινητόδρομου ύψους 165 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα έργα BRI έχουν προκαλέσει κοινωνικοοικονομικές ανησυχίες. Το έργο υδροηλεκτρικού σταθμού Batang Toru έχει χαρακτηριστεί ως «το πιο επικίνδυνο περιβαλλοντικό έργο στην ιστορία» από επιστήμονες.

Το έργο υδροηλεκτρικής ενέργειας κατασκευάζεται από την China Sinohydro Corporation Limited. Επιστήμονες από όλο τον κόσμο έγραψαν στον Πρόεδρο της Ινδονησίας Joko Widodo ζητώντας προστασία του Batang
Τορού. Είπαν ότι το κινέζικο υδροηλεκτρικό έργο που καθοδηγείται από την BRI θα μπορούσε να είναι ο θάνατος του ουρακοτάγγου Tapanuli.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ