τουρισμός στην Ευρώπη
Κόσμος

Έρευνα: Η πλειοψηφία ανυπομονεί για διακοπές με την επιστροφή στην κανονικότατα

Χαμηλά στις προτεραιότητες των Ευρωπαίων πολιτών -και όχι μόνο- είναι οι αγορές καταναλωτικών αγαθών μετά την αναμενόμενη έλευση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα. Αντιθέτως, η διαθεσιμότητα του εμβολίου μπορεί να ευνοήσει τις προοπτικές της τουριστικής βιομηχανίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Reuters, η εταιρεία δημοσκοπήσεων Dynata ρώτησε περισσότερα από 5.000 άτομα στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους όταν ένα εμβόλιο COVID-19 γίνει ευρέως διαθέσιμο.

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να επισκεφτούν ξανά φίλους ή συγγενείς (61%) και να βγαίνουν από το σπίτι πιο συχνά (53%).

Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να κάνουν διακοπές ξανά στο εξωτερικό.

Συνολικά, ένας στους δύο ερωτώμενους ανυπομονούσε να μην χρειάζεται πλέον να φοράει μάσκα προσώπου.

Ωστόσο, μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονούσε να ξοδέψει περισσότερα χρήματα αντί να αποταμιεύει.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας, την περασμένη Άνοιξη, το ποσοστό αποταμίευσης στη Γερμανία διπλασιάστηκε, καθώς πολλοί καταναλωτές έπρεπε να μείνουν στο σπίτι και τα καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Πριν πεινάσει μαγειρεύει η Ελλάδα! Τα γνωστά μηχανικά προβλήματα του F-35 αναγκάζουν την ΠΑ να ζητά επιτακτικά την απόκτηση του Block 4

Ως χώρα θα περιμένουμε όσο απαιτηθεί για να παραλάβουμε την εκδοχή Block 4 του Αμερικανού αεροσκάφους 5η γενιάς στην...
ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...