Κοινωνία

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο 14χρονος μετά από άγρια συμπλοκή με ανηλίκους

Νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων, σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης (26/5), στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα έγιναν περίπου στις 19.00 στην περιοχή της Τούμπας, όταν ένας 15χρονος επιτέθηκε σε 13χρονο. Στη συνέχεια φαίνεται ότι ενεπλάκησαν κι άλλα νεαρά άτομα με αποτέλεσμα ένας 14χρονος να δεχθεί χτυπήματα με γροθιές και κλωτσιές στο πρόσωπο και στην πλάτη.

Στο σημείο έφτασε η αστυνομία που προχώρησε στη σύλληψη του 15χρονου, ενώ ο 14χρονος χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο και να νοσηλευτεί.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος
Ελληνοτουρκικά 0

Κλίμα έντασης στα σύνορα! Την ώρα που η Τουρκία πιέζει τον Έβρο, η στάση του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως φέρνει κύμα αντιδράσεων

Το «Δόγμα Οζάλ» για το Μεταναστευτικό-Σειρά δημοσιευμάτων του ελληνικού τύπου μιλούν για ραγδαία αύξηση ενδιαφέροντος...