Κοινωνία

Κρήτη: Ανήλικη πήρε χάπια και χλωρίνη για να αυτοκτονήσει

Στην Ψυχιατρική Κλινική του ΠΑΓΝΗ μεταφέρθηκε ένα 17χρονο κορίτσι από το Ηράκλειο που χθες αποπειράθηκε να βάλει τέλος στη ζωή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η 17χρονη κατανάλωσε, σύμφωνα με πληροφορίες, φάρμακα και χλωρίνη, ενώ μεταφέρθηκε με ίδιο μέσο, χθες στο Βενιζέλειο νοσοκομείο.

Σήμερα το κορίτσι μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο ΠΑΓΝΗ προκειμένου να εκτιμηθεί η ψυχική της κατάσταση.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ