Κοινωνία
Ενημερώθηκε στις:

Πάτρα: Όσα μαρτυρούν οι ζωγραφιές της Τζωρτζίνας - Νέες διώξεις για Ίριδα και Μαλένα (βίντεο)

Με ένα μεγάλο φάκελο στα χέρια, οι δύο αστυνομικοί του τμήματος Ανθρωποκτονιών, πλησιάζουν την είσοδο των φυλακών Κορυδαλλού για να παραδώσουν στην 33χρονη την κλήση για ανωμοτί κατάθεση.

Αντίστροφη μέτρηση για την κρίσιμη κατάθεση

Λίγο αργότερα, μακριά από τις κάμερες, το ζευγάρι των αστυνομικών μπαίνει στα ενδότερα και παραδίδει τον φάκελο στη μητέρα των παιδιών που δολοφονήθηκαν, μέσα στο κελί της. Οι εξελίξεις της ημέρας μόλις έχουν ξεκινήσει.

Οι κινήσεις, οι σκέψεις και οι προθέσεις της 33χρονης που από χθες θεωρείται ύποπτη για τις δολοφονίες της Μαλένας και της Ίριδας, το μεγάλο παράπονο που εκφράζει για τον Μάνο Δασκαλάκη, μαζί με τις νέες μαρτυρίες γιατρών, που έζησαν ορισμένα από τα δραματικά γεγονότα της τελευταίας 3ετίας δίνουν τροφή για νέες συζητήσεις. Τα πάντα μέρα με τη μέρα, ξεκαθαρίζουν όλο και περισσότερο.

Στόχος της 33χρονης είναι μετά την προθεσμία που ζήτησε το μεσημέρι, να απολογηθεί την ερχόμενη Δευτέρα με υπόμνημα. Το πιθανότερο όμως, είναι σε 4 μέρες από σήμερα, στις 4 Ιουλίου, να καταθέσει ενώπιον Αξιωματικών του Ανθρωποκτονιών είτε μέσα στις φυλακές Κορυδαλλού, είτε στη ΓΑΔΑ, που είχε οδηγηθεί και στις 30 του περασμένου Μάρτη, όταν συνελήφθη μετά τις αποκαλύψεις για τη δολοφονία της μικρής Τζωρτζίνας.

Σύμφωνα με τον δικηγόρο της 33χρονης, η ψυχολογική της διάθεση έχει μεταπτώσεις το τελευταίο 24ωρο. Άλλοτε οργισμένη για την αδικία όπως υποστηρίζει που βιώνει και άλλοτε φοβισμένη, αφού πιστεύει ότι θα της ασκηθούν νέες διώξεις. Μένει σταθερή στη πάγια γραμμή της, να αρνείται κάθε ανάμειξη στα δύο εγκλήματα, επιμένει πως όσο οι 3 κόρες της ζούσαν, έκανε τα πάντα για το καλό τους κ ότι είναι θύμα μιας σκευωρίας που στήθηκε, για να κλείσει η υπόθεση από την Πάτρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η 33χρονη μπορεί να έχει σταματήσει τις δηλώσεις και τις δημόσιες τοποθετήσεις για τον Μάνο Δασκαλάκη, όμως στους δικηγόρους της, φαίνεται πως μιλάει ακόμα για εκείνον. Τα λόγια του κυρίου Παπαδόπουλου είναι ενδεικτικά.

«Η κουβέντα που λέει είναι ότι με κατηγορούν όλοι οι υπόλοιποι με κατηγορεί και ο σύζυγός μου που ζήσαμε τόσα χρόνια μαζί και αποκτήσαμε αυτά τα παιδιά. Θεωρούσε ότι θα έπρεπε να της προσφέρετε από αυτόν η ηθική στήριξη».

Το μεσημέρι μετά από αυτές τις εικόνες στις φυλακές Κορυδαλλού, με έναν άντρα κι μία γυναίκα αστυνομικό να δίνουν στα χέρια της κατηγορούμενης το φάκελο με τη κλήση της ξεκίνησε η φωτοτύπηση αντιγράφων της δικογραφίας, που οι 2 δικηγόροι της 33χρονης θα μελετήσουν μαζί με την πελάτισσά τους.

Μέσα σε αυτή υπάρχει η ιατροδικαστική έκθεση για τους ασφυκτικούς θανάτους της Μαλένας και της Ίριδας, αλλά και πάνω από 50 καταθέσεις γιατρών, νοσηλευτών και συγγενών της 33χρονης που έζησαν αυτό που έμοιαζε με μια τρομακτική σκυταλοδρομία θανάτων την τελευταία 3ετία, πάντα μετά από περίεργες συμπτώσεις.

Ένας από εκείνους που κλήθηκαν για κατάθεση και μάλιστα από τους πρώτους, ήταν ο επικεφαλής αναισθησιολόγος του Καραμανδάνειου νοσοκομείου στην Πάτρα. Εκείνος που επανέφερε στη ζωή το τότε 8χρονο κορίτσι μετά από προσπάθεια 55 λεπτών.

Ο αναισθησιολόγος θυμάται ακόμα τις προσπάθειες που κατέβαλε και τις αντιδράσεις της 33χρονης μητέρας, που σήμερα κατηγορείται για το έγκλημα. Με τον ίδιο όπως λέει να έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις Αρχές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Τζωρτζίνα βρέθηκε τότε να χαροπαλεύει χωρίς να αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας. Όπως έχει γίνει γνωστό, στις 7 Απριλίου ο Μάνος Δασκαλάκης ανακοίνωσε την απόφασή του, να ζητήσει διαζύγιο και μία μέρα μετά έγινε η εισαγωγή της Τζωρτζίνας σε νοσοκομείο. Την Κυριακή 11 Απριλίου του 2021, το παιδί έπαθε ανεξήγητα ανακοπή.

Τώρα όμως, σε πρώτο πλάνο βρίσκονται οι δολοφονίες της Μαλένας και της Ίριδας. Με την 33χρονη να βρίσκεται από το μεσημέρι σε συνεχή επαφή με τους δικηγόρους της.

«Θα πάρουμε προθεσμία, έπειτα αντίγραφα και μετά θα καταθέσουμε έγγραφες εξηγήσεις. Μετά, εάν κρίνει το Ανθρωποκτονιών – που θα κρίνει εν προκειμένω – να ρωτήσει κάτι συμπληρωματικά, θα το κάνει και δια ζώσης θα πει κάποια πράγματα» δήλωσε ο δικηγόρος της 33χρονης, Κωνσταντίνος Ζάρδας.

Σε αυτά που αναμένεται να πει, δεν θα υπάρξουν πιθανότατα εκπλήξεις. Πέρα όμως από τις αρνήσεις που θεωρούνται δεδομένες, η 33χρονη προσπαθεί να εντοπίσει συγκεκριμένα στοιχεία μέσα στη δικογραφία, στα οποία θα σταθεί και θα επιμείνει, για να αμφισβητήσει τα πάντα.

Μετά την κατάθεση της 33χρονης η δικογραφία θα επιστρέψει στους δύο εισαγγελείς, που θα αποφασίσουν για την άσκηση ποινικών διώξεων. Με την υπόθεση να περνάει στη συνέχεια στο στάδιο της ανάκρισης.

Η 33χρονη κατηγορούμενη έχει στα χέρια της την κλήση για απολογία και οι δικηγόροι της θα έχουν μέχρι το τέλος της ημέρας το σύνολο της καυτής δικογραφίας, με τις εξελίξεις να τρέχουν και την υπόθεση θρίλερ με τις τρεις δολοφονίες παιδιών, να βρίσκεται σταθερά στη κορυφή της επικαιρότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι ζωγραφιές «μίλησαν»

«Δεν θα μπορούσε να αποτυπώσει πιο καλά ένα παιδί την κραυγή βοήθειας για να δούμε τι συμβαίνει μέσα στο σπίτι της» είχε δηλώσει μεταξύ άλλων η παιδοψυχολόγος, Χριστίνα Μπογιατζή.

Αυτή είναι μια από τις επίμαχες ζωγραφιές που η 18η τακτική ανακρίτρια ζήτησε από την πραγματογνώμονα να αναλύσει. Κι αυτό γιατί η Τζωρτζίνα τη ζωγράφησε 1 μήνα μετά τον θάνατο της αδελφής της, Μαλένας.

Η ζωγραφιά απεικονίζει 4 φιγούρες. Στα αριστερά βρίσκεται η Ρούλα και ο Μάνος ενώ στη δεξιά μεριά η Τζωρτζίνα και η Μαλένα. Η κεντρική και πιο έντονη φιγούρα, η μαύρη, που έχει ακουστεί ότι απεικονίζει την Πισπιρίγκου, τελικά είναι αυτή του πατέρα, η οποία μάλιστα κρατά το χέρι της 6,5 ετών τότε Τζωρτζίνας.

Η Τζωρτζίνα τοποθετεί την μητέρα σε μια απόσταση από την ίδια, αναζητώντας το στήριγμα του πατέρα. Τα χέρια της μητέρας είναι τόσο αχνά που δεν μπορεί να κρατήσει κανέναν. Το πρόσωπο της Μαλένας είναι μουτζουρωμένο και με αυτό τον τρόπο ίσως εκφράζει τα ερωτήματα για την νεκρή αδελφή της. Δεν γνωρίζουμε εάν της επιτράπηκε να πενθήσει την μικρή της αδελφή.

Για τη ζωγραφιά που υπάρχει στην πίσω όψη του χαρτιού, στην οποία ένας ενήλικας έγραψε:

«Στην μαμά μου που πετάει, χρόνια πολλά. Σε ευχαριστώ για όλα και είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου».

Η παιδοψυχολόγος γράφει στην έκθεση της: Όταν σε μια ζωγραφιά παιδιού υπάρχει φανερή παρέμβαση ενήλικα τίθενται ερωτήματα εάν αποτελεί αυθόρμητο σχέδιο. Η μητέρα είπε ότι το έγραψε η δασκάλα του παιδιού για τη γιορτή της μητέρας. Της ήταν πιο εύκολο να βάλει τον εαυτό της σε κεντρική θέση, λέγοντας ότι γιόρταζε. Επικεντρώθηκε σε μια γιορτή σε μια στιγμή μάλιστα που υπάρχει ο πρόσφατος θάνατος του παιδιού της. Η Τζωρτζίνα όμως όπως φαίνεται δεν γιόρταζε αλλά πενθούσε για τον χαμό της αδελφής της. Ζωγράφισε δυο φιγούρες μέσα σε δύο καρδιές και έναν μεγάλο κύκλο σαν μπαλκόνι να τις περικλείει. Μας επιτρέπει να υποθέσουμε ότι είναι μαζί στο μπαλκόνι γιατί ίσως και η ίδια να νοιώθει την απειλή του θανάτου. Ίσως φοβάται ότι μπορεί να της συμβεί το ίδιο.

 

«Η μαμά μου έβγαλε ένα ουρλιαχτό»

«Η μαμά μου σήμερα έβγαλε ένα τεράστιο ουρλιαχτό» έγραφε η Τζωρτζίνα σε μια άλλη ζωγραφιά και από κάτω η εικόνα που είχε δημιουργήσει ήταν φτωχή σε χρώματα. Δεν χρησιμοποίησε χρωματιστούς μαρκαδόρους όπως συνήθιζε παρά ένα μπλε στυλό.

Παλαιότερα η Τζωρτζίνα χρησιμοποιούσε έντονα και πολλά χρώματα και σταδιακά τα χρώματα έγιναν πιο αχνά για να καταλήξει να ζωγραφίσει με ένα σκούρο στυλό, δίνοντας την εντύπωση της παλινδρόμησης του παιδιού.

Η περιγραφή της Ρούλας για τη ζωγραφιά αλλοπρόσαλλη. Στην αρχή θα πει ότι η Τζωρτζίνα την έφτιαξε μετά τον θάνατο της Ίριδας και στη συνέχεια θα πει ότι τελικά την έφτιαξε 2-3 μέρες πριν από τον θάνατο του μωρού συνδέοντας το με τον ομηρικό καβγά που είχε με τον σύζυγό της.

«Είχα μια ζωγραφιά που κάποιος μου την πήρε και είχε ζωγραφήσει η Τζωρτζίνα τρία αγγελάκια κι έγραφε από κάτω «Α μαμά μου κάνει ένα μεγάλο «Α» και πέφτει κάτω» είχε δηλώσει η 33χρονη κατηγορουμένη.

«Ανατρίχιασα όταν την είδα αυτή τη ζωγραφιά αλλά ξαφνικά την έχασα. Της λέω τι είναι το τρίτο; Δεν απάντησε» είπε ο Μάνος Δασκαλάκης.

Αυτή η ζωγραφιά μας επιτρέπει να υποθέσουμε ότι η Τζωρτζίνα βρισκόταν σε μια προσπάθεια να κατανοήσει τον θάνατο πια των δύο αδελφών της και ίσως έναν ακόμη μεγαλύτερο φόβο της, ότι ίσως μπορεί αυτή τη φορά να συμβεί το ίδιο και σε εκείνη.

Το δέντρο έξω από το σπίτι της

Εκ διαμέτρου αντίθετη από την σκοτεινή ζωγραφιά μετά τον θάνατο της Ίριδας αυτή η ζωγραφιά με το δέντρο που έβλεπε καθημερινά στην τοιχογραφία του παιδικού σταθμού δίπλα από το σπίτι της.

«Τη ζωγράφισε πριν το νηπιαγωγείο, σε ηλικία 5 ετών. Εάν πράγματι αυτή η ζωγραφιά είναι προγενέστερη των δύο προηγούμενων, τότε φαίνεται πως στην αρχή της ζωής του παιδιού υπήρχε ένας ψυχισμός επαρκώς οργανωμένος» αναφέρει η παιδοψυχολόγος.

Η Τζωρτζίνα ήταν δικό μου παιδί και η Μαλένα της Ρούλας

Μέχρι και τα παιδιά τους είχαν χωρίσει ο Μάνος και η Ρούλα με τον 30χρονο μάλιστα συζητώντας με την κλινική ψυχολόγο να αποκλείει το ενδεχόμενο η Ρούλα να δολοφόνησε τη Μαλένα. Κι αυτό γιατί…

«Η Τζωρτζίνα ήταν το δικό μου παιδί και η Μαλένα της Ρούλας. Εγώ αποκλείω το περί ευθυνών Ρούλας στο συγκεκριμένο παιδί. Ξεκάθαρα. Ήταν το παιδί της. Έλεγε “το παιδί μου και το παιδί μου”» ανέφερε ο Μάνος Δασκαλάκης στην παιδοψυχολόγο.

Ο Μάνος Δασκαλάκης συνεχίζει την εκ βαθέων εξομολόγηση τονίζοντας πως στον μεν θάνατο της Μαλένας η Ρούλα ούρλιαζε, στον δε θάνατο της Τζωρτζίνας δεν έριξε ούτε δάκρυ.

«Στην Τζωρτζίνα μπορώ να πω ότι η Ρούλα δεν έκλαψε καθόλου. Είχε τρελαθεί τελείως στη Μαλένα. Ούρλιαζε, χτυπιόταν, φώναζε «το παιδί μου»… Μπορεί να σας φανεί εγωιστικό αυτό που θα σας πω αλλά από την μεριά της ίσως επειδή είδε την αδυναμία της Τζωρτζίνας σε μένα, να αφοσιώθηκε στη Μαλένα» συμπλήρωσε ο Μάνος Δασκαλάκης.

Το αγαπημένο του παιδί ήταν εκείνο που του ζήτησε να φύγει όταν τον είδε να σηκώνει χέρι στη μητέρα του μετά την αποκάλυψη πως η Ρούλα διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση.

«Δύο- τρεις μέρες πριν από τον θάνατο της Ίριδας και ενώ είχα μάθει για την εξωσυζυγική σχέση της συζύγου μου, πήγα να πάρω τα πράγματα μου. Της γύρισε το μυαλό. Μου όρμησε την ώρα που στεκόμουν στην πόρτα. Εκείνη την ώρα της λέω «τι κάνεις μπροστά στο παιδί;». Μουρλάθηκα στην κυριολεξία γιατί το είδε το παιδί. Την τραβάω απότομα στο δωμάτιο κι εκείνη την ώρα τη χαστούκισα. Δεν το έχω ξανακάνει και για κακή μου τύχη με είδε το παιδί. Κι εκεί έβαλε τις φωνές η Τζωρτζίνα. Εγώ ξέσπασα σε κλάματα, είχα κάτσει κάτω και το παιδί μου φώναζε “φύγε”» περιγράφει ο Μάνος Δασκαλάκης.

Το πόρισμα την «ξεγυμνώνει»

Αντιλαμβάνεται τα παιδιά ως ναρκισσιστική προέκταση της. Στερείται ουσιαστικού συναισθήματος και οι σκέψεις της γυρνούν γύρω από τον Μάνο Δασκαλάκη.

54 σελίδες ήταν αρκετές για να «ξεγυμνώσει» η ειδική πραγματογνώμονας τη Ρούλα Πισπιρίγκου τονίζοντας ότι εμφανίζει έντονες ιδέες μεγαλείου που συνδέεται με την δημοσιότητα- διασημότητα.

«Πέφτει σε αντιφάσεις, διχοτομήσεις και οι πληροφορίες που δίνει δεν είναι αξιόπιστες» θα καταλήξει η κλινική ψυχολόγος με την αφήγησή της να μην φαίνεται αληθοφανής στην προσπάθεια της να διαψεύσει την οδυνηρή πραγματικότητα.

Ο ιατροδικαστής, Γρηγόρης Λέων μίλησε στην εκπομπή LIVE NEWS και στον Νίκο Ευαγγελάτο αναφορικά με τους θανάτους και των τριών παιδιών.

Ερωτώμενος για το ενδεχόμενο εκταφής κάποιου από τα τρία παιδιά προκειμένου να προστεθούν νέα στοιχεία, απάντησε πως είμαστε βέβαιοι για τα αίτια και τους μηχανισμούς των θανάτων.

«Στην Τζωρτζίνα το μόνο που παραμένει ανοιχτό, το οποίο δεν αφορά το θέμα της ανθρωποκτονίας, ουσιαστικά  είναι τα δύο προηγούμενα επεισόδια, τα οποία δυστυχώς είναι μια δύσκολη διαδικασία και ίσως να μην καταφέρουμε ποτέ  να τα διαλευκάνουμε ποτέ» συμπλήρωσε.

Επισήμανε πως οι απόπειρες που έγιναν ενάντια στο 9χρονο κορίτσι αποτελούν ξεχωριστές κατηγορίες, ακόμη και ποινικά, είναι άλλα αδικήματα, τα οποία ενδεχομένως να μην μπορούν να διαλευκανθούν ως προς το μέσο.

Ξαναφέρνει στο φως τη δολοφονία της γιαγιάς της

Σοκ από το πόρισμα της παιδοψυχολόγου που ξαναφέρνει στο φως την τραγική δολοφονία της Σωτηρίας Πεφάνη από τον Παναγιώτη Πισπιρίγκο τον παππού της Ρούλας

Η παιδοψυχολόγος περιγράφει τη βαριά σκιά αυτού του φονικού στη Ρούλα στο πόρισμά της.

«Βόμβες» στο πόρισμα της παιδοψυχολόγου

Η Ρούλα ισχυρίστηκε πως: «όλο αυτό το διάστημα που ήταν στη φυλακή ο παππούς της, βραβεύτηκε από τον πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας ως ο πιο καλός κρατούμενος κι έτσι βγήκε. Το είχαν γράψει, όπως λέει, και οι τοπικές εφημερίδες. Προτάσσει δηλαδή τη δημοσιότητα του παππού της κι έχει ιδέες μεγαλείου τις οποίες συνδέει με τη δημοσιότητα – διασημότητα κι εκφράζει την πεποίθηση ότι κάποιος μπορεί να αποκτήσει δημοσιότητα μέσα από παραβατικές πράξεις».

Η Σωτηρία Πεφάνη, γιαγιά της Πισπιρίγκου, γνώρισε  τον Παναγιώτη Πισπιρίγκο όταν εκείνη είναι μόλις 15 ετών και αυτός 18. Μετά τη σύλληψη του για αποπλάνηση ανηλίκου οδηγήθηκε στις φυλακές Πατρών όμως παντρεύεται στις 27 Φεβρουαρίου 1962 μέσα στο Τμήμα Μεταγωγών  την ανήλικη Σωτηρία και  αποκτούν ένα παιδί, τον πατέρα της Ρούλας Πισπιρίγου.

Τα προβλήματα του ζευγαριού κάνουν τη Σωτηρία να ζητήσει διαζύγιο στο  δικαστήριο ο Παναγιώτης Πισπιρίγκος παίρνει την επιμέλεια του παιδιού του. Η Σωτηρία νοικιάζει ένα δωμάτιο κοντά για να βλέπει το παιδί της

Την ίδια περίοδο, ο Παναγιώτης Πισπιρίγκος θα πάρει αναβολή στράτευσης και την Τετάρτη 21 Ιουλίου 1965 ζητάει από τη Σωτηρία να πάνε κάπου για να μιλήσουν.

Η Σωτηρία θα φτάσει στο ραντεβού θανάτου σε μια απομονωμένη τοποθεσία στις εγκαταστάσεις Ρέστη στο Ρίο, δίπλα στη θάλασσα.

 

Η κατάθεση του Παναγιώτη Πισπιρίγκου

«Την παρακαλούσα θερμά κι εκείνη αρνείτο. Σε μια στιγμή και ενώ καθόμαστε κολλητά κι ακουμπούσε η αριστερή πλάτη στον ώμο της, μου ήρθε σαν τρέλα. Την έριξα κάτω και την έπιασα σφικτά από το λαιμό. Την έσφιγγα, την έσφιγγα όλο και πιο δυνατά. Σπαρταρούσε το σώμα της, προσπαθούσε να μου ξεφύγει. Μα εγώ ήμουν πιο δυνατός. Την είχα πια νικήσει.

«Σε λίγο το σώμα της παρέλυσε, η ανάσα της σταμάτησε, τα μάτια της γυάλισαν. Ήταν νεκρή. Τότε κατάλαβα τι είχα κάνει. Μετάνιωσα, την έσυρα μέχρι τις καλαμιές όπως κι όπως και την εγκατέλειψα μέσα στη νύχτα. Μετά έτρεχα σαν τρελός».

Ο δράστης λίγες ώρες αργότερα θα παραδοθεί. Η ιατροδικαστική έκθεση περιγράφει:

«Ο Πισπιρίγκος σφίγγει με το δεξί του χέρι την καρωτίδα της Σωτηρίας, με το αριστερό τής φράζει τη μύτη και το στόμα, ενώ παράλληλα κάθεται πάνω στο στήθος της. Στην προσπάθειά της να αποφύγει τον θανάσιμο εναγκαλισμό, το μόνο που καταφέρνει η άτυχη κοπέλα είναι να προκαλέσει κάποιες αμυχές στο λαιμό τού δράστη και να σχίσει το πουκάμισό του».

Την υπόθεση χειρίστηκε ο θρυλικός Δημήτρης Τσεβάς, η παιδοψυχολόγος θα πει πως για τη Ρούλα το έγκλημα εκλαμβάνεται ως πράξη αγάπης.

«Σκοτώνοντάς την θεωρούσε ότι θα την έχει πάντα δική του δεν θα την χάσει ποτέ. Η μητέρα δεν αναγνώρισε την αντίφαση αυτή καθώς η πράξη του παππού να πνίξει τη γιαγιά φαίνεται να κατανοείται από την ίδια σαν μια πράξη αγάπης προς εκείνη».

Ο Παναγιώτης Πισπιρίγκος καταδικάζεται σε ισόβια, αλλά αποφυλακίζεται 15 χρόνια αργότερα, το 1980, λόγω καλής διαγωγής.

«Ο πατέρας μου δικάστηκε, καταδικάστηκε, πλήρωσε αυτό και βγήκε με εξαιρετική διαγωγή και με υπογραφή του τότε Προέδρου της Δημοκρατίας. Από την πρώτη ημέρα που βγήκε, έψαξε να με βρει κι αυτό σήμαινε πολλά για μένα. Δεν αδιαφόρησε, όπως δεν αδιαφορώ εγώ τώρα για τα παιδιά μου και για τα εγγόνια μου», λέει ο πατέρας της 33χρονης.

Το παιδί του ο Ανδρέας,  μεγαλώνει και παντρεύεται κάνει ένα κοριτσάκι και του δίνει το όνομα Ρούλα ίσως για να θυμίζει την μητέρα του Σωτηρούλα.

Τα στοιχεία που αλληλοεπικαλύπτονται στις δολοφονίες του σήμερα και του τότε

Η Δήμητρα Τσίτση, εγκληματολόγος, μιλώντας στο LIVE NEWS, ξεκίνησε την τοποθέτησή της θέλοντας καταρχάς να κάνει την επισήμανση ότι κανένας άνθρωπος δε γεννιέται δολοφόνος αλλά γίνεται.

Στη συνέχεια εξηγεί μία πιθανή θεωρία που συνδέει τα δύο δολοφονικά συμβάντα παρά τη μεγάλη χρονική απόσταση που υπάρχει μεταξύ τους:

«Αν είχε γαλουχηθεί με την νοοτροπία ότι από αγάπη σκότωσε ο παππούς της, στην προσπάθεια η οικογένεια της να λειάνει τις γωνίες, τότε και η ίδια μπορεί να αντιληφθεί την αγάπη ως κάτι τέτοιο».

«Μπορεί να έλεγαν στην Πισπιρίγκου όταν ήταν μικρή ότι το έγκλημα έγινε γιατί ο παππούς αγαπούσε πολύ την γιαγιά», υποθέτει η εγκληματολόγος.

Επίσης η κα. Τσίτση, παρατηρεί ότι: «Με τον ίδιο τρόπο έγινε η δολοφονία της γιαγιάς της Ρούλας Πισπιρίγκου με αυτή των δύο μικρότερων κοριτσιών, δηλαδή της Ίριδας και της Μαλένας, γιατί η ύποπτη μπορεί να είχε βιώματα».

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ