Κοινωνία

Κορονοϊός: Αγνόησαν τα μέτρα και πήγαν σε καφενείο να δουν μπάλα

Αγνοώντας τις συστάσεις των ειδικών αλλά και τα κυβερνητικά μέτρα περίπου δέκα άτομα μαζεύτηκαν σε καφενείο της Αιτωλοακαρνανίας για να δουν αγώνα ποδοσφαίρου.

Σύμφωνα με το agrinionews.gr, το περιστατικό συνέβη σε χωριό των Οινιάδων του δήμου Μεσολογγίου. Την ώρα μάλιστα της εφόδου των ανδρών της ΕΛ.ΑΣ. το καφενείο είχε δέκα πελάτες που παρακολουθούσαν αγώνα ποδοσφαίρου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, στον ιδιοκτήτη του καφενείου επιβλήθηκε το προβλεπόμενο «τσουχτερό» διοικητικό πρόστιμο των 5000 ευρώ για παραβίαση μέτρων για τον κοροναϊό. Συνελήφθη και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ