Κοινωνία

Φούρναρης έχασε την πελατεία του όταν μαθεύτηκε ότι νοσεί με κορονοϊό

Συγκλονίζει η ιστορία του Αργύρη Βλάχου, ιδιοκτήτη φούρνου που νόσησε από τον φονικό ιό.

Ο ίδιος ειδοποίησε τους πελάτες του ότι έχει νοσήσει από τον φονικό και είδε την… πελατεία του να μειώνεται κατά 50% λόγω… φόβου.

«Είχαμε μεγάλη πτώση τζίρου γύρω στο 50% γιατί στιγματιστήκαμε» λέει μιλώντας στο MEGA.

Ο κ. Βλάχος σημείωσε ότι η κατάσταση με το πέρασμα του καιρού βελτιώνεται, ωστόσο «ακόμα και πελάτες φίλοι με αποφεύγουνε».

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ