κορονοϊός
Κοινωνία

Κορονοϊός - Θεσσαλονίκη: Σύζυγος και πεθερά του 35χρονου θετικές στον ιό

Θετικές στον κορονοϊό εντοπίστηκαν η σύζυγος και η πεθερά του 35χρονου, ο οποίος έχασε τη ζωή του από τον ιό πριν από λίγες μέρες στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος» της Θεσσαλονίκης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι δύο γυναίκες εξετάστηκαν σήμερα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, το οποίο αποτελεί το κέντρο αναφοράς για τον κορονοίό στη Θεσσαλονίκη και αποδείχθηκαν ότι ήταν θετικές.Από τους αρμόδιους φορείς ξεκινάει επιχείρηση ιχνηλάτησης και σε άλλα άτομα του στενού συγγενικού περιβάλλοντος του 35χρονου, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν κι άλλα θετικά κρούσματα.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ