κορονοιος
Κοινωνία

Κορονοϊός - Θεσσαλονίκη: Κατέληξε 76χρονος που νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ

Υπέκυψε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ΑΧΕΠΑ ένας 76χρονος που είχε διαγνωστεί με κορονοϊό, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό θυμάτων στους 99.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το skai.gr, ο άνδρας είχε πολλά υποκείμενα νοσήματα.

Σημειώνεται ότι με βάση την ενημέρωση το απόγευμα της Κυριακής οι νεκροί στην Ελλάδα ανέρχονταν σε 98, καθώς είχαν καταγραφεί πέντε θάνατοι σε 24 ώρες. Ο συνολικός αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων ανέρχονταν το απόγευμα της Κυριακής σε 2.114. Εξ αυτών, το 56,9% είναι άνδρες. 

Διασωληνωμένοι σε μονάδες εντατικής θεραπείας νοσηλεύονται, σύμφωνα με την ενημέρωση της Κυριακής, 76 πολίτες, με διάμεση ηλικία τα 68 έτη. Εξ αυτών, 15 (19,7%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Τέσσερις στους πέντε (το 80,3%) έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ