Κοινωνία

Μηνύματα-απάτη από πενταψήφια - Πως να τα αντιμετωπίσετε (βίντεο)

Τους τρόπους αντιμετώπισης των μηνυμάτων-απάτη που χρεώνουν τους καταναλωτές και είναι σε έξαρση αυτό το διάστημα εξήγησε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος Αθηνά Κοντογιάννη.

Μιλώντας στην εκπομπή One Direct, η κ. Κοντογιάννη ανέφερε πως «οι εταιρείες που στέλνουν τα μηνύματα είναι υποχρεωμένες να δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να απαντά ώστε να ζητά τη διακοπή της εγγραφής ή της χρέωσης του».

Επιπλέον, σημείωσε την ανάγκη να κοιτούν οι καταναλωτές αναλυτικά τους λογαριασμούς του κινητού τους, στους οποίους ενδέχεται να ανακαλύψουν τις παραπάνω χρεώσεις από τα μηνύματα που έλαβαν από πενταψήφιο αριθμό. Ακόμα, αναφέρθηκε και στον τρόπο καταπολέμησης του φαινομένου.

«Να ζητήσουμε στην πάροχο εταιρεία μας είτε φραγή στα πενταψήφια συνολικά είτε σε κάποιους συγκεκριμένους αριθμούς που διαπιστώσαμε μέσω της αναλυτικής χρέωσης ότι μας ενοχλούν και μας χρεώνουν» κατέληξε.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...