Κοινωνία

Ταξίδεψε 852 χιλιόμετρα για να την βρει - Μόλις την βρήκε, την σάπισε στο ξύλο

Συνήθως όταν οι πελάτες δεν είναι ικανοποιημένοι με ένα κατάστημα, τις υπηρεσίες του ή μία αγορά που έκαναν, εκφράζουν στους υπευθύνους τη δυσαρέσκειά τους ή αφήνουν κάποιο μήνυμα σε περίπτωση που μιλάμε για online store. Οι υπεύθυνοι απαντούν σε αυτά τα μέιλ δυσαρέσκειας ανάλογα με το είδος του προβλήματος.

Αυτό που έκανε πάντως ο ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος στην Κίνα, όταν αντίκρισε τα παράπονα μιας πελάτισσας, ξεπερνάει τα εσκαμμένα και ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Όπως ανέφερε η Daily Mail, που επικαλείται δημοσίευμα της Zhengzhoo Evening Post, ταξίδεψε 852 χιλιόμετρα για να βρει τη νεαρή κοπέλα και να την ξυλοφορτώσει.

Η Σιάο Ντίε, στις 20 Δεκεμβρίου, παρήγγειλε ρούχα αξίας περίπου 38 ευρώ από ένα διαδικτυακό κατάστημα. Τρεις μέρες αργότερα, η παραγγελία δεν είχε ακόμα φτάσει στα χέρια της, με την κοπέλα να εκφράζει στο εν λόγω site τη δυσαρέσκειά της για την καθυστέρηση. Μία εβδομάδα μετά, η κοπέλα δέχτηκε ένα μέιλ που έγραφε ότι έπρεπε να είναι σε ένα προκαθορισμένο μέρος για να παραλάβει την παραγγελία της.

Πήγε στο ραντεβού και εκεί εμφανίστηκε ένας άνδρας ο οποίος τη χτύπησε πολύ άσχημα σε σημείο που η άτυχη κοπέλα έπαθε διάσειση. Η αστυνομία ανακάλυψε ότι ο δράστης ήταν ιδιοκτήτης του καταστήματος και προχώρησε στη σύλληψή του. Του επιβλήθηκε φυλάκιση 10 ημερών ενώ διαγράφηκε το κατάστημά του από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία ήταν ενταγμένο.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ