Κοινωνία

Μπλακ αουτ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης το βράδυ της Παρασκευής

Χωρίς ρεύμα έμεινε το βράδυ της Παρασκευής τμήμα του κέντρου της Θεσσαλονίκης, εξαιτίας βλάβης στο δίκτυο της ΔΕΗ.

Πιο συγκεκριμένα, γύρω στις 21:30 το βράδυ το τμήμα βλαβών της ΔΕΗ έλαβε τις πρώτες κλήσεις, πως υπάρχει διακοπή ρεύματος. Το μπλακ άουτ έγινε στην οδό Βασιλέως Γεωργίου και στους γύρω δρόμους.

Σύμφωνα με το thestival, αυτή την ώρα, συνεργεία της ΔΕΗ εργάζονται ώστε να επανέλθει πλήρως το δίκτυο ηλεκτροδότησης.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ