Κοινωνία

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι του δήμου - Δεν έχουν ούτε γάντια για να εργαστούν

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, έξω από το δημαρχείο Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν το μεσημέρι εργαζόμενοι του Κεντρικού Δήμου, διεκδικώντας να δοθούν μέσα ατομικής προστασίας, εργαλεία και άλλα υλικά στις υπηρεσίες καθαριότητας και στις τεχνικές υπηρεσίες.

Την κινητοποίηση οργάνωσε η Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία, τονίζοντας σε σχετική ανακοίνωση πως πολλοί εργαζόμενοι αναγκάζονται να αγοράζουν γάντια, μποτάκια ασφαλείας μέχρι και φωσφορούχα γιλέκα για να προστατευτούν.

vasvi3vasvi2

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Φωτογραφίες: Motionteam /ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ