Κοινωνία

Ληστεία σε κατάστημα των ΕΛΤΑ στη Θεσσαλονίκη με λεία... 40 ευρώ!

Με λεία μόλις 40 ευρώ, διέφυγαν δύο άγνωστοι που λήστεψαν με το «καλημέρα» υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην Πυλαία Θεσσαλονίκης.

Έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, εισέβαλαν γύρω στις 7.30 το πρωί στο υποκατάστημα - «στόχο», όπου με την απειλή όπλου ακινητοποίησαν τους υπαλλήλους.

Αφού άρπαξαν τα χρήματα, εξαφανίστηκαν και αναζητούνται.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ