Κοινωνία

Βρέθηκε η 16χρονη που είχε εξαφανιστεί στη Θεσσαλονίκη

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια της εξαφάνισης της Άννας Τερζίδου από την Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr η 16χρονη πριν από λίγη ώρα παρουσιάστηκε μόνη της στο Τμήμα Ασφάλειας Ηλιούπολης και είναι καλά στην υγεία της.

Υπενθυμίζεται πως η ανήλικη είχε εξαφανιστεί από τις 8 Σεπτεμβρίου από την περιοχή της Περιστερώνας, όπου μένει μαζί με τον πατέρα της. Σε λίγη ώρα αναμένεται επίσημη ανακοίνωση από το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ