Ελληνοτουρκικά

Το Oruc Reis ''έσπασε'' το όριο απόστασης των 20 ν.μ από το Καστελόριζο!

Οι Τούρκοι συνεχίζουν απτόητοι τις προκλήσεις, με την Αθήνα απλά να μένει σε ανακοινώσεις!  

Αυτή την στιγμή το Oruc Reis για πρώτη φορά μετά από την τελευταία έξοδο του, “έσπασε” το όριο απόστασης των 20 ν.μ από το Καστελόριζο. Ήδη βρίσκεται στα 18 ν.μ και συνεχίζει. Θα δούμε αν θα δοκιμάσει τη “νέα κόκκινη γραμμή”, των 6 ν.μ.  

Δείτε χάρτη: 


    
Όλα αυτά, έρχονται αμέσως μετά από τη δημοσιοποίηση του χάρτη πρόκληση από τον Τούρκο υπουργό Μεταφορών, τον οποίο έβγαλε πρώτο χθες στη δημοσιότητα το Πενταπόσταγμα. 

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Adil Karaismailoğlu, δήλωσε: "Επεκτείναμε την περιοχή ευθύνης αναζήτησης και διάσωσης στην Γαλάζια Πατρίδα μας για να συμπεριλάβουμε τις περιοχές αναζήτησης των εθνικών μας πλοίων που λειτουργούν στην Ανατολική Μεσόγειο. Καλή τύχη στη χώρα μας στο νέο Εθνικό Σχέδιο Έρευνας και Διάσωσης", είπε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο υπουργός Karaismailoğlu χρησιμοποίησε τις ακόλουθες δηλώσεις στη θέση του:

"Χαιρετίσματα στα Φατίχ, Γιαβούζ και Κανούνι. Επεκτείναμε την περιοχή ευθύνης αναζήτησης και διάσωσης στη Γαλάζια Πατρίδα για να συμπεριλάβουμε τις περιοχές αναζήτησης των εθνικών μας πλοίων που λειτουργούν στην Ανατολική Μεσόγειο. Συγχαρητήρια για το νέο μας Εθνικό Σχέδιο Αναζήτησης και Διάσωσης στη χώρα μας."

Δείτε τον χάρτη:  

https://twitter.com/akaraismailoglu/status/1317355306041696257

Η ανακοίνωση του Ελληνικού ΥΠΕΞ: 

''H τουρκική περιοχή ευθύνης έρευνας και διάσωσης που ορίστηκε αυθαίρετα με τον νέο τουρκικό νόμο, όπως άλλωστε και αυτή που είχε ορισθεί με τον τουρκικό νόμο του 1988, είναι παράνομη στο μέτρο που επικαλύπτει περιοχές ελληνικής κυριαρχίας και δικαιοδοσίας, συνεπώς δεν παράγει έννομα αποτελέσματα. Πέραν όμως αυτού, δεν στηρίζεται σε επιχειρησιακά κριτήρια και δεν εξυπηρετεί τους σκοπούς ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής.

https://www.youtube.com/watch?v=7uERMCsTUhQ

Η ελληνική περιοχή ευθύνης, η οποία έχει καθορισθεί την δεκαετία του '50 με Περιοχικές Συμφωνίες Αεροναυτιλίας του ICAO και δηλωθεί από το 1975 στον αρμόδιο Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), συμπίπτει με το FIR Αθηνών και είναι σύμφωνη με τις συστάσεις του ΙΜΟ και ΙCAO, όπως περιλαμβάνονται στο Διεθνές Εγχειρίδιο Αεροναυτικής και Ναυτικής Έρευνας και Διάσωσης (IAMSAR Manual). Υπογραμμίζεται ότι και στην πράξη η Ελλάδα, μέσω του αρμόδιου ελληνικού Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Joint Rescue Coordination Center - JRCC) στον Πειραιά, συντονίζει αποτελεσματικά όλες τις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης στην περιοχή ευθύνης της, παρέχοντας εν προκειμένω υπηρεσίες σε όλα τα κινδυνεύοντα πλοία και αεροπλάνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είναι σαφές ότι η Τουρκία, με την τελευταία αυτή κίνηση που έχει αμιγώς πολιτικά κίνητρα, δεν διστάζει να προκαλέσει σύγχυση, θέτοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Η κίνηση αυτή έρχεται να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο τουρκικών αυθαιρεσιών και παρανόμων διεκδικήσεων στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο, οι οποίες άλλωστε ευθύνονται για την άνευ προηγουμένου κλιμάκωση της τελευταίας περιόδου. Οι τουρκικές ενέργειες θα προσκρούσουν και πάλι στην διεθνή νομιμότητα με την οποία η Τουρκία θα πρέπει επιτέλους κάποτε να συμφιλιωθεί.'', καταλήγει η ανακοίνωση.

Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα μετά το φιάσκο δύο Συνόδων Κορυφής όπου δεν επιβλήθηκαν κυρώσεις στην Τουρκία και η πλειοψηφία των χωρών τάχθηκε υπέρ της έναρξης διαλόγου… η επόμενη Σύνοδος Κορυφής είναι προγραμματισμένη για τις 10 με 11 Δεκεμβρίου 2020. Απομένουν σχεδόν 50 ημέρες και τα βασικά ερωτήματα είναι πολλά τι πρόκειται να συμβεί στις ελληνοτουρκικές σχέσεις;

Φθάσαμε στο σημείο δύο Σύνοδοι Κορυφής δεν τόλμησαν να επιβάλλουν κυρώσεις στην Τουρκία! Μάλιστα η Γερμανία και η Καγκελάριος Merkel τόνισε ότι πρέπει να επιμείνουμε στον διάλογο με την Τουρκία… ελέω των οικονομικών και άλλων σχέσεων των δύο χωρών.
 
Εάν εξαιρεθούν 2-3 χώρες που αντέδρασαν Γαλλία, Αυστρία κ.α. επί της ουσίας η πλειοψηφία των χωρών της ΕΕ επιμείνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει βιασύνη και η επιμονή στον διάλογο είναι καταλυτικής σημασίας. 

https://www.youtube.com/watch?v=F8wc4lkQ3-U&t=16s

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Πριν πεινάσει μαγειρεύει η Ελλάδα! Τα γνωστά μηχανικά προβλήματα του F-35 αναγκάζουν την ΠΑ να ζητά επιτακτικά την απόκτηση του Block 4

Ως χώρα θα περιμένουμε όσο απαιτηθεί για να παραλάβουμε την εκδοχή Block 4 του Αμερικανού αεροσκάφους 5η γενιάς στην...
ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...