GR Supra GT4 EVO
Τεχνολογία
Ενημερώθηκε στις:

Δείτε τι κάνει την εντυπωσιακή GR Supra GT4 Evo ένα θηρίο της πίστας (Εικόνες)

Στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2019, η ιαπωνική Toyota αποκάλυψε την ιδέα της GT4. Τον Οκτώβριο του ίδιου έτους ακολούθησε και το μοντέλο παραγωγής, με τις πωλήσεις να ξεκινούν τον Μάρτιο του επόμενου χρόνου. Έκτοτε, η κατασκευαστική έχει πουλήσει περισσότερα από 50 GT4 μοντέλα, ενώ έχει πετύχει δεκάδες νίκες σε διεθνείς διαγωνισμούς.

Για το έτος 2023, το τμήμα Gazoo Racing της Toyota προέβη σε μεγάλες βελτιώσεις για την Supra GT4, εστιάζοντας μεταξύ άλλων στα φρένα, στον έλεγχο και στον κινητήρα του ιαπωνικού κουπέ. Όλες οι αλλαγές έγιναν με βάση τα σχόλια των οδηγών αγώνων και των μηχανικών, οι οποίοι πέρασαν αμέτρητες ώρες με το αυτοκίνητο στην πίστα.

Το όνομα του νέου αμαξιού είναι GT Supra GT4 EVO και σύμφωνα με την Toyota θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο τον Ιανουάριο του 2023. Πάντως, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει πως το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο. 

Πριν δούμε τα χαρακτηριστικά της νέας Supra GT4 Evo, να αναφέρουμε πως οι μηχανικοί της Toyota σχεδίασαν το αυτοκίνητο αποκλειστικά για πίστα, με αποτέλεσμα να μην οδηγείται νόμιμα σε δημόσιους δρόμους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέα GR Supra GT4 Evo, Νέος Κινητήρας

Η Supra GT4 Evo λοιπόν έρχεται με έναν ισχυρότερο τρίλιτρο τούρμπο κινητήρα, παρόμοιο με αυτόν της κανονικής Supra αλλά με σημαντικές βελτιώσεις. Ο κινητήρας διαθέτει πλέον την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (εγκέφαλο) Marelli ECU, ενώ το όχημα είναι εξοπλισμένο με ένα νέο διαφορικό της Drexler Motorsport. 

Όσον αφορά την εξάτμιση τώρα, η ομάδα της Gazoo Racing έκανε την καλύτερο επιλογή, αφού διάλεξε ένα σύστημα της Akrapovic με καταλυτικό μετατροπέα. Συναντάμε επίσης ένα ανανεωμένο αυτόματο σύστημα μετάδοσης με paddles πίσω από το τιμόνι. Τα 335 άλογα που παράγει ο κινητήρας μεταφέρονται στους πίσω τροχούς μέσω του τροποποιημένου αυτόματου σασμάν 8 ταχυτήτων ZF. Τέλος, έχουμε να κάνουμε με περίπου 500 Nm ροπής.

Και Άλλες Αλλαγές

Για να δούμε όμως τι έκανε η Toyota για να βελτιώσει τον έλεγχο του αμαξιού. Αρχικά τοποθέτησε τροποποιημένα φρένα της Brembo, ένα ανασχεδιασμένο σύστημα ABS και την νεότερη γενιά αναρτήσεων της γερμανικής εταιρείας KW Automotive.

Εξωτερικά παρατηρούμε μία πολύ μεγαλύτερη αεροτομή, χαρακτηριστικό που κάνει την νέα GR Supra GT4 Evo να ξεχωρίζει εύκολα από κάθε άλλο μοντέλο της σειράς. Και στο σώμα του αυτοκινήτου έχουν γίνει αισθητές αλλαγές, οι οποίες από ότι φαίνεται είχαν ως κύριο σκοπό να κάνουν την έκδοση πιο επιθετική και αεροδυναμικά αποδοτική.

GALLERY

GR Supra GT4 (εσωτερικό)
GR Supra GT4 EVO
GR Supra GT4 EVO
GR Supra GT4 EVO
GR Supra GT4 EVO
GR Supra GT4 EVO
GR Supra GT4 EVO
GR Supra GT4 EVO
GR Supra GT4 EVO
GR Supra GT4 EVO
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...