Τεχνολογία

Η Google εγκαθιστά νέο spyware στο Chrome: θα παρακολουθεί τη συμπεριφορά

Σύμφωνα με πληροφορίες από ξένα εξειδικευμένα μέσα, η Google εισήγαγε αθόρυβα μια νέα στοχευμένη τεχνολογία διαφήμισης στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome. Η νέα μέθοδος επικρίνεται έντονα.

Πριν από μια εβδομάδα, το Federated Learning of Cohorts, ή το FLoC, υλοποιήθηκε σε εκατομμύρια προγράμματα περιήγησης που τώρα θα ταξινομήσουν τους χρήστες τους σε ομάδες με βάση τη συμπεριφορά και, στη συνέχεια, θα μοιραστούν τις ετικέτες τους και τα χαρακτηριστικά τους με τρίτους και διαφημιστές. Εκείνοι που καλύπτονται έχουν επιλεγεί τυχαία και μπορούν να αρνηθούν τη συμμετοχή απενεργοποιώντας cookie τρίτων, τα λεγόμενα cookie, στο Chrome.

Ο ιστότοπος Electronic Frontier Foundation , EFF, είναι εξαιρετικά επικριτικός και πιστεύει ότι το FLoC είναι κακή ιδέα και ότι αποτελεί συγκεκριμένη παραβίαση της εμπιστοσύνης των χρηστών σε μια τεχνολογία που δεν πρέπει να υπάρχει.

Σύμφωνα με το EFF, το FLoC θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να στοχεύουν διαφημίσεις όταν εξαφανιστούν τα cookie τρίτων, αλλά κατά τη διάρκεια της απότομης δοκιμής που βρίσκεται σε εξέλιξη, η νέα τεχνολογία θα λειτουργεί παράλληλα. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι “ιχνηλάτες” που παρακολουθούν τη διαδικτυακή συμπεριφορά των χρηστών θα έχουν πλέον πρόσβαση στο FLoC ID τους.

Προς το παρόν, το τεστ πρέπει να έχει εφαρμοστεί μεταξύ των χρηστών σε ορισμένες περιοχές, αλλά σε καμία ευρωπαϊκή χώρα.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ