Τεχνολογία

Τι μπορεί να πάθει το αυτοκίνητο αν οδηγείς με αναμμένο το λαμπάκι βενζίνης

Με τα οικονομικά να έχουν συρρικνωθεί για τους περισσότερους στα χρόνια της κρίσης, μια νέα πραγματικότητα αναδύθηκε: η οδήγηση με το λαμπάκι του καυσίμου συνεχώς αναμμένο.

Η προειδοποιητική λυχνία μάς λέει πως έχουν απομείνει ελάχιστα λίτρα καυσίμου στο ντεπόζιτο και η επίσκεψη στο πρατήριο είναι επιβεβλημένη. Τι συμβαίνει όμως με το αμάξι, ταλαιπωρείται από αυτή τη νέα κανονικότητα;

Εξαρτάται, είναι η απάντηση. Αν συμβαίνει μια στο τόσο, τίποτα κακό δεν θα συμβεί. Τα προβλήματα αρχίζουν όμως όταν το κάνουμε συνήθεια.

Γιατί η αντλία βενζίνης καταπονείται πράγματι όταν κινούμαστε μονίμως με αναμμένο το λαμπάκι. Με το ρεζερβουάρ άδειο, η αντλία καυσίμου του συστήματος τροφοδοσίας δεν ψύχεται επαρκώς. Και κάθε μοτέρ που λειτουργεί σε υψηλότερη θερμοκρασία είναι προορισμένο να ζήσει λιγότερο.

Ταυτοχρόνως, η αντλία απορροφά και όλα τα κατάλοιπα που κατακάθονται στο ρεζερβουάρ όταν η στάθμη είναι χαμηλή, ένας δεύτερος παράγοντας καταπόνησης.

Οι κατασκευαστές συμβουλεύουν χαρακτηριστικά να μην οδηγούμε όταν η στάθμη της βενζίνης πέφτει κάτω από το 1/4 του ρεζερβουάρ...

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Πριν πεινάσει μαγειρεύει η Ελλάδα! Τα γνωστά μηχανικά προβλήματα του F-35 αναγκάζουν την ΠΑ να ζητά επιτακτικά την απόκτηση του Block 4

Ως χώρα θα περιμένουμε όσο απαιτηθεί για να παραλάβουμε την εκδοχή Block 4 του Αμερικανού αεροσκάφους 5η γενιάς στην...
ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...