Περιβάλλον

Τρομακτική πρόβλεψη: Ο Ειρηνικός Ωκεανός κινδυνεύει να εξαφανιστεί εντελώς!

Σύμφωνα με το Science Alert, σε αυτό το τρομακτικό συμπέρασμα κατέληξαν Αυστραλοί και Κινέζοι γεωλόγοι, αφού μελέτησαν τη συμπεριφορά των τεκτονικών πλακών της Γης που παρασύρονται.

Επικεφαλής της μελέτης ήταν το Νέο Πανεπιστήμιο του Curtin στο Περθ. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι η υπερήπειρος θα σχηματιστεί μετά τη σύγκρουση της Αυστραλίας με την Ευρασία σε περίπου 200-300 εκατομμύρια χρόνια. Η μοναδική υπερήπειρος ονομάστηκε Amasia.

"Τα τελευταία 2 δισεκατομμύρια χρόνια, οι ήπειροι της Γης συγκρούστηκαν μεταξύ τους, σχηματίζοντας μια υπερήπειρο κάθε 600 εκατομμύρια χρόνια, γνωστό ως κύκλο των υπερηπείρων", τόνισε ο γεωλόγος Chuan Huang, συγγραφέας της μελέτης.

Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο Ειρηνικός Ωκεανός θα εξαφανιζόταν λόγω της εξασθένησης του ανώτερου στρώματος του ωκεάνιου φλοιού, αφήνοντας στον πλανήτη μόνο τον Ινδικό και τον Ατλαντικό Ωκεανό.

"Η Γη όπως την ξέρουμε θα είναι εντελώς διαφορετική όταν σχηματιστεί η Αμάσια. Η στάθμη της θάλασσας αναμένεται να είναι χαμηλότερη και το απέραντο εσωτερικό της υπερήσου θα είναι πολύ ξηρό με μεγάλες ημερήσιες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας", αναφέρει η μελέτη.