Πνευματικά ωφέλιμα
Ενημερώθηκε στις:

Ήρωες του 1821 πολύτεκνοι

Αὐτὸς ὅμως ὁ τόπος, ἡ ἔνδοξη πατρίδα μας, ἡ Ἑλλάδα, κινδυνεύει ν᾽  ἀφανισθῆ. Καλὰ κάνουμε καὶ ἐξοπλιζόμαστε καὶ μὲ νέα ὅπλα μπροστὰ στὴν ἀπειλὴ ἀπὸ τοὺς προαιώνιους ἐχθροὺς ἐξ Ἀνατολῶν. Ἀλλὰ πολλοὶ εἶναι ἐκεῖνοι, πού ἀπεργάζονται τὸν ἀφανισμὸ τῆς Ἑλλάδας ὄχι ἀπ᾽ ἔξω, ἀλλ᾽ ἀπὸ μέσα. Εἶναι ὅσοι ἄμεσα καὶ ἔμμεσα ἀντιστρατεύονται στὴν παιδοποιία.

• Τὸ δημογραφικὸ καταντᾶ κυριολεκτικὰ ἐφιάλτης. Ἡ γήρανσις τοῦ πληθυσμοῦ μετατρέπει τὴ χώρα μας σὲ ἕνα ἀπέραντο γηροκομεῖο καὶ στὴ συνέχεια ἕνα νεκροταφεῖο.

Τρία στοιχεῖα θὰ παρουσιάσουμε:

• Τὸ ἕνα: Τὸ 1932 οἱ γεννήσεις στὴν Ἑλλάδα ἦσαν 185.523. Καὶ οἱ θάνατοι 117.593. Τὸ 2020 οἱ γεννήσεις στὴν Ἑλλάδα ἦσαν 84.767. Καὶ οἱ θάνατοι 131.084.

Συμπέρασμα: 68.930 περισσότερες οἱ γεννήσεις ἀπὸ τοὺς θανάτους τὸ 1932. Νὰ πῶς μεγάλωσε καὶ αὐξήθηκε ἡ χώρα μας!

Συμπέρασμα: 46.317 περισσότεροι οἱ θάνατοι ἀπὸ τὶς γεννήσεις τὸ 2020. Νὰ πῶς πεθαίνει ἡ χώρα μας!

• Τὸ δεύτερο στοιχεῖο: Οἱ ἀγωνιστὲς τοῦ 1821 δὲν ἦσαν ἥρωες μόνο στὸν ἀγῶνα κατὰ τῶν Τούρκων. Εἶχαν καὶ τὸν ἡρωισμὸ τῆς πολυτεκνίας. ἡ Ἀνωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ἑλλάδος ἐξέδωσε σπουδαῖο βιβλίο τοῦ δρ θεολογίας καὶ πρώην Σχολικοῦ Συμβούλου κ. Γεωργίου Τσακαλίδη, μὲ τίτλο: «Πολύτεκνοι ἥρωες τοῦ 1821». Πρόκειται γιά ἐπιστημονικὴ μελέτη. Καταγράφουμε μερικὰ στοιχεῖα γιά τὴν πολυτεκνία ὡρισμένων ἀγωνιστῶν τοῦ 1821:

Ἀλέξανδρος Ὑψηλάντης: Ἦσαν ὀκτὼ ἀδέλφια.

Ἐμμανουὴλ Πάπας ἀπὸ τὶς Σέρρες, πού ξεσήκωσε τὴ Μακεδονία. Εἶχε ἕνδεκα παιδιὰ (8 ἀγόρια καὶ 3 κορίτσια).

Γάτσος Ἀγγελὴς ἀπὸ τὴν Ἀλμωπία. Εἶχε ὀκτὼ παιδιὰ (3 ἀγόρια, 5 κορίτσια).

Καρατάσος Ἀναστάσιος ἀπὸ τὴ Βέροια. Εἶχε ἑπτὰ παιδιὰ (5 ἀγόρια καὶ 2 κορίτσια).

Βλάχος Ἰωάννης ἀπὸ τὴν Ἀττική. Εἶχε ὀκτὼ παιδιά.

Καγιάφας Παναγιώτης ἀπό τὴ Στεμνίτσα Γορτυνίας. Εἶχε ἐννέα παιδιὰ (6 ἀγόρια καὶ 3 κορίτσια).

Ὀδυσσέας Ἀνδροῦτσος ἀπὸ τὴν Ἰθάκη. Ἦσαν 5 ἀδέλφια.

Μακρυγιάννης Ἰωάννης ἀπὸ τὴ Φωκίδα. Εἶχε δέκα παιδιά.

• Τὸ τρίτο στοιχεῖο: Ἡ μεγαλόνησος Κύπρος. Στὰ τελευταῖα πενῆντα χρόνια, παρὰ τὶς περιπέτειες καὶ τὶς τραγωδίες της, ὁ πληθυσμός της σχεδὸν διπλασιάστηκε. Πλησιάζει τὸ ἕνα ἑκατομμύριο.

• Τὴ λύσι στὸ δημογραφικό της Ἑλλάδος φυσικὰ δὲν τὴν περιμένουμε ἀπὸ τοὺς διεστραμμένους, οὔτε ἀπὸ τὶς ἐκτρώσεις, οὔτε ἀπὸ ὑποστηρικτὲς ἢ προπαγανδιστὲς τῆς ἀποφυγῆς τῆς τεκνογονίας. Τὴ λύσι θὰ τὴν δώση ἡ ἐπιστροφή μας στὴν πίστι τοῦ Χριστοῦ καὶ στὴν παντοδύναμη πρόνοιά Του.

Δικαίωμα τῶν παιδιῶν, ὅλων ὅμως τῶν παιδιῶν!

Τρία ἀδελφάκια πέθαναν σὲ διάστημα δύο περίπου χρόνων. 'Ὁπωσδήποτε οἱ γονεῖς ἀπὸ τὴν Πάτρα πονοῦν ἀβάστακτα. Ἃς μὴ κάνουν τὸ πένθος τοὺς πιὸ βασανιστικὸ μερικοί, πού μὲ ὑπονοούμενα στήνουν σενάρια ἀπίθανα.

Οἱ γιατροὶ βέβαια μποροῦν νὰ διερευνήσουν τὰ ἰατρικὰ αἴτια τῶν θανάτων τῶν τριῶν ἀδελφῶν μικρῶν κοριτσιῶν.

• Ἂν θέλουμε ν ἀναζητήσουμε εὐθύνες συγγενικῶν προσώπων γιὰ κακοποίησι ἢ βιασμὸ μικρῶν παιδιῶν, κάτι τέτοιο ἐπιβάλλεται. Ναί, ὑπάρχουν πολλοὶ σάτυροι, πού ἐκμεταλλεύονται τὴ συγγενικὴ σχέσι καὶ πλησιάζουν μικρὰ παιδάκια. Οἱ θωπεῖες τους δὲν εἶναι ἀθώα στοργή. Εἶναι βρώμικες χειρονομίες, πού προκαλοῦν βαρεῖς τραυματισμοὺς σὲ ἀθῶα πλάσματα.

• Ἀλλά, ἂν θέλουμε ν᾽ ἀναζητήσουμε ὑπευθύνους ὄχι γιὰ τραυματικὲς ἐμπειρίες σὲ μικρὰ παιδιά, ἀγόρια ἢ κορίτσια, ἀλλὰ γιὰ ἐγκληματικὲς πράξεις κατὰ ζωντανῶν ἐμβρύων, ἄς πᾶμε σὲ γυναικολογικὲς κλινικές, ἄς ἀγανακτήσουμε κατὰ τῆς νομοθεσίας, πού ἐπιτρέπει τὸν σφαγιασμὸ χιλιάδων παιδιῶν, ἄς ξεσηκωθοῦμε ἐπὶ τέλους κατὰ τῶν ψυχρῶν δολοφόνων, κυριολεκτικὰ σφαγέων ζωντανῶν ἐμβρύων.

• Ὑποψίες ἄςς μὴν ἔχουμε γιὰ δύο γονεῖς, πού ἔχασαν τρία ἀγγελούδια τους ἀπὸ ἄγνωστα μέχρι τώρα βιολογικὰ αἴτια. Ὑποψίες νὰ ἔχουμε κατὰ τῶν γονέων ἐκείνων, πού πληρώνουν τοὺς ἐκτρωσιολόγους γιατροὺς νὰ κατακρεουργοῦν τὰ παιδιά τους, τὰ ἀγέννητα βρέφη τους. Ὄχι ἁπλῶς ὑποψίες, ἀλλά κραυγαλέα καταδίκη των σφαγέων γονέων.

• Καὶ πρὸ παντὸς κραυγαλέα καταδίκη κατὰ τῶν σφαγέων, πού χρησιμοποιοῦν τὴν ἰατρικὴ ὄχι γιὰ νὰ θεραπεύουν, ἀλλὰ γιὰ νὰ σκοτώνουν καὶ νὰ πολτοποιοῦν ἀνθρώπινες ζωές.

• Δικαιώματα δὲν ἔχουν μόνο τα παιδιὰ πού κακοποιοῦνται ἢ βιάζονται ἀπὸ σατύρους. Δικαιώματα ἔχουν καὶ τὰ παιδιά, πού οἰκτρῶς σφαγιάζονται μὲ τὶς ἀμβλώσεις (ἐκτρώσεις). Τῆς πρώτης περιπτώσεως τὰ παιδιὰ εἶναι λίγα. Βεβαίως καὶ γιὰ τὴν ἀσέλγεια σ᾽ ἕνα παιδὶ πρέπει ν᾽ ἀντιδροῦμε. Τῆς ἄλλης ὅμως περιπτώσεως τὰ παιδιὰ εἶναι ἑκατοντάδες χιλιάδες. Πάνω ἀπὸ 200.000 εἶναι κάθε χρόνο τὰ παιδιά, πού φονεύονται μὲ τὰ ἰατρικὰ ἐργαλεῖα ἐκτρωσιολόγων.

• Γιατί αὐτὴ ἡ διάκρισις; Γιατί αὐτὸς ὁ ρατσισμός; Ὅλα τά παιδιὰ ἀνεξαιρέτως ἔχουν τὸ δικαίωμα τῆς ζωῆς, τὸ δικαίωμα τῆς ἀγάπης, τὸ δικαίωμα τῆς στοργῆς. Σὲ ὅλους ἄς φωνάξουεμε:

—Κάτω τὰ χέρια ἀπό τα παιδιά!

Ἄνθρωπος; Ἀξία μηδέν!

Τρεῖς ἀπό τὶς πολλὲς ὑποθέσεις ἐγκληματικοῦ χαρακτήρα, πού ἀπασχόλησαν γιὰ πολὺ καιρὸ τὴν κοινὴ γνώμη: Σὸκ στὴ Θεσσαλονίκη - Ὀργή στὰ Χανιὰ - Ἀποτροπιασμὸς στὴν Κυψέλη! Εἶναι ἀπό τὶς ὑποθέσεις, ποὺ δὲν ὑπάρχουν ὑποψίες, ἀλλ' ὑπάρχουν ἀτράνταχτες ἀποδείξεις.

• Παραθέτουμε τοὺς τίτλους καὶ γιὰ τὶς τρεῖς ὑποθέσεις ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα «Τὰ Νέα» (14 Φεβρ. 2022): «Γυροκομεῖο -Κολαστήριο στὰ Χανιά: Στὴ φυλακὴ οἱ ἰδιοκτήτριες, ἕνας γιατρὸς καὶ ἕνας ψυχίατρος» — «Πῶς δολοφόνησαν τὸν ἑπτάχρονο: Τοῦ ἔβαλα μονοτικὴ στὸ στόμα καὶ τοῦ ἔκλεισα τὴ μύτη μὲ τὰ χέρια μου» — «Δολοφονία 19χρονου: Ταυτοποιεῖται τὸ 12ο ἄτομο. Κλειστὰ στόματα ἀπὸ τοὺς κατηγορουμένους».

•Τό καλούμενο «κολαστήριο» στὰ Χανιὰ εἶναι ἕνα Γηροκομεῖο, μὲ τὴν βαρύγδουπο ὀνομασία «Ἁγία Σκέπη». Δὲν φαίνεται ὅμωςς νὰ σκέπαζε τὶς ἀνάγκες τῶν γερόντων τροφίμων! Πάντως ἡ πραγματικότητα ξεσκέπασε τελικά τό πῶς λειτουργοῦσε ἡ ἐπιχείρησις. Κακοποίησις, ὑποσιτισμός, ἀνύπαρκτη ὑγιεινή, εἶναι μερικὲς ἀπὸ τὶς ἀπάνθρωπες καταστάσεις. Οἱ «φιλοξενούμενοι» στὴ «δομὴ» ἦσαν τριπλάσιοι ἀπὸ ὅσους προβλέπει ἡ ἄδεια.

• Τὸ ἑπτάχρονο παιδὶ στὴν Κυψέλη Ἀθηνῶν πέθανε ἀπὸ ἀσφυξία, πού προκάλεσε ὁ πατέρας του. Τὸ φρικιαστικὸ καὶ πρωτάκουστο εἶναι ὅτι τὸ κράτησαν ἄταφο στὸ σπίτι καὶ ἔκρυψαν τελικά τό σκελετό του σὲ μία ἐργαλειοθήκη!

• Ὁ 19χρονος Ἄλκης δολοφονήθηκε ἐν ψυχρῷ στὴ Θεσσαλονίκη ἀπὸ δωδεκαμελῆ σπεῖρα μόνο καὶ μόνο διότι ἡ ποδοσφαιρικὴ ὁμάδα πού ὑποστήριζε δὲν ἦταν ἀρεστὴ στοὺς δράστες!

• Τὸ θέμα εἶναι, ὅτι ἀγρίεψαν ἡ ἐγκληματικότητα, ἡ ἐκμετάλλευσις, ἡ κλοπή, ἡ ληστεία, ἡ οἰκογενειακὴ βία. Ψυχολόγοι καὶ δημοσιογράφοι ἀποδίδουν τὴν κορύφωσι τῆς ἀγριότητας καὶ στὴν... πανδημία! Ἐπειδή, δηλαδή, τὰ ὑγειονομικὰ μέτρα... πίεσαν κατὰ κάποιο τρόπο τὴ ζωή, γι' αὐτὸ ἔχουμε τὸ ξέσπασμα αὐτό.

• Ἄλλες ὅμως εἶναι οἱ πραγματικὲς αἰτίες: Ἡ ἀπομάκρυνσις ἀπὸ τὸν Χριστὸ καὶ τὸ Εὐαγγέλιό Του, ἡ προβολὴ άγρίων προτύπων ἀπό τά ἠλεκτρονικὰ κυρίως μέσα, ἡ σχιζοφρένεια πού ὅλο καὶ αὐξάνεται καὶ ἀπό τὴν χρῆσι ναρκωτικῶν, τὸ μῖσος καὶ ἡ κακότητα, ἡ συμμοριοποίησις τῆς νεολαίας, ὁ θηριώδης τρόπος ζωῆς ποὐ ἐπικρατεῖ σὲ μία ἡμιάγρια κοινωνία.

Τατσοπούλου «ἐξυπνάδες»

Στὸ κανάλι «Mega» παρουσιάζεται τηλεοπτικὴ σειρὰ μὲ θέμα τὴ ζωὴ τοῦ ἀγίου Παϊσίου. ῾Η ὅλη πλοκὴ του ἑλκύει ἕνα ἑκατομμύριο τηλεθεατῶν. Ὅλοι αὐτοὶ βέβαια εἶναι «ἀποβλακωμένοι». Ἀρέσκονται νὰ βλέπουν «παραμύθεια». Τάδε ἔφη ὁ κ. Πέτρος Τατσόπουλος, πρώην βουλευτής. Οἱ δηλώσεις του προκάλεσαν πολλὲς ἀντιδράσεις. Δημοσιεύουμε μέρος τῶν δηλώσεων τοῦ Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομου:

«Μὲ λαϊκίστικη ρητορεία καὶ ἀπαράδεκτες διατυπώσεις ὁ κ. Πέτρος Τατσόπουλος προσπαθεῖ νὰ καυτηριάσει ὅ,τί ἄφορα στὴν Ἐκκλησία καὶ τὴν πίστη της. Τὴ φορὰ αὐτὴ βρῆκε ὡς θέμα τῆς ἰδεοληψίας τὸν τὸ πρόσωπο τὸν ἁγίου Παϊσίου.

Ὁ ὅρος «ἀποβλάκωση» εἶναι ἐνδεικτικὸς τοῦ τρόπου, μὲ τὸν ὁποῖο ὁ κ. Τατσόπουλος ἀπορρίπτει τὴν πίστι τῶν εὐσεβῶν χριστιανῶν, ἐπειδὴ αὐτὸ δὲν συνάδει μὲ τὴν λογικοκρατούμενη αὐτοπεποίθηση του.

Πρέπει νὰ ξέρη ὅμως ὁ κ. Τατσόπουλος, ὅτι αὐτή ἡ πίστη τῶν Χριστιανῶν κράτησε τὸν λαὸ ἑνωμένο καὶ οἱ ἅγιοι ἦσαν αὐτοὶ πού στήριξαν, ἐνέπνευσαν καὶ ἐνίσχυσαν τὸν λαὸ σὲ καιροὺς δύσκολους καὶ σκληροὺς γιὰ τὴν Πατρίδα μας, ὅταν κάποιοι ἰδεολόγοι ἀγωνιστὲς τὴν "πωλοῦσαν" στοὺς ξένους».

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ