Αρχείο

Μετά τις διαφημίσεις- έκτρωμα ο Mr Jumbo, Απόστολος Βακάκης, μας... την λέει: Οι Έλληνες είναι κακομαθημένος λαός!

Ο «ψυχρός financial killer» Απόστολος Βακάκης επιρρίπτει ευθύνες στον ελληνικό λαό για την κατάσταση της χώρας: «Στην Ελλάδα πιάσαμε ταβάνι», «είμαστε κακομαθημένος λαός,γι’ αυτό και οι πολιτικοί φοβούνται να μας πουν την αλήθεια»,ανέφερε ο ιδιοκτήτηςτης αλυσίδας Jumbο.

Χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για τις προκλητικές διαφημίσεις που έχουν προκαλέσει τσουνάμι αντιδράσεων στην ελληνική κοινωνία, ο κ. Απόστολος Βακάκης, ιδιοκτήτης των Jumbo επιτίθεται κατά του ελληνικού λαού χαρακτηρίζοντάς τον «κακομαθημένο λαό».

Μετά την οργή του κόσμου και τις επιστολές των πολιτών κατά των προκλητικών διαφημίσεων, ο κ. Απόστολος Βακάκης μίλησε δημόσια και επέλεξε να χρεώσει ακόμα και την οικονομική ύφεση, στο λαό και όχι στους πολιτικούς.

Μιλώντας στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών για ζητήματα οικονομίας και όχι μόνο τόνισε ότι: «Η Ελλάδα πτώχευσε γιατί υπηρετεί πτωχευμένες ιδέες. Το πρόβλημα δεν είναι πολιτικό αλλά πολιτισμικό. Είμαστε κακομαθημένος λαός, γι' αυτό και οι πολιτικοί φοβούνται να μας πουν την αλήθεια. Είμαστε πάντα εκτός στόχων αλλά αν δει κανείς τι πολιτικές ακολουθούνται δεν είναι έκπληξη ότι είμαστε εκτός στόχων. Πάντα θα είμαστε αν δεν αλλάξουμε», καλύπτωντας πλήρως το πολιτικό status quo και επιρρίπτοντας όλες τις ευθύνες, δήθεν στη νοοτροπία του ελληνικού λαού.

Ο «πολύς» Mr Jumbo πιστεύει δηλαδή ότι το μείζον πρόβλημα είναι η κουλτούρα, τα ήθη, οι αξίες και τα έθιμα του ελληνικού λαού και όχι το σάπιο σύστημα της διαφθοράς, της διαπλοκής, των πολιτικών, των νταβατζήδων της ενημέρωσης και των τραπεζιτών που επί σειρά δεκαετιών διάβρωσαν ότι υγιές υπήρχε στην Ελλάδα και έτρωγαν με χρυσά κουτάλια το βιός και τις απολαβές μισθωτών και συνταξιούχων.

Θέλει δηλαδή να μας πείσει - όπως έκανε στο παρελθόν οι κύριος Γιώργος Παπανδρέου και η παρέα του (Γ.Παπακωνσταντίνου, Θ. Πάγκαλος και λοιποί δημοκρατικοί συγγενείς) - ότι η διαφθορά ξεκινάει από τη βάση, κι όχι από το κεφάλι!!!

Το καταπληκτικό στην όλη ιστορία είναι ότι ενώ οι επιχειρήσεις του έχουν υπερκέρδη από αυτό το λαό που ο ίδιος χαρακτηρίζει «κακομαθημένο», εμφανίζεται να είναι και δυσαρεστημένος από την ελληνική αγορά λέγοντας: «Η Ελλάδα έχει πιάσει ταβάνι...», υπονοώντας ότι δεν έχει να λαμβάνει επιπλέον κέρδη από την Ελλάδα.

Ο κ. Βακάκης δεν σέβεται ούτε στο ελάχιστο όλους αυτούς που του δίνουν τη δυνατότητα να έχει υπερκέρδη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ!

Σε ότι αφορά τον σάλο που προκλήθηκε από τις διαφημίσεις, δεν έδειξε διατεθειμένος να κάνει ούτε ένα βήμα πίσω γεγονός που δείχνει το ήθος του ανδρός!

Δεν έχει καμία ευαίσθητη κεραία και κανέναν απολύτως συναισθηματισμό, επιβεβαιώνοντας πλήρως όσους έλεγαν ότι πρόκειται για «ψυχρό financial killer».

Ερωτηθείς για τις αντιδράσεις κυρίως στα social media από τις τελευταίες διαφημίσεις της εταιρείας όπου στα καταστήματα ψωνίζουν ομόφυλα ζευγάρια ο κ. Βακάκης τόνισε:

«Εμείς δεν επικροτούμε ούτε αποδοκιμάζουμε καμία συμπεριφορά. Θέλουμε στα καταστήματά μας να έρχονται όλοι. Μιλάμε για τη Δημοκρατία της Χαράς. Η καμπάνια μας είναι φωτογραφίες από την ελληνική πραγματικότητα. Η Ελλάδα πρέπει να πάει μπροστά».

Δηλώνει δηλαδή ότι οι καμπάνιες του αντικατοπτρίζουν την εικόνα της ελληνικής πραγματικότητας!!!

Αποκάλυψε πάντως πως για τις διαφημίσεις δέχτηκε σκληρή κριτική ακόμη και από το στενό του περιβάλλον, ενώ στους τοίχους αρκετών καταστημάτων του γράφτηκαν υβριστικά συνθήματα.

Να υπενθυμίζουμε ότι πριν ακόμη ψηφιστεί το νομοσχέδιο για τους γκέι και τους τρανσέξουαλ, η γνωστή εταιρεία παιχνιδιών Jumbo έσπευσε να βγάλει το πρώτο της διαφημιστικό σποτ με gay ζευγάρι σε συνέχεια αυτού με τους Έλληνες και του μετανάστες. Η εταιρεία προκαλεί για ακόμη μία φορά, ισοπεδώνοντας αρχές και αξίες, εξισώνοντας το παρά φύση με το φυσιολογικό, τους Έλληνες με τους μετανάστες αποσκοπώντας στο κέρδος και μόνο. Δεν έχει κανέναν απολύτως ενδοιασμό.

Διαβάστε τι είχε αναφέρει η εταιρία:

«Τι έχει να μοιραστεί ένας έντεχνος μ’ έναν… λαϊκό; Ένας πλούσιος μ’ έναν φτωχό; Ένας Έλληνας μ’ έναν μετανάστη; Ένας straight μ’ έναν gay; Ένας τρίτεκνος μ’ έναν εργένη; Χιλιάδες προϊόντα και εκατομμύρια χαμόγελα! Αυτό θα πει Jumbo «Δημοκρατία της Χαράς»!

Η πρώτη corporate διαφημιστική καμπάνια «Κοινωνικής Παρέμβασης» είναι γεγονός και έτοιμη να σπάσει κάθε στερεότυπο (κοινωνικό ή ρατσιστικό)… με χιούμορ, τρυφερότητα και αναπάντεχες αλήθειες! Γιατί η έννοια της Δημοκρατίας στις μέρες μας, είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από κάθε άλλη φορά!»

Τα άλλα σποτ- στα οποία μεταξύ άλλων εμφανίζονται ένα κωφός μπαμπάς και ένας μετανάστης:

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ