EKTAKTO! «Casus Belli» της Άγκυρας για τις Έρευνες στην Κυπριακή ΑΟΖ – Ευθεία απειλή της Τουρκίας – Σε ετοιμότητα Αθήνα και Λευκωσία

Δημοσίευση: 11 Φεβρουαρίου 2018, 11:50 πμ

Με μια προκλητική ανακοίνωση το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών χαρακτηρίζει μονομερείς τις έρευνες υδρογονανθράκων στην Κυπριακή ΑΟΖ και προειδοποιεί ότι θα στηρίξει το ψευδοκράτος και τα «αναπαλλοτρίωτα  δικαιώματα του Τουρκοκυπριοακού λαού στις πλουτοπαραγωγικές πηγές του νησιού», του οποίου, όπως αναφέρει η ανακοίνωση «είμαστε συνιδιοκτήτες».

Η ανακοίνωση του Τουρκικού ΥΠΕΞ έχει ως εξής.

Παρά τις προειδοποιήσεις, η Ελληνοκυπριακή Κυβέρνηση, συνεχίζει τις μονομερείς έρευνες για εντοπισμό υδρογονανθράκων στην Ανατολική Μεσόγειο. Και το πράττει αυτό παραβλέποντας τα αναπαλλοτρίωτα  δικαιώματα του Τουρκοκυπριοακού λαού, οι οποίοι είμαστε συνιδιοκτήτες του νησιού, στις πηγές φυσικού πλούτου.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε πρόσφατα παρατηρήσει ότι υπάρχει μία πρόθεση να ξεκινήσουν . δραστηριότητες στη ζώνη 3 της αποκαλούμενης Κυπριακής ΑΟΖ.

Η Τουρκία συμμερίζεται τις δικαιολογημένες ανησυχίες του Τουρκοκυπριακού λαού επί του θέματος και υποστηρίζει την ανακοίνωση που εξέδωσε στις 10 Φεβρουαρίου το Υπουργείο Εξωτερικών της  Τουρκικής Δημοκρατίας της Βορείου Κύπρου.


Όπως έχουμε επανειλημμένα τονίσει στο παρελθόν, όχι μόνο θα συνεχίσουμε να προστατεύουμε τα δικαιώματά μας και τα συμφέροντά μας αλλά είμαστε αποφασισμένοι να λάβουμε τα αναγκαία μέτρα μαζί με την Τουρκική Δημοκρατία της Βορείου Κύπρου στο πλαίσιο της στήριξής μας της τουρκοκυπριακής πλευράς.

Η μόνη υπευθυνότητα για όποια κατάσταση θα μπορούσε να προκύψει  ως συνέπεια (αυτών), βαρύνει την Ελληνοκυπριακή πλευρά, η οποία αντί να αναλώνει προσπάθειες προς μία δίκαιη και μόνιμη διευθέτηση στην Κύπρο, επιμένει να συμπεριφέρεται σαν να είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης του νησιού και στη συνέχιση των ερευνών για τον εντοπισμό υδρογονανθράκων.

Aυτή η στάση της Ελληνοκυπριακής πλευράς, η οποία δεν διστάζει να υπονομεύσει με ανεύθυνο τρόπο την ασφάλεια και τη σταθερότητα της Ανατολικής Μεσογείου, είναι στην πραγματικότητα ο βασικός λόγος που οι διαπραγματεύσεις για το Κυπριακό έχουν αποτύχει και δεν έχουν οδηγήσει σε κάποιο αποτέλεσμα για μισό αιώνα.

Υπενθυμίζεται, άλλωστε, ότι κατά τη διάρκεια της Διάσκεψης για την Κύπρο, η οποία συνήλθε πέρυσι, οι Ελληνοκύπριοι απέδειξαν και πάλι την απροθυμία τους να αποδεχθούν μια συνεργασία με τους Τουρκοκύπριους στη βάση της πολιτική ισότητας και γι ‘αυτό το λόγο η Διάσκεψη έκλεισε χωρίς συμφωνία.

Και για όσο διάστημα η ελληνοκυπριακή κυβέρνηση συνεχίζει τις μονομερείς της ενέργειες στο θέμα των υδρογονανθράκων, παραμένει προφανές το πόσο απέχει η ελληνοκυπριακή πλευρά από το να θεωρεί τους τουρκοκυπρίους ισότιμους εταίρους.

Εκμεταλλευόμαστε επίσης αυτή την ευκαιρία για να τονίσουμε ότι σύμφωνα με τις προσδοκίες μας οι εταιρείες που βρίσκονται σε τρίτες χώρες θα πρέπει να αποφύγουν να παρέχουν στήριξη, μέσω της συνεργασίας τους με την ελληνοκυπριακή κυβέρνηση, στην περιοχή των υδρογονανθράκων, σε αυτή την καθόλου εποικοδομητική στάση της ελληνοκυπριακής πλευράς, η οποία αποτελεί ταυτόχρονα μεγάλο εμπόδιο για τη διευθέτηση του Κυπριακού. 

Όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι ο Ερντογάν έχει σχέδιο να εξάγει το «τέλμα» στο οποίο έχουν  περιπέσει οι τουρκικές δυνάμεις στην Συρία και στην επιχείρηση για την κατάληψη της Αφρίν, στην Κύπρο .

Αυτό όμως είναι το ένα σκέλος , διότι το άλλο αφορά τις ξεκάθαρες βλέψεις των Τούρκων στην κυπριακή ΑΟΖ στην οποία θα προβούν και σε άλλες προκλήσεις μέχρι να δημιουργηθεί «πολεμικό επεισόδιο» για αμφισβητήσουν ελληνικό θαλάσσιο χώρο .

Η «ψυχραιμία και η νηφαλιότητα» που ακούγονται από τα επίσημα χείλη σε Κύπρο και Αθήνα δεν συνιστούν σχέδιο αντιμετώπισης του νέο-οθωμανού εισβολέα σε καμία περίπτωση .

Για αυτό και τα τουρκικά πλοία πρέπει να νιώσουν την «καυτή ανάσα» του ελληνικού πολεμικού ναυτικού και της πολεμικής αεροπορίας μας  λόγω του δόγματος κοινής άμυνας για να κάνουν «κράτει» οι Τούρκοι στην άνανδρη «συμπεριφορά τους» αλλιώς…..

  • skeptomenosellin

    Τους βαρέθηκα ρε γμτ. Πραγματικά τους βαρέθηκα….!!!!

    • Thanos Koutsikos

      Σε λίγο καιρό που θα εξαφανιστούν από προσώπου Γης μη μας αρχίσεις τα …Μου έλειψαν ! Ναι ?

      • skeptomenosellin

        λολ. Λες? :-)

        • Thanos Koutsikos

          Σχέσεις «στοργής» δημιουργούν εξαρτήσεις….

          • skeptomenosellin

            Μπα δεν νομίζω η συγκεκριμένη περίπτωση να είναι από αυτές…

          • Thanos Koutsikos

            Αστειεύομαι….

          • skeptomenosellin

            Το κατάλαβα Θάνο. Απλά απαντώ στο ίδιο στυλ. :-)

      • Haris K.

        Από που προκύπτει αυτό;

        • Από τις προφητείες

        • Thanos Koutsikos

          Μπορείς να «είσαι» άπιστος , άθεος, αλλόθρησκος , ότι θες….Βλάκας όμως να μην βλέπεις ότι όσα έχουν πει οι γεροντάδες μας επαληθεύονται , δεν ξέρω αν έχουν χάρησμα , η τα είδαν κάπου γραμμένα ….δε με νοιάζει. Εδώ και 8 χρόνια ζούμε ένα έργο γνωρίζοντας τη συνέχεια…. !!!

          • ΓΙΑ 42 ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΓΛΏΣΣΑ ΑΣΧΗΜΗ? Ε??

          • Thanos Koutsikos

            Αν απευθύνεσαι σε εμένα…Δεν σε καταλαβαίνω !

          • Δεν πειράζει, σου εξήγησε πιο αναλυτικά ο μοδ

          • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

            Η γλώσσα του δεν είναι άσχημη σε αντίθεση με την δική σου και το συνεχές bullying που κάνεις σε όσους δηλώνουν Χριστιανοί. Στα πόσα σχόλια -με την ‘λογική’ σου- δικαιολογείται η χυδαιότητα και η απρεπής συμπεριφορά τις οποία συνεχώς επιδεικνύεις στους σχολιασμούς/επιθέσεις σου;

          • skeptomenosellin

            Η ευγένεια υποχρεώνει Θάνο. Ας προσέξουμε λίγο σε παρακαλώ.
            Εδώ δεν προσβάλλουμε ο ένας τον άλλο για κανένα λόγο. :-)

          • Thanos Koutsikos

            Παρεξηγήθηκα …..Το «είσαι» που έβαλα δεν απευθυνόταν στον Harris ήταν γενικό. Ζητάω συγγνώμη σε κάθε περίπτωση !!!

          • skeptomenosellin

            Οκ αποδεκτή…. :-)))

          • Δεν καταλαβαίνω, πως γίνεται να είναι στην Ελλάδα όλη 200 σαν κι αυτόν κι εδώ μέσα 300

          • skeptomenosellin

            Από τα περίεργα της ζωής…

          • Για τον τρόπο σκέψης θα ζητήσεις συγγνώμη ή θα συνεχίσεις έτσι?

          • Thanos Koutsikos

            Ποιός είναι ο ενδεδειγμένος ?

          • Haris K.

            Ειλικρινά, εύχομαι να έχουν δίκιο, προς το παρόν όμως όλα δείχνουν ότι εμείς πάμε για εξαφάνιση: υπογεννητικότητα, συνεχής είσοδος λαθρομεταναστών, Αλβανοί που ήρθαν πριν χρόνια, σε συνδυασμό με τις επιθετικές/επεκτατικές διαθέσεις των γειτόνων μας και τις ανίκανες κυβερνήσεις μας..

          • Thanos Koutsikos

            Όλα αυτά που περνάμε και όλα τα χειρότερα που θα έρθουν έχουν ένα σκοπό , είναι σαν τη τιμωρία του δάσκαλου που σε βάζει να γράψεις 100 το ….Αγαπάω τον πλησίον μου !!!!

      • Cookie

        Υπάρχει περίπτωση να πεί κανένας αυτό το πράμα? με το που καταστραφούν πάρτι θα κάνω.

    • Κωνσταντινος Χατζης

      Εγω τους συχαθηκα ολους

  • skeptomenosellin

    Καθεστώς ομηρίας για την χώρα.
    Ότι και να θέλουμε να κάνουμε πάντα αυτοί μπροστά μας…

    Νισάφι πια……

    • Αφού εσύ περιμένεις να δει τι θα γίνει, πως βγάζεις συμπεράσματα έτσι βιαστικά? Δεν έφτασαν και στην Εύβοια οι άνθρωποι…

      • skeptomenosellin

        Εγώ φταίω που θα πάνε όλα καλά? :Ρ

        • ΛΟΛ

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Εχει πολύ χώρο στις σελίδες της η Ιστορία και για σένα. Καβάτζωσε μερικά πίξελς τώρα που έιναι νωρίς ακόμα! ;-))))

  • Roman Box

    Έτοιμος ο συριζα και υπερασπιστει τα δικαιωματα των Τουρκοκυπριων

  • Broken Arrow

    και ετσι δικαιολογειται η εντονη δραστηριοτητα σημερα στο ΑΤΑ και πανω απ το σπιτι μου με τα αεροπλανα

  • zu zitsu

    ο,τι ωρα θελετε
    https://youtu.be/FrggphCtTm8

  • Spyros Spyropoulos

    Ειμαστε ετοιμοι μεμετια…..ελατε με την οπισθεν……μας εχετε κουρασει να περιμενουμε!

  • Broken Arrow

    μεσα σε λιγοτερο απο μια ωρα εχουν περασει 10 C-130 τα συμπερασματα δικα σας

    • Δικά μας

      • Broken Arrow

        δικα μας πανω απ το σπιτι μου ειναι η «γραμμη» προσγειωσης των αεροπλανων για το ΑΤΑ. οταν περναει F-16 τριζουν τα γυαλικα της μαμας και χτυπαει ο συναγερμος απ το αυτοκινητο του γειτονα. χαμος λεμε σημερα

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Αν δε γαυγίζει ο σκύλος μην ανησυχείς…

          • Hercules

            …πρέπει να ανησυχούμε …μόνο..όταν αρχίζει να γαυγίζει ..η Γάτα

          • Σωστός

        • Γιάννης ο συλλαλήσας

          βγάλε βίντεο

        • Δεν είναι και πολύ σωστό να γράφουμε ό,τι ακούμε πάνω πό το σπίτι μας.. εκτός και αν οι μοδ δεν το σβήσουν

          • Hercules

            …ουφφφφφ

          • Broken Arrow

            δε λεμε και τα μυστικα του κρατους. συζητηση κανουμε

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Πού ξέρεις? Μπορεί να είναι και hoax η πληροφορία και να κάνει παραπλάνηση στον εχθρό… (λολ)

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Αλεξανδρούπολη πάνε άραγε?…

      • Broken Arrow

        δε ξερω παντως ολα ειχαν διαδικασια προσγειωσης

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          απογειωση καμμια?υποπτο!και μενα χτες και σημερα κανενα ελικοπτερο δεν περασε αλλες μερες λυσσαγανε

          • zu zitsu

            οπως πανω ετσι και κατω
            ο,τι ανεβαινει κατεβαινει κτλ

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            υποπτευομαι οτι απο εδω και κατι μηνες που πετανε τα σινουκ διαρκως και οχι μονο τριτες οπως παλιοτερα,κανανε αναγνωρισεις στον ισθμο και περιξ (εχουμε και την σχ μηχανικου)

          • Broken Arrow

            παντως ειναι ασυνηθηστο Κυριακη τετοια κινηση

          • zu zitsu

            τα παιδια δουλευουν

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            χεχεχεχεχεχεχχεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!θελω ενα τζι3α4 με βομβιδοβολο,ραγα πικατινι ,ρεντ ντοτ κλπ,10 χειροβομβιδες αμυντικες-επιθετικες,ενα CZ75,ενα ελαφρυ αντιαρματικο rpg 22-29 και ειμαι κομπλε

          • zu zitsu

            χεχεχεχεχεεεεεεεεεεε

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Αυτά μπορεί να ήταν καλά για τον 2ο ή πιο πολύ για τον 1ο ΠΠ…. Στον επόμενο δε θα είναι τίποτα!…

          • zu zitsu

            παντα απαραιτητα ειναι

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Χμμμμμ στην αρχή ίσως…..

          • zu zitsu

            παντα σου λεω
            και ειδικα για οσους εχουν επιβιωσει απο μια μεγαλη καταστροφη…..

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Αρα προέχει η επιβίωση και μετά αυτά… Εδώ λέμε ότι δε θα μείνει ούτε το 1/3 του πληθυσμού της γης…;-)

          • zu zitsu

            λεω απλα οτι οποια μορφη και να εχει ενας πολεμος αυτα ειναι απαραιτητα για την επιβιωση
            μην ξεχνας επισης οτι αν δεν πατησει πεζικο τιποτα δεν εχει κερδηθει..

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Σωστό αυτό! Σε συμβατικό πόλεμο εννοείται. Αλλά φοβάμαι ότι ο 3ος ΠΠ δε θα αφήσει περιθώρια, μακάρι να βγω ψεύτης!

          • zu zitsu

            και σε εναν μη συμβατικο αν επιβιωσεις απο το πληγμα να εισαι σιγουρος οτι δεν θα επιβιωσεις στη συνεχεια χωρις τετοια εργαλεια..

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Ναι. Και γι’ αυτό είπα «προέχει» η επιβίωση… ;-)

          • zu zitsu

            αν γινει ενας παγκοσμιος πυρηνικος ειναι μαλλον θεμα τυχης..χαχαχαχα

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Α να γειά σου!

          • zu zitsu

            την δουλεια τους κανουνε
            ολα θα πανε καλα
            χεχεχε

          • Hercules

            …Ερμής ο Τρισμέγιστος

        • sefismel

          Προσγείωση και ξεφορτωμα

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Φερνουν λαθροτουριστες απο τα νησια

    • fygas78

      Παρε κανενα τηλ. τον Καμμενο να μας πει ακριβως τι συμβαινει!

      • Broken Arrow

        αχαχαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχαχα

        • fygas78

          Αγωνιουμε πολυ να του πεις!

    • zu zitsu

      δες απο κατω

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        η 71 η ταχειας λαρισσα βρισκεται?

        • zu zitsu

          την αερομεταφερομενη λες
          κιλκις

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            χμμμ!!!!!!!!!

          • zu zitsu

            τι?

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            τι να φορτωνουν αραγε?

          • Hercules

            …φορτώστεεεεεεε ….

          • zu zitsu

            αμερικανους?χαχαχχαχαχαχαχα

          • Broken Arrow

            οτι και να ειναι σημαινει οτι χρειαζονται και ειναι σημαντικο

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Τίποτα κουβέρτες για τους λάθρο θα κουβαλάνε, η Ιοκάστη τους ξεπάγιασε…

          • Broken Arrow

            η Πρωτη Στρατια ειναι εδω μπορει να εει με αυτο σχεση

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Φερνουν προφητερολ στο καταφηγειο του καμμενου

  • GrandRus
    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Αυτά βλέπει ο σόρος και θα πάθει καμια ανακοπή…

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Τωρα υπογραψε ο αβαπτιστος να περαση ο οβραικος αγωγος για ευρωπη…

    Στασου μηγδαλα….

  • Τζιχαντοσθένης ο Πρέπων

    Δεν σάς φαίνεται κάπως υποτονικός τελευταία ;
    Μήπως τα έχει κάνει πλακάκια με την απανθρωπιά και εμάς μάς πουλάει απλή αποκτήνωση ;

  • GrandRus

    Η ξεφτιλα της Δυτικης ηθικης: Δυο…ομαδες παρουσιασε η Ρωσια στη τελετη εναρξης των χειμερινων αγωνων: Η μια ειναι η τυπικη ομαδα της Ρωσιας, και η αλλη η ομαδα (με πανω απο 150 αθλητες) «ολυμπιακων αθλητων απο την Ρωσία», οι οποιοι παρελασαν υπο την σημαια των Ολυμπιακων αγωνων, και απαγορευεται να φερουν το εθνοσημο, τη λεξη «Ρωσια» και τα χρώματα της πάνω τους.

    Οσο περισσοτερος κοσμος μας πολεμα, τοσο πιο δοξασμενη θα ειναι η αντισταση και η τελική μας νίκη.

    • Δωριεύς

      Ξέρεις. Τὸ «μᾶς», μιὰ καὶ γράφεις στὴν ΕΛΛΑΔΑ, εἶναι …κάπως…

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Πές τα!!!!

    • Καλλιστώ Ανταιος

      μια χαρα τη βλέπω τη Ρωσία .
      Αλί σε μας που δωσαμε ιθαγένειες στους κατίμαυρους, και από τότε σταμάτησα να βλ΄ςπω και μπάσκετ, που το παρακολουθούσα απο την εποχή του Κωροναίου

    • Teo Nakos

      οταν κερδισουν ποιον εθνικο υμνο θα βαλουν??

      • GrandRus

        τον υμνο των ολυμπιακων αγωνων

  • fygas78

    Θα μας λειψουν οι Τουρκοι σε λιγα χρονια παιδια! Κακα τα ψεματα.

    • Δωριεύς

      Ναὶ. Δὲν θὰ βρίσκουν θέμα οἱ ἱστότοποι….Χαχαχαχαχα !!! Καλημέρα Ἄρχοντα, ἀδελφέ ΕΛΛΗΝΑ.

      • Broken Arrow

        θα εχουμε Αλβανους Σκοπιανους

        • Δωριεύς

          Καλά. Αὐτοί δὲν λογαριάζονται. Τὴς πλάκας, εἶναι…

      • fygas78

        Καλως τον αδελφο Δωριεα.
        Πιστευω πως θα βγαλει και ο Αισωπος κανενα παραμυθακι.
        Μια φορα και ενα καιρο υπηρξε μια χωρα που την ελεγαν Τουρκια……….
        Χα, χα, χα!!

  • Η μάνα μου ψήνει αρνάκι και τηγανίζει πατάτες και το μόνο που μπορώ να φάω είναι κρακεράκια. Αυτό, είναι μια αληθινή ιστορία και συμβαίνει ΤΩΡΑ

    • Κρασοπατέρας

      Κρασί μην ξεχάσεις….

      • Stratus

        το γκαμίσαμε πάλι
        αφού κάνει δίαιτα

        • Κρασοπατέρας

          Δεν παχαίνει….ομορφαίνει !!

          • Stratus

            θα του βάλει και σος για να γλιστράει;

        • Η δίαιτα είναι για τους χοντρούς..

          • Δωριεύς

            Θὲς νὰ πεῖς, κάτι ;;;;;;

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Με ξέρει?…..

          • :P

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            χαχαχαχαχαχαχαχα

          • Όχι, έκανα παράφραση σε μια δήλωση της Πάρις Χίλτον

          • Κρασοπατέρας

            Αυτός τι είναι? Χοντρός….η παχουλοκομψός ?

          • Ποιο?

          • Κρασοπατέρας

            Επειδή τον είπες χοντρό….

          • Γενικά μίλησα! δεν τον ξέρω καν τον άνθρωπο…

      • χαχα, οκ

    • Κυρ Μέντιος

      Γιατί?
      Δίαιτα ή ιατρικές οδηγίες?

      • Τίποτα από τα δύο, απλά το στομάχι μου δεεεεν

        • Κυρ Μέντιος

          Όπως το λες πάει προς το δεύτερο.
          Περαστικά.
          Φτιάξε μια μεγάλη κούπα μελισσοχορτο με φλισκουνι και θα γίνεις περδικι.
          Κρίμα γιατί από Δευτέρα το κρέας….
          Εκτός και το πας χαλαρά το θέμα οπότε απλά η μαμά θα ξαναμαγειρεψει τα δέοντα το άλλο ΣΚ.χαχα

          • Η μάδερ δεν θα ξανακάνει κρέας. Εγώ είμαι άλλο σπίτι

          • Κυρ Μέντιος

            Ακολούθα τη μαδερ!….κάτι ξέρει παραπάνω.
            Μπορεί να μην κάνει κρέας αλλά σίγουρα θα κάνει καλούδια που το κρέας μπροστά τους δε θα πιάνει μία…

        • Καλλιστώ Ανταιος

          χανκγοβερ;;

          • Όχι- δεν πίνω καν –

          • Καλλιστώ Ανταιος

            ιωση
            τοτε πιες κανένα βοτανο και χυμο λεμονιου γουλια γουλια

          • Ναι, αυτό κάνω..και το μόνο που θέλω είναι λεμόνι και λίιιγο αλμυρό ( κρακεράκια)

          • αχμ …

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      βαλε πανω στο κρακερακι ενα βοδι

      • χαχα! Όπως ο Αστερίξ όταν έκανε δίατα, έβαλε πάνω στην φρυγανίτσα το αγριογούρουνο…
        Δεν καταβαίνει τίποτα, μάλλον από το κρυολόγημα..με την μυρωδιά θα μείνω

      • firestormLouis

        Και ενα αλλο απο επανω και καντο σαντουιτς

    • Καλλιστώ Ανταιος

      ενα δραμα ζεις και συ, ερημο παιδί

      • ΝΑΙ. Θα έχει και τραγανή πετσούλα.. :(

        • Καλλιστώ Ανταιος

          σε καταλαβαίνω…..

  • Stratus

    Πες τα ρε μεγάλε!!!!!!!!!!!!
    «είμαστε συνιδιοκτήτες του νησιού, στις πηγές φυσικού πλούτου»

    • Κρασοπατέρας

      Εγώ λέω τελείως δημοκρατικά να τους κάνουμε και ένα τραπέζι και να τα βρούμε στον διάλογο…..φίλοι μας είναι, είμαστε και μαζί στο ΝΑΤΟ…αυτή την καταπληκτική καμόρα….που θέλει το καλό μας….

      • Το ΝΑΤΟ δεν ιδρύθηκε για να επιλύσει τις διαφορές μας

      • firestormLouis

        Να φορεσει και η περιστερα τα τρελα της

    • ΟΧΙ
      Δικά του τα θεωρεί, εμάς μας βλέπει ως ενοχλητικά ζιζάνια

      • Stratus

        μα δεν υπάρχουμε στον κόσμο τους

    • firestormLouis

      Κατι τετοια θα λενε και οι Σκοπιανοι σε οτιδηποτε αν οι προδοτες του Συριζα πουλησουν το ονομα !

      • Stratus

        το παιχνίδι είναι στημένο και από πριν ξεπουλημένο, απλά ο Τζίφρας με την συμμορία του για να μείνει στην «καρέκλα» κάνει τα πάντα.
        ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΛΙΜΆ που ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ πίσω από τον πΣΥΡΙΖΑ, ΟΛΟΙ πρέπει να ελεγχθούν για εσχάτη προδοσία
        ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!! ούτε ένας για δείγμα, και μην κρύβεστε πίσω από το δάχτυλο σας κάποιοι

  • Κυρ Μέντιος

    Λοιπόν δε ΠΑ να γα ρε μογγολα..
    Καζους μπελι και καζους μπελι…
    Δεν είναι καλή περίοδος τώρα μας κουνιεστε γιατί θα σας πάρουμε φαλαγγι και θα τη γλυτώσει πάλι ο τσιμπλας και οι υπόλοιπες οι ύαινες.
    Εσάς πάντως θα σας πάμε τραίνο όπως είμαστε τώρα να ξεκαπνισουμε…
    Άιντε μλκες..

    • Δυστυχώς, άλλοι θα έχουν αυτή την ευχαρίστηση………..

      • Κυρ Μέντιος

        Εγώ αδελφέ μου είμαι πολύ αισιόδοξος και…ακονιζω…

    • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

      Μάθαν και λατινικά τα μογγόλια γ@μώ την ρίζα τους

  • Hercules
  • Giorgos Poulianos

    η αθηνα και η λευκωσια αντι να αγοραζουνε οπλα για να διαφυλαξουν την πατριδα και την τιμη τους ,προτιμουσαν να παιρνουν μιζες και να αγοραζουν κυλοτες με μεταξωτες κορδελες.τωρα ας καθησουν εδω,και να μην ξεχασουν να παρουν καποτες και πολυ βαζελινη μαζι τους για να μην πονεσουν.τους πολιτικους εννοω

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Το κουμπι που ειναι να πατιση ο μεμετης

    • GrandRus

      Αν ομως πατησει…τα κουμπια, θα πατησουν και καποιοι αλλοι κουμπια εναντιον του

  • skeptomenosellin

    Έλα να ανεβαίνουμε λίγο…

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Θα περίμενα το «Άιντε να σταθώ στα πόδια μου»… ;-))

      • skeptomenosellin

        Πάρε το…

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Αααααααυτά είναι!!!!!!!

  • zu zitsu

    καλη συνεχεια
    https://youtu.be/Yic-Qi9AnLQ

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      καλο απογευμα μεγαλε!εβαλες τους αγαπημενους!κομματαρα!

      • zu zitsu

        να σαι καλα φιλε
        το νου σου

      • GrandRus

        καλουτσικοι ειναι, αλλα fack england, μη ξεχνιομαστε :p

        • zu zitsu

          αμερικανοι ειναι

          • GrandRus

            ναι μιλαω για την εικονα του αλμπουμ περισσοτερο

          • Καλλιστώ Ανταιος

            παρε hamerfall που ειναι Σκανδιναυοι

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            και αυτοι καλοι

  • nikos(1)

    καζάμ-καζάμ θα πούν οι εβρογκερμανοί ..Διοικητές-Γκαουλάιτερ της Ελλάδος!

  • POUTINIARIS

    ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΡΤΙ Η ΩΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ..!!!

  • Hercules

    Άσχετο …
    …εδώ και αρκετό καιρό… έχουν σταματήσει τους Ψεκασμούς

  • GrandRus

    Νεο εχθρο αποκτα η Τουρκια..προκειται φυσικα για την μελλοντικη Αφρικανικη υπερδυναμη, την Αιγυπτο!

    Τωρα που η Τουρκια δημιουργει νεες συμμαχιες με το Σουδαν, με την προοπτικη (και) στρατιωτικων βασεων, αρχιζει να εκνευριζει ολο και περισσοτερο την Αιγυπτο, η οποια εχει προστριβές με τους νοτιους γειτονες τους (Σουδαν)
    https://ahvalnews.com/arabic-media/turkeys-sudan-port-deal-greeted-deep-suspicion-cairo

    • Broken Arrow

      θα γινουμε κουλουβαχατα

      • GrandRus

        δε πειραζει να γινουμε λιγο κουλουβαχατα, αρκει η Τουρκια να γινει ΠΙΟ κουλουβαχατα απο εμας

        • Broken Arrow

          θα γινει ομως?

          • GrandRus

            Eιναι ευκολο καποιος να θαμπωθει απο τα mega projects που γινονται στην Τουρκια. Χιλιαδες σχολεια και πανεπιστημια, το μεγαλυτερο αεροδρομιο στο κοσμο, στρατιωτικη παραγωγη, το ενα το αλλο..

            Ολοι ξερουν ομως οτι η Τουρκικη οικονομια καταρρεει και θα ειναι πολυ δυσκολο να κρατησει ισσοροπιες μεταξυ ΝΑΤΟ και Ρωσσιας. Διοτι οι πρώτοι δεν θα ξεχασουν την προδοσια της Τουρκιας και οι δευτεροι μαλλον θα την προδωσουν οταν δεν εξυπηρετει πλεον τα συμφεροντα τους

          • Stratus

            Έχει μεγάλο δίκιο, η Τουρκία διαχρονικά όλο μεγάλα λόγια είναι, το ότι οι δικοί μας είναι είναι πολύ μικροί και τους βλέπουν πολύ μεγάλους δεν είναι αλήθεια
            όπου πήγαν, πήγαν με τις πλάτες άλλων και σε διαλυμένα κράτη
            ακόμη και ο Κεμάλ με τους Κούρδους μας πήρα φαλάγγι και τους είχε τάξει ότι θα κάνουν κράτος
            Η πίκρα μας είναι από το «πολιτικό» προσωπικό
            Ο κάθε λαός έχει τις κυβερνήσεις που του αξίζουν.
            Ας κοιταχτεί καμιά φορά και στον καθρέφτη του ο ραγιάς, όλο οι άλλοι του φταίνε και αυτός δεν φταίει σε τίποτα.

    • Alexander the Greatest

      Η Αιγυπτος ετσι πως ειναι σημερα, θελει ενα μηνα για να σβησει το Σουδαν απο το χαρτη.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
    • Hercules

      …are you sure, its only that ???

    • GrandRus

      πω πω κοιτα τι βλεμμα ριχνει στον Πουτιν. Τον καθηλωσε. Τον εξολοθρευσε χωρις μάχη. :P

      • Hercules

        …από τα Γκοίμια ..θα την φάει μια μέρα

        • GrandRus

          Ο στρατος του Ισραηλ συντομα θα παρελασει στη Μοσχα και ο Πουτιν θα γινει πιτσαδορος

          • Hercules

            …μάλλον θα γίνει (αν γίνει)..το αντίστροφο

          • GrandRus

            Χμμ το τελ αβιβ ειναι απο τις λιγες αυτες πρωτευουσες του κοσμου που δεν εχει κατακτηθει απο τον Ρωσικο στρατο. Πρεπει να την βαλουμε στη συλλογη μας, συμφωνω απολυτα!!

            Α ξεχασα, εκαναν την Ιερουσαλημ τωρα. Μλκ θα ξεσηκωθουν μια μερα οι 100+ εκατομμυρια Αραβες που ζουν διπλα τους και θα τους καταπιουν

          • Hercules

            …πότε όμως ….

          • GrandRus

            χμμμ, θελουμε ομως οι Αραβες να κατακτησουν το Ισραηλ?

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Λογικά οχι

          • Hercules

            ….θα έλεγα…θέλω

          • GrandRus

            δε ξερω….μετα μπορει να στοχευσουν την Κυπρο (οι Αραβες).

          • Hercules

            …απλά μετά …θα γίνει 3ος Π.Π.

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Έτσι

          • GrandRus

            και ασε που η Κυπρος ηδη το 30% ειναι μουσουλμανικη, απο τους Τουρκους….οποτε..

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Σωστές σκέψεις

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Ισλάμ μετά τζιχαντ τι τους σταματάει???

          • Hercules

            …οι πυρηνικές βόμβες

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Εεεεεεεε?????????

          • Hercules

            ναιιιι !!!

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Ποιος θα τις ρίξει????

          • Καλλιστώ Ανταιος

            ο Κιμ

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Χα χα το ξέχασα αυτο

          • Hercules

            …ξέρω και γω…. πάντως …ΚΑΠΟΙΟΣ ..πρέπει να τις ρίξει…
            …τι λες ..για …Κίμ ???

          • Καλλιστώ Ανταιος

            δεν λες την Μπασιντζερ εεεεε;;;;; χεχεχε

          • Hercules

            …όχι …λέω ..τον Κιμ-ούλη μας.
            :-))

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Έχει και αυτή πυρηνικά???

          • Καλλιστώ Ανταιος

            αυτη ήταν σκετη βομβα

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Πράγματι πυρήνικη

          • Hercules

            …..είχε..

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Της τελειωσανε τώρα???

          • Hercules

            ….. πέρασε η ημερομηνία λήξης

          • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

            Το ισλαμ ειναι ελενχομενο

          • firestormLouis

            Εγω βλεπω τον Ελληνικο στρατο να παρελαυνει στην Μοσχα
            (λουη παρε τα χαπακια σου)

          • Hercules

            …πάρε τα χαπάκια σου, …όντως

          • firestormLouis

            Χαχαχαχαχα

          • Hercules

            χαχα

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Εχει το know how κληρονομικά….από τον παππού του.

          • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

            Χα. Χα. Χα ….γωγ και μαγωγ

          • GrandRus

            Οι Ρωσοι θα μεταναστευσουν στο Βλαδιβοστοκ ενω το Ισραηλ θα φτιαξει την μεγαλη Ευρο-Ασιατικη αυτοκρατορια.
            Σιγουρα χα χα χα

          • Stratus

            πάλι πιτσαδόρος κάνα άλλο επάγγελμα δεν κάνουν οι πρώην Πρόεδροι

          • GrandRus

            οχι πιτσαδορος. Συμβολιζει τον καπιταλιστικο παραδεισο χε χε

          • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

            Στα μακ ντοναλντ

          • GrandRus

            πουλανε τα μακ ντοναλντ και πιτσες??
            Μαλλον στα ντομινο εννοεις

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Ο στρατός του ισραήλ παρελαύνει στη ρωσία από την εποχή των μπολσεβίκων…

          • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

            Ελα ντε!!……..ποιος εκανε κουμαντο τοτε?? Και εσφαξε μυρια χριστιανων

          • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

            Τωρα και στην ελλαδα …ηρθε ο κουμουνισμος

          • Hercules
          • GrandRus

            χμμ για να δουμε: Ηγετες των Μπολσεβικων:

            Βλαντιμιρ Λενιν: Αγροτικη καταγωγη απο Ρωσους αγροτες ή απο καποιες τουρκο-μογγολικους λαους-μειοψηφιες
            Τροτσκι: Ρωσο-Ουκρανος Εβραιος
            Pavel Dybenko: Ρωσος
            Alexander Shliapnikov: Ρωσος
            Jukums Vācietis: Λετονος
            Stalin: Απο ορθοδοξη Γεωργιανη οικογενεια
            Lavrentiy Beria: Ρωσος
            Lev Kamenev: Ρωσο-Εβραιος
            Georgy Malenkov: Bουλγαρος
            Βιατσεσλαβ Μολοτοφ: Ρωσος
            Νικολαϊ Μπουκαχριν: Ρωσος
            Αλεξεϊ Ρίκοφ: Ρωσος
            Βίκτορ Νογκίν: Ρωσος
            Βλαντιμίρ Σμιρνόφ: Ρωσος
            Βαλεριάν Οσίνσκι: Ρωσος
            Λεονίντ Μπρέζνιεφ: Ρωσος συμφωνα με καποια εγγραφα, Ουκρανος συμφωνα με αλλα, καμια Εβραϊκη καταγωγη
            Εκατομμυρια Μπολσεβικοι στρατιώτες, στραταρχες, επιστημονικο και στρατιωτικο προσωπικο: Ρώσοι

            Επισης,πρεπει να καταλαβαουμε πως οι Εβραιοι την εποχη εκεινη επαιρναν συχνα ανωτερα αξιωματα. το Μισο κομμα του Οτο Φον Μπισμαρκ ηταν Εβραιοι. Αυτο σημαινει πως οι Εβραιοι ηλεγχαν την Πρωσία/Γερμανια? Οχι

          • GrandRus

            Και γενικοτερα, το να λεμε πως Εβραιοι ηλεγχαν την Ρωσια επειδη καποιοι Μπολσεβικοι ηγετες ηταν Εβραιοι, ειναι σαν να λεμε πως η Ελλαδα ηταν υπο….Δανεζικη κατοχη, επειδή η δυναστεια γκλυξμπουρκ ηταν Δανοι.

            Τωρα που το σκεφτομαι, η Βασιλισσα Βικτωρια ηταν Γερμανιδα, μαζι με τον Ανδρα της. Αρα και η Βρετανικη αυτοκρατορια ηταν υπο Γερμανικη κατοχή!!!!

            Η αληθεια ειναι, πως μονο δυο λαοι εχουν κατακτησει την Ρωσια: Μογγολοι και Πολωνοι. Και κανεις δεν εχει κατακτησει ολη την Ρωσια, καθως οι Μογγολοι ποτε δεν κατεκτησαν το κράτος του Νοβγκοροντ.

            Ετσι, η Ρωσια ειναι ενα απο τα λιγα κρατη στο κοσμο που δεν εχει κατακτηθει ΠΟΤΕ ολοκληρο!

          • firestormLouis

            Πακετα τον κοβω

          • Καλλιστώ Ανταιος

            ο στρατος του Ισραηλ προς το παρόν σουλατσάρει εδώ

        • Hercules

          από τα γκοϊμια…θα την φάει ο Μετα-Νιάχου

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Αυτή η συνάντηση κρύβει πάαααααρα πολλά!…

      • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

        Οι μονοι ηγετες πανω στον πλανητη σημερα…

        Ολοι οι αλλοι ειναι ντιλιβεραδες

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Είναι μια άποψη κι αυτό

  • skeptomenosellin

    Θεωρητικά θα περίμενα κάποια αντίδραση από χώρες που βάλλονται τα συμφέροντά τους από την Τουρκία. (Εκτός Ελλάδος και Κύπρου εννοώ)…

    • nikos(1)

      γουάι? θα πιέσουν …θα μιζάρουν θα κονομήσουν!

      • skeptomenosellin

        Παίζει και αυτό βέβαια….

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: Θυμηθείτε το Μπούτοβο. Το «πεδίο βολής» των μπολσεβίκων
    http://redskywarning.blogspot.gr/2015/03/blog-post_13.html?m=1

    13 Μαρ. 2015 … Το Μπούτοβο, περιοχή που βρίσκεται κοντά στη Μόσχα, έγινε κατά την περίοδο της μπολσεβίκικης θηριωδίας, τόπος μαζικών εκτελέσεων «εχθρών του λαού» και ιδιαίτερα ορθοδόξων χριστιανών, …

  • Alexander the Greatest

    Και οι Κυπριοι θεωρησαν εν μεσω τετοιας θυελλας να βαλουν ξανα μπροσταρη τον Αναστασιαδη, αυτον τον Μεγα πολεμαρχο που με την παραμικρη απειλη εναντιον τους, θα παρει σβαρνα τους Τουρκους σαν φυλλα στη θυελλα. Ευγε. Και ενω τους αφησε ηδη ξεβρακωτους απο στρατο, και θα φταιμε παλι και εμεις που ενω μας την πεφτουν μεχρι και εξωγηινοι πλεον, δεν τρεχουμε να καλυψουμε γρηγορα και την αποσταση μεχρι την Κυπρο.

    • Broken Arrow

      τα εχω πει

  • Deadpool_Nikeus

    ελάτε ρε, ποιος σας κρατάει?

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

    ΜΠΡΕΕΕ Ό ΕΡΝΤΟΓΚ ΝΑ ΠΆΕΙ ΝΑ ΠΝΙΓΕΊ ΚΑΙ ΑΝ ΟΊ ΤΚ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ ΠΑΙΔΙΑ ΊΣΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΘΕΙ ΤΟ 18% ΤΩΝ ΕΣΌΔΩΝ ΑΦΟΎ ΒΈΒΑΙΑ ΈΧΟΥΝ ΠΛΗΡΏΣΕΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΉΣ ΕΠΈΝΔΥΣΗΣ ΚΑΙ ΌΤΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΌ ΣΤΟΙΧΕΊΟ ΈΧΟΥΝ ΚΛΈΨΕΙ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΚ. ΕΙΔΆΛΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΣ…..ΠΌΛΕΜΟ .

  • © Proud to be Greek

    Οι τούρκοι άρπαγες θα το τραβήξουν όσο πάει επειδή ειναι πολλά τα λεφτά και να προκαλέσουν την απάντηση – αντίδραση μας.
    Αλοιμονο τους αν την δούν.

    • Broken Arrow

      τους εχω ικανους και για προβοκατσια

      • Proud to be Greek

        Είναι επιστήμονες στην προβοκάτσια.

        • Broken Arrow

          γι αυτο να ειμαστε ετοιμοι για ολα. (για προβοκατσια μιλουσε η Προφητεια)

        • Deadpool_Nikeus

          και έχουν διδακτορικό στο γάβγισμα

    • Καλλιστώ Ανταιος

      μου αρεσει η σιγουριά σας βρε παιδιά

      • Proud to be Greek

        Οποιος εχει την εναέρια υπεροχή εχει και το πάνω χέρι.
        Εμείς εχουμε τους καλύτερους πιλότους στον κόσμο και τακτικό πλεονέκτημα,
        αυτοί μέτριους πιλότους εκ των οποίων οι μισοί είναι στην φυλακή.

        • Καλλιστώ Ανταιος

          δεν αμφισβητώ το ανθρώπινο δυναμικό μας , ουτε τον εξοπλισμό μας .
          Αμφισβητώ ανοιχτα την διοικηση των στρατευμάτων μας

          • Proud to be Greek

            Για να δείξουν τα στρατεύματα μας τι αξίζουν πρέπει να πάρουν την διαταγή.
            Σχολιάζω για το κατόπιν της διαταγής – το μετά.

          • Καλλιστώ Ανταιος

            ετσι ακριβως ,
            αρα τα στρατευματα μας είναι τόσο ικανα όσο ικανός είναι ο διοικητής τους.
            Και επειδή οι στρατηγοι είναι πουλημένα ρεμάλια ……

          • Proud to be Greek

            Δεν συμερίζομαι την αποψη σου.

          • Καλλιστώ Ανταιος

            ισως εσυ να ξέρεις κάτι περισσότερο απο μένα .
            Αλλά φίλε ελικρινά δεν το βλέπω.
            Εγω αν ημουν αξιωματικός δεν θα εστελνα τους στρατιώτες μου να κάνουν τις λεκανατζούδες στα λαθροπιθίκια , ΄τοι συνέπειες κι αν ειχε στην καριέρα μου.
            Αξιωματικός χωρίς τιμή δεν γίνεται

          • Proud to be Greek

            Ολοι οι στρατοι το κόσμου το ίδιο θα εκαναν, και ουτε μπορείς να κάνεις του κεφαλιού σου αν είσαι αξωματικός .

            Ο κινέζικος στρατός ενεγειρε καταυλισμούς για 1.5 εκατ προσφυγες απο την Β. Κορέα αν και εφόσον γίνει κάτι.

          • Καλλιστώ Ανταιος

            το εναμισυ εκατομμύριο στο εναμισυ δις, τι ποσοστό είναι;;
            το εναμισυ εκατομμύριο στα δεκα , τι ποσοστό είναι.
            Στην περιπτωση μας δεν μιλάμε για πρόσφυγες μιλάμε για εποικους και η δουλειά του στρατού είναι να εμποδίζει την εισβολή και τον εποικισμό

          • Proud to be Greek

            Δεν εχει καμία σημασία το ποσοστό αλλα η πρακτική.

            Η πολιτική ηγεσία εχει αλλη αποψη για το θέμα όπως και για αλλα θέματα.

          • Καλλιστώ Ανταιος

            αυτο ακριβως είναι το προβλημα
            Η πολιτική ηγεσία , που λειτουργει ως ιος στο σωμα του εθνους

        • skeptomenosellin

          Εκ των οποίων οι πιο ικανοί είναι στην φυλακή και στην πολιτική αεροπορική εταιρία της Τουρκίας…

          • Broken Arrow

            ειδα ποσο ικανοι ειναι που το αφησαν να κρεμεται στο γκρεμο.

          • Deadpool_Nikeus

            ως ξαφνικά «προδότες»…
            δηλαδή, μέσα σε μια νύχτα, έγιναν Γκιουλενιστές ε?

    • skeptomenosellin

      Και εγώ πιστεύω πως άμα ξεκινήσει κάτι δεν θα σταματήσει εύκολα…

  • Kimon

    Άκου βρε εκεί θράσος των Τουρκοκυπρίων, κυρίαρχοι στον Βορρά της Κύπρου και συνιδιοκτήτες στον Νότο !!!

    Η παραλογία του ανωμάλου, αλλά «όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα» !!!

    Ο καιρός γαρ εγγύς !!!

    • Deadpool_Nikeus

      βρίσκουν και τα λένε…αν είχαμε και εμείς θέσει Casus Beli για πολλά πράγματα, σήμερα δεν θα κουνούσαν τις ουρίτσες τους τα σκυλάκια του καναπέ

      • Broken Arrow

        επι Ανδρεα τεθηκε και ο Τουρκος πηγε στο Μεμοριαλ στα προθυρα ανακοπης

      • Καλλιστώ Ανταιος

        ετσι ακριβως

  • Τασσος Κ.
    • Καλλιστώ Ανταιος

      αν θελει να μοιραστει κατι , ας μοιραστει τα οπισθια του

      • firestormLouis

        Την σκυλα του (αν εχει)

        • Καλλιστώ Ανταιος

          με τετοια μουρη που εχει , λες να μην την μοιράζεται ήδη;;

          • firestormLouis

            Χαχαχαχαχαχα Λες να παιρνει και ματι?

          • Καλλιστώ Ανταιος

            το χοντρυναμε και θα επεμβει ο διαχειριστης

          • firestormLouis

            Το αλλαξα χαχαχα

    • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

      Αληθεύει αυτό ρε Τάσσο ;

      • Deadpool_Nikeus

        από αυτόν τον πανίβλακα όλα να τα περιμένεις…
        φαντάσου τι έχει στο μυαλό του ο Τσίπρας

      • Τασσος Κ.

        Οσον αφορα την διαχειριση των λιμανιων ναι!

        • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

          Εγώ λέω να βάλει διαχειριστές στης γυναίκας του και της κόρης του τον άπατο …

          • firestormLouis

            Πουλημενος

          • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

            Ναι το είδα !!

          • skeptomenosellin

            Παιδιά όχι κουβέντες για γυναικόπαιδα… Στην άκρη αυτά…
            Παράκληση αδελφέ… :-)

          • firestormLouis

            Σωστοοοοος

          • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

            Διαγράφω , έχεις δίκιο ! F5 ! Ας βάλει στον δικό του πισινό διαχειριστές

          • firestormLouis

            Ας βαλει τον κηπουρο του χαχαχα

          • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

            :-)

          • firestormLouis

            Βρε ας βαλει και τον γαμπρο του

      • Καλλιστώ Ανταιος

        ειναι αριστερός
        Οι αριστεροί είναι πάντα ετοιμοι για τις μεγαλυτερες προδοσίες

        • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

          Γνωστό αυτό , για το timing περισσότερο ρώτησα

        • Deadpool_Nikeus

          • Hercules

            ΩΞΩΩΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

          • firestormLouis

            Να τον πεις βλακα να τον πεις προδοτη Μαλλον ολα αυτα

          • Καλλιστώ Ανταιος

            μονο βλάκας δεν είναι
            Μην του δίνεται ελαφρυντικά.
            Συνειδητός προδότης είναι

    • firestormLouis

      Πως γινεται και κυκλοφορουν ελευθεροι κατι τετοιοι ?

    • Deadpool_Nikeus

      πρώτα από όλα, ντροπή σε αυτούς που τους ψήφισαν…παίζει να είναι «όμοιοί» τους

    • Hercules
    • Hercules

      ΞΥΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      • Deadpool_Nikeus

        και εξορία δια παντός από την Ελλάδα

        • Hercules

          …εξωστρακισμός !!!!!

          • Hercules

            *** εξοστρακισμός

          • Καλλιστώ Ανταιος

            να τους κρεμασουμε οστρακα και να τους πετάξομε στη θαλασσα

          • Deadpool_Nikeus

            καλύτερα να τους βάλουμε τσιμέντο στα πόδια… να μην βλάψουμε την θαλάσσια ζωή

          • Καλλιστώ Ανταιος

            λες ;;;
            Να δημιουργησουμε και τεχνητους υφαλους

          • Hercules
    • Teo Nakos

      να εθω στο σπιτι σου να το μοιραστουμε,α ρε χουβαρντα

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      τετοιον λακαμα δεν ξαναγεννησε μανα και μαλλον η δικη του τον γεννησε παραφυση

  • Broken Arrow

    Αμα ηταν ο Ανδρεας θα ελεγε «Βυθηστε τα μεμετια!!!!» να δειτε πως θα το εβαζαν στα ποδια

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Τι είπε ο Πούτιν για κομμουνισμό και Χριστιανισμό
    http://redskywarning.blogspot.gr/2018/01/blog-post_16.html?m=1

    Μου άρεσαν πολύ, και ακόμα μου αρέσουν οι κομμουνιστικές και σοσιαλιστικές ιδέες. Εάν κοιτάξετε τον Κώδικα για την οικοδόμηση του κομμουνισμού, ο οποίος διανεμήθηκε ευρέως στη Σοβιετική Ένωση, μοιάζει έντονα με τη Βίβλο. Αυτό δεν είναι ένα αστείο, είναι σαν ένα απόσπασμα από τη Βίβλο.

    Οι ιδέες είναι καλές: η ισότητα, η αδελφοσύνη, η ευτυχία, αλλά η πρακτική ενσάρκωση αυτών των αξιοσημείωτων ιδεών απέχει πολύ από εκείνες που διατυπώνονται από σοσιαλιστές ουτοπιστές όπως ο Henri de Saint Simon και ο Robert Owen. Η χώρα μας δεν μοιάζει με την Πόλη του Ήλιου. [Ο Γάλλος φιλόσοφος κόμης Ανρί Σαιν-Σιμόν (1760 – 1825) και ο Ουαλός κοινωνικός μεταρρυθμιστής Ρόμπερτ Όουεν (1771 – 1858) θεωρούνται ιδρυτές του ουτοπικού σοσιαλισμού].

  • PatmosI

    Αν θέλετε να γελάσσετε και να εξοργιστήτε ταυτόχρονα ….. αυτή τη στιγμή μιλάει ο καραθανασόπουλος του ΚΚΕ στα παραπολιτικά….4 σε 1 ….λακαμάς, προδότης, βλάκας και γελοίος..

  • Τασσος Κ.
    • Hercules

      ..ΓΜΣ τα …θα δίνεις 10 Ευρω στο παιδί σου , ..και το 1 Ευρώ ..θα στο παίρνει το …»Κράτος»

    • Κωστας

      Κι αν δεν ειναι συγγενης ο αναγκεμενος με τα παιδια 40%!!!!
      Και ρωτω χερι με χερι μαυρα???
      Μονο σε δικο μας και φιλο?

  • Τασσος Κ.
    • Κωστας

      Ποιος ρε ο ιγουιι!!????
      Αλλαχ αλλαχ Τσαρουχι βλέπω ξυλο θα φαω!!!!

  • Κωνσταντινος Χατζης

    Τα Τουρκικα πλοια θα νιωσουν την καυτη ανασα των Ελληνων η φλουδες δηλωσεις και ατολμια μεχρι να συρθουν σε διαπραγματευσεις που ενδχομενως να καταληξουν στις συμφωνιες Παπανδρεου-Τζεμ με τα ζεϊμπεκικα και τα σχεδια των Αμερικανων περι συδιαχςιρησης του Αιγοιου μεταξυ Ελλαδος και Τουρκιας για να μην χασουν οι Αμερικανοι τον καλον τους συμμαχο τους Μογγολους.Μαλλον προς τα κει οδευομε.

  • TheELLINAS1 .

    Είναι να μην σου τύχει απο την μια μεριά οι μογγόλοι κατσαπλιαδες που κάθε ημερα απαιτούν και κάτι παραπάνω και από την άλλη μεριά μια χούφτα προδότες πολιτικοί που ηδη έχουνε παραδόσει αμαχητί τα παντα αρκεί η καρέκλες και τα αφεντικά να κρατιούνται ζεστά, πάρτε το απόφαση όσο αυτοι θα καθορίζουν την τύχη μας θα είμαστε αναγκασμένοι να πηγαίνουμε με το κεφάλι σκυφτό, όσο για τους μογγόλους έχουμε ακόμη την δύναμη να τους πάρουμε τον πρωκτό
    Αρκεί να βρεθεί ο κατάλληλος Ελληνας
    Και Πατριώτης Ηγέτης !!!!

    • Hercules

      ….πρέπει η Φύση …να επέμβει στο…DNA….μας

    • Stratus
      • TheELLINAS1 .

        Έχουμε ακόμη την Δύναμη !!!

        • Deadpool_Nikeus

          πάντα την είχαμε και ας μας «κάνουν» να το ξεχνάμε

          • Καλλιστώ Ανταιος

            αυτο είναι το προβλημα
            Το ξεχασαμε και οφειλουμε να το θυμηθουμε

          • TheELLINAS1 .

            Καλημερα αδερφέ Νικία
            Οτι και να κάνουν θα
            επί ζήσουμε και θα τους ξεσκισουμε!!!!

  • Stratus

    Η “Budala Strateji” της Κυπριακής Δημοκρατίας: Τι δεν έχουν καταλάβει…

    February 11, 2018

    Του Βασίλη Κοψαχείλη*

    Μία πολύ σοβαρή εξέλιξη έλαβε χώρα αργά το απόγευμα της Παρασκευής 9 Φεβρουαρίου εντός της Κυπριακής ΑΟΖ. Το Ιταλικών συμφερόντων γεωτρύπανο της ENI, SAIPEM 12000, έπλεε προς το γεωτεμάχιο Νο.3 και το στόχο «Σουπιά» εντός της Κυπριακής ΑΟΖ όταν παρεμποδίστηκε από πλοία του τουρκικού πολεμικού ναυτικού που έκαναν άσκηση στην περιοχή, με αποτέλεσμα το γεωτρύπανο να αναγκαστεί να σταματήσει.

    Η ΕΝΙ έδωσε εντολή στον πλοίαρχο του γεωτρύπανου να σταματήσει τον πλου προς το γεωτεμάχιο 3 μέχρι οι κυβερνήσεις της Κύπρου και της Ιταλίας να δώσουν μία λύση.

    Η Κυπριακή κυβέρνηση πέταξε το μπαλάκι της λύσης στην Ιταλία, σαν να μην είναι εκείνη κυρίαρχο κράτος. Ακούγαμε όλο το προηγούμενο διάστημα ότι η Κυπριακή κυβέρνηση έχει έτοιμο σχεδιασμό αντιμετώπισης κάθε τουρκικής πρόκλησης που μπορεί να εκδηλωθεί εντός της Κυπριακής ΑΟΖ. Άραγε τι εννοούσαν;

    Κόντρα σε όσα τους συμβουλεύουμε ορισμένοι εδώ και χρόνια για το πώς οφείλουν να χειριστούν τα πολύ σοβαρά ζητήματα, τα οποία καλώς έχουν δρομολογήσει σε αυτή την εξόχως επικίνδυνη γωνιά της Ανατολικής Μεσογείου, εκείνοι επιμένουν σε σχεδιασμούς και κινήσεις της πλάκας! Ναι, της πλάκας! Και εξηγούμαι, διότι φαίνεται ότι δεν έχουν καταλάβει τον αυτοχειριασμό που κάνουν στα ζητήματα κυριαρχίας – την πρώτιστη και κορυφαία αρχή που οφείλουν να τηρούν και να υπερασπίζονται όλα τα κράτη – της Κυπριακής Δημοκρατίας!

    Σε μία πειρατική ενέργεια της Τουρκίας εντός της Κυπριακής ΑΟΖ, η Κυπριακή Δημοκρατία αφήνει την Ιταλία να διαπραγματευθεί με τον πειρατή, αναγνωρίζοντας εμμέσως έτσι στον πειρατή υπόσταση και παρουσία. Διπλωματικά αναγνωρίζουν ρόλο και λόγο στην Τουρκία! Η σημειολογία στην διπλωματία εύκολα οδηγεί σε διπλωματικά προηγούμενα και οι σχεδιασμοί της πλάκας επίσης εύκολα οδηγούν σε τετελεσμένα!

    Λυπάμαι για αυτή την εξέλιξη! Είναι άλλο πράγμα να επιδεικνύεις διπλωματική ευελιξία, να αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε μία διαπραγμάτευση, και είναι εντελώς άλλο να βαφτίζεις πολιτικό σχεδιασμό την εκχώρηση της κυριαρχίας σου!

    Ελπίζω ότι η Κυπριακή ηγεσία θα καταλάβει γρήγορα το τραγικό λάθος της…

    Ο Βασίλης Κοψαχείλης είναι Διεθνολόγος, Γεωστρατηγικός Αναλυτής

    http://mignatiou.com/2018/02/i-budala-strateji-tis-kipriakis-dimokratias-ti-den-echoun-katalavi/

  • Hercules
  • Broken Arrow

    Προς πώληση, έναντι του ευτελούς ποσού των 25 σεντς, διαθέτει το Αμερικανικό Ναυτικό το αεροπλανοφόρο «Saratoga», το οποίο είναι παροπλισμένο σε λιμάνι του Τέξας.

    Το Πεντάγωνο αναφέρει μάλιστα ότι όποιος δεχτεί να το αγοράσει θα αναλάβει και την υποχρέωση να το μεταφέρει για διάλυση.

    Το «Saratoga», το οποίο ζυγίζει 56.000 τόνους και παροπλίστηκε το 1996, έδρασε στα χρόνια του πολέμου στο Βιετνάμ και έγινε παγκοσμίως γνωστό όταν βοήθησε στη σύλληψη των παλαιστίνιων τρομοκρατών το 1985 στη Μεσόγειο που είχαν καταλάβει το κρουαζιερόπλοιο «Achille Lauro».

    Επίσης, το αεροπλανοφόρο πήρε μέρος στον πρώτο πόλεμο στο Ιράκ. Στα χρόνια της κρίσης στα δυτικά Βαλκάνια βρέθηκε στην Αδριατική και στο Ιόνιο.

    Να σημειωθεί πως το «Saratoga» δεν είναι το πρώτο αεροπλανοφόρο που ξεπουλάει το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ. Τον περασμένο Οκτώβριο πούλησε το «Forstal», το οποίο έγινε παλιοσίδερα.

    Πηγή: Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ ξεπουλάει αεροπλανοφόρο: Το δίνει 25 σεντς και ο αγοραστής πρέπει να το κάνει παλιοσίδερα |

    ενα τετοιο να ειχαμε στη Κυπρο να βαζαμε κανα δυο αεροπλανα σαπακια και θα λυναμε την αποσταση

    • Proud to be Greek

      Σε αλλες εποχές η τουρκιά θα το ειχε αρπάξει, μην σου οτι και τωρα το γλυκοκοιτά….

      • Broken Arrow

        το αρθρο ειναι του 2014. θελω ν πω λιγο να το σουλουπωναμε να βαζαμε και δυο τρια αεροπλανα σαπακια θα το λυναμε το προβλημα αποστασης μεχρι να ρθουν οι ενισχυσεις

        • Deadpool_Nikeus

          να βάζαμε τα AH-64…

          • Broken Arrow

            μη κοροιδευεις καθολου θα εκανε τη δουλεια

          • Deadpool_Nikeus

            να σου πω το αντίθετο…η Ελλάδα δεν χρειάζεται αεροπλανοφόρα…έχει τα νησιά της ;)

          • Broken Arrow

            εγω σου λεω για την Κυπρο

          • Deadpool_Nikeus

            Κύπρος, γη Ελληνική

          • Broken Arrow

            δεν εχεις ομως αεροπλανα εκει

          • Deadpool_Nikeus

            θα έπρεπε να είχαμε

          • Broken Arrow

            f-15

          • Καλλιστώ Ανταιος

            μα κειται μακράν η νησος , ξεχνας;;

          • Deadpool_Nikeus

            ε και? μια φορά θα πήγαιναν εκεί και θα έμεναν για πάντα…
            δεν θα έκαναν καθημερινό δρομολόγιο

          • Broken Arrow

            f-15 φιλε και απατσι να βλεπει ο Τουρκος το αεροπλανοφορο και να τα κανει επανω του

          • Broken Arrow

            ενα αεροπλανοφορο θα μπορουσε να κουβαλησει τα παντα εκει σαν βαση.

          • Deadpool_Nikeus

            όχι τα πάντα…μόνο ορισμένα αεροσκάφη που θα μπορούσαν να απονηωθούν από ένα αεροπλανοφόρο…πρέπει να έχουν ισχυρή πτέρυγα να αντέχει τις καταπονήσεις…

          • Pezonaytis

            Σχεδον ολα τα αεροπλανα μπορουν να τροποποιηθουν για να απογειωθουν απο αερ/ρα, χρηση JATO, φυσικα δεν εννοουμε C-5 και ANTONOV

          • Καλλιστώ Ανταιος

            σωστα
            Γι αυτό εχουν φαγωθεί τα μεμέτια να πάρουν μερικά

        • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

          Κουπια Θελει …..και θα πηγαινει σφεντονα

          • Broken Arrow

            αχαχαχαχαχαχαχχχα Τσαρε

        • makis2105 .

          Aν βάλεις αεροπλάνα στην Κύπρο σε περίπτωση πολέμου δεν προλαβαίνεις να τα απογειώσεις. Θα έχουνε καεί μαζί με τους πιλότους κατά το ζέσταμα των μηχανών.

          Η Ελλάδα χρειάζεται Φ-15 με μεγάλη ακτίνα δράσης τα οποία θα σταθμεύουν στο Ηράκλειο ή στη Σητεία αν επιδιώκει να παίξει ρόλο σε μια σύγκρουση πάνω από τον κυπριακό ουρανό.

          • Stratus

            και ποιος πληρώνει τον βαρκάρη;

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            σωστα

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        ειναι τρομερα ασυμφορο ,παλιο

  • 😈VLAD.. the impaler😈

    Τι σας ειπα το πρωι;
    Ειδε ο μεμετης τη σημερινη μπουνατσα καρχισε τα casus beli…

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Σε λιγο θα περπατησει και πανω στο νερο ο μεμετης

    • Ioannis Sergios Vouros

      Η «πλάκα» είναι ότι το εννοεί φίλτατε! Και δεν είναι διόλου σχήμα λόγου!

      • Καλλιστώ Ανταιος

        ειπαμε πως ο Ερντο πασχει απο το συνδρομο του Θεου.
        Ειναι επικινδυνος

        • 😈VLAD.. the impaler😈

          του…ΚΕΡΑΤΑ!

  • © Proud to be Greek
    • Deadpool_Nikeus

      πρέπει να μάθουμε ποιος τον «εξαφάνισε» όμως

      • Proud to be Greek

        Δες το άρθρο

  • Θεσσαλονικιός ο Μακεδών.

    Τρελλός ή μη, αποδεικνύει συνεχώς ότι διαθέτει κάκαλα, δεν διστάζει να τα βάλει με όλους και όπως αποδεικνύεται μέχρι στιγμής οι άλλοι κάνουν πίσω. Μόνο όταν είσαι διεθνώς αναγνωρισμένος καρπαζοεισπράκτορας όπως οι Ελληνικές κυβερνήσεις σε παίρνουν στο ψιλό και σε απειλούν χώρες τύπου Σκοπίων και Αλβανίας ….

    • Proud to be Greek

      Μάντεψε όμως τι τέλος θα εχει ο κακαλάκιας…………………

      • Θεσσαλονικιός ο Μακεδών.

        Μόνο όταν θα γίνω προφήτης …

        • Proud to be Greek

          Κατσε και θα δείς………
          Κακαλάκηδες ηταν και οι Λάντεν – Σαντάμ – Καντάφι.

          • GrandRus

            Κατσε υπαρχουν θεμελιωδης διαφορες μεταξυ της τριπλετας που λες, και του Ερντογαν.

            1) Τα κρατη του Λαντεν/Σανταμ/Κανταφι δεν ηταν στο ΝΑΤο οπως η Τουρκια
            2) Τα κρατη του Λαντεν/Σανταμ/Κανταφι ειχαν ΑΝΟΙΧΤΑ πολεμο με τις ΗΠΑ και οι ΗΠΑ ειχαν εισβαλει και/η βομβαρδισει τα κράτη τους

            Με την Τουρκια θα ειναι πολυ πιο δυσκολο

          • Proud to be Greek

            Κάτσε να γυρίσει αναποδα το μάτι του αμερικανού και θα δείς τι εύκολο γινεται….

          • GrandRus

            Εχεις τοση μεγαλη εμπιστοσυνη στις ικανοτητες της Αμερικης?
            Ξερεις, η Αμερικη παρακμαζει, και ο Τραμπ την στρεφει προς τη εσωστρεφεια. Δεν ειναι η Αμερικη των 90’ς ή του 2000

          • Proud to be Greek

            Ωπα!!
            Ξέχασα οτι μιλάω με σχολιαστή με το νικ «GrandRus»

          • GrandRus

            Δεν ειμαι προκαταλλειμενος κατα της Αμερικης, αλλα και εσυ ο ιδιος βλεπει οτι εχει χασει τα αυγα και τ πασχαλια.

            Ο λογος που εχασε στη Συρια ειναι και ο ιδιος λογος που εχασε στην Ουκρανια: Δεν ειχε θεσει ξεκάθαρους γεωπολιτικους στόχους. Ο Τραμπ εχει συγχισει την ικανοτητα της εξωτερικης πολιτικης των ΗΠΑ αποσπωντας μεγαλυτερη προσοχη στο εσωτερικο της χωρας, στη μαχη κατα των μιντια, στα φεϊκ νιουζ, κατα των «Ρωσων χακερς» και κανει αστοχες πολιτικες κινησεις (πχ αναγνωριση Ιερουσαλημ, απειλες Ευρωπαικων κρατών για οικονομικη συνεισφορα στο ΝΑΤΟ, αποφασεις για κλιματικη αλλαγη κλπ) που μονο στον απομονωτισμο της συμβαλλουν.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            εδω εχει δικιο,η αμερικη εχει ψιλοχασει τη μπαλα

          • Broken Arrow

            ο Ερντογαν εχει σκοπο να βαλει τους δορυφορους της Τουρκιας Αλβανια και Σκοπια στο ΝΑΤΟ για να φυγει αυτος. γι αυτο καιγεται τωρα για την ονομασια

      • GrandRus

        Ναι αλλα η ζημια εγινε, η Τουρκια ηδη εχει αποκτησει στρατιωτικη παραγωγη (μεταξυ αλλων)

        Ακομα και ΣΗΜΕΡΑ να δολοφονηθει ο Ρετζεπ, η Τουρκια θα ειναι σε πολυ ανωτερο επιπεδο απο οτι ηταν το 2000

        • Proud to be Greek

          Οποτε τον τελειώσουν η τουρκιά θα εχει την μοίρα της Λιβύης

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            οχι πραουντ ,θ ανεβουν πειθηνια οργανα των αμερικανων,και θαναι μελι γαλα

  • nikos(1)

    αφήστε με να …πολεμήσω το …αριστιρό!!

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Ολα θα γινουν

  • Teo Nakos

    πρεπει να μαθουμε και λιγα τουρκικα ,μπαρουτ κιοφτε[χειροβομβιδα]σαματα ντουλαπ[ραδιο]μπανιστηρ ντουλαπ[τηλεοραση]μεμετ ζεμπιλ[σουτιεν]τσογλαν ντοκτορ[παιδιατρος]καπουτ μαντρι[νεκροταφειο]τωρα με την αφριν θα εχει πολλους πελατες,αν κανει το λαθος να μας επιτεθη θα εχει πολλυ περισοτερους

    • GrandRus

      τσογλαν μαντρι (σχολειο) και αλλα πολλα

      • Deadpool_Nikeus

        Ρουφιάν τεφτέρ (φατσοβιβλίο)
        Εμπριμέ κουνούπ (πεταλούδα)
        Σακάτ μπαξίς (αναπηρική σύνταξη)
        Σιχτίρ χανούμ (πεθερά)
        Καΐκ καβγά (ναυμαχία)
        Τσογλάν αγά (δάσκαλος)
        Σαματά κουνούπ (ελικόπτερο Τ-129)
        Ξετρίχ ματσούκ (ξυραφάκι)
        Μαστάρ ντορβάς (σουτιέν)
        Παρτούζ τελεφόν (τηλεφωνική συνδιάλεξη)
        Μπαμπές βαπόρ (υποβρύχιο)
        Μπουνταλά χαλκά (βέρα)
        Μερεμέτ μπαγαπόντ (μάστορας)
        Τζερτζελέ μαραφέτ (ραδιόφωνο)
        Τσαμπουκά τρακτέρ (άρμα μάχης)
        Τσουτσού κοτλέ (τουλούμπα)
        Σούρτα φέρτα ντουλάπ (ανελκυστήρας)
        Ζαρζαβάτ ντοκτόρ (γεωπόνος)
        Φερετζέ ασκέρ (κουκουλοφόροι «γνωστό-άγνωστοι…)

        κ.α.

        • Deadpool_Nikeus

          Νι να νάι γιάβρουμ, νι να νάι να (Γιώργος Παπανδρέου)

        • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

          Εύγε είχε γέλιο

          • Deadpool_Nikeus

            Γκελ γκελ καϊκτσή (άγονη γραμμή)
            Καρντάς, τζογλάν, τσίου τσίου (Αδέρφια μου, αλήτες, πουλιά…)
            Καλαμπαλίκ (Βουλευτική Ασυλία)

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Αχαχα χα χα χα

        • GrandRus

          το καϊκ καυγα και τσαμπουκα τρακτερ ειναι και τα καλυτερα

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            και το μερεμετ μπαγαποντ,μπουνταλα χαλκα και το καλυτερο ΣΙΧΤΙΡ ΧΑΝΟΥΜ!

        • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

          Ώρες ώρες δεν παλευεσαι

      • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

        Γλωσωμαθεις ρε παιδια μπράβο. Δεν ανοιγεται καμία σχολή???

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        στο προηγουμενο ειπες για δυο ομαδες και η μια δεν φερει εθνοσημο,γιατι?πως προεκυψε αυτο?

        • GrandRus

          Γιατι η Ρωσικη ομοσπονδια τιμωρηθηκε επειδη βρεθηκε…ενοχη να προσπαθεί να τροποποιησει τους νομους περι ντοπινγκ και να ντοπαρει ενα μεγαλο μερος αθλητων, και πολλοι Ρωσοι αθλητες που ειναι υποπτοι για ντοπινγκ αναγκαστηκαν να αγωνιστουν ξεχωριστα χωρις το δικαιομα να φερουν το εθνοσημο. Και απεβαλαν την ομοσπονδια.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            ενω οι αλλοι πινουν χυμους,μαλιστα…..

          • GrandRus

            Ασε, μας πολεμουν τα μισα κρατη της Γης. Εχουν πολιτικοποιησει τους ολυμπιακους και τιμωρουν την Ρωσια για την..»παρανομη» κατοχη της Κριμαίας και για την κατακτηση του μισου Ντονμπας.

            Τις προαλλες ο Τραμπας υπεγραψε και νεες κυρωσεις και θελει να κυνηγησει λεει πανω απο 700 Ρωσους επιχειρηματιες, Ρωσικες εταιρειες κλπ που ειναι υποπτες για λογους που ουτε ο ιδιος ξερει.

            Οι Ηπα εχουν ξεπεσει σε ενα ξεφρενο ρεσιταλ Ρωσοφοβιας και….Ρωσολαγνιας που μονο ξεκαρδιστικο είναι.

    • Jorge Melissas

      Μόνο που το καπούτ είναι γερμανική λέξη και σημαίνει ΄΄τελειωμένος» χαλασμένος

      • GrandRus

        συμφωνα με την τουρκικη ιδεολογια, ολα σε αυτο το κοσμο τουρκικα ειναι.

        Ενας Τουρκος μου ελεγε μια μερα πως οι αρχαιοι λαοι της μεσοποταμιας (Σουμμερια, Ασσυριοι, Βαβυλωνιοι κλπ) ηταν Τουρκοι, πρωτο-Τουρκοι κλπ.

        Ο αναλφαβητισμός εχει φτασει στα υψη

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          Σ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ γιουτουμπ μου ταλεγε ενας και καραφλιασα του απαντησα καταλληλα,ακομα περιμενω απδειξεις

        • tiramola

          τυχαιο οτι ειναι κολλητοι με τους σκοπιανους; …

  • Ioannis Sergios Vouros

    Όσο πιο κοντά φέρνουν οι Τούρκοι τον πόλεμο, τόσο πιο κοντά έρχονται και τα ευλογημένα «χρόνια της θύελλας» με τα γεγονότα που θα φέρουν την Τουρκιά στο χείλος της εξαφάνισης. Η Ανάσταση του Γένους απέχει μόνο μια ανάσα πλέον!

  • Pezonaytis

    Η ελλαδα χρειαζεται να ξαναβρει τα αρχ#%^*ια της ξανα, το 87 παραβιαστηκε ο εναεριος χωρος απο 104αρια της bandirma, σηκωθηκαν φαντομαδες απο ανδραβιδα και αφου τους κηνηγησαν μεχρι σμυρνη, λενε δεν κανουμε και μια χαμηλη στο cigli(οι πετουμενοι της εποχης αναφερουν touch&go),ρημαξαν τα τζαμια της σμυρνης και εμφανιστηκαν ξανα κοντα στον 25παραληλο αφου ειχε παθει εμφραγμα το ματι της μυκονου. ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Θα μας κανει ντα η φατιμα….εξω απο το γενι τζαμι.

  • TheELLINAS1 .

    Εκείνοι οι κανόνες που απελευθερώθηκαν, είναι ακόμα σε ισχύ η ο μπουχεσας τους τράβηξε πίσω? ?

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Βουλωσε η αποχετευση…και η λεκανη γιομισε

      • TheELLINAS1 .

        Τουμποφλο Πρόεδρε!!!

    • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

      Συνελήφθησαν από τις δυνάμεις καταστολής ! Που πάτε ρε χωρίς έξοδο !

      • TheELLINAS1 .

        Χαχαχα τις μπουζουριασαν μέσα!!
        Καλημερα πατρίδα !!!

        • ΜΑΚΕΔΩΝ – 505 ΤΠΝ/153

          Χαχα ! Γειά σου και σένα κομάντο!

    • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

      Ξέχασε που τις έχει βάλει και ψάχνεται

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Οι σοσιαληστες κουμουνιστες μπολσεβικοι του συρριγγα δεν μασανε…

  • nikos(1)

    κάνε το θάμμα σου ρε ..σουλτανίνα!!
    αμόλα πυραβλάκια κατα της Βουλής των …γκερμανών στο πλατέα του Συντάγματος ..μπας και σωθούμε!!…μπας και ξυπνήσουν οι …εβροΕλληνες!

  • skeptomenosellin
  • pp

    Μιλούν τα κοράκια για ισότιμη λύση όταν το 1974 έκαναν εισβολή για να λύσουν ισότιμα τα προβλήματα τους !! Απλά ξανά βασίζονται στους Εγγλέζους που θέλουν και αυτοί μερίδιο !!

  • tiramola

    προς το παρον (μεχρι να σας διωξουμε) τουρκοι δεν ειστε συνιδιοκτητες αλλα εισβολεις. Το 18 % ελληνες μουσουλμανους που σας φοβηθηκαν και εγιναν τουρκοι ειναι τρομοκρατημενο και υπο κατοχη απο τους βαρβαρους στρατιωτες σας.
    Αποφασιστε!
    αν το 37% του εδαφους ειναι υπο κατοχη δεν εχετε κανενα δικαιωμα εκει που οι κυπριοι ψαχνουν για φυσικο αεριο. Αν το 37% ειναι κυπριακο εδαφος φυγετε και αφηστε τους κυπριους (ελληνες χριστιανους και μουσουλμανους) να μοιραστουν δικαια τα ωφελη! απλο ειναι. εσεις δεν εχετε καμμια δουλεια εκει. Αλλιως στο 25+ % των κουρδων της χωρας σας πρεπει να δωσετε τα αντισταθμιστικα τους ωφελη και να μην τους σφαζετε οκ;
    αα και να δωσετε πισω τα κλεμμενα απο τους ελληνες του 1922 1955 1965 1974 μια και εμεις κρατησαμε το λογο μας και οι μουσουλμανοι της θρακης αυξανονται και πληθυνονται (ακομα) …

  • Α.Χ.

    Βυθίστε καμιά κονσέρβα τους και ρίξτε τους τενεκέδες τους. Άχρηστοι είναι, δεν τους βλέπετε τόσο καιρό! Τώρα και στο Αφρίν τρώνε τα μούτρα τους από τους ατάκτους, ξυπόλυτους και προδομένους Κούρδους από τους πάντες. Οι Τούρκοι είναι μπουχέσες, με πρώτους τους στρατιωτικούς τους που νομίζουν ότι είναι οι καλύτεροι. Και το νομίζουν, διότι οι ξένοι δεν τους χαλάνε το χατήρι λόγω των συμφερόντων τους και διότι οι ίδιοι συγκρίνονται με τον ανεπαρκή εαυτό τους.