Η Ελλάδα πυροκροτητής εξελίξεων: Θρίαμβος για την Αθήνα η επίσκεψη Ερντογάν και η εξέλιξη της – Κλιμακώνει με Αγια Σοφιά και Θράκη

Δημοσίευση: 7 Δεκεμβρίου 2017, 10:43 μμ | Ανανέωση: Δεκέμβριος 8, 2017 στις 11:40 πμ

Ποιος την έστησε στον Ρ.Τ.Ερντογάν; Ποιος σχεδίασε την επίσκεψη του προέδρου της Τουρκίας αυτή τη χρονική στιγμή στην Ελλάδα; Ποιος έστησε τη συνέντευξη που έδωσε ο Ρ.Τ.Ερντογάν και έγινε αφορμή να ανάψουν σήμερα τα αίματα αναγκάζοντας τον ΠτΔ, Προκόπη Παυλόπουλο να απαντήσει σε σκληρό ύφος και έπειτα να ξεκινήσει η σφοδρή επίθεση Ερντογάν; Μια επίθεση όμως που όμως έχει βρει απέναντι του όλη την ΕΕ και τις ΗΠΑ.

Κοινώς μήπως κάποιοι σχεδίασαν ελληνοτουρκικό επεισόδιο για να τον «ξεβρακώσουν» εντελώς»;

Εδώ και ημέρες ακούγεται ότι οι ΗΠΑ βρίσκονται πίσω από την πρόσκληση της Αθήνας στον Ρ.Τ.Ερντογάν. Κάποιοι φαίνεται ότι ήθελαν να αποδείξουν σε πιο στρατόπεδο ανήκει, της Δύσης ή της Μόσχας…

Mήπως αυτό το επεισόδιο θα έχει και συνέχει ωθώντας την κατάσταση στα άκρα;

Eουν σκάσει ήδη δύο γεγονότα που θα «τεντώσουν» ακόμη πιο πολύ τις σχέσεις ΗΠΑ-Τουρκίας. Μήπως η Ελλάδα χρησιμεύει ως ο «πυροκροτητής» για πολλούς σχεδιασμούς στην περιοχή;


Επιτυχημένη για την κυβέρνηση ήταν η επίσκεψη Ερντογάν στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον καθηγητή Γεωπολιτικής και Οικονομικής Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιωάννη Μάζη.

«Θεωρώ ότι το τάιμινγκ της επίσκεψης του Ερντογάν στην Αθήνα δεν ήταν καλό. Έπρεπε να γίνει λίγο αργότερα. Δεν περιμέναμε να δούμε κάτι άλλο», δήλωσε στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο καθηγητής Γεωπολιτικής και Οικονομικής Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ιωάννης Μάζης.

Πρόσθεσε, όμως, ότι :

«Από εκεί και πέρα σε επίπεδο εξωτερικής εντύπωσης η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να ανάβει λαμπάδες στον Ερντογάν.

»Έκανε τόσα λάθη, έφυγε τόσο πολύ από τον δυτικό διπλωματικό κοινωνικό πολιτισμό που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις και στην Ευρώπη και την Αμερική».

Οντως ΗΠΑ-ΕΕ-Γερμανία-Βρυξέλλες είναι εναντίον του και η κατάσταση χειροτερεύει…

Δείτε προσεκτικά το Βίντεο

Πριν λίγο ο ψευδομουφτής της Θράκης, Αχμέτ Μετέ λίγες ώρες πριν την άφιξη του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Κομοτηνή προκάλεσε…

«Αγκαλιάστε τους Τούρκους πρόεδρε Ερντογάν», αναφέρει σε ανακοίνωσή του, ενώ κάνει λόγο για σκοτεινές και εχθρικές δυνάμεις εναντίον της μειονότητας.

Την Παρασκευή ο Ερντογαν ταξιδεύει για την Θράκη, και το ενδιαφέρον πλέον όλων, θα επικεντρωθεί εκεί.

Δείτε το βίντεο από τον Alpha

Μετά τις ΗΠΑ και την Γερμανία τώρα και η Ε.Ε. παίρνει σαφείς αποστάσεις από τα όσα είπε ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κατά τις πρώτες ώρες της επίσκεψής του στην Ελλάδα.

Απορία εκφράζουν οι Βρυξέλλες στην πρώτη αντίδραση για το κλίμα της επίσκεψης του Τούρκου Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα.

Οι Βρυξέλλες απορούν πως μια συνάντηση «που θα έχτιζε γέφυρες κατέληξε boxing match» και ηθελημένα κρατάνε αποστάσεις από τα όσα συμβαίνουν στην Αθήνα.

Δημοσίευμα του ευρωπαϊκού ιστότοτοπου euractiv.com, το οποίο επικαλείται Ευρωπαίο αξιωματούχο αναφέρει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει καταστήσει σαφές ότι όλες οι υποψήφιες χώρες πρέπει να σέβονται τις διεθνείς συνθήκες, κάνοντας σαφή αναφορά στις δηλώσεις Ερντογάν, ότι πρέπει να επικαιροποιηθεί η Συνθήκη της Λοζάνης.

«Είναι σημαντικό η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Τουρκία να διατηρήσουν τον διάλογο και την άμεση επαφή» φέρεται να δήλωσε ο αξιωματούχος, προσθέτοντας, ωστόσο, ότι «οι προσδοκίες μας σε όλες τις υποψήφιες χώρες όσον αφορά το κράτος δικαίου, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τις σχέσεις καλής γειτονίας και τη δέσμευση έναντι του διεθνούς δικαίου και των συνθηκών είναι σαφείς σε όλους».

Ασταμάτητος ο Ρ.Τ.Ερντογάν – Τι τρέχει με την Αγια Σοφιά;

«Δώσε θάρρος στον Τούρκο……» , ξεσάλωσαν σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα οι απανταχού Τούρκοι μετά τις ωμές και προκλητικές  δηλώσεις Ερντογάν για την πλήρη αναθεώρηση της συνθήκης της Λωζάνης,  και τώρα μέσω του ΑΚΡ ζητούν την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε Τζαμί, με πρόσχημα λένε… την ανακήρυξη της Ιερουσαλήμ σε πρωτεύουσα του Ισραήλ.  

«Το AKP  προτείνει την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί μετά την απόφαση του Τράμπ για την Ιερουσαλήμ».

Αυτό δήλωσε ο Şamil Tayyar ο αναπληρωτής πρωθυπουργός του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP) της Τουρκίας σε αντίποινα εναντίον των ΗΠΑ για την απόφαση  του Προέδρου Ν.Τραμπ να αναγνωρίσει την Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του Ισραήλ.

«Αν το θέλετε έτσι, αφήστε μας την Αγία Σοφία να ανοίξει για προσευχές. Θα πρέπει να αρχίσουμε να κρατάμε κάνουμε ισλαμικές προσευχές την Παρασκευή στην Αγία Σοφία», δήλωσε ο Tayyar .

Η Άγκυρα είχε ήδη τονίσει ότι ο ιερός τόπος στην Ιερουσαλήμ ήταν μια «βάση για τους μουσουλμάνους» και σημείωσε η πράξη του Αμερικανού πρόεδρου ότι θα μπορούσε ακόμη και να διασπάσει τους δεσμούς με το Ισραήλ προκαλώντας πολλά παρεπόμενα .

Πρόκειται για πρόκληση την οποία έχουν στα σκαριά οι Τούρκοι εδώ και καιρό με την μετατροπή του Ι.Ν. της χριστιανοσύνης,  την Αγία Σοφία σε Τζαμί για να ικανοποιήσουν τα εκατομμύρια των μουσουλμάνων στην χώρα, με όποιο πρόσχημα και να διαλέξουν.

Ταυτόχρονα οι Τούρκοι κατηγορούν την Ελλάδα και την σημερινή κυβέρνηση για «καταπίεση» της μειονότητας στην δυτική Θράκη,  αυξάνοντας και άλλο τον ρυθμό των προκλήσεων και σε αυτό το πεδίο , με δηλώσεις πριν λίγο του νέου Σουλτάνου Ερντογάν που θέλει να εξοστρακίσει το φάντασμα του Κεμάλ και να γίνει αυτός ο νέος ηγέτης της τουρκικής ιστορίας.

«Η Ελλάδα παρεμβαίνει μόνιμα στις ελευθερίες της θρησκείας της τουρκικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης,  και δεν επιτρέπει  την εκλογή μουφτήδων από την τουρκική μειονότητα , ενώ το Οικουμενικό Πατριαρχείο εκλέγει τους δικούς του ηγέτες», τόνισε ο Ερντογάν στον κ.Παυλόπουλο, ξεχνώντας το διωγμό χιλιάδων Ελλήνων το 1955 και 1965 με φτηνές δικαιολογίες,  ενώ τώρα ζητάνε και απαιτούν για τους μουσουλμάνους της Δυτικής Θράκης τους οποίους «δεν ενοχλεί κανένας» .

Ο καθεδρικός ναός όλων των χριστιανών μετατράπηκε σε τζαμί τον 15ο αιώνα, όταν  οι Οθωμανοί Τούρκοι εισέβαλαν στην ελληνική αυτοκρατορία και κατέλαβαν την Κωνσταντινούπολη την οποία και μετονόμασαν σε Ινσταμπούλ.

Στη δεκαετία του 1930, ο ιδρυτής της σύγχρονης Τουρκίας, Κεμάλ Ατατούρκ,  μετέτρεψε το Ι.Ν. σε μουσείο  δημιουργώντας παράλληλα  μια κοσμική δημοκρατία πάνω στα ερείπια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

Τώρα που ο Πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν προωθεί ένα πιο σημαντικό ρόλο για το Ισλάμ στην Τουρκία, της οποίας οι πολίτες είναι συντριπτικά μουσουλμάνοι σουνίτες , η ιδέα να μετατραπεί η Αγία Σοφία σε Τζαμί  έχει γίνει και πάλι πιο ελκυστική .

Η ιδέα φαίνεται να έχει ήδη αποφασιστεί  στους πολιτικούς κύκλους της Τουρκίας, και το θέμα είναι τι θα πράξουν οι απανταχού Έλληνες και η ελληνική κυβέρνηση.

Εμείς υπενθυμίζουμε ότι γέροντας της Ορθοδοξίας είχε προφητεύσει χαρακτηριστικά για αυτό το θέμα:

«Μήπως δεν το βλέπουμε ότι οι Τούρκοι επιζητούν από μόνοι τους την καταστροφή; Μήπως δεν αισθανόμαστε ότι σήμανε η στιγμή όπου θα αρχίσει το Θείο Σχέδιο να γίνεται πλέον ορατό; Βλέπετε και αισθάνεστε εγκατάλειψη από τον Κύριο; Νιώθετε απουσία ή αδιαφορία από τον Θεό της Αγάπης; Ζει στα Ουράνια; Ζει στη Νέα Υόρκη; Ζει στην Ιερουσαλήμ; Κατοικεί μήπως στην Αθήνα; Ζει μέσα στις ψυχές μας και μην τον ψάχνετε αλλού…».

  • Διγενης ακριτας

    1ος!

  • Ταξίαρχος
    • BABIS

      χαχαχαχαχαχα

    • Deadpool_Nikeus

      η αρχή αυτό δείχνει…το τέλος όμως?

  • Διγενης ακριτας

    Παιδες καληνυχτω.

    • BABIS

      Καλο βραδυ.

    • Μαχητής

      Καλό ξημέρωμα

    • Spyros Spyropoulos

      Καλο ξημερωμα φιλε Διγενη!

  • Stratis

    Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα ………

  • Sebastian Saporo

    ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.. ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΚΑΝ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.. ΑΝ ΔΕΝ ΟΡΜΗΞΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΗ ΘΡΑΚΗ, ΠΑΘΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΕΘΝΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΖΟ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΜΟΓΓΟΛΟΙ.. ΠΑΝΤΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΓΑΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ.. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ? ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΛΑΟ… ΕΜΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟΙ, ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΕΞΩ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ..

    • BABIS

      Τα φρυδια μας θα παρουν.

      • /Νώντας/

        και άλλα εκτός από τα φρύδια μας, με την ίδια κατάληξη…

      • Spyros Spyropoulos

        Η απαντηση ειναι μια……..ΠΑΡΤΑ μεμετι ναχεις………

        • BABIS

          ….στα γυαλια της Εμινε ?

    • /Νώντας/

      από τον Έβρο φίλε μου, δεν περνάνε στον αιώνα τον άπαντα… στα νησιά, εκεί θα στοχεύσουν

      • BABIS

        Στρατιωτικη αποβαση σε νησι ειναι απο τις πιο δυσκολες επιχειρησεις.

      • Sebastian Saporo

        ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΛΤΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΙΑ.. ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΠΑΝΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ..

  • /Νώντας/

    ήρθε ο Τούρκος να μας απειλήσει επειδή νιώθει δυνατός και μας βρήκε αδύναμους για να πάρει ότι ζητά…

    πρακτική που υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων… πριν τον πόλεμο, υπάρχουν τα τελεσίγραφα…

    απαντάμε με την ίδια λέξη που απαντούμε εδώ και αιώνες…»ΟΧΙ»

    • Spyros Spyropoulos

      ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!!!

      • Sebastian Saporo

        ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΚΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ..

    • Sebastian Saporo

      ΤΙ ΟΧΙ ? ΑΦΟΥ ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΑΜΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΡΝΟΥΝ ΞΕΦΤΥΛΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ Ο,ΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.. ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ? ΧΩΡΙΣ ΗΓΕΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΝΟ «ΝΑΙ» ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ…

  • Μαχητής
  • bada

    απο τις δηλωσεις δωθηκαν:
    Ερντογκαν- 1)κερδισε την αλλαγη στην συνθηκη της Λωζανης 2) να παρει πισω τους πραξικοματιες
    Τσιπρας – 1) οΙο

    • BABIS

      γκολ-γκολ

      • bada

        ποιος;

        • BABIS

          και οι δυο

          • bada

            η αληθεια εναι οτι ο τσιπρας θα ηθελε να ξεπουλησει ολη την Ελλαδα αλλα οι ξενοι του πανε κοντρα

          • BABIS

            Αυριο εχει πολεμο..

  • κομητης

    χε χε χε θριαμβος του τσιπρα και του πακη

  • Spyros Spyropoulos

    Κοψτε κατι ρε παιδια…….ελεος!!!

  • Deadpool_Nikeus
  • Ταξίαρχος

    Που ειναι ο Γατόνις βρε;

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      πανω

  • Deadpool_Nikeus
    • bada

      ασε θα πανε στα μπουζουκια μετην φωφη μετα, μαξε στο ιντερνετ φωτο αποστολακης – φωφη

      • Ταξίαρχος

        γιατι να μην πανε, ομορφοι ειναι, νεοι ειναι, ολη η ζωη μπροστα τους.

        • bada

          εαν τους περιλαβουμε το τελευταιο θα το συντομευσουμε

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      δεν ξερω ο αποστολακης μου εμπνεει μια σιγουρια

      • Frank Underwood

        Εμένα πάλι μια παλαιοπασοκίλα….αλλά μπορεί να κάνω και λάθος…

  • Hercules

    Σαν πολύ γρήγορα να πάνε οι εξελίξεις

    • Deadpool_Nikeus

      οι Εβραίοι φταίνε

      • Hercules

        λες ?

        • Deadpool_Nikeus

          σε κάθε τι αν παρατηρήσεις, αυτοί είναι η αιτία…τυχαίο?

          • Hercules

            ..δεν νομίζω

        • firestormLouis

          Μα γιαυτο υπαρχουν
          Ποιος φταιει ?
          ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ Χαχαχαχα

          • Hercules

            τι να πει κανείς

      • firestormLouis

        Ο Κωστας Πρεκας

        • Spyros Spyropoulos

          Ο Χατζηπετρης…..για ολα φταιει ο Χατζηπετρης!!!

          • firestormLouis

            Σπυρο παλια ηταν Τσακ Νορις
            Επειτα περασε στον Νοτη τον Σφακιανακη!
            Και τωρα ειναι ο Χατζηπετρης με το Πρεκα
            Αυτη ειναι η φυσικη εξελιξη του «ποιος φταιει»
            Τωρα για του χρονου ακουγεται το ονομα του Σπαλιαρα! Ειδομεν Αλλα σε καμμια περιπτωση δεν φταιμε εμεις!

          • καλοοοο!

          • firestormLouis

            Ευφυεστατο!!!
            Μπροβο Λουη μονος σου το σκφτηκες!!
            (Κατσε να γελασω και μονος μου!Χαχαχαχα!)

          • ειχες βοηθεια απο το κοινο; :-))

    • Εννεάδες

      Ποταμος εξελιξεων!

      • Hercules

        ναι , μέσα σε μία μόνο ημέρα

        • Εννεάδες

          Χειμαρρος.Ποτε δεν ξερεις.

          • Hercules

            γιου νέβερ νόου γουάι

          • Εννεάδες

            κι ομως.

          • Hercules

            …γυρίζει

  • firestormLouis

    Ξεραν αρχης εξ αρχης οτι ο Ερντο θα προκαλεσει ..
    Και ο γατος μας ο Τσικι της γειτονιας μου το ηξερε !
    Αλλα σου λεει
    ο Ερντο θα προκαλεσει και Ο Αλεκσι θα του την μπει επειτα Για να φενεται και λιγο μαγκας μπας και ανεβουν οι δημοσκο.Ολα σχεδιαζμενα για την καρεκλα Τιποτα για την Ελλαδα

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Μας εσκαψαν τον λακο οι δηθεν φιλοι μας.

    Και τωρα θα πεσουν οι ιδιοι μεσα

  • isonymoi

    Μια ωραια αναθεωρηση θα ηταν να μας δωσουν οτι εδαφη μας πηραν και να γυρισουν πισω στην Κινα απο οπου επαινονται οτι προερχονται!! Βεβαια εμεις δεν τα ζηταμε γιατι μας ειναι βαρυ να λεγομαστε απογονοι και συνεχιστες του Βυζαντιου!!

  • Γατονι

    Είχα γράψει μέρες πριν ότι οι Αμερικάνοι θα μας χρησιμοποιήσουν εναντια στους Τούρκους. Από τη μια δεν θα λερώσουν τα χέρια τους από την άλλη αν στραβωσει η φάση, και πάλι φίλοι με τους Τούρκους.

    • Ταξίαρχος

      τα βλεπεις που φοβοσουν χτες, οριστε νικησαμε.

      • Γατονι

        Ο νικητής φαίνεται στο τέλος

      • δεν παιζεσαι panagos.

      • Θαλασσόλυκος

        Φύγαμε για Καναδά.

        • oxi ρε, κανει κρυο.

          • Θαλασσόλυκος

            Ναι, αλλά εκεί έχουμε συγγενείς! Πού αλλού να πάμε;

          • το μονο που θα επρεπε να γνωριζεις απο τους αρχαιους χρονους ειναι οτι ποτε δεν πας σε συγγενεις στην Αμερικη.

          • Εννεάδες

            Ναι,μονο,μονος.Και οχι σε ελληνα εργοδοτη

        • Εννεάδες

          Για κει ειμαι κι εγω

          • Θαλασσόλυκος

            Προσπάθησε με νύχια και με δόντια να παραμείνεις στην Ελλάδα φίλε / φίλη..

          • Εννεάδες

            Ωρε παιδια,το αβαταρ ειναι αφιερωμενο στις εννεαδες του πλωτινου.Στις εννεα μουσες,καμμια τσουπρα δεν θα το σκεφτοταν.

          • Θαλασσόλυκος

            Ε πού ν κσέρω ωρε;;;;;

          • Εννεάδες

            Ε λεω ,τι στην ευχη?

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            χαχαχαχχαχχαχχαααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • PatmosI

          Νιετ…..νο….ναϊν….ΟΧΙ.

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          παμε πειραϊκη για τσιπουρα καλυτερα? :-)

          • Θαλασσόλυκος

            Και δεν πάμε.;

      • bada

        λαθος , η στρατηγικη του καρανικα κερδισε να τα λεμε ολα χεχεχχεεχε

        • Θαλασσόλυκος

          Βγάλε αυτό το σατάνι ρε φίλος από τη φωτογραφία.

          • bada

            συγνωμη αλλα ειναι πολυ παλιο σημα μου και δεν θελω να το αλλαξω

          • Θαλασσόλυκος

            Κι εγώ άλλη φωτογραφία είχα πριν..

          • bada

            εαν εβαζα αλλη φωτο θα ηταν η κοκκινη της Αγιας Ανατολικης Ρωμης (Βυζαντιο)

          • Θαλασσόλυκος

            Από αυτή που έχεις τώρα.. Φιλικά πάντα σου το λέω.

          • bada

            ποτε δεν παρεξηγουμε και ειδικα απο το πληκτρολογιο, το ιδιο μου λεει και η γυναικα αλλα μου το κολλησαν παλια και εμεινε

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            ωραιο ειναι εχω ποτηρι τετοιο νεκροκεφαλη,πινω κρασι σαν τον Κρουμο

          • Θαλασσόλυκος

            ΕΣΧΩΣ!

          • bada

            ειναι το Ω που σημαινει οτι ειμαι το τελος

          • Ταξίαρχος

            αλχημιστης κι ετσι

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            τρελλοκομειο,να χαμε να λεγαμε ,για εφε το πηρα αλλα μ αρεσε γιατι ειναι ανοξειδωτο εσωτερικα και με βολευει γενικα

    • makis2105 .

      Oλο το σκηνικό στήθηκε κατεντολήν των Εβραίων και των Εβραίων της Αμερικής. Τη συνθήκη της Λωζάνης δεν θελει να την αλλάξει η Τουρκία. Κάτι μικροαλλαγές που αφορούν τη μειονότητα θέλει. Τα εδώ γιουσουφάκια του Νετανιάχου απλώς επιδιώκουν να προκαλούν ποικιλοτρόπως ενώ γνωρίζουν ότι η ίδια η Αμερική και το Ισραήλ επιδιωκει εδώ και χρόνια κουρδικό κράτος με πρόσβαση στη Μεσόγειο. Κουρδικό κράτος σημαίνει κατάργηση της συνθήκης της Λωζανης με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε Αιγαίο και Θράκη. Επειτα οι Εβραίοι μαζί με όλο το ΝΑΤΟ διέλυσαν τη Συρία και επεδίωκαν το διαμελισμό της. Και τότε στο παιχνίδι είχε μπει και ο Νταβούτογλου που προσπαθούσε να φάει και η Τουρκία το μερίδιο που της αναλογούσε που το κατοικούσαν Τουρκομάνοι στην περιοχή δηλαδή που κατερρίφθη το Σουκχόι του Πούτιν.

      Η Λωζάνη είναι πλέον μια συνθηκη που βαίνει προς κατάργηση. Οποιος δεν το καταλαβαινει αυτό δεν είναι ρεαλιστής. Τα γιουσουφάκια εδώ το έχουν καταλάβει αλλά με το να χτυπάνε τα τακουνάκια τους και να το παίζουνε ιστορία, κάνοντας καουμποιλίκια σαν αυτά που κάνανε στην αρχή που «σκίζανε» τα μνημόνια δεν καταφέρνουν τίποτα.

      Η όψη και η γλώσσα του σώματος του Ερντογαν μου δείχνει ότι ήρθε με καλές διαθέσεις και ήθελε να βγει κάτι από αυτήν την επίσκεψη. Αυτοί τα κάνανε μαντάρα και πήγε το ολο θέμα στράφι παίζοντας τα παιχνίδια των Εβραίων για άλλη μια φορά χωρίς κανένα απολύτως αντάλλαγμα.

      • Frank Underwood

        Προσυπογράφω…

  • Θαλασσόλυκος

    Ορθή η άποψη που παραθέτει το άρθρο, απλώς ο Ερντογάν θα προβάλει πάρα πολύ την εικόνα και την υποδοχή που θα τύχει στη Θράκη στα δικά του μέσα ενημέρωσης, ώστε να τονώσει την εικόνα του στο εσωτερικό της Τουρκίας, όπου έχει μεγάλο πρόβλημα..

  • Spock

    μ αρεσουν οι σταθερες αποψεις….χεχεχεχ

    • pentapostagma

      ειναι συνολικη αποτιμηση μεχρι τωρα.

      • Spock

        δεν το λεω για εσας….Σποκ 3 ωρες πριν…

  • Harald Hardrada MERCYLESS

    ειναι να βγαινεις απο τα ρουχα σου μ αυτα που ζητανε τα μουσλιμια ,αμετε στο διατανο ρε,με πιασανε τα νευρα μου και δεν με πιανει το κρασι ,θελω να σκοτωσω κανα π@υστη μπας και ηρεμησω

  • Deadpool_Nikeus

    Προεδρικό Μέγαρο: Χαμηλοί τόνοι αλλά και διπλωματικές αιχμές
    http://www.defence-point.gr/news/proedriko-megaro-chamili-toni-alla-ke-diplomatikes-echmes

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Ωρα για Αοζ….

    απο 6 νμ θα την παει στα 16 νμ ο αβαπτιστος

    • Deadpool_Nikeus

      αυτό είναι Χωρικά Ύδατα…όχι ΑΟΖ

      • Deadpool_Nikeus

        και είναι 12 ν.μ όχι 16

        • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

          Τρολλαρο τα αριστερα κατακαθια

          • Deadpool_Nikeus

            mea culpa τότε

    • Deadpool_Nikeus

      για να καταλάβεις, η ΑΟΖ φθάνει και τα 200 ν.μ. αλλά ως εκμετάλλευση…

    • BABIS

      χαχαχαχαχαχαχαχα

  • Γατονι

    Γιατί δεν φτιάχνουν έργα οι ξένοι για το Βυζάντιο. Καλή ερώτηση. Ίσως γιατί αισθάνονται ενοχές η γιατί δεν θα έκαναν έργα για κάτι που μισούν φαντάζομαι.

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      οι μοναδικοι ισως και μεγαλυτεροι βυζαντινολογοι ειναι Ρωσσοι

      • Γατονι

        Η διαφορά είναι ότι οι δυτικοί κατέστρεψαν και κατακλεψαν το Βυζάντιο ενώ οι Ρώσοι έλαβαν πολιτισμό. Έχουν ισχυρούς πολιτισμικούς δεσμούς

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          και στην γκερμανια στειλαμε πριγκιπισσα και πηρε μαζι αρχιτεκτονες ,γιατρους κλπ και τους εκανε ανθρωπους

  • Μαχητής

    Μέχρι και τα σκυλιά τον πήραν πρέφα
    https://m.youtube.com/watch?v=-xiEUtAlayc

    • Deadpool_Nikeus

      Η Φανή

    • Αντύπα

      ρεζίλι των σκυλιών

      • Μαχητής

        Ακριβώς!!!!!!

  • κομητης

    μετα απο ενα τετοιου μεγεθους θριαμβο ειναι φυσικο να ερεθιστουν εκει στον πατριωτικο συριζανελ .ετοιμαστητε να μεινετε στο δρομο.

  • © Proud to be Greek

    Το οτι έχουμε ανάγει σε Δογμα – σταθερή επιδίωξη της εξωτερικής μας πολιτικής την ευρωαπαίκη πορεία της τουρκιάς αυτό με ξεπερνά.

    • καλως τον.

    • Γατονι

      Γιατί θα τους βάζει φρένο η Ευρώπη και καλά.

      • οπως προστατευει τα εξωτερικα συνορα της μεχρι σημερα

        • Γατονι

          Δεν έχουν καταλάβει:
          1 το ισλάμ δεν είναι θρησκεία αλλά πολιτική κίνηση που έχει σκοπό την εξάπλωση.
          2 η Τουρκία με αυτοκρατορικό παρελθόν δεν θα μπεί σε μια ένωση παραγιος κάποιας Μέρκελ αλλά για να εξαπλωθεί

      • © Proud to be Greek

        Αυτό ελπίζω αγαπητέ κ. Γατόνι

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      να παρακαλαμε να μπουν να μας πλημμιρισουν ειναι απο τ αγραφα

      • © Proud to be Greek

        Δεν παρακαλάμε, και το κάνουν όποτε εχουμε εκλογές (ακόμα χειρότερα)

    • κομητης

      xο xο xο εχει και κει περηφανους φαινεται

      • Genesis

        αυτο το γελιο κατι μου θυμιζει

        • υπαρχουν συμπτωσεις ;

          • Genesis

            οταν κατι γινει πανω απο μια φορα παυει να ειναι συμπτωση

        • © Proud to be Greek

          Ο ΝΙΚΗΤΑΣ είναι και σήμερα καρφώθηκε οτι είναι και ο «Σουταχώνω»

  • Γατονι

    Να κάνουν έργα ρε παιδιά για το Βυζάντιο οι Αμερικάνοι να πουν τι; Πως μπήκαν κάποτε και άλωσαν την πόλη και δεν άφησαν ούτε κερί στη θέση του; Το να είσαι ο κακός δεν πουλάει εξάλλου.

    • Μαχητής

      Δώσε και άλλα επιχειρήματα είναι μείζονος σημασίας το θέμα

    • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

      Κανουν εργα για τον σατανα

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        μπολικα μαλιστα,απο κει ξεκινησε ολο το κακο και απο την αγγλια ,φυσικα ολα αυτα εχουν βαση την καμπαλα,την εβραϊκη μαγεια

    • Spock

      φονιαδες του Βυζαντιου…….Αμερικανοι

      • Γατονι

        Οι ίδιοι είναι τι νομίζεις; Κονκισταδοροι Ισπανοί Γάλλοι Γερμανοί Ιταλοί.

    • Ταξίαρχος

      Ξέρεις πόσα μέρη πρέπει να έχει μια ταινία για το Βυζάντιο και πόσους ηθοποιούς και σε πόσα μέρη πρπει να γυριστεί και γενικά τι προυπολογισμό θα χρειαστεί;

      • Αντύπα

        δεν είναι αναγκη να φτιάξουν υπερπαραγωγή

        • Ταξίαρχος

          τι σαν και αυτο που κοπηκε; το ελληνικο game of thrones;

          • Αντύπα

            ελα ρε Ταξ εχουν γυρίσει ενα σωρό αρλούμπες μεσαιωνικές και δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι βυζαντινό; μόνο οι μεμέτηδες εχουν φτιάξει με την άλωση

          • Ταξίαρχος

            αμα δεν εχεις νυχια να ξυστεις μη το ψαχνεις

          • Αντύπα

            ενας φιλέλληνας, ενας ομογενής, ενας π0υστη$ που να εχει διαβάσει ιστορία και θέλει να φτιάξει κατι νέο

  • Θαλασσόλυκος

    Όπως λέει κι ο Ταξ, Έλληνες!! Φρέσκο!!!

    • Μαχητής

      Δοξάζω το όνομα του και προσκυνώ την χάρη του

  • Αντύπα

    η πρεσβεία θα ξέρει

    • Θαλασσόλυκος

      Χαχα πού είναι οι Αμερικανοτροολάδες να μας ενημερώσουν;;

      • τρολλαρουν με Ελληνικα πατριωτικα ονοματα.

        • Εννεάδες

          εγω?Ελατε πειτε και στειλτε με.Απλως πειτε μου πριν για πω.

        • Μαχητής

          Έχει καιρό να εμφανιστεί αυτός ο πρίκτης ο πληκτικός τύπος αμέρικαν ίγκολ ευτηχώς δηλαδή

        • Ταξίαρχος

          δε το γνωριζα

        • Genesis

          Ειχαμε τη Δ σταυροφορια το απογευμα

          • Frank Underwood

            Τι ήταν και αυτό…

  • Γατονι

    Καταρχάς ποια βυζαντινή αυτοκρατορία; Ρωμαϊκή αυτοκρατορία λεγόταν σε όλα τα επισημα έγγραφα της. Μόνο αυτό άμα δείξουν και μετά παίξουν και την κατάλυση της από τους κατσαπλιαδες προγόνους τους φτάνει.

  • Hercules

    δεν θα τόλεγα και Θρίαμβο, που περιέφεραν τον Ερντ πέρα δώθε σαν αρκούδα του Τσίρκου, και πούλησαν «πνεύμα» (εκτώς των επιχειρημάτων)

  • Frank Underwood

    Γενικά ο Ερντι έδινε την εντύπωση (κουρασμένου) ανθρώπου που ήρθε με την συμφωνία να πει τα δικά του και να πουμε τα δικά μας και εκεί που περίμενε τα πράγματα να κυλήσουν στο ρελαντί ξέροντας οτι «τους έχει» τους απέναντι ξαφνικά ο Πρόεδρος Πάκης Παπάκης του βγήκε χωρίς φλας και σάστισε…..η ανετίλα του Τσίπρα ήταν όλα τα λεφτά……από μόνος του τέτοιο θάρρος με τίποτα……αρα υπήρξαν «άνωθεν» διαβεβαιώσεις ;……

    • Γατονι

      Ο Τσίπρας νόμισα πως ήταν ο Ρήγκαν. Του έκανε χάρη που δε του κύρηξε τον πόλεμο κι έτσι.

      • Frank Underwood

        Ακριβώς…λες και μας μεταβίβασαν τον έκτο στόλο και όποτε ήθελε σήκωνε τα αεροπλάνα…..ή ετσι του είπαν ;

  • Ταξίαρχος

    Μονο για σας

  • Μαχητής

    Κάτι άσχετο , υπάρχει πτυχίο γεοπολιτικών Επιστημών ή ένας που θέλει να γίνει γεοπολιτικός αναλυτής πρέπει να σπουδάσει πολιτικές επιστήμες;

  • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ

    Περιμένουμε στην Ορθοδοξία το 1/3 των Τούρκων.

    • Deadpool_Nikeus

      αυτό το λέει ο Τσίπρας?

      • Αντύπα

        ο κούγκης

      • ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ

        Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός

    • Αντύπα

      καλά περίμενε…

  • Εννεάδες

  • Αντύπα
  • Αντύπα

    δείτε στάση πρωθυπουργού ,δείτε ενα γελοίο ον

    • bada

      για το ον εισαι σιγουρος;

      • Αντύπα

        πράγμα;

        • bada

          κατι σαν βαζο

  • Harald Hardrada MERCYLESS
  • Spock

    Spock……3 ωρες πριν
    Θα φανει αιρετικο αυτο…..μεχρι χθες εγραφα οχι στην επισκεψη
    Ερντογαν…..τωρα αρχιζω να αμφιβαλλω για αυτην την αποψη που ειχα.Η
    επισκεψη μαλλον σε μπουμερανγκ για τον Ερντο εξελισσεται.Οι λογοι πολλοι
    και στο εσωτερικο και στο εξωτερικο…..σκεφθειτε το
    Συμπληρωνω τωρα

    συμπερασματα με το τελος της επισκεψης…ισως αυριο θελησει να παρει μια ρεβανς μπροστα στο «πληθος» ισως παλι φανει συναινετικος προκειμενου να αμβλυνει εντυπωσεις…ιδωμεν

    • bada

      κι ομως κερδισε την αλλαγη της συνθηκης της Λωζανης και να παρει πισω τους τουρκους αξιωματικους, το τσιπρα τι κερδισε;(μην το πεις οπως σου ερθει υπαρχει και λογοκρισια)

      • Spock

        συμφωνηθηκε αλλαγη συνθηκης ? παραδοση αξιωματικων? δεν γνωριζω ,μπορει γιατι περαν του pc δεν εχω απο αλλου πληροφορηση…..

        • bada

          μιλησαν για επικαιροποιηση-εκσυχρονισμο της συνθηκης, και ο ιδιος ο Ερντογκαν ειπε οτι για την παραδωση το υποσχεθηκε ο τσιπρας δηλαδη ποσο ποιο πληροφορηση, το ακουσαν οι αμερκανοι και γερμανοι για αυτο και κανανε δηλωσεις για να κοψουν την φορα στους δικους μας

          • Spock

            αλλα καταλαβα εγω….ισως κανω λαθος, καμμια φορα τα ηλεκτροσοκ συνεφερουν παντως αυτους που εχουν τις ευθυνες…

    • Μεγάλη Ελλάδα

      Η πρώτη εντύπωση είναι συνήθως η σωστή. Η δεύτερη είναι η άμυνα γιατι η πρώτη είναι αβάσταχτα τραγική και δεν την αντέχει το υποσυνείδητο σου. Εννοείται οτι τίποτα καλό δεν πρόκειται να βγει απο αυτήν την επίσκεψη. Περιμένουμε τα χειρότερα.

      • Spock

        δεν ειμαι διαννοια στα της διπλωματιας αλλα εχω την αισθηση οτι εκτεθηκε ο Ερντο …..πολυ χονδροειδεις δηλωσεις και επιδειξη ισχυος ,καλο για εμας θεωρω μπας και ξυπνησουν απο το ληθαργο εστω και τωρα ΟΛΟΙ ανεξαιρετως οι κρατουντες την εξουσια στη χωρα. Και αυτοι και οι επομενοι…

        • Frank Underwood

          Εκτός αν ο Ερντι πείστηκε οτι πρέπει να επιταχύνει το σχέδιο «2023»….

        • εχω την εντυπωση οτι εχει κανει χειροτερα και επιμενω οτι τα παντα εχουν να κανουν με το πως θα παρουσιαστει η ειδηση στα μεσα που ελεγχονται.

          • skeptomenosellin

            Αυτό ακριβώς λέω στον Σποκ παραπάνω Αρχηγέ… :-)

        • Μεγάλη Ελλάδα

          Σε ποιους εκτέθηκε ο Ερντογαν; Αύριο να δούμε τι θα γίνει. Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε τώρα είναι πως πρόκειται για πολιτική ανευθυνότητα.

    • skeptomenosellin

      Από το πρωϊ το έλεγα αυτό όταν άκουγα τον κύριο Πρόεδρο της Δημοκρατίας να του λέει ότι έπρεπε να του πει και κάποιοι έλεγαν ότι δεν τα πήγαμε καλά. Συμφωνώ μαζί σου, αν και η υπόθεση μου θυμίζει το θρυλικό «Και γίναν όλοι νικητές και χάσαν όλοι οι άλλοι.» Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος… Καληνύχτα Spocky…

    • Tυφλός Οδηγός Λεωφορείου ✅

      Μη βιαζεστε, αυριο θα γίνει ώραιο τουρκο-σόου. Μακάρι να ήμουν στην Θράκη τετοιο πατιρντι δεν χάνεται

  • Harald Hardrada MERCYLESS

  • Εννεάδες

    τι ερντο τι τσιπρα ελατε ωρε,τι φιλολογιες τι χειραψιες τι φωτο.Ολα στημμενα για το πληθος.Που ζειτε ωρε? δεν βλεπετε τα σημαδια?(Προτου φαω το μπαν)

    • Μαχητής

      Κολοκοτρώνη τον έκαναν τον τσίμπλα , ξεχνούν πως η φήμη του έφθασε μέχρι την Ιαπωνία ως διδάκτωρ της kolotoumpas

      • Εννεάδες

        ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ,ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕς

        • Μαχητής

          Ευχαριστώ αδερφέ

      • Hercules

        ίσως έφεραν Ερντο, για να ξεχάσουμε μακακίες Τσιπρίδι
        (λες να το παν για Εκλογές ? )

        • Μαχητής

          Άλλαξες εικόνα άβαταρ;

          • Hercules

            ναι, αναβάθμηση..ας πούμε (όχι όνομα,..όχι τρολλ)

          • Μαχητής

            Ναι όνομα δεν άλλαξες , διαφωνούμε πολιτικά αλλά έχεις επιχειρήματα για τις θέσεις σου , σίγουρα δεν είσαι τρολ

          • Hercules

            τέτοιες μακακίες δεν κάνω, φίλε
            Μιλάμε ως Φιλότιμοι Έλληνες

          • Μαχητής

            Αφού μου υποστήριζες τον καρατζαφέρη πριν μερικές ώρες

          • Hercules

            Ναι ..ως άνθρωπο, …ως προς την Λογική του
            ϊσως νάνε δύσκολο για σένα να το καταλάβεις
            Επίσης θα υποστήριζα Γεώργιο Αυφαντή, Παναγιώτη Τουλάτο,
            Βασίλη Μπαντίδη, ..κλπ,κλπ,κλπ
            Και τον Τσίπρα καμάρωσα ΄το βράδυ που μίλησε για το ΟΧΙ,..αλλά την επόμενη πρωία..τα σκ@τοσε

          • Μαχητής

            Οκ, καληνύχτα φίλε, νυστάζω πάω για ύπνο

          • Hercules

            καληνύχτα

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      δεν τρως μπαν εδω εκτος και βριζεις ή βαζεις ξεβρακωτες,οι γνωμες ειναι ελευθερες δεν ειναι ντεφι

  • Ή Ελλάδα χειρότερη όλων των εποχών !!
    Άκου κει πυροκροτητής!!

    • © Proud to be Greek

      «Πατριωτη»….. πάρτο αλλιώς θα βρείς (και θα κάνεις βα βα)

      • Οι χειρότεροι Έλληνες όλων των εποχών δλδ εμείς δημιουργήσαμε την χειροτερη Ελλάδα όλων των εποχών.
        Το πήρα αλλιώς

  • Ταξίαρχος
    • στον γκουγκλη πολλα χρονια απο οσο θυμαμαι.

      • Ταξίαρχος

        αρχες μαιου μπηκε

    • Genesis

      εγω το εχω ετσι απο Αυγουστο,το ανακαλυψα τυχαια.

  • Frank Underwood

    Νομίζω οτι πρέπει να αποσυρθούμε….αύριο προβλέπεται πάλι μάχη….

    • παρε και τα σκουπιδια φευγοντας.

      • Frank Underwood

        Να κατουρήσω πρώτα…

        • σηκωσε το καπακι, δεν εισαι στο δασος με τις αρκουδες.

          • Frank Underwood

            Α ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ !!!

          • δεν το πιστευω οτι ηθελες να γινεις και προεδρος…. τσκ τσκ τσκ.

          • Frank Underwood

            Μα έγινα πρόεδρος…

  • Harald Hardrada MERCYLESS

    εξαφανιζολ ηπιατε ολοι?

  • Αντύπα
    • Harald Hardrada MERCYLESS

      στην κοσμαρα του που λεμε

  • Βήρυλλος
    • Αντύπα

      εχουμε μπλέξει

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ.

    • Ταξίαρχος

      Ελα ρε Γιάννη, πως παει η Ζάκυνθος.

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΕΛΑ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΑΡΕ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΔΕΛΦΕ, ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΗΚΑΝ ΟΙ ΕΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΦΩΤΙΑ ΤΗΣ 26ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.

    • Genesis

      Καλως τον Smallus Dickus

    • Tυφλός Οδηγός Λεωφορείου ✅

      God bless European Union

  • bada

    καληνυκτα σε ολους

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΟΡΕΩΣ (1688-1715) ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΟΤΑΤΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ, ΜΕ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ, ΤΗΝ »NAPOLI DI ROMANIA » ΤΩΝ ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΩΝ.

    • Genesis

      »Tα φιλια μου στο Ναυπλιο»
      Ταξ

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΣΕ ΠΑΩ ΡΕ ΦΙΛΕ. ΜΗΝ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΡΕ, ΧΑΒΑΛΕ ΚΑΝΩ.

        • Genesis

          οψομεθα

  • Spock

    καλο βραδυ σε ολους…..η μερα εφυγε το Τζωννυ ερχεται

    • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥΛΗ ΜΟΥΚΑΛΕ.

    • Genesis

      Αμ δεν ερχεται.Το εσβησε για 2837467564329782987356η φορα

    • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

      Ο ΕΝΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ.

  • Γατονι

    Συγκρίνετε βλέμμα. Αν είστε από κινητό κάντε ζουμ. Βγάλτε συμπέρασμα.

    http://www.makeleio.gr/wp-content/uploads/2017/12/pppppp.jpg

    • Εννεάδες

      ηΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΣΕΒΟΜΑΙ..ΤΟ ΣΑΙΤ.γΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ

    • Αντύπα

      αξιοθρήνητο

  • Ταξίαρχος

    ΕΚΤΑΚΤΟ : Την αναγνώριση από τις ΗΠΑ της Κωνσταντινούπολης ως πρωτεύουσας της Ελλάδος, θα ανακοινώσει ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ σε διάγγελμά του.

    • Genesis

      ΖΟΚ-ΕΧΤΑΧΤΟ

  • Εννεάδες

    ttps://www.youtube.com/watch?v=tekN9NtGXOc
    Celine Dion – So This Is Christmas

  • Γατονι

    Το μόνο θετικό ότι είχε και ελληνική σημαία όταν μιλάγανε.

    • Αντύπα

      η αμερικάνικη γιατί έλειπε;

  • Μαχητής

    Καληνύχτα αλάνια
    https://m.youtube.com/watch?v=n5ix0-agWP4

    • Πολίτης δέλτα κατηγορίας

      Eυγε Δασκαλε Μαχητη,που εμαθες στην κοπελα να κανει χρησιμα πραγματα…
      Προσφορα στην κοινωνια…

      • Μαχητής

        Όχι λάθος έκανα δεν ξαναβάζω παλλακίδες και αυτές μέρος του συστήματος είναι , ευχαριστώ για το δάσκαλος τιμή μου, καλή σου νύχτα !

        • Πολίτης δέλτα κατηγορίας

          🙂🙂

    • KOKINOSKUFITSA

      ΝΤΠ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ……………

      • Μαχητής

        Συγνώμη😔
        Καλό αγώνα

  • Γατονι

    Απίστευτο τρολαρισμα Τσίπρα στον ερντι.
    «Αυτό που κατάλαβα είναι ότι δεν ζητάει την αναθεώρηση» είπε ο πρωθυπουργός, «καλύπτοντας» τον Ερντογάν για τη Συνθήκη της Λωζάνης. «Διότι ακόμη και να τη ζήταγε, θα έπρεπε να ψάξουμε να βρούμε την Ιαπωνία και άλλες εννέα χώρες» είπε χαρακτηριστικά

    • Αντύπα

      τον κατακρεούργησε ο Αλεξ!

    • Μεγάλη Ελλάδα

      Τώρα είναι κακία να πούμε οτι αυτή την απάντηση θα την έδινε ο Τραμπ;; Σαν δασκαλεμένος ακούγεται. Σαν να τα ήξερε αυτά απο πριν και δεν μπήκε καν στον κόπο να αναφέρει τις παραβιάσεις τις Συνθήκης και τα δεινά του ελληνισμού. Μια παρόμοια απάντηση σε διεθνές επίπεδο θα την έλεγε ο Πρωθυπουργός και μιας τρίτης χώρας. Απο τον δικό μας Πρωθυπουργό περιμέναμε κάτι περισσότερο. Η εξωτερική πολιτική δεν μπορεί να στηρίζεται σε τρολαρίσματα και τρα λα λα αλα Καρανίκα.

  • Deadpool_Nikeus

    • Genesis

      Βtw στα επεισοδια 2-3 HISHE εφτιαξα τους ελληνικους υποτιτλους

      • Deadpool_Nikeus

        σωραίος φίλε

      • Αντύπα

        χυσε;

        • Genesis

          How It Should Have Ended

    • ναϊς!

  • Αντύπα
    • Μουλό τελείως μιλάμε το Τσιπραξεσχίρ

    • Μεγάλη Ελλάδα

      Κάτι τέτοιες φωτο βλέπω και με πιάνουν οι ευαισθησίες μου. Τότε κάνω δεύτερες σκέψεις και αναρωτιέμαι μήπως έχω αδικήσει τις προθέσεις του και είναι απλώς ένας ρομαντικός καταληψίας που τον παγίδευσε το πολιτικό σύστημα.

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    https://uploads.disquscdn.com/images/c218be7202419f2f51577acc71128d69b8bd3aaa588486844cc4d2d171795e40.jpg

    Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 1700. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ. ΖΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ, ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ, ΤΗΝ ΠΑΡΓΑ, ΤΗΝ ΒΟΝΙΤΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ) ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.

    • Γατονι

      Καλό το αστείο. Δεν έχεις ακούσει ποτέ για φραγκοκρατία φαίνεται.

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΞΕΣΚΙΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΜΕ 23 ΒΙΒΛΙΑ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ.

        • Γατονι

          Προσωρινά την είχαν καταλάβει οι Φράγκοι και μετά από λίγο πάλι Τούρκοι.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            Ε ΚΑΙ? ΕΖΗΣΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΦΩΣ.

          • Γατονι

            Από το 1460 μέχρι το 1821 με διάλειμμα 20 έτη.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1540 ΗΤΑΝ ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ.

          • Γατονι

            Άμα θες να ψάξεις κάτι που ήταν βενετσιάνικο αιώνες ήταν η Κρήτη

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ, Η ΖΑΚΥΝΘΟΣ. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ (1484-1797).

          • Γατονι

            1211 – 1669

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΚΑΙ 1715 Η ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ.

          • Εννεάδες

            τΙ ΩΡΑ ΑΥΡΙΟ ΚΕΡΝΑς ΚΑΦΕ ΝΑ ΡΘΩ?κΟΝΤΑ ΕΙΜΑΙ.γΛΥΚΟΝΕ.

          • Ταξίαρχος

            ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΜΑΡΓΑΡΙΤΏΝΗ (MARGARITO DI BRINDISI, 1149 – 1197), Ο ΑΠΟΚΑΛΟΎΜΕΝΟΣ ΝΈΟΣ ΠΟΣΕΙΔΏΝΑΣ, ΉΤΑΝ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΣ ΜΈΓΑΣ ΝΑΎΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΣΙΚΕΛΊΑΣ. ΉΤΑΝ ΕΠΊΣΗΣ Ο ΠΡΏΤΟΣ ΠΑΛΑΤΙΝΌΣ ΚΌΜΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΊΑΣ ΚΑΙ ΖΑΚΎΝΘΟΥ (1185-1197) ΚΑΙ ΠΡΏΤΟΣ ΚΌΜΗΣ ΤΗΣ ΜΆΛΤΑΣ (1192-1197). ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΕΠΊΣΗΣ ΩΣ ΠΡΊΓΚΙΠΑΣ ΤΟΥ ΤΆΡΑΝΤΟ ΚΑΙ ΔΟΎΚΑΣ ΤΟΥ ΔΥΡΡΑΧΊΟΥ.

            Ο ΊΔΙΟΣ ΥΠΟΓΡΆΦΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΏΣΣΑ ΩΣ «ΜΑΡΓΑΡΊΤΟΣ ΒΡΕΝΤΕΣΊΝΟΣ ΑΜΙΡΆΣ ΚΌΜΗΣ ΜΕΛΙΤΉΙΟΣ» (ΜΑΡΓΑΡΊΤΟΣ ΤΟΥ ΜΠΡΊΝΤΙΖΙ, ΚΥΒΕΡΝΉΤΗΣ, ΚΌΜΗΣ ΤΗΣ ΜΆΛΤΑΣ), ΣΕ ΛΑΤΙΝΙΚΆ ΈΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ 1192 ΚΑΙ 1193.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΓΕΣ ΤΩΡΑ! ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΡΟΒΕΡΤΟ ΓΥΙΣΚΑΡΔΟ ΠΟΥ ΝΑΥΑΓΗΣΕ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΦΙΣΚΑΡΔΟ!

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            αν ειναι να πας εκει που προηλθαν οι προγονοι σου ,τρομαρα σου και λες εισαι εθνικιστης

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΜΑ ΕΙΜΑΙ. ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΒΕΝΕΤΙΚΕΣ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            να μαθεις τι εκαναν οι βενετοι στους Ελληνες και μετα ν ανοιγεις το στομα σου,στην Κρητη εκαναν τα αισχη οι τουρκοι ηταν αγγελοι μπροστα τους

          • Μεγάλη Ελλάδα

            Για έναν περίεργο λόγο οι επτανήσιοι υπήρξαν επίσης επιρρεπείς στην μασωνία.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΣΤΟΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            να τους χαιρεσαι

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            εχω μια ποδια να σου κανω δωρο,εχει και τ @ρχιδια μου ζωγραφισμενα πανω

          • Μεγάλη Ελλάδα

            Κανείς δεν είναι τέλειος. Όλοι έχουμε κάποιους προγόνους για τους οποίους αισθανόμαστε εννιότε και ντροπή. Δεν πειράζει. Δεν φταις εσύ για αυτό.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

          • Ταξίαρχος

            Το 1818 μυήθηκε στη Στοά «Αναγεννόμενος Φοίνιξ» της Ζακύνθου ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.

          • Μεγάλη Ελλάδα

            Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμμα. Αυτοί όλους τους ήρωες μας θέλουν να τους βγάλουν μασώνους. Όπως και να χει κατα την επανάσταση μπορεί να χρησιμοποιήθηκε το σύστημα και η μυστικότητα αλλά ήταν μόνο και μόνο για να οργανωθεί η επανάσταση. Για αυτό και ο Καποδίστριας έβγαλε εγκύκλιο αργότερα και απαγόρευσε την συμμετοχή όλων των κρατικών υπαλλήλων. Λίγο μετά δολοφονήθηκε βέβαια.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝΗΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ? ΟΙ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

          • Genesis

            Οι Φιλικοι δεν ηταν τεκτονες.Οι τεκτονες δεν ορκιζονται με το χερι στην εικονα

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΕΓΩ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ. ΚΑΙ ΓΟΝΑΤΙΖΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            μην προσκυνας πολυ θα παθεις καμμια ζημια

          • Genesis

            Τι με νοιαζει τι κανεις εσυ.Δικαιωμα σου και ελευθερια σου.Πες τους φιλους μονο να μην κανουν μυθοπλασιες περι Κολοκοτρωνη και αλλων

          • Μεγάλη Ελλάδα

            Για πες μου τι πρόσφεραν οι μασώνοι στην Ελλάδα. Ενα καλό που έκαναν γιατί αυτό που λες είναι παραμύθι. Τίποτα απολύτως δεν πρόσφεραν.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            ζακυνθινος εισαι ,τωρα καταλαβα γιατι εισαι παλαβος

        • Μεγάλη Ελλάδα

          Σε συμβουλεύω φιλικά να μην τους θαυμάζεις. Ίσως έχεις πέσει στην δική τους παγίδα και δέχεσαι την ιστορία έτσι όπως την παρουσιάζουν οι ίδιοι. Στην πραγματικότητα οι Φράγκοι φθονούσαν με λύσσα τον ελληνικό πολιτισμό και επειδή δεν μπορούσαν να μας φτάσουν θέλησαν να καταστρέψουν αυτό που θαύμαζαν.
          Ξέρεις τι ήταν αρχικά η περιοχή της Βενετίας; Ένας βάλτος και οι άνθρωποι φορούσαν τσουβάλια. Αυτά όταν οι Έλληνες είχαν ρήτορες. Τι φώτα μας έδωσαν και που τα βρήκαν;;

    • Μεγάλη Ελλάδα

      Οι Λατίνοι σκοταδιστές και οι παπικοί και οι Φράγκοι Σταυροφόροι φταίνε για την καταστροφή και την σφαγή του ελληνισμού στο Βυζάντιο και την αποδυνάμωση του. Υπήρξαν αγροίκοι, απολίτιστοι και βάρβαροι. Έκλεψαν και σφετερίστηκαν τον πολιτισμό μας. Ακόμη και σήμερα να κάνεις μια βόλτα στην Βενετία θα δεις όλα τα κλεμμένα ελληνικά έργα τέχνης.

    • Μαχητής

      Ο κύριος Δημοσθένης είσθε;

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    ΟΙ ΕΝΕΤΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ

    Τζάκομο Κορνέρ (1688-1690)
    Αντόνιο Ζένο (1690-1694)
    Μαρίνο Μιτσέλ (1694-1695)
    Αγκοστίνο Σαγκρέντο (1695-1697)
    Πάολο Νάνι (1697)
    Φραντσέσκο Γκριμάνι (1698-1701)
    Τζάκομο ντα Μόστο (1701-1703)
    Αντόνιο Νάνι (1703-1705)
    Άντζελο Ίμο (1705-1708)
    Μάρκο Λορεντάν (1708-1711)
    Αντόνιο Λορεντάν (1711-1714)
    Αλεσάντρο Μπον (1714-1715).

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      να μου δωσεις αυτα που πινεις γιατι το κρασι τελευταια δεν με πιανει

    • KOKINOSKUFITSA

      ΔΕΝ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕΣ ΑΚΟΜΑ???

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        θα με κανει τουρμπο αποψε βλεπω να τρωω μπαν,αν και εχω την αισθηση οτι ειναι καλο παιδι ,μ εχει μουρλανει στην μλκια

    • Μεγάλη Ελλάδα

      Δεν πειράζει πολλοί διάσημοι καλλιτέχνες και διανοούμενοι είχαν γνωστικές παρρεκλίσεις αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να αναγνωρίσουν την αλήθεια
      και την ομορφιά γύρω τους. Απλώς αναθεώρησε αυτά περι Φράγκων και
      μασωνίας και θα νιώσεις απελευθερωμένος. Διώξε το βάρος της
      παραπληροφόρησης και θα δεις πόσο καλύτερα θα είναι τα πράγματα για
      όλους. Και για σένα και για το σάιτ.

  • skeptomenosellin

    Καληνύχτα σας.

    • Spyros Spyropoulos

      Καλο ξημερωμα φιλε Χαρη! Σε περιμενω το πρωι με τραγουδι!

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      γεια φιλαρακι καλο ξημερωμα ,αποψε θα τα χωσω σ εναν που εβαλα στο ματι,εβαλα και μουσικη υποκρουση ζεπελιν

      • Εννεάδες

        σ ΕΜΕΝΑ?

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          οχι ρε μουργο,θα στα χα χωσει κιολας,θα δεις ,κλιμακωνω,να δω τι αλλες ππαριες θα πει

          • Εννεάδες

            ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΚΑΛΟΠΡΟΙΑΙΕΡΕΤΗ ΤΣΕΚΑΡΩ ΑΠΛΩΣ.ΞΕΧΑΣΕ ΜΕ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            σε ανθρωπους που δεν μιλαμε καιρο πρεπει να ξηγιεμαι να μην παρεξηγηθω

          • Εννεάδες

            ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΕΜΕΝΑ? Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ,ΚΙ Ας ΜΗΝ ΣΕΞΕΡΩ.ΛΕΩ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            μεχρι στιγμης ,εχω θετικα βαϊμπ

      • Genesis

        Aυτοι ειναι οι νεοι Zeppelin.Rock is back bitchez

  • Βρε τι έκανε ή άτιμη η αριστερά στο παρελθόν !! https://uploads.disquscdn.com/images/c02780864df67537b6902a99fe1ff9a0a8d350c5c6eb6a401650fbbcf0b53a68.jpg

  • Αντύπα

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    »ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ Τ’ΑΝΑΠΛΙ» ΤΟ ΕΝΕΤΙΚΟ ΝΑΥΠΛΙΟ (1388-1540 KAI 1686-1715), ΕΔΩ ΩΣ NAPOLI DI ROMANIA

    https://uploads.disquscdn.com/images/e6044cd24077f208a48130d462447abc7a5c6ea4447aba17f4c8ec3affd541ae.jpg

    • Εννεάδες

      so WHAT?εΛΑ ΩΡΕ

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      ρε μας τα πρηξες με την βενετια,ωραια πολη ,γεματη νερα και σαβουρα και σπιτια κολλητα και παλατια και κλεμμενα πολλα απο Ελλαδα και,και,και ενταξει γραψε σε κανα ιταλικο σαϊτ μηπως βρεις καμμια γκομενα και μας «λειψεις»

      • Εννεάδες

        αΦΗΣΕ ΤΟΝ.ΕΛΑ ΣΤΟ ΖΗΤΑΩ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙς.εΛΑ ΩΡΕ

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          τρελλοτρολλ ειναι θα μας τα πρηξει

          • Εννεάδες

            εΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΔΩ ΠΟΥΕΧΕΙ ΔΥΟ ΑΒΑΤΑΡ ΚΙ ΕΧΕΙ ΑΣΥΛΙΑ,ΠΡΟΣΕΧΕ.αΚΟΜΑ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ’

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            ναι καλα θα κολλωσω εγω,ας με μπαναρουν σιγα μην φοβηθω εναν αορατο μλακα,ας ειχε τα κοτσια να τα πει αυτα σε τραπεζι

          • Εννεάδες

            κΟΙΤΑ ΜΕ ΠΟΙΟΥς ΣΥΝΗΘΩς ΜΙΛΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ..

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            φιλαρακι εγω δεν φοβηθηκα φονιαδες,μπραβους ,αυτον θα φοβηθω?τις λεξεις?κι αμα εχει κολλητους? θα με μπαναρουν και?

          • Εννεάδες

            ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ,ΑΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΟς ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΘΥς.γΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙς ΑΠΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.αΚΟΜΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ.ψΑΡΩΣΕς? οΧΙ Ο ΕΝΝΕΑΔΕς ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ.οΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΒΑΤΑΡ ΚΟΝΤΑ.

          • Εννεάδες

            δΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΚΑΛΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            στεναχωρηθηκα θα πιω αλλο ενα ποτηρι

          • Εννεάδες

            δΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.ΕΧΩ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            εγω οχι και πισω δεν κανω ποτε

          • Εννεάδες

            δΙΠΛΩΜΑΤΙΑ.εΛΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙς ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΡΕ ΦΙΛΕ, ΓΡΑΨΕ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ. ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΓΩ.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            αυτα που γραφεις τα θεωρω ανιστορητα και προσβλητικα προς τους νεκρους προγονους μου,κοψε την λαλακια μην σου μαμησω τα αμαμητα,και γω δεν ειμαι μεν στο απυροβλητο οπως λεει ο φιλος απο κατω ,κοιτα ομως μην με βρεις στην πορτα σου κι αναρωτιεσαι πως εγινε αυτο και να ρωτησεις και τον αλλον που σε σιγονταρει ποιος ειμαι και τι καπνο φουμαρω και ναξερεις οτι εχω τετοιες κοχονες που εχω ανεβασει και φωτο μου και ονοματεπωνυμο στο σαϊτ

          • Suzeu3is

            ΚΑτι είπε και για την Ακρόπολη που ανατίναξε ο Κερκυραίος η Τασία της Αναγέννησης και του διαφωτισμού …

          • Suzeu3is

            Εσυ γράψε πιο όμορφα, με αυτά που γράφεις προσβάλεις κόσμο εδώ μέσα..

    • Ταξίαρχος

      Το 1540 πολεμήσαμε τους Τούρκους στο Ναύπλιο

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΕΙΧΑΝ ΠΑΕΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΡΥΛΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΡΟΖΙΝΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΕΝΙΝΓΚΣΜΑΡΚ! ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ ΑΝΑΤΙΝΑΞΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ! ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΙΜΗ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΟΥ!

        • Ταξίαρχος

          Με τη Γαληνοτάτη Δημοκρατία του Αγίου Μάρκου και επειδή τα έχασαν όλα και πολύ έμειναν και ανάπηροι στη μάχη μας έδωσαν ανταλλάγματα στην Κέρκυρα κα στην Κεφφαλονιά.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            Α, ΣΟΒΑΡΑ? ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΣΟΥ? ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΕΘΩΝΗ, ΚΟΡΩΝΗ, ΑΡΓΟΣ, ΚΡΗΤΗ ΗΡΘΑΝ ΚΥΘΗΡΑ, ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ/ΙΘΑΚΗ.

          • Ταξίαρχος

            και Μονεμβασία

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ!

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      μ αρεσει που εισαι ευθυς ,επειδη ειμαι πολυ ευερεθιστος με το θεμα Εθνος,περιμενω απο τους αλλους να κανουν λιανα ποιοι ειναι και τι πρεσβευουν ,οταν φορτωνω ,μ αρεσει η συζητηση αλλα αν θεωρησω κατι προσβλητικο κανω εκρηξη (εβαλα εδω απαντηση σε σχολιο που εσβησες)

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΕΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΧΥΣΩ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          κοιτα μην σκονταψεις

        • Ταξίαρχος

          το εχουν χυσει οι προγονοι μας και αν χρειαστει θα το χυσουμε κι εμεις

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΤΟ ΟΤΙ ΤΙΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΟΤΑΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΦΙΛΤΑΤΕ ΤΑΞΙΑΡΧΕ.

          • Ταξίαρχος

            Αναγκαστικά, ήταν η μόνη χριστιανική δύναμη στην οποία μπορούσες να ενταχθείς ως στρατιώτης.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΚΑΙ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΩΤΕΣ ΥΨΩΣΑΝ ΤΟΝ ΠΤΕΡΩΤΟΛΕΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΟΡΟΖΙΝΙ.

          • Ταξίαρχος

            και τα ονόματα τους γράφτηκαν με χρυσά γράμματα στο Libro d’Oro

          • Εννεάδες

            πΑΝΤΑ ΕΣΥ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΣ,ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ..

          • Ταξίαρχος

            Είναι χρόνια που μου θυμίζει ιστορίες παλιές και πράγματα που είναι ξεχασμένα στην Ελληνική Ιστορία και θυμάμαι κι εγώ τα προγονικά μου και συκγινούμαι.

          • Εννεάδες

            βΕΒΑΙΑ

  • Hercules
  • Harald Hardrada MERCYLESS

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    Η ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΗ ΚΡΗΤΗ (1211-1646/69/1715! Ο ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΠΤΕΡΩΤΟΣ ΛΕΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ.

    https://uploads.disquscdn.com/images/91df9f5a26e16a73b5179d2cbc246693a4addeb6fec0411ccc16e7ed0b862b4b.jpg

    • KOKINOSKUFITSA

      ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΑΚΡΩΣ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΜΙΛΑΤΕ 3 ΩΡΕΣ..
      ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      αντε ρε μ@λακα που προστατευαν την Κρητη αμε πες τα σε κανα κρητικο παλιονουμερο,αντε τελειωνε μας τα πρηξες παλιο@ρχιδι,κατεσφαξαν τους κρητικους

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΕΝΑΝ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟ ΚΟΡΝΑΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΝΤΟΜΕΝΙΚΟ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΥΠΕΛΑΜΠΡΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ.

        • Genesis

          H δυση εφερε το τουρκικο σκοταδι,και η ιδια επεσε μεσα στο σκοταδι μετα το Βυζαντιο

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΣΕ ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ΕΙΣΑΙ. Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΕΥΡΩΠΗ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Η ΟΥΜΑΝΙΣΤΙΚΗ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ, Η ΠΙΖΑ ΚΑΙ Η ΒΕΝΕΤΙΑ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕςΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ. Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.

          • Μεγάλη Ελλάδα

            Σε τι την ξεπέρασαν; Και μόνο που είχαν την Ιερά Εξέταση αυτό φτάνει. Εχθροί της ελεύθερης σκέψης δεν μπόρεσαν να δημιουργήσουν τίποτα. Όλα κλεμμένα είναι.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            τι να ξεπερασουνμ μωρε ,μεχρι και ο Κοπερνικος εγραψε οτι αυτα δεν ηταν δικα του αλλα τα ειχε παρει απο τον Ιππαρχο και λοιπους

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΟΛΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ. ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ. ΕΦΥΓΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΥΑΛΑ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕΡΙΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΞΑΝ.

          • Μεγάλη Ελλάδα

            Μόνο που όταν τα δημιουργικά μυαλά ζουν υπο ένα καθεστώς τόσο ασφυκτικά περιορισμένο όπως αυτό που είχαν επιβάλει οι παπικοί δεν μπορούν να δημιουργήσουν. Ότι δίδασκαν έπρεπε πρώτα να είναι σύμφωνο με την ιδεολογία τους. Πως μπόρεσαν να δημιουργήσουν πολιτισμό. Αντιθέτως ότι πήραν το διαστρέβλωσαν και το αλλοίωσαν ως να το φέρουν στα μέτρα τους.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΠΗΓΑΝ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ. ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ, ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ.

          • Μεγάλη Ελλάδα

            Αν τρολάρεις για την αναγέννηση τότε μήπως είσαι κανένας τροτσκιστής ή μαρξιστής; Καλά κάνεις γιατί αυτοί μας έδωσαν τα πραγματικά φώτα. Όλη η ανθρωπότητα περίμενε εναγωνίως τον Μαρξ για να μας εξηγήσει τι ήθελε να πει ο Δημόκριτος και ο Επίκουρος.

          • Genesis

            αυτο το λες για πικαρισμα αλλα ειναι 1 η ωρα και νυσταζω

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΙΚΑΡΙΣΜΑ. ΑΠΛΩΣ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΝ 16ο ΚΑΙ 17ο ΑΙΩΝΑ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ.

  • KOKINOSKUFITSA

    ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΠΟΛΥ..ΗΔΗ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΕ Η ΧΑΜΑΣ ΜΕ ΡΟΥΚΕΤΕΣ..ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΚΙ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ…..ΤΩΡΑ ΘΑ ΦΑΓΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΟΥΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΙΙΤΕΣ,,ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ…ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΟΙ ΝΤΠ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ???????????????????

    • Hercules

      κάπως έτσι θα πρέπει να είναι

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ:

    »Το 1460, υπό την απειλή των Οθωμανών, οι Μονεμβασίτες ζήτησαν να τεθούν κάτω από την προστασία του Πάπα Πίου του Β’, αλλά στα τέλη του 1463 παρέδωσαν την πόλη στους Βενετούς. Από το 1540 μέχρι το 1690 διαρκεί η πρώτη περίοδος της Τουρκοκρατίας και μετά το σύντομο διάλειμμα της Β’ Ενετοκρατίας (1690-1715), η πόλη κατέληξε στην οριστική κυριαρχία των Οθωμανών και απέβη πρωτεύουσα του βιλαετιού της ανατολικής Λακωνίας. Το 1821 η Μονεμβασία ελευθερώθηκε πρώτη μεταξύ των οχυρών του Μοριά από τον οπλαρχηγό Τζανετάκη Γρηγοράκη.»

    • KOKINOSKUFITSA

      ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ ΑΚΡΩΣ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ.

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΘΕΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΛΩΡΕΝΤΙΝΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΟΥΚΑΤΟΥ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ? Ή ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΜΒΑΡΔΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΝΤΑΛΕ ΚΑΡΤΣΕΡΙ ΤΗΣ ΒΑΡΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ?

        • Ταξίαρχος

          Για τους βρωμερούς καταλάνους.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΕΙΧΑΝΕ ΕΚΦΥΛΙΣΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ! ΟΙ ΝΑΒΑΡΡΑΙΟΙ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟ ΜΠΟΡΝΤΟ ΝΤΕ ΣΑΝ ΣΟΥΠΕΡΑΝΟ ΤΟΥΣ ΑΡΠΑΞΑΝ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΤΗΝ ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΗΒΑ ΤΟ 1382!

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            Ο ΝΕΡΙΟ Α’ ΑΤΖΑΓΙΟΛΙ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1372.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΣΤΕΛΑΝΟΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΚΟΡΙΝΘΟΥ

  • KOKINOSKUFITSA

    ΚΑΛΗΝΥΚΤΑ ….ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΦΥΓΩ. ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ….

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      γεια σου τσουπα

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      οντως ,εχω νευρα

      • Genesis

        ριλαξ

      • Μεγάλη Ελλάδα

        Κλείσε τους Ζέπελιν και βάλε ήχο βροχής να χαλαρώσεις.

      • konstantinos

        Επειδή έχεις νεύρα και μου άρεσαν τα μουσικά κομμάτια που έχεις ανεβάσει, πάρε άλλο ένα γιά να σε ηρεμήσει : https://www.youtube.com/watch?v=Ae829mFAGGE

        Καλό βράδυ.

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          ευχαριστω Κωνσταντινε

    • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

      ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΦΡΑΓΚΟ ΙΠΠΟΤΗ ΦΛΑΜΑΝΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, ΑΝΤΟΥΑΝ ΛΕ ΦΛΑΜΕΝ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΚΡΑΙΦΝΙΟ) ΚΑΙ ΒΑΡΩΝΟΣ ΤΗΣ ΒΟΔΟΝΙΤΣΑΣ!

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        αυτον τον πηδαγε ενας προγονος μου

        • Ταξίαρχος

          δεν αποκλείεται, υπηρχαν ελευθερια ηθη με αυτους

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            τρολλαρεις και συ ρε ταξ?χαχαχχα!!!!!!!!!!!!!ρε κατι εχουμε παθει σημερα ,δεν το πιστευω

      • Μεγάλη Ελλάδα

        Μιας και γνωρίζεις τόσα πολλά έχω μια απορία.

      • Μεγάλη Ελλάδα

        Ξέρεις πόσες εβραϊκές συναγωγές ή τράπεζες είχαν οι Βενετοί πριν και μετά τις Σταυροφορίες;

        • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

          ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΦΙΛΤΑΤΕ. ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΣΗ.

          • Μεγάλη Ελλάδα

            Ασχολείσαι και πολύ μάλιστα αφού πριν μας είπες οτι τους προσκυνάς.

  • Hercules

    ενδειαφέρεται κανένας για μεταφυσικά θέματα ?

    • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

      ΕΓΩ. ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΙΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ, ΜΥΣΤΕΡΥ ΚΑΙ ΣΤΡΕΙΝΤΖ.

    • Εννεάδες

      ρΩΤΑ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΟ

      • Hercules

        ρωτάω γενικώς και όποιος ενδιαφέρεται ..σηκώνει το χέρι

        • Εννεάδες

          ρΩΤΑ ΤΟΝ.αΥΤΟς ΞΕΡΕΙ.

          • Hercules

            δεν είναι ευγενικό, δεν γνωριζόμαστε

          • Εννεάδες

            ΑΦΟΥ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ

        • Ταξίαρχος

          για πες τοτε που ειχες αστρικη προβολη

          • Hercules

            αα, το είχες διαβάσει, ενδιαφέρεσαι ή με τρολλάρετε ?

          • Ταξίαρχος

            δε θυαμαι ακριβως τι ειχε γινει, ηταν η μανα στου στο νοσκομειο και βγηλες απο το σωμα σου και πηγες στο νοσοκομειο σαν αυλη οντοτητα;

          • Hercules

            ναι, αλλά όχι άλλη οντότητα, εγώ ο ίδιος , ..αλλά άυλος, το σώμα μου παρέμειν στο κτεβάτι όπου είχα ξαπλώσει

          • Genesis

            ειχες παρει τιποτα πριν?

          • Hercules

            όχι, ένας συνηθησμένος ύπνος

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            αστρικο σωμα ,το κανα οταν ημουν νεαρος ,με σπερματικο διαλογισμο

          • Hercules

            αυτό είναι άλλο, εννοείς ..όταν εξπερμ@τίζεις ?

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            οχι ρε!χαχαχαχχαχαχαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!σπερματικος διαλογισμος ειναι οταν διαλογιζεσαι με επικεντρο καποιο αντικειμενο,φλογα κλπ

          • Hercules

            χαχαχαχαχαχαχ

          • Ταξίαρχος

            εμενα δε μου εχει τυχει αυτο αλλα κατι αλλο, πολλές φορές ειμαι κάπου και γίνεται κάτι που το εχω δεί στον ύπνο μου μέρες πρίν και εκείνη τη στιγμή το καταλαβίνω οτι αυτή τη φάση την είχα δεί στον ύπνο μου.

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            deja vou τελευταια εχουν βγαλει την θεωρια οτι αυτο γινεται λογω ανακατανομης και τσεκ απ της μνημης system failure

          • Hercules

            δεν νομίζω νάνε τα πάντα με βάση τον εγκέφαλο, υπάρχει και η ψυχή

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            η θεωρια μου ειναι οτι το αστρικο σωμα ως ενεργεια και αντιληψη μαζι αποχωρει απο το σωμα και περιπλανιεται στον χωροχρονο ,γι αυτο βλεπουμε εικονες απο μελλον παρελθοντα κλπ,ουτως ή αλλως η ψυχη ειναι αθανατη και γνωριζει τα παντα

          • Hercules

            ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό εννοώ
            το περιέγραψες ΤΕΛΕΙΑ !!

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            ενα τεταρτο θα λειψω παω να παρω την κορη μου

          • Genesis

            ειναι λιγο αργα να την παρεις απο το σχολειο.Η πλυ νωρις να την πας εξαρταται πως το βλεπει κανεις ; )

          • Hercules

            πιστεύω υπάρχουν παραλλαγές…φαντάσου ο Δάσκαλος Καράτε του αδερφού μου έβγαινε εκούσια από το σώμα του, με βαθύ διαλογισμό

          • Genesis

            μαλλον εισαι κι εσυ γεροντας.
            Εγω βλεπω σχεδον καθε μερα οτι πεθαινουν φιλοι συγγενεις ακομα κι εγω πεθανα 4-5 φορες….και μαντεψε…δεν εγινε τιποτα

          • Hercules

            ναι και εγώ δεν είδα το λεγόμενο Ασπρο φως, αλλά μεταφέρθηκα ψυχικά 10 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο που κοιμόμουν

          • Ταξίαρχος

            δεν εχει δει κανενα να πεθαινει, μονο με ηδη πεθαμενους εχω μιλησει

          • Εννεάδες

            χαχαχαχα

          • Genesis

            χρεωνεται υπεραστικα?

          • Hercules

            δεν με ενδιαφέρει τόσο η διαδικασία, όσο το ότι τελικά η ψυχή είναι μια (φαντάζομαι) αθάνατη ενέργεια !!

          • Ταξίαρχος

            ισχύει η αρχή διατήρησης της ενέργειας

          • Hercules

            ακριβώς, η ενέργεια δεν διμηουργείται , αλλά ούτε και χάνεται, απλά Υπάρχει, και μόνο αλλάζει μορφές, το λένε και οι Επιστήμονες

          • Ταξίαρχος

            ειναι εμφανές οτι δε μπορούμε ακόμα να κατανοήσουμε σημαντικά πράγματα, εδω ακόμα ανακαλύπτουμε τις σχέσεις χρόνου, βαρύτητας και ανακαλύπτουμε καινούργια είδη ύλης και ενέργειας

          • Hercules

            ναι, Ας υποθέσουμε όμως σαν Δεδομένο ότι όλοι μας είμαστε ενέργεια η οποία πάντα στους αιώνες έχει συνήδηση

            δλδ ουσιαστικά ζούμε ΠΑΝΤΑ = αθάνατοι

          • Hercules

            ο Τεσλα υποστήριξε ότι Βαρύτητα και Ηλεκτρομαγνητική δύναμη είναι το ίδιο πράγμα

          • Hercules

            όχι πολύ γέροντας..μόνο 45

          • Genesis

            το παθαινει συχνα?

          • Hercules

            μόνο μια φορά μου έτυχε, δεν το ήθελα, δεν το περίμενα

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            σου ειχα απαντησει αργοτερα δεν ξερω αν το διαβασες

          • Hercules

            για το θέμα αυτό ?

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            ναι πολυ αργοτερα απ την ωρα αναρτησης που εκανες

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΩΣ Η ΑΣΤΡΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΠΕΔΙΟ.

    • Εννεάδες

      ΝΑΙ ,ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΥΛΟ.βΑΛΕ ΜΙΑ ΤΑΞ Η ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΥΛΟ, ΤΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΣΩΜΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ 4 ΑΝΩΤΕΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

        • Εννεάδες

          νΑΙ ΤΑΞ Η

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟΛΕΠΤΟΦΥΕΣ ΥΛΙΚΟ ΑΣΤΡΙΚΟΠΕΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ. ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΑ ΟΝΤΑ.

          • Εννεάδες

            ΝΑΙ ΤΑΞ Η ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ,ΣΥΜΦΩΝΩ,.

          • Ταξίαρχος

            Τα οποία μπορεί, αν γίνει λάθος, να περάσουν στο υλικό πεδίο των τριών διαστάσεων.

          • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

            ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΟΝ ΧΟΥΑΝ ΜΕ ΤΟΝΚΑΡΛΟΣ ΚΑΣΤΑΝΕΝΤΑ.

          • Εννεάδες

            ΝΑΙ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ….

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    ΤΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΣΩΜΑ ΕΠΙΖΕΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΓΙΑ 40 ΗΜΕΡΕΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΤΟ ΑΣΤΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑ.

    • Genesis

      κι οταν πεθανει το αστρικο σωμα γινεται super nova να φανταστω

      • Hercules

        ποιος ξέρει, τότε μιλάμε για οριστικό αποχωρισμό, όχι πρωσορινό

        • Genesis

          καλη φαση

          • Hercules

            ο΄ποτε με απασχολεί το μετά θάνατον, που προφανός είναι Αιώνιο

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    Η ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΡΙΑ ΜΑΝΤΑΜ ΜΠΛΑΒΑΤΣΚΥ ΗΞΕΡΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΕΠΤΑ, ΜΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ.

    • Εννεάδες

      θΕΟΣΟΦΙΣΜΟς?ενταξει κατι πιανω.

    • Ταξίαρχος

      Σαβίτρι Ντέβι : H κόρη του Ήλιου

      • Εννεάδες

        Συ ξερεις

    • Μεγάλη Ελλάδα

      Η Μπλαβάτσκυ ήταν μια αλλοπρόσαλλη καμπαλίστρια που εξυπηρετούσε τα σχέδια των σιωνιστών. Τίποτα απο αυτά που είπε δεν αξίζει να το πάρει κανείς στα σοβαρά. Σκουπιδοπληροφορίες που συσκοτίζουν τον νου.

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ?

        • Μεγάλη Ελλάδα

          Γιατί ρωτάς;

          • Εννεάδες

            μην απαντας

      • Εννεάδες

        Ολο και κατι αν εψαχνε κανεις θα εβγαζε απ τα λεγομενα της.εστω 4 στα δεκα

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΩ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΧΑΡΗΚΑΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ.

    • Genesis

      Ιδιαιτερα

    • Ταξίαρχος

      Καληνύχτα Γιάννη

    • Μεγάλη Ελλάδα

      Μείνε ανήσυχος.

      • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

        ΧΑΧΑΧΑ, ΜΑΡΗ ΠΤΑΝΑ!

        • Μεγάλη Ελλάδα

          Έτσι μπράβο να δείξεις το επίπεδο σου. Τόσες γνώσεις σαν βερνίκι γυαλιστερό και απο κάτω η φτηνή πραγματικότητα του λεξιλογίου της πιάτσας.

          • Εννεάδες

            Δεν ειναι κατι καινουριο,ειναι απο παλια.

    • Με τον μοδ γνωρίστηκες?

  • Hercules

    ήρθα επάνω

    • Εννεάδες

      Ελα ρωτα κι αλλα

      • Hercules

        είμαστε λοιπόν αιώνια ενέργεια με συνήδηση, και συνεσθήματα (το πάιρνω σαν δεδομένο)

        • Εννεάδες

          Ο ταξ ισον ταξιαρχος γνωριζει

    • Ταξίαρχος

      Αυτό που κάνει τη διαφορά αθανασίας είναι ο νόηση, η αντίληψη της ύπαρξης. Οι Βουδιστές έλυσαν το πρόβλημα με την μετενσάρκωση, οι Χριστιανοί με τον Παράδεισο και το Ισλάμ με την Τζάννα. Δίνεις κάτι τώρα για να πάρεις σε μια άλλη μορφή.

      • Hercules

        ναι, και επιδη στην φύση τα πάντα επιναι δυαδικά (ζέστη-κρύο) (αρσενικο-θυλικο), κλπ,κλπ, άρα θα υπάρχουν 2 εντελώς αντίθετες δυνατές καταστάσεις μετά τον «θάνατο»

        • Hercules

          αυτό που λέμε (φως=παράδεισος και Σκότος= κόλαση)

          • Hercules

            άρα , δεν είναι τόσο αναληθής ο χριστιανισμός υπό αυτήν την έννοια

          • Ταξίαρχος

            Η αρπαγή της Περσεφόνης

          • Hercules

            ..δεν το γνωρίζω… έχει μεγάλη εξήγηση ?

          • Ταξίαρχος

            Η δυνατή κατάσταση μπορεί να επηρεαστεί από καπρίτσια ανώτερων όντων. Στην αρχαιότητα οι άνθρωποι πίστευαν ότι οι Θεοί έχουν συμπεριφορά ανθρώπινη.

          • Hercules

            σωστά, και ο Τουλάτος, όπως και οι καλοί παπάδες λένε ότι εμείς μπορούμε ανάλογα με την ζωή που κάνουμε να επιλέξουμε τον φωτινό ή τον σκοτινο δρόμο μετα τον «θάνατο»

          • Hercules

            να επιρρεάσουμε δλδ την «γνωμη» των ανώτερων όντων ..ας τα ονομάσουμε με μια λέξη ..Θεό

  • Τι έγινε? Την πήραμε την Πόλη? Έκανα βόλτα στην 5η διάσταση και έχασα την ροή στην ταπεινή ροή της 3σδιάστασης επικαιρότητασς, μόρταλς

    • Εννεάδες

      Not yet .relax

      • Κάντε σεκς τότε, πρέπει να βρούμε καμια 15 εκατομμύρια δικούς μας για να την κατοικήσουν, βάλε και τα παράλια, βάλε και τον Πόντο, 100 εκ πρέπει να γίνουμε αν δεν το αντιληφθήκατε

        • Εννεάδες

          Ω ελα ,δεν ξερω,συγχωρα με

          • Απλή αριθμητική είναι

          • Εννεάδες

            Ειμαστε ηδη τοσοι,κοιτα την ιαπωνια 127 εκατομυρια και δεν φαινεται στα νησια τους.τσεκαρε
            https://en.wikipedia.org/wiki/Demography_of_Japan

    • Μεγάλη Ελλάδα

      Μόλις πέρασε ένας διαφωτιστής του μαρξισμού για να τρολάρει για τον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό. Νόμιζε πως έκανε μάθημα σε Γυμνάσιο.

      • Ένας με κεφαλαία?

        • Μεγάλη Ελλάδα

          Ακριβώς.

  • Hercules

    ίσως για σήμερα αυτά να είναι αρκετά, δεν βλέπω ενδιαφέρον πιο πέρα

  • Hercules
  • Hercules

    είχα την εντύπωση ότι ..ο χθεσινός σου έλεγε ότι ….αυτοί που ήταν επί Φραγκο……κλπ κατοχή (Επτάνησα & Πελοπόνησσο) ,ΔΕΝ ήθελαν με ΤΙΠΟΤΑ να πέσουν στα χέρια των Τούρκων γιατί θα έπεφταν σε πολύ χειρότερη μοίρα !
    Εκτώς και αν κατάλλαβα λάθος ..τα λεγόμενά του .
    Συμπέρασμα για μένα είναι ότι ΑΠΑΝΤΕΣ είναι εχθροί του Ελληνισμού (από Βορρά έως Νότο) (και από Ανατολή έως Δύση)

  • Brasidas

    Τυφλα να χει ο Ολλαδνος πρωθυπουργος ππυ του απαγορευσε την επισκεψη δηλ. Μπροστα στον Τσιπρα ο Ολλανδος ειναι μπέμπα

    • Hercules

      Χωρίς να θέλω να γίνω γραφικός ο Τσίπρα πιστεύω είναι ο πλέον Διαβολικός «άνθρωπος» επί της Γης, …τόσο που ακόμα λίγο να πιστευσω ότι είναι ο λεγόμενος Αντι-christ

      • Brasidas

        Αν ο διαβολος ειναι τόσο ηλιθιος τοτε εχουμε ελπιδες

        • Hercules

          συμφωνα με τον Αινστάιν, ΄μάλλον καμία

          • Brasidas

            Χαχαχαχαχαχ σωστος. Το χα ξεχασει αυτο

      • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

        Τσουτσεκι ειναι . Ενα πουλημενο λαμογιο και τιποτα αλλο

  • Brasidas

    Δήλωση του αυριανού πρωθυπουργού Νίκου Μιχαλολιάκου :

    «Οι ανθελληνικές θέσεις του σουλτάνου των νεοθωμανών Ερντογάν ήταν γνωστές και πριν ακόμη την επίσκεψή του στην χώρα μας. Για το λόγο αυτό αυτό η Χρυσή Αυγή δημόσια έχει διακηρύξει ότι είναι ανεπιθύμητος στην Ελλάδα.
    Αυτοί που κάλεσαν τον Ερντογάν φέρουν ακεραία την ευθύνη για τις προκλήσεις μέσα στην ίδια την πρωτεύουσα των Ελλήνων. Ευθύνη φέρει βεβαίως και η Νέα Δημοκρατία, η οποία δημόσια συμφώνησε με την επίσκεψη Ερντογάν.
    Μετά τις προκλητικές δηλώσεις Ερντογάν καλούμε την Πολιτειακή και πολιτική ηγεσία του τόπου να πράξει το ιστορικό καθήκον της, να απαγορεύσει την θριαμβευτική περιοδεία του Ερντογάν στην Θράκη.»

  • Brasidas

    Για ποιο λογο δεν απαγορευει η κυβέρνηση την περιοδεία του Σουλτάνου στη θρακη? Οταν κανει τετοιες δηλώσεις ενωπιον καναλιων φανταζεστε τι έχει να πει εκει?
    Proud to be τσακπινα γιατι η πατριωτικη σου κυβερνηση επιτρεπει ρε φλοκατη αυτην την περιοδεια?

    • ΧΣ

      Ακομη περισσοτερο, γιατι τον καλεσε κιολας? Τι λογο ειχε?

    • ΙΡ

      καλημερα!!Συμφωνω με τις ερωτησεις!!
      διαφωνω με τον χαρακτηρισμο στην δευτερη σειρα!

      • brοukios

        φΙΛΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ.
        ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΙ ΓΛΥΚΟ ΥΦΟΣ Ο ΣΤΑΘΑΚΗΣ Κ Ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ ΜΑΣ ΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ?
        ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

        • ΙΡ

          μηπως θα ηταν καλυτερα να παμε ολοι κατω στο συνταγμα να τους τα ψαλουμε;;
          ειρηνικα,απλα να διαμαρτυρηθουμε!!

          • brοukios

            ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΥΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΕΔΩ.
            ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΚΑΤΩ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΝ proud

          • ΙΡ

            Ας μην ειμαστε ισοπεδωτικοι!καθε χωρος, εχει τα χλωρα του εχει και τα ξερα του!!
            Πανω απολα ομως να ειμαστε Ελληνες και εν ειρηνη,πολιτισμενοι Δημοκρατες,αυτο πρεσβευουμε ανεκαθεν
            μη το ξεχναμε.

  • Brasidas
  • Hercules
  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ…

    • Hercules

      καλημέρα

      • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

        ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      • Spyros Spyropoulos

        Καλημερα Ηρακλη!

    • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

      Καλημερα Πευκ !

      • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

        ΟΛΗ ΜΕΡΑ…

        • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

          Αχχχχχ με αυτον τον φουστη στην Κομμοτηνη δεν νιωθω καλα!

      • Spyros Spyropoulos

        Καλημερα αδελφε Παναγιωτη!

        • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

          Καλημερα φιλτατε Σπυρο

    • Spyros Spyropoulos

      Καλημερα Ηρωα ΠΕΥΚΕΣΤΑ!!!

  • ΙΡ

    Καλημερα!δεν ξερω αλλα πραγματι η επισκεψη ερντογανιδη ηταν εξαρχης ξεκαρφωτη και εκτος τοπου και χρονου!!Ο Ερντογαν

    δεν μπορω να ξερω για πιο λογο αλλα σε καμια περιπτωση δεν ηταν το λιονταρι που τα βαζει με τι μεγαλες δυναμεις οπως με

    το κομπολοι του!Θα πω μια εκδοχη που πιστευω πως στεκει!Σκοπος και στοχος του Ερντογαν ηταν και ειναι η Θρακη!!!δηλαδη σκοπος του ταξιδιου δεν ηταν η Αθηνα,απο σποντα ηρθε, διπλωματικος ελιγμος προς αποφυγην επεισοδιου!!Δεν ξερω θα δειξει!

  • Jorge Melissas

    Ὅταν ὁ Ἅγιος Παΐσιος ἀναστάτωσε μὲ τὴν ἐπίσκεψή του στὴν Θράκη, τὶς τουρκικὲς μυστικὲς ὑπηρεσίες!
    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2017/12/blog-post_31.html#more

  • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

    Ευτυχώς που ο Έρντο είναι αυτός που είναι και έχυσε μόνος του την καρδάρα. Αποδείχθηκε όμως για άλλη μια φορά πόσο λίγοι είναι αυτοί που μας κυβερνούν. Όταν ο επίσημος επισκέπτης σου φαίρεται ώς ταύρος σε υαλοπωλείο , όταν σε απειλεί , σε λοιδωρεί μέσα στο ίδιο σου το σπίτι, όταν αποκαλεί τον πρωθυπουργό της χώρας και δεν στέκομαι στο πρόσωπο αλλά στον θεσμό, νέο και άπειρο πάλι καλά να λέμε που τελικά ο Ταγίπ ήταν ο εαυτός του και τελικά ξεβρακώθηκε μόνος του. Γιατί αν περιμέναμε από τους δικούς μας φωστήρες να το κάνουν, θα έπαιρνε αιώνες.
    Καλημέρα πατριώτες και καλή δύναμη να έχουμε.

    • Spyros Spyropoulos

      Καλημερα ξενιτεμενε μου φιλε!

      • ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ

        Καλημέρα Σπύρο μας.

    • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

      Καλημερα πατριδα μου

  • Jorge Melissas

    Εμινέ Ερντογάν: η άπληστη σουλτάνα…

    Νυν και αεί, οι ασιατικές δεσποτείες χαρακτηρίζονταν από την υπερβολή της αισθητικής βαρβαρότητας.
    Κι ο Τουρκομογγόλος όσο και να τον καλλωπίσεις εξωτερικά, στο βάθος του θα παραμένει πάντα ένας βάρβαρος. Ένας ασιάτης σατράπης για τον οποίο η αναζήτηση του ωραίου, σημαίνει απλώς τη φύρδην μίγδην συσσώρευση χλιδής, πλούτου και ισχύος.
    Κι αν οι μοντέρνοι σατράπες έχουν μάθει πια, πως να ξεγελάνε πολιτικά τους προσκυνημένους Ευρωπαίους, με τάχα μου δημοκρατικά φερσίματα και κοινοβουλευτικές μασκαράτες, δεν μπορούν όμως να αποκρύψουν τη χτηνώδη βουλιμία τους, για το ογκώδες, για το υπέρμετρο, για το σκοτεινό, για το αστραφτερό και για το ψευδεπίγραφο, που θαμπώνει τα μάτια των δούλων, σε βαθμό ώστε να τους θεωρούν το υποκατάστατο του Θεού επί της γης.
    Τους προδίδουν σ΄αυτό, οι ίδιες οι γυναίκες τους.
    Οι οποίες παραμένουν το ίδιο άπληστες, βουλιμιαίες και αδηφάγες, όσο και οι παλιές σουλτάνες των Οθωμανών αυτοκρατόρων.
    Κάτι σαν την κ. Εμινέ Ερντογάν, ένα πράγμα…Διαβάστε όλο το άρθρο:

    http://panusis.blogspot.gr/2017/12/blog-post_7.html

  • Spyros Spyropoulos

    Καλημερα σε ολους τους φιλους!

    • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

      Και παλι καλημερα Σπυρετο μου

  • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

    Χριστιανισμός και Ορθοδοξία είναι το ίδιο. Επίσης, δεν είναι διεθνιστικός ο χαρακτήρας της Ορθοδοξίας αλλά Οικουμενικός. Τεράστια διαφορά το ένα από το άλλο, για να την κατανοήσεις όμως πρέπει να έχεις ψάξει και ο λόγος σου δείχνει όχι μόνο εμπάθεια αλλά και απόλυτη άγνοια γνώσεων. Τέλος, η αγάπη του Χριστιανισμού δεν έχει καμία σχέση με την ισοπεδωτική αγαπολογία της νεοταξικής προπαγάνδας.

  • ΕΥ ΑΓΓΕΛΙΑ

    Φοβερό!

  • dimitris1967

    Ειναι γραμμενο οτι θα εξαφανισουμε τους προδοτες που μας κυβερνουν ! Και ποιοι ειναι ? Βουλευτες ,Δικαστες Τραπεζιτες και πισω απο αυτους οι Μιζαδοροι δλδ οι αξιωματουχοι και διευθυντες της κυβερνησης!

  • Κωνσταντινος Χατζης

    Η αποτυχια του ΕΡΤΟΓΚΑΝ ειναι δεδομενη.Επεσε σε παγιδα ο πονηρος Ασιατης,Επεται συνεχεια.

  • Pater Athanasios

    Στο Βυζαντιο η θρησκεια ενωνε λαους και εθνη.

    • Σήμερα αυτό δεν μπορεί να γίνει, ο κόσμος άλλαξε, καιρός να αλλάξει και αυτήν η επιδίωξη. Από την άλλη, διαφορετικοί λαοί και διαφορετικά έθνη μαζί = ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ Ανοιχτή κοινωνία. Open Borders. Open Society ( έτσι ονομάζει το Ίδρυμά του ο Σόρος, μην ξεχνάμε). Έτσι, σε καιρούς που η ΝΤΠ είναι το κύμα που παρασύρει τον κόσμο μας θα πρέπει να σκεφτούμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι σημαίνουν όλα αυτά τα πράγματα.
      Αν νομίζετε οτι Έλληνας=Γεωργιανός=Τσετσένος=Πακιστανός=Αλγερινός=Ιρακινός κλπ ΕΦΟΣΟΝ αυτοί γίνουν Χριστιανοί και Ελλάδα= Χώρα που θα μποορύσε να απαρτίζεται από ένα συνοθύλευμα όλων αυών και άλλων θα διαφωνήσω με όλη μου την δύναμη

  • 1) Ο μοδ έγραψε « είπαμε δεν προκαλούμε σε σχόλιο άλλου και έσβησε το σχόλιό του. Δεν το έγραψε σε σένα. Είχα προλάβει να δω το σχόλιο.
    Αν πας από το Disqus θα δεις οτι ΕΣΥ δεν έχεις τέτοια απάντηση από τον Lalakis ούτε θα δεις να σου έχει σβήσει σχόλιο.
    2) Την ώρα που μιλούσαμε έκλεισαν τα σχόλια στο θέμα. Αυτό σημαίνει πως ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε κανένας άλλος δεν μπορεί να γράψει πλέον εκεί.
    Αυτό δεν το έκανε ο μοδ.
    3) Νομίζω πως κανείς από τους δυο μας δεν προσέβαλλε τον άλλον, διάλογο κάναμε. ΑΝ αυτός ο διάλογός μας φταίει , δεν ξέρω.
    Παραθέταμε σκέψεις, ούτε καν απόψεις.
    Αν δεν ξέρεις καλά το disqus όπως λες θα δεις οτι είναι ένας θαυμαστός κόσμος σαν της Αλίκης. Καμμιά φορά πέφτουμε σε λαγότρυπες ;-)

    • ΥΓ. Τον μοδ τον αγαπάμε διότι 1) είναι ένας καλός μοδ 2) έχει πλάκα 3) έχει τετράγωνο θελημαιτκό πηγούνι και μοιάζει με τον Κλούνυ :P :P :P
      Λόγω ηλικίας – του – δε ο πληθυντικός προς αυτόν δεν είναι κακό, καθόλου ( με βλέπω να τρώω μπαν :D )

      • Hercules

        το πηγούνι. …το αφήνω για σένα :)

    • Hercules

      οκ, μπερδεύτηκα από ότι φαίνεται (έπεσα σε λαγότρυπα)
      Κανένα Θέμα λοιπόν από την δική μου πλευρά !!