Τουριστικό… αξιοθέατο η Μονή Αγίας Αικατερίνης στο Σινά – Απόφαση – «βόμβα»

Δημοσίευση: 8 Οκτωβρίου 2017, 5:46 μμ | Ανανέωση: Οκτώβριος 9, 2017 στις 4:45 μμ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Όλα πλέον στον βωμό της νέας τάξης πραγμάτων και του οικουμενισμού  σε όλες τις μορφές του , διότι  με «δικαιολογία» τον θρησκευτικό τουρισμό και την απόκτηση πολλών χρημάτων «στοχοποιούν» την Χερσόνησο του Σινά και την Ορθοδοξία. 

Συγκεκριμένα οι αιγυπτιακές αρχές θα χρησιμοποιήσουν την χερσόνησο του Σινά , η οποία αποτελεί ιερό τόπο για τρεις θρησκείες του κόσμου,  με στόχο  τον  προσκυνηματικού χαρακτήρα τουρισμό και τα αξιοθέατα , σύμφωνα με νομοσχέδιο που ετοιμάζει ο πρόεδρος της χώρας, τόνισε ο Αιγύπτιος  κυβερνήτης της επαρχίας του Νοτίου Σινά Khaled Foda.


« Το Σινά  είναι το λίκνο  τριών θρησκειών, ενσαρκώνει το πνεύμα της ειρηνικής συνύπαρξης των διαφορετικών θρησκειών» , δήλωσε ο Foda , μιλώντας σε διεθνές συνέδριο για την ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η πρόσφατη διάσκεψη, στην οποία προσκλήθηκαν οι θρησκευτικοί ηγέτες από όλο τον κόσμο (σύναξη οικουμενιστών) , θα συμβάλει στην ενίσχυση του θρησκευτικού τουρισμού στην περιοχή, η οποία είναι παγκοσμίως γνωστή ως ένα μέρος , μόνο για  «διακοπές στην παραλία»!

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Αρχαιοτήτων Μοχάμεντ Αμπντέλ Λατίφ, μέσω του Σινά στην Αίγυπτο μετακινούνταν οι μουσουλμάνοι στις πρώτες διαδρομές προσκυνητών με προορισμό την Μέκκα και την Μεδίνα. Επιπλέον, στο έδαφος του Σινά υπάρχουν ιστορικά τζαμιά και αρχαία μουσουλμανικά φρούρια.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι άκρως σημαντικά θρησκευτικά μνημεία  στο Σινά θεωρούνται επίσης το Όρος του Μωυσή, η  Μονή της Αγίας Αικατερίνης, η εκκλησία και το τζαμί στους πρόποδες του βουνού, καθώς και τα αρχαία Λουτρά του Μωυσή.

Με τη σειρά του, ο επικεφαλής της Κρατικής Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης Hisham αλ-Doumeira τόνισε στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων  RIA Novosti ότι η αιγυπτιακή κυβέρνηση είναι έτοιμη να βοηθήσει στην ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού στη χερσόνησο του Σινά.

«Όσο για θρησκευτικό τουρισμό, ο ρόλος του κράτους θα είναι να παρέχει τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Συγκεκριμένα, θα έχουμε, για παράδειγμα, νέο δρόμο προς το μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης , θα  υπάρχει  αεροδρόμιο, και ξενοδοχείο. Οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να περιλαμβάνουν αυτά τα αξιοθέατα στο πακέτο των υπηρεσιών τους »,  δήλωσε ο ad-Dumeiri.

«Υπάρχουν πολλά μνημεία στο Σινά που είναι σημαντικά για τους Μουσουλμάνους, τους Χριστιανούς και τους Εβραίους και θέλουμε να μάθει όλος ο κόσμος γι ‘αυτό», κατέληξε ο Αιγύπτιος εκπρόσωπος.

Από αυτά τα «σχέδια» μετατροπής της χερσονήσου του Σινά περισσότερο από όλα τα προσκυνήματα στόχο αποτελεί η Μονή της Αγίας Αικατερίνης με την μακραίωνη ιστορία της και την σπάνια βιβλιοθήκη της.

Η ορθοδοξία έχει να χάσει πάρα πολλά από ένα τέτοιο πλάνο της νυν κυβέρνησης της Αιγύπτου σε σχέση με τις υπόλοιπες θρησκείες .

Με λίγα λόγια οι Αιγύπτιοι  θέλουν  να μετατρέψουν με την δικαιολογία της απόκτησης χρημάτων , Ιερούς ναούς, μοναστήρια, που υπάρχουν εκεί εδώ και εκατοντάδες χρόνια……σε τουριστικά αξιοθέατα με χιλιάδες τουρίστες , οι οποίοι θα προσπαθήσουν να  «αλλοιώσουν» όπως είναι φυσικό ( μάταια όμως ) το χριστιανικό πνεύμα της ορθόδοξης  μοναστικής κοινότητας, που άντεξε στο χρόνο , σε εισβολές, επιδρομές, παγκόσμιους πολέμους, και άλλα δεινά.

Πρόκειται πράγματι για ένα μοχθηρό και παμπόνηρο σχέδιο  που είναι σε εφαρμογή εδώ και πολλά χρόνια, και σύμφωνα με πλήθος δημοσιευμάτων του ελληνικού τύπου  ,  απειλεί σοβαρά  και το Άγιο Όρος στην Χαλκιδική , με απώτερο σκοπό την αλλοίωση της ορθόδοξης πνευματικής κοινότητας και της αποστολής της στον κόσμο.

Θέλουν να μετατρέψουν τους υπευθύνους των ορθόδοξων μονών , σε επικεφαλείς τουριστικών αξιοθέατων ,  και μετά από κάποια χρόνια …να καταργήσουν τελείως τις θρησκείες.

Οφείλουμε όμως να είμαστε όλοι σε εγρήγορση στην θέα ενός τέτοιου σχεδίου που υλοποιείται …κομμάτι- κομμάτι εδώ και αρκετά χρόνια.

  • Spyros Spyropoulos

    1ος! Ολα στον βωμο του Τουρισμου!

    • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

      ΑΞΙΟΣ Σπύρο !!!

      • Spyros Spyropoulos

        Ευχαριστω Περικλη!

        • ChPetros

          Κι εσύ ρε Σπύρο δέχεσαι τις βλακείες και κορδώνεσαι επειδή σε λένε άξιο για βλακείες πράγματα;
          Σε νόμιζα πιο σοβαρό.

      • ChPetros

        Τι σόι αξία μπορείς να πάρεις αν πρόλαβες και έγραψες πρώτος ένα σχόλιο;
        Ολο βλακείες γράφετε.

    • Γιώργος fs.

      Άξιος αδερφέ Σπύρο !

  • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

    Και οι καλόγεροι θα είναι με βερμούδες και εμπριμέ μπλουζάκια ….

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΛΟΓΑΡΙΑΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ…
    Η ΜΟΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΦΥΛΕΣ ΒΕΔΟΥΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.

  • Assurbanibal

    Εν τω μεταξύ κανείς δεν ανέφερε οτι η χερσόνησος του Σινά έχει μέγεθος μεγαλύτερο της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδος μαζί…

    Ας μην υπερβάλλουμε. Γεγονός πάντως είναι πως αν επανακάμψει το τουριστικό προϊόν της Αιγύπτου (που σήμερα είναι στον πάτο), εμάς ως χώρα θα μας επηρεάσει αρνητικά.

  • Spyros Spyropoulos

    70 χρονια κομμουνισμου, διωξεων, εγκληματων, εξοριων στην Ρωσια δεν εφεραν κανενα αποτελεσμα οσον αφορα την θρησκεια! Οι Ρωσοι κατακλυζουν τις Εκκλησιες και τα Μοναστηρια και ειναι ευσεβεστατοι!

    • Assurbanibal

      Αυτό ισχύει. Ξέρω Ρωσίδα, πιτσιρίκα, κούκλα που προσφάτως παντρεύτηκε με Έλληνα, και κάθε Κυριακή πηγαίνει μόνη της στην εκκλησία… Απιστευτο.

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        τις βλεπω το καλοκαιρι πουρχονται στο Λουτρακι,ολες στην εκκλησια με μαντιλα και ευσεβως ντυμενες

        • Assurbanibal

          Ωραίες δεν είναι?

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            κουκλες οι περισσοτερες,οι αντρες ειναι λιγο βαρβαροι και πιοτηδες σαν και μενα αλλα δεν κανουν φασαριες,τα καλα κομματια πανε σε πιο ακριβα μερη,παντως πολλοι ρωσοι αγοραζουν σπιτια και βιλες στην Ελλαδα

        • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

          Όντως, έτσι πηγαίνουν και εδώ …

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ισως ισχυει το αξιωμα οτι οσο κατι το κυνηγας αυτο δυναμωνει,γι αυτο και ειναι ευσεβεις παρ ολο το μενος των κομμουνιστων

    • Διγενης ακριτας

      Αυτο ειναι αληθεια/

  • Jorge Melissa

    Η ελληνική ιδιαιτερότητα και το ρωσικό οπλοστάσιο
    Η μετατροπή των Ελλήνων σε μία άβουλη μάζα, καθώς επίσης η προετοιμασία της τελικής οικονομικής σύγκρουσης της Ρωσίας με τις Η.Π.Α. – με τη συνδρομή της Κίνας στο παρασκήνιο, η οποία διεκδικεί μαζί της την ηγεμονία του πλανήτη.

    http://www.analyst.gr/2017/10/08/i-elliniki-idieterotita-kai-to-rosiko-oplostasio/

  • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

    Οι καλόγεροι για να διώξουν τους τουρίστες θα φορούν μπλουζάκια με αυτόν …
    https://olympiada.files.wordpress.com/2014/07/5d759-10370956_776520115713382_8134911244430163308_n.jpg?w=350&h=200&crop=1

  • καποιος

  • Κώστας

    Αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός …

    Αναρρωτιέμαι όμως, η Αίγυπτος, η μουσουλμανική Αίγυπτος, με τις τόσες θρησκευτικές κυρίως επιθέσεις που έχουν γίνει στο έδαφός της, πως δέχεται έτσι απλά τη μετατροπή του Όρους Σινά σε τουριστικό αξιοθέατο ;;

    Θα μου πείτε το χρήμα …ΟΚ σεβαστό.

    Εκεί όμως δεν υπάρχει άβατο, και όχι από μία, αλλά από ΤΡΕΙΣ θρησκείες ;;

    Εδώ τουλάχιστον αντιδρούν !!

    • Assurbanibal

      Ποιός αντιδρά ρε Κώστα? Δεν ακούς για τους πακτωλούς χρημάτων ΕΣΠΑ που έχουν πάρει όλες οι μονές του Αγίου όρους προκειμένου να μετατραπούν σε ξενοδοχεία 5 αστέρων? Χειρότερα είμαστε εδώ.

      • Κώστας

        Τότε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας !!

        • Assurbanibal

          Σβήσε το θα.

  • Spock

    ας καθαρισουν πρωτα το Σινα απο το Ισλαμικο τερας .Τουρισμος σε σφηκοφωλιες δε γινεται

    • Κώστας

      Εδώ θέλουν λέει να μεταφέρουν τους Παλαιστίνιους εκεί …

      Τι τουρίστες θα πάνε ;;

      Με μαντήλες και εκρηκτικές ζώνες ;;

  • Assurbanibal

    Καθόμαστε κι ασχολουμαστε με το Σινά λες κι είναι υπερπόντια κτήση μας, και τα χάλια μας δεν τα βλέπουμε…

    Τουριστικά αξιοθέατα είναι οι εκκλησίες και τα μοναστήρια όλης της Ελλάδος… στα νησια δε, οι παππάδες πάνε και παντρεύουν παράνομα κινέζους και άλλους αλλόθρησκους στα ξωκλήσια μόνο και μόνο για την κονόμα… το γέλιο της αρκούδας!

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΕ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ…
    ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΒΡΕΙ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΤΑΣΗ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ …
    ΥΓ.ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΚΛΗΣΙΑ ΙΔΙΑ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ .

    • Κώστας

      Να βρουν και χώρο όμως !!! Που, Κάτω από την υψικάμινο ;;

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        εχει χωρο μπολικο στη Βεϊκου

        • Κώστας

          Εκεί όντως έχει …

          Εκεί κοντά μένεις ;;

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εμενα Λαμπρινη καποια χρονια τωρα Ισθμο απο το 2003

    • Τρισκατάμαυρος Καβαλάρης

      Για τζαμι μια χαρα χωρο βρηκαν.

    • Σήμερα, το τάμα του Έθνους είναι να μαζευτούμε να μετρηθούμε, να δούμε πόσοι μείναμε και προς τα που θα πάμε φίλε μου

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        συμφωνω,ας λευτερωθουμε πρωτα και μετα ερχομαι και δουλευω τσαμπα να χτισετε 10 εκκλησιες

  • Διγενης ακριτας

    Χαλαρωστε καρντασια, Ολα τα εχουμε λυσει το Σινα μας μαρανε.

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      ΣΙΝΑ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

  • Κώστας

    Θα σας άρεσε τέτοιος τουρισμός στο Σινά ;

    • Assurbanibal

      Εκ πρώτης όψεως κάλο δείχνει… για πάμε παρακάτω…

      • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

        Μάτια βρε .. τι κάλο λες

    • Κώστας

      μαμιέται το ντισκάς πάλι

      Τη φώτο τη βλέπετε ακόμα ;;

      • Αλέξανδρος

        αν ρωτήσω ποια φώτο, σημαίνει όχι?

        • Κώστας

          Δεν με αφήνει να εισάγω φώτο πλέον στο πλαίσιο, και έχω κάνει δύο F5

          • Assurbanibal

            Άλλαξε browser.

          • Αλέξανδρος

            Σωστός Ασσουρ και εγώ αν μπω με τα xp, που ο browsser είναι παλιός και δεν αναβαθμίζεται πλέον, δεν μπορώ π.χ. να σβήσω σχόλιο.
            Άλλα αν μπω με win7, όλα οκ (Έχω εγκαταστήσει και 2ο λειτουργικό στον σκληρό).

  • Κώστας

    F5

  • HaraldHadrada MERCYLESS

    η μονη δεν ανηκει στο πατριαρχειο ιεροσολυμων?δεν ειναι σε ειδικο καθεστως?παντως εχει κωδικες και παπυρους ανυπολογιστης αξιας

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΕ…
      ΣΟΛΥΜΑ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        ναι αυτο λεω,πως θα κανουν το μοναστηρι αξιοθεατο χωρις την συγκαταθεση?οσο για τα ιεροσολυμα ηταν ελληνικα μονο επι Αλεξανδρου και επιγονων ,δεν εχουμε δουλεια εμεις εκει,μονο για λογους θρησκευτικους,αν και απ οτι καταλαβαινω ο πατριαρχης ειναι εγκαθετος

        • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

          ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΗ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΟΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ…
          Ιεροσόλυμα – γη ελληνική – ΠΑΛΑΙΧΘΩΝ – palaixthon
          http://www.palaixthon.gr/2013/05/ιεροσόλυμα-γη-ελληνική/
          20 Μαΐ 2013 – Σόλυμοι. Λαός της νότιας Μικράς Ασίας, κατά την Μυκηναϊκή περίοδο. Πιθανότατα ήταν ταυτόσημος με τους αποκαλούμενους Τερμίλες.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            γι αυτο το λεω ειμαι ενημερωμενος,οι παλαιστινιοι χριστιανοι εχουν βγαλει αφρους,ισως γι αυτο φυλακισαν τον προηγουμενο

          • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

            ΤΟΝ ΕΙΡΗΝΑΙΟ…ΑΚΟΜΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΩΝ 2 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ…

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εγω λεω τους φαγανε και κανουν τωρα το παγωνι

      • Πως είναι Ελληνική? :o

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    «Ὅλες οἱ πίστες εἶναι,ψεύτικες, κάλπικες, ὅλες τοῦ διαβόλου.
    Μόνον ἡ πίστις τῶν εὐσεβῶν καὶ Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν
    εἶναι καλὴ καὶ ἁγία.
    Ἐμεῖς οἱ εὐσεβεῖς καὶ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ
    τὴν Ἁγίαν Τριάδα πιστεύομεν, δοξάζομεν καὶ προσκυνοῦμεν.
    Αὐτὴ εἶναι ὁ ἀληθινὸς Θεὸς καὶ ἔξω ἀπὸ τὴν Παναγίαν Τριάδα
    ὅσοι λέγονται θεοὶ εἶναι δαίμονες…»

    (†Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς)

    …«Ἡ Ῥωμανία Νικᾶ»…

    ΤΡΕΜΕΤΕ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΙ…ΟΠΟΥ ΓΗΣ.

  • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

    …της κοντής της βούρτσας κι οι βουρτσότριχες της φταίνε !

    https://uploads.disquscdn.com/images/bde3d7f8dcade6919f0507655d4a843502d03b78c140bf05669508229778cf81.jpg

  • Κώστας
    • Assurbanibal

      Τουρκάλες?

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      τα πιστολια γιατι κοκκινα?

      • Κώστας

        Μπορντελέ !!

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        Σύμφωνα με το χρώμα της σημαίας ,,, όσο για τις τρύπες τους μαύρες, σύφωνα με το οθωμανικό δίκαιο !
        ( η δεύτερη με τ’ ακουστικά, ακούει πρόστυχα ερωτόλογα από τον ιμάμη της συνοικίας )

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          χαχαχαχαχαχαχαχαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Γιώργος fs.

      Σημαία της Τουρκίας φαίνεται πίσω! 😆😆😆

      • Κώστας

        Ε ναι, επειδή έχουν δημοκρατία φοράνε μαντήλες !

    • Imperium Romanum 330 – 1453

      ΜΟΓΓΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ…….

  • skeptomenosellin

    Τι να πει κανείς. Τελειώνουν και τα λόγια δλδ……..
    Πως θα φαινόταν στους μουσουλμάνους αν μετέτρεπαν τζαμί τουριστικό μέρος?
    Αν δλδ κάποιος είχε τα ούμπαλα να το κάνει?

    • Τι να δει ο τουρίστας στο τζαμί ?

      • nikos(1)

        τις σαγιονάρες!?

      • Imperium Romanum 330 – 1453

        ΤΖΑΜΑΡΙΕΣ ΜΑΛΛΟΝ…….. :)

      • Assurbanibal

        Καμιά διακοσαριά κω λους ν΄ανεβοκατεβαίνουν…

        • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

          χαχαχαχαχαχαχαχααχαχααα

          • Assurbanibal

            Φίλε πριν απο 15 χρόνια βρέθηκα σ΄ένα αραβικό αεροδρόμιο για 2 ώρες προκειμένου να αλλάξω πτήση. Ήθελα να κατουρησω σαν τρελός και κατά λάθος μπουκάρισα στον χώρο προσευχής τους αντί για τις τουαλλέτες… φορούσα παπούτσια, κρατούσα το φερμουάρ του παντελονιου και είχα μπροστά μου περίπου 30 κω λους στα 4… αν με έπαιρναν είδηση θα με είχαν σφάξει…

          • Σου κόπηκε το πιπι ή συνέχισες ανένδοτος?

          • Assurbanibal

            Όσο έμπαινα έβλεπα τα παπούτσια κι αναρωτιώμουν αν πρέπει να τα βγάλω κι εγώ για να κατουρήσω… πολύ γέλιο…

          • Γέλιο και σφίξιμο δεν είναι καλός συνδυασμός, LOL

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αδοξος θανατος με το πλι στο χερι!

          • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

            Αμάν …. θα χάναμε τον μεζέ !!!

          • Δεν κινδύνευε ο Ασσούρ, είναι χοιρινός

        • Lalakis ο αργικέραυνος

          επ !

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        τη φατμε που χστηκε!χαχαχαχαχαχααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • skeptomenosellin

        Μια αντιστοιχία έκανα μον αμί…

        • Αντιληπτόν αλλά μου βγήκε πολύ αυθόρμητα :D

        • Φαντάζεσαι να γινόταν να εμφιαλώναμε την ποδαρίλα και να έκοβαν εισητήριο να τη νμυρίσουν οι επισκέπτες? Μπλιαξ

          • skeptomenosellin

            Είσαι παιδί στην ψυχή τελικά… :-))

          • Γιατί, τι είπαααα

          • skeptomenosellin

            χαχαχα. Τίποτα… :-))

    • Jorge Melissa

      To Taj Mahal στην Ινδία είναι τουριστικό αξιοθέατο όμως

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        ειναι μαυσωλειο

      • skeptomenosellin

        Αυτό είναι ίσως και το μόνο, αλλά επιτρέπεται να μπει κανείς με υποδήματα μέσα?
        Αν και νομίζω όπως λέει και ο χάραλντ ότι είναι μαυσωλείο…

        • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

          Δεν είναι τζαμί …

          • skeptomenosellin

            Το έγραψα από κάτω… Κάνε ριφρές…

        • Εγώ χωρίς το παπουτσάκι/μποτίτσα δεν πάω πουθενά! Τόσο κοστίζουν, θα μας τα βγάνουν τώρα οι αλήτες? ζαμέ!

    • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

      Θα έκοβαν κ@λους

  • nikos(1)

    στα τρία ταξίδια το ..πέμπτο ..ντώρο!
    προλάβετε!
    προλάβετε!

    • Κώστας

      Αγκαπάω Τζάμπο !!!

      Τα είναι χοριγκός !!!

      • Θεσσαλονικιός ο ένδοξος

        Μπαγκλαντες και εσύ μπρε….

        • Κώστας

          Κι εγκό πάει Τζάμπο !

  • © Proud to be Greek

    Δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει Πανθρησκεία.
    Οι λαοί το τελευταίο που θέλουν να χάσουν είναι η πίστη τους στον Θεό που έμαθαν απο μικροί – τον Θεό των προγόνων τους, όποιος κι αν είναι αυτός.
    Αυτό αν το καταλάβουν αρθρογράφοι – αναγνώστες – νεοταξίτες – παλαιοταξίτες θα βρίσκονται σε καλό δρόμο.

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      γεια σου πραουντ!μια ζωη θα σκοτωνομαστε ποιος ειναι ο καλυτερος προφητης και αλλοι θα κονομανε

      • skeptomenosellin

        Πόϊντ τέϊκεν….

      • © Proud to be Greek

        Γειά σου και εσένα__συμφωνώ.

        Οι αιγύπτιοι να κοιτάξουν να καθαρίσουν το Σινά απο τα ισλαμιστικά στοιχεία, και μετά ας προσπαθήσουν να προωθήσουν τον θρησκευτικό τουρισμό

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          δεν τολμαω να παω αιγυπτο απο αυτον τον φοβο,σωστα τα λες,παντως το μοναστηρι το προστατευουν βεδουϊνοι εκατονταδες χρονια

          • © Proud to be Greek

            Μην φοβάσαι να πας.
            Το να σου τύχει κατι οι πιθανότητες είναι ισες με το να κερδίσεις το λότο.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ειμαι γκαντεμης

          • © Proud to be Greek

            ε…. άστο τότε…………..

    • Κώστας

      Εδώ δεν μπορούν να ενώσουν χώρες που ανήκουν σε μια θρησκεία εξαιρουμένης της δικής μας εντός Ευρωπαικής Ένωσης,

      θα φτιάξουν πανθρησκεία ;;;

      Αδύνατον,

      κάθε θρησκεία είναι διαφορετική, κι ας λένε πως όλες οι θρησκείες μοιάζουν μεταξύ τους … Μοιάζουν στη δομή …

      Αλλά οι αδαείς το εκλαμβάνουν αλλιώς ..

      Και είναι πολλοί αυτοί, πίστεψέ το ..

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Ο σκοπος τους ειναι να μην υπαρχουν λαοι αλλα μονο ιβριδια λαων αναμενηγμενων μεταξι τους

      • © Proud to be Greek

        Δύσκολο αλλα οχι ακατόρθωτο, αλλα η πανθρησκεία είναι ενα ακατόρθωτο σενάριο που αρχίζω και κάνω δεύτερες σκέψεις για το οτι προωθείται.

        • η λεγόμενη πανθρησκεία δνε θα είναι κάτι «νέο» αλλά θα είναι ίσως μια άνευρη αποδοχή όλων που η καθε μια θα είναι φθίνουσα..

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          νομιζω ειναι ξεκαθαρο,καταλαβαινουν οτι οι θρησκειες στηριζουν τα εθνικα κρατη τα οποια θελουν να καταργησουν

          • Θα έπρεπε όμως να ισχύει αντίστροφα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            βασικα απο χρονια εχει αλλαξει αυτο,ουτως ή αλλως μονο οι ορθοδοξοι ειναι καπως πιο εθνικιστες οι αλλοι δεχονται τους παντες ,α, και οι εβραιοι,αν δεν εισαι απο εβραια μανα δεν…….

      • NAI

      • Κώστας

        Δύσκολο, αλλά όχι κι εν μέρει ακατόρθωτο..

  • Σε δυο ώρες έχει ποδόσφαιρο

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      κι ελεγα αυτη η φαγουρα απο που προερχεται…….

      • Θα φύγουν όλοι, θα μείνουμε τα γυναικόπαιδα

    • Γιώργος fs.

      19:30 μπάσκετ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΌΣ.

      • Ώπα, αυτό μου ξέφυγε, να σαι καλά

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        αυτο μαλιστα

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

    ΜΠΡΕΕΕΕΕ ΠΑΙΔΕΣ, ΠΑΙΔΑΡΑΔΕΣ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑΡΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    • Καλησπέρες μπρεεεεε

      • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

        ΜΠΡΕΕΕ ΠΡΩΤΗ ΒΛΕΠΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ, ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

        • Αφού σου έχω αδυναμία :-)

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          γεια σου ερντο!

          • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

            ΜΠΡΕΕΕΕ ΠΑΙΔΑΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

    • Γιώργος fs.

      Καλησπέρα φίλε ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ!!

      • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

        ΜΠΡΕΕΕΕ ΑΔΕΛΦΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Για σου Ερπετομαστουρα μου

  • chrispap

    εγω παντως εαν ημουν υπευθυνος ορθοδοξης μονης θα ευχαριστουσα τον Θεο για ολα τα προβατα που θα μου εστελνε να ποιμανω. τουριστες υπαρχουν παντου το θεμα ειναι ποιος επηρεαζει ποιον.

    • skeptomenosellin

      Ανάλογα Χρήστο…

      • chrispap

        παντα μισογεματο φιλε

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Ναι αλλα δεν θα πηγαινουν μονο προβατα αλλα και προβατινες!!!

      • chrispap

        και στον Χριστο διπλα του ηταν

        • ACBOC o ANAΦENTOC

          Ο Χριστος Ειναι Θεος ,οι μοναχοι ειναι μονο ανθρωποι!!!

          • chrispap

            ο Χριστος φιλε ειναι Θεανθρωπος

  • nikos(1)
    • Γιώργος fs.

      Προσκύνημα;

      • nikos(1)

        καθημερινό! …τάμα!

        • Γιώργος fs.

          Ευτυχώς που απουσιάζει ο φίλος μου ο Τζόνη…θα ξεκινούσε τις παρατηρήσεις του .😆😁😁😀

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αυτος ο τζονυ!ρε τι τον πιανει!

    • skeptomenosellin

      Ελέγχεις αν είναι στα πέριξ?
      χαχαχαχαχ….

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      τα ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ!

    • © Proud to be Greek

      (πολύ ντυμένη την βρίσκω)

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        υπαρχει λογος που τα δωρα τα βαζουν σε περιτυλιγμα!!!!!!

    • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

      ΜΠΡΕΕΕΕ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΗΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Μην μου πεις πως εισαι εσυ εγω αλλιως σε φανταζωμαι

        • Πως με φαντάζεσαι? :o

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Σαν μια ωραια κοπελλα που ομως φοραει και ρουχα και οχι σαν την κυρια που πεταξε τα στηθια της εξω τιγγα στην σιλικονη

          • Ένα θα επιβεβαιώσω : φοράω ρούχα!

          • nikos(1)
          • Χαμηλό τακούνι * αυτό διαφέρει :P

          • Lalakis ο αργικέραυνος

            για την σημερινη εποχη, αυτο ειναι οπισθοδρομικο.

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Μπραβο σας προτιμω με ρουχα!!!!

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Περναει το τεστ οφθαλμοπορνιας

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      αυτες ειναι οι καινουργιες τορπιλες για τα ΤΥΡΕ 214?

    • μαντροσκυλο

      πωωωωωωωωωωωωωω

    • Assurbanibal

      ουηουηουηουηουηουηουη!!!!!!!!!

  • conan
    • Πσέμματα!

    • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

      AXAXAXAXAXAXAXA ΛΕΣ;;;;;;

      • conan

        και ομως,,

    • Κώστας

      Ζει από τότε ;;;

      Χαιλάντερ ;;

      • © Proud to be Greek

        Ο Λεονάρντο ήταν προφητικός.

      • Το έχουν πει κι αυτό, δεν το ξερες?

        • Κώστας

          Έχει μιλήσει λέει η Πουτίνα και έχει πει πως τον έχουν δολοφονήσει …

          Έχουν μιλήσει για Πούτιν ακόμα και επί εποχής Τσάρων …

          Πάντως ένα πράγμα έχω να σου πω :

          Υπάρχουν πολλοί Ρώσοι που του μοιάζουν,’

          κι άλλοι τόσοι που θα τον ήθελαν όντως νεκρό .

          • Έχει καιρό που τα διάβαζα, δεν θα μπορέσω να τα ξαναβρώ, ένα ήταν πολύ αναλυτικό, με φωτογραφίες, στοιχεία, πίνακα κλπ, χαχα..Ναι, υπάρχουν ομοιότητες στα χαρακτηριστικά αυτά σε πολλούς/ Έχω δει έναν μπέμπη ( Ρωσσάκι) που ήταν ολόιδιος, δεν μπορούσα να μην γελάω

          • Κώστας

            Προσπαθούν επίσης να πείσουν εν μέσω προπαγάνδας τον Αμερικανικό λαό, πως ο Πούτιν είναι δικτάτορας …

          • Υπάρχουν ιδιαιτερότητες στο καθεστώς της Ρωσσίας καθώς η Ρωσσία είχε ιδιατερότητες και πριν το 1917 και φυσικά κατά την διάρκεια του κομμουνισμού. Τελικά δεν μπορείς να περιγράψεις στις ΗΠΑ την πραγματικότητα της Ρωσσίας ή την κάθε άλλη χωρίς υπερβολές και αστοχίες-.
            Βέβαια, αν θελήσουμε να δούμε τι μπορεί να σημαίνει Δημοκρατία σήμερα και σε ποιες χώρες υπάρχει, απλά θα μέναμε με το στόμα ανοιχτό. ΔΕΝ υπάρχει

          • Κώστας

            Στην ουσία δεν υπήρχε ποτέ στη σύγχρονη ιστορία ο όρος «άρχει, κρατεί ο δήμος». Σε πολλές περιπτώσεις ο δήμος αντιμετωπίζεται ως όχλος ..

          • Και γιατί όχι? Οι Αρχές υπό τις οποίες η κοινωνία θα έπρεπε να μεγαλώνει, να προσφέρει Παιδεία, να καλλιεργεί την Σκέψη και τον Λόγο στους πολίτες της απαρτίζουν την βάση της Δημοκρατίας και εμείς δεν έχουμε τίποτα από αυτά..
            Σκέψου μόνο οτι οι Αρχαίοι Έλληνες φρόντιζαν το μωρό πριν γεννηθεί με το να ζει η κυοφορούσα σε περιβάλλον ήρεμο, γαληνιο, με μουσική, με απαγγελίες…το ήξερες αυτό?

          • Κώστας

            Όπως και τώρα …

            Αυτό κι αν υπάρχει παιδεία, μπορεί να γίνει στο πρώτο, άντε και στο δεύτερο παιδί …

            Στο τρίτο τα πράγματα ξεφεύγουν !

  • Κώστας

    Αλέξανδρος εμένα που είναι mozilla με win 10 pro γιατί όταν το σβήνω δεν με αφήνει ;;

    • Αλέξανδρος

      θα ‘ναι συλλεκτικό κομμάτι, για αυτό!

      • Κώστας

        Αρχαιολογικής αξίας ;;;

        • Αλέξανδρος

          όχι, ποιοτικής.

  • Σας ενημερώνω πως στο Σινά δεν έχουν ακόμα κάπιταλ κοντρόλ κάτι που πλέον έχουν στην Βενεζουέλα..
    Αλέκσι, μας ζηλεύουν !!!
    http://www.skai.gr/mobile/article?aid=357027

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      ΖΗΛΕΨΕ Ο ΡΗΜΑΔΟΥΡΟ τον αλιεξη

      • Και τον αντέγραπσε…

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          δυο τρια κρατη εχουν αριστερη κυβερνηση και τα δυο εχουν καπιταλ κοντρολ

      • Γιώργος fs.

        Ο Ρημαδουρο έκανε επίσκεψη στην Τουρκία και δήλωσε φίλος του Ερντογάν….πάει πούλησε και αυτός τον Τσίπρα!!

        • Νομίζω οτι θέλει να γίνουμε όλες φίλες

      • ACBOC o ANAΦENTOC

        Ωραιο αυτο το Ρημαδουρο

        • Περιγραφικότατον!

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

    ΜΠΡΕΕΕΕ ΟΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΔΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ. ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ, ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    Turkey forces clash with Tahrir al-Sham in Syria
    Turkish troops briefly exchange cross-border fire with Syrian rebels near village in Idlib province, monitor says.
    http://www.aljazeera.com/news/2017/10/turkey-forces-clash-tahrir-al-sham-syria-border-171008071742937.html

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΒΙΝΤΕΟ: Η Παλμύρα των Ελλήνων…
    http://www.el.gr/ethnos/istoria/155-istoria/96491-binteo-h-palmyra-twn-ellhnwn

    • Κώστας

      Palmeiras ??

    • Γιώργος fs.

      Η Ελλάδα βρίσκεται παντού!!

  • Κώστας
    • Σαν το ορίτζιναλ δεν έχει

    • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

      ΜΠΡΕΕΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ Νο. 6 ΤΟ ΕΚΑΝΕ 8;;;;

      • (2 και με το ζόρι, τι 6?)

        • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

          ΜΠΡΕΕΕ ΧΑΝΟΥΜ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΗΤΑΝ ΝΤΑΡΝΤΑΝΑ

          • Όχι «εκεί» όμως -)
            Εξ ου και η πρώτη αφορμή για αυτούς που αναλύουν τον πίνακα ως αυτοπροσωπογραφία του ( σε μορφή γυναίκας)

    • Αλέξανδρος

      μόνο συν τω χρόνω έχει?

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

    ΜΠΡΕΕΕΕ ΕΜΑΣ ΧΡΟΝΟΣ… ΑΘΑΝΑΤΟΣ…!!! ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ… ΣΚΛΗΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΕΓΧΡΩΜΗ… ΟΤΑΝ Ο ΑΠΡΙΛΙΑΝΟΣ ΠΑΤΤΑΚΟΣ ΚΑΤΑΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ…!!
    https://3.bp.blogspot.com/-8cbkg6Rq2Do/V_k83ZD1C1I/AAAAAAAIX4E/APEYubxJ2i0divEoCeGYMXlNbBt-7s6ugCLcB/s640/12195885_533006316864550_942830691679968920_n.jpg

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

    8 Οκτωβρίου 1996: Ελληνικό MIRAGE-2000 επιστρέφει με έναν πύραυλο λιγότερο… ο οποίος κατέρριψε το τουρκικο F-16 του Νείλ Ερντογάν
    https://1.bp.blogspot.com/-0BEnXP8ycIc/Vha4cSSF6oI/AAAAAAAAUPM/lklOneAjEGw/s1600/m2000_5_06.jpg

    • Γιώργος fs.

      Κάποια στιγμή θα επιστρέψει και θα λείπουν όλοι οι πύραυλοι!!😉😉

  • καποιος

    Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι αντιδράσεις, εντός και εκτός
    Κρήτης, για τη σχεδιαζόμενη επένδυση της Minoan Group στη χερσόνησο Κάβο
    Σίδερο του Λασιθίου.
    Μπορεί στην Ελλάδα ο αναπτυξιακός οίστρος να συνεπαίρνει εκπροσώπους της
    Εκκλησίας και της Αυτοδιοίκησης, ωστόσο στη Βρετανία, χώρα προέλευσης
    της εταιρείας Minoan Group, επιφανείς αρχαιολόγοι και ιστορικοί ασκούν
    δημόσια κριτική για τη σχεδιαζόμενη επένδυση.

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ…!! ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ…!!! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ…!!!
    https://2.bp.blogspot.com/-mE8ugGUEINU/WdkBi6RoCdI/AAAAAAABzIM/384mOqgzLDAjpf6XAzCkNtDjyWNdSTWVwCLcBGAs/s640/fortigotourkias.jpg

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      ΤΕΡΑΣΤΙΟΤΑΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ

      • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

        ΠΟΝΤΙΟΣ ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

  • Αντύπα
    • Spyros Spyropoulos

      Η Πετρουλα που εχει παει με την μιση Αθηνα……..κατα δηλωση της!

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

    ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ… ΑΘΑΝΑΤΟΣ…!!! ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΤΤΑΚΟΣ (8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1912 – 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016) : «ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΑ ΤΙΠΟΤΕ… ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΒΛΑΚΑ ΠΑΡΑ ΚΛΕΦΤΗ.»
    http://www.stoxos.gr/2017/10/8-1912-8-2016.html
    https://4.bp.blogspot.com/-mDgkQf8x5hM/V_kwd1bAzgI/AAAAAAAIX2s/ciTp1slPKJ45NJCmGozXEVPah9Sp7lcEwCLcB/s640/MPROS%25CF%2580%25CE%25B1%25CF%2584%25CF%2584%25CE%25B1%25CE%25BA%25CE%25BF%25CF%25832.jpg

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Πολυ δυνατη εφημεριδα ο Στοχος

  • Αντύπα
    • nikos(1)

      και μετά το ..επλυνε το …Περιστέρα με μπεντατίν!

    • Κώστας

      Μάλλον από τότε άρχισε η σεισμική ακολουθία στην Ελλάδα.

    • Spock

      ποιος ειναι χειροτερος υποκριτης? ο Αλεξ η ο ρασοφορος?

      • skeptomenosellin

        Υπάρχουν λοιπόν και διαφορετικοί βαθμοί υποκρισίας?
        Όπως λέμε λίγο υποκριτής, ή πολύ υποκριτής?
        Το πρόβλημα είναι ποιος είναι πιο πολύ ή ότι και οι δύο είναι……?

        • skeptomenosellin

          Θα μου πεις από έναν πολιτικάντη το περιμένεις. Από ένα ρασοφόρο όχι.
          Από αυτή την πλευρά έχεις δίκιο…

        • Αλέξανδρος

          είναι τόσο οφθαλμοφανή η υποκρισία, που παύει να ‘ναι υποκρισία, εξ ορισμού δηλαδή. Οπότε θα έλεγα περισσότερο είναι θέμα αντίληψης, του ιδίου του Άλεξη δηλαδή.

        • Spock

          πολλες μεταφρασεις υπαρχουν, ο ενας κανει την δουλεια του
          πολιτικος γαρ, ο αλλος ?

          • skeptomenosellin

            Διάβασε παρακάτω τι έγραψα…

      • SHAKA_ZULU

        Οι τύποι της στέπας δεν έχουν άποψη!

        • Spock

          ΞΥΛΟ!

      • Αλέξανδρος

        Και οι δύο. Εκτός αν για τον Άλεξ ήταν απλά ένδειξη σεβασμού και όχι πίστης.
        Λογικά δε θα έπρεπε να ισχύει, αλλά από αυτόν δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά, αντιληπτικά εννοώ. ρεζιλίκια πράγματα δηλαδή.

      • Assurbanibal

        Έχει σημασία?

        • Spock

          εχει οπως εξηγω παρακατω

    • Αλέξανδρος

      τώρα τι δηλώνει? Δε νομίζω να αναίρεσε ποτέ.

  • © Proud to be Greek

    Ενημέρωση κοινού:
    Σήμερα στις 00:10 έχει στην ΕΡΤ ένα ωραίο ντοκυμαντέρ που λέγεται «το γλύκο δηλητήριο» που δείχνει και εξηγεί το γιατί νκάποιες χώρρες του τρίτου κόσμου ένουν υπανάπτυκτες και πάνε τα 500.000.000.000 ετήσιας βοήθειας.

  • Κώστας
    • Spyros Spyropoulos

      Πολυ κουλ-η!

  • Αντύπα
  • Κώστας

    ΡΕ ΚΡΥΟ ΛΕΜΕ !!!!

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Καιρός για τρίο …!

      Έλα πάνω να δεις κρύο !

    • Πολύ κρύο από χθες , αλλά όταν το λεγα εσείς στο Νότο σφυρίζατε αδιάφορα

  • Αντύπα

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Πες τους ρε φιλε να πα να γα…………………

  • Jorge Melissa
    • Κώστας

      ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥΡΚΟΛΟΓΟΣ

      ΑΡΕΣΕΙΣ !!

      • Jorge Melissa

        Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ισλαμική εφημερίδα Yeni Çağ, (Νέα Εποχή) ένα πολύ ανησυχητικό φαινόμενο έχει εμφανιστεί τα τελευταία χρόνια. Σε πολλές περιοχές της Τουρκίας με πρωτοβουλία των ίδιων των μουσουλμάνων κατοίκων, παλιές εκκλησίες εγκαταλειμμένες από χρόνια, ανακαινίζονται και σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα τελούνται και λειτουργίες με έκτακτες αποστολές ιερέων της ελληνορθόδοξου εκκλησίας.

        • Κώστας

          Το διάβασα φίλε μου και πολύ χαίρομαι που η ίδια η ορθοδοξία θα αποτελέσει το έναυσμα για την επιστροφή στα πάτρια εδάφη !

  • nikos(1)

    και ενα ..ωραίο ..κομματάκι!

    για …alternative ..τύπους!

  • SHAKA_ZULU

    Ξ Υ Λ Ο !

  • SHAKA_ZULU

    Εδώ ΕΧΕΙ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ή τσάμπα ήρθα?

    • nikos(1)

      το ..βραδάκι!! ..πάμε ..πόλεμο!

    • Assurbanibal

      Είσαι Ο και λέγεσαι?

      • SHAKA_ZULU

        ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Assurbanibal

          Τώρα πιστεύω οτι ολοκληρώθηκα σαν χοίρος…

          • SHAKA_ZULU

            Είχα κρατήσει αυτή την προσωπική σου φωτογραφία για ενθύμιο!!!!!!!!!!!!!!!!
            http://khoahocphattrien.vn/Images/Uploaded/Share/2016/01/14/50a4-copy.jpg

          • Assurbanibal

            Τώρα έχω χάσει τα μισά κιλά. Απο τις κακουχίες. Κλάψ! φίλε μου Σάκα…

          • TheELLINAS1 .

            Καταραμένα μνημόνια ;))

          • Spyros Spyropoulos

            Βγαλε καμμια καλυτερη, αυτη τον αδικει!

          • Assurbanibal

            Γιατί ρε Σπύρο? Δε σου γεμίζω το μάτι?

          • Spyros Spyropoulos

            Οχι μονο μου το γεμιζεις αλλα μου το βγαλες κιολας…….

          • Γιώργος fs.

            Αναλαμβάνεις επίσημος ανακριτής του site .

          • Assurbanibal

            Ο Σάκα Ζούλου είναι φίλος παλαιόθεν, σχολιαστής με απίστευτο χιούμορ και φυσικά σοβαρότης μηδέν…

          • Γιώργος fs.

            Ολοφάνερο!!

          • Assurbanibal

            Μας κάνει. Τον θέμε!

          • TheELLINAS1 .

            Ωρε αδερφε Assur δεν γνωρίζεις τον φύλαρχο ???

          • Assurbanibal

            Αδερφέ μου, νομίζω πως τον ξέρω πιο καλά απο ΄σενα…

          • TheELLINAS1 .

            Γράψε λάθος αδερφέ
            τώρα είδα την πειστηρια φωτο

      • Είναι το πρίμιτιβ άλτερ έγκο μου…δίνει και ξύλο όποτε έχω φρέσκο μανικιούρ

    • Spyros Spyropoulos

      Αργα το βραδυ γιατι ειναι ακαταλληλα για ανηλικους………..

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Θα γίνει της Κορέας απόψε !

      • Assurbanibal

        Μπήκες κι εσύ? Δέσαμε τώρα… ντεζαβού…

    • Θα πλερώσεις για να κάτσεις

      • SHAKA_ZULU

        Δεν πληρώνω, ΔΕΝ πληρώνω!!

  • Captain Wanted

    Κίνημα μαζικής διαμαρτυρίας των γονέων με επιστροφή των αντορθόδοξων βιβλίων των Θρησκευτικών

    Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ):

    – χαιρετίζει την αγωνιστική ανακοίνωση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους για το μάθημα των Θρησκευτικών και το νόμο για την αλλαγή φύλου,

    – απορρίπτει τα διχαστικά κηρύγματα μίσους των κυβερνητικών χριστιανομάχων και προπαγανδιστών της ατομικής θρησκείας και της αθεΐας,

    – καταγγέλλει τις ιδεοληπτικές πρακτικές βίας και εκφοβισμού των κυβερνώντων και μιας μικρής μερίδας Διευθυντών Σχολικών μονάδων και δασκάλων ή καθηγητών, εναντίον μαθητών και γονέων που επιστρέφουν στα σχολεία, τα βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών ως απαράδεκτα, και

    – καλεί όλο τον λαό σε αγωνιστική κινητοποίηση για να μην περάσουν οι αντορθόδοξες κυβερνητικές πολιτικές.

    Αναλυτικότερα:
    https://www.pentapostagma.gr/2017/10/%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%AD.html

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    …»Ὁ Θεὸς ἐπιτρέπει νὰ γίνη τώρα ἕνα τράνταγμα γερό.
    Ἔρχονται δύσκολα χρόνια. Θὰ ἔχουμε δοκιμασίες μεγάλες…
    Νὰ τὸ πάρουμε στὰ σοβαρά, νὰ ζήσουμε πνευματικά.
    Οἱ περιστὰσεις μᾶς ἀναγκάζουν καὶ θὰ μᾶς ἀναγκάσουν νὰ δουλέψουμε πνευματικά.
    Καλό ὅμως εἶναι νὰ τὸ κάνουμε χαρούμενα καὶ προαιρετικά
    καὶ ὄχι ἀπὸ θλίψεις, ἀναγκαστικά. Πολλοί Ἅγιοι θὰ παρακαλοῦσαν
    νὰ ζοῦσαν στὴν ἐποχή μας, γιὰ νὰ ἀγωνισθοῦν. Ἐγώ χαίρομαι ποὺ ἀπειλοῦν μερικοί
    νὰ μὲ ξεκάνουν, ἐπειδή μιλῶ καὶ τούς χαλῶ τὰ σχέδια.
    Ὅταν ἀργά τὸ βράδυ ἀκούω στὸ Καλύβι νὰ πηδοῦν μέσα ἀπὸ τὸν φράχτη,
    χτυπάει γλυκά ἡ καρδιά μου.
    Ἀλλά ὅταν φωνάζουν:
    «Ἦρθε τηλεγράφημα, νὰ κάνης προσευχή γιὰ τὸν τάδε ἄρρωστο»,
    λέω: «Αὐτὸ ἦταν; Πάει καὶ αὐτή ἡ εὐκαιρία!…»
    Ὄχι ὅτι βαρέθηκα τὴν ζωή μου, ἀλλὰ τὸ χαίρομαι.
    Νὰ χαιρώμαστε ποὺ μᾶς δίνεται αὐτή ἡ εὐκαιρία σήμερα.
    Εἶναι πολύ μεγάλος μισθός.»…

  • Captain Wanted

    Νέα επίθεση στον Βασίλη Τσιάρτα: «Του εύχομαι να γεννήσει ερμαφρόδιτα παιδιά, ομοφυλόφιλα παιδιά»

    Ο Σπύρος Μπιμπίλας, μέσα από τον ΑΡΤ FM και την εκπομπή «stΑΡΤ music» με τον Λάζο Μαντικό, απάντησε στον Βασίλη Τσιάρτα για το post που έκανε για το νομοσχέδιο επιλογής φύλου
    https://www.pentapostagma.gr/2017/10/%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B7-%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5.html

    • Assurbanibal

      Σκόρδα!

    • Εὐάγγελος Χ.Ο.

      Aν ο Θεός άκουγε τα κοράκια
      θα είχαν ψοφήσει όλα τα γα’ι’δούρια

    • TheELLINAS1 .

      Καπετάνιο μου θύμωσε ο Κασιδιάρης και έκοψε την μύτη του λένε στο χωριό μου , δεν παν να λένε ότι θέλουν τα εκτρώματα , ο Τσιάρτας είπε τα πράγματα με το όνομα τους , όλα όσα συμβαίνουν τώρα είναι απλώς παρενέργειες ….

    • Αντύπα

      ουουου πιπίλα!

    • Spyros Spyropoulos

      Ποιος? Ο Μπιμπιλας………ελεος Κυριε, ελεος!

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

    ΜΠΡΕΕΕΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ “ΦΑΣΙΣΤΑ” ΠΑΤΤΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ “ΣΥΝΕΝΟΧΩΝ” ΤΟΥ
    Κατασκευή Φραγμάτων Ηλεκτροπαραγωγής
    Αλιάκμονος
    Καστρακίου
    Πολυφύτου

    Επέκτασις Θερμοηλεκτρικών Μονάδων
    Ερετρίας
    Πτολεμαϊδος

    Κατασκευή μεγάλων Γεφυρών
    Μέγδοβα
    Ρυμνίου (Αλιάκμονος)
    Σερβίων (Αλιάκμονος)

    Κατασκευή Αεροδρομίων
    Ζακύνθου
    Καβάλας
    Κυθήρων
    Λήμνου
    Μυκόνου
    Πάρου
    Ρόδου
    Σάμου
    Σκιάθου
    Χίου

    Αρδευτικά Έργα
    Αγρινίου – Μεσολογγίου
    Έβρου
    Νέστου
    Πηνειού Ηλείας
    Σερρών

    Κτίρια
    Κρατικά Μέγαρα
    Διοικητηρίου ΟΛΠ
    Εθνικού Νομισματοκοπείου
    ΕΙΡΤ
    ΟΣΕ
    ΟΤΕ
    Πολεμικού Μουσείου
    Υπουργείου Εξωτερικών

    Δικαστικά Μέγαρα
    Αθηνών
    Θεσσαλονίκης
    Ιωαννίνων
    Λαρίσης
    Πατρών

    Επεκτάσεις Νοσοκομείων
    Αντικαρκινικού
    Βενιζελείου
    Γενικού Κρατικού

    Έναρξις κατασκευής Πανεπιστημιουπόλεων
    Αθηνών
    Θεσσαλονίκης
    Πατρών

    Επέκτασις Ηλεκτροφωτισμού

    Επίγειος Δορυφορικός Σταθμός Θερμοπυλών

    Επέκτασις Οδικού Δικτύου
    Εντός τού 1970 αποπερατουμένη εθνική οδός Κορίνθου – Πατρών ώς συνέχεια τής εθνικής αρτηρίας Αθηνών – Κορίνθου, Κατερίνης – Θεσσαλονίκης, Χανίων – Ηρακλείου, Θερμοπυλών – Ιτέας – Ναυπάκτου – Αντιππίου, Διδυμοτείχου – Ορεστιάδος, Θεσσαλονίκης – Σερρών – Σιδηροκάστρου, Ξάνθης – Παρανεστίου – Δράμας, Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Πετριτσίου, Κυκλώματος – Χαλκιδικής, Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, Ηγουμενίτσης – Πρεβέζης, Ιωαννίνων – Τρικάλων, Κυπαρισσίας – Πύργου, Κυβερίου – Άστρους – Λεωνιδίου, Σπάρτης – Γυθείου – Αρεοπόλεως – Δυρού κ.ά.

    Ανδριάς Ελευθερίου Βενιζέλου εις Αθήνας και Χανιά

    Βελτίωση και εκσυγχρονισμός λιμένων
    Πολυάριθμα υπήρξαν τά έργα διά τήν βελτίωσιν καί τόν εκσυγχρονισμόν τών πολυαρίθμων – λόγω τής γεωγραφικής της δομής – λιμένων τής χώρας, ώς τής Ηγουμενίτσης, Πατρών, Βόλου, Μυτιλήνης, Καβάλας, Αλεξανδρουπόλεως, Ηρακλείου, Πρεβέζης, Μεσολογγίου, Κατακώλου, Ραφήνας, Χαλκίδος, Κυλλήνης, Σητείας, Αγίου Νικολάου, Κώ, Κιάτου, Καλύμνου, Ν. Μουδανιών, Αγίου Κηρύκου, Ικαρίας, Μυρίνης, Λήμνου, Καλαμάτας, Σπετσών, Νάξου, Θεσσαλονίκης, τού διαύλου Σκαραμαγκά κ.α.

    • SHAKA_ZULU

      ΜΠΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ εσένα σε περιμένει πρώτα δημόσιο μαστίγωμα και ΜΕΤΑ κρεμάλα! Από τους δικούς σου!

      • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

        AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ

      • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

        ΜΠΡΕΕΕΕ ΦΥΛΑΡΧΕ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Και μετα ηρθε ο Καραμαναλης και εκανε το πραξικοπημα της μεταπολιτευσης

    • Spyros Spyropoulos

      Πραγματι!!! Μεγαλος φασιστας……

      • Assurbanibal

        Μας διέλυσε. Ποτέ δεν είδαμε τόση ανάπτυξη όσο τη δική του…

  • Κώστας

    ΑΓΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΗΔΗ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ !!!

    https://youtu.be/I_PLHdMNoN8

  • Αλέξανδρος

    πάω για τσιγάρα, καλή συνέχεια.

    • skeptomenosellin

      Γειά σου Αλέξανδρε. Κοίταξε να το κόψεις μην σε κόψει…. :-))

      • Αλέξανδρος

        xaxaxa επέστρεψα. Μαχαίρι είναι? Το πολύ πολύ να με κάψει.

  • SHAKA_ZULU

    Πότε ψοφίζουν το νομοσχέδιο της ανωμαλίας?

    • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

      Που σαι ρε Ζουλου!

      • SHAKA_ZULU

        ‘Ημουν σε συμβούλιο με τους σοφούς Γέροντες της φυλής!

        • Assurbanibal

          Φουμάρατε?

        • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

          Κανα εξαμηνο ?? Ποσα καφασια μπυρες ηπιατε?

          • SHAKA_ZULU

            Μας φέρανε ο ιεραπόστολοι, αλλά ήταν απ τα Lidl. Κι έτσι αντί να πιούμε φάγαμε. (τους δώρα φέροντες)

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Εχουν ΛΙΝΤΛ και στην Νοτιο Αφρικη ? Παντος καλα που δεν δηλιτηριαστικατε τρωγωντας τουε ιεραποστολους

          • SHAKA_ZULU

            Όποιος τρώει από τα Lidl, τρέχει στο wc για να βγάλει ΜΑΖΟΥΤ!

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Μακρια απο γερμανικα προιοντα

          • SHAKA_ZULU

            Αστειεύεσαι? Μου φέρανε κοτόπουλο του χασάπη, και αντί να το φάω, κάναμε συζήτηση. (με το κοτόπουλο)

          • ACBOC o ANAΦENTOC

            Καλα που δεν σε εφαγε αυτο μπορει να ειχε και γονιδια απο φιδι!!!

          • SHAKA_ZULU

            Όλα παίζουν!

          • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

            Χαχαχαχαχαχα σωραιος

    • Γιώργος fs.

      Σύντομα!!

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Μόλις τους μπει το στρινγκ στον κώ …!

      • SHAKA_ZULU

        Ε ΡΕ Προκρούστη που θέλουνε!

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Κι εσείς με τσεκούρια μάχεστε στη φυλή σας ! Όλοι χρειαζόμαστε για να τους πάρουμε τα σκαλμπ !

  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Συνταγματάρχης… Μνημόνιος

    http://2.bp.blogspot.com/_vU2up4xcnlo/TCpjWoOncSI/AAAAAAAABDc/fhbddDlB_zg/s1600/336087-dnt3.jpg

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΧΑΝΕΣΤΕ
    ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ
    ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΡΜΙΑ
    ΜΕΝΟΥΜΕΥΡΩΠΑΙΟΙ

  • Κώστας

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΕΜΕΤΗΔΕΣ Δ Α Ν Ε Ι Ζ Ο Ν Τ Α Ι ΤΑ ΘΕΙΑ …

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    ΠΟΡΝΗ ΒΑΒΥΛΩΝ Η ΕΥΡΩΠΗ
    60
    12/12/1982
    14, 6 – 8

    Προπαρασκευή τῆς Κρίσεως. Ὁ εὐαγγελισμός τῶν ἐθνῶν. Ἡ πτῶσις τῆς Βαβυλῶνος.

    http://www.arnion.gr/mp3/omilies/p_athanasios/apokalych/apokalych_060.mp3

    ——————–

    http://www.arnion.gr/hxolhcies/p_auanasioy_mytilhnaioy/iera_apokalycis.html

  • Κώστας

    ΟΛΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΗΤΑΝ,

    ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ …

    ΣΤΟΧΟΣ ;; ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΦΟΒΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ Ε.Ε, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ …

    ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ, ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ …

    ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗ Δ Ι Κ Η ΜΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ …

    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ …

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ

    Κόκκινος Ουρανός: Οικοδομώντας την Ευρω-Βαβυλώνα
    http://redskywarning.blogspot.gr/2016/04/blog-post_28.html
    28 Απρ 2016 – Οικοδομώντας την Ευρω-Βαβυλώνα. The Soul of East* / ΚΟ Δεν πρέπει να μας εκπλήσσει ο ισχυρισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ότι είναι «ο κύριος υπερασπιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της..

  • Αντύπα
  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ
  • © Proud to be Greek

    «Oι ρώσοι χτύπησαν τον αρχηγό της αλ Νούσρα τον al Joulani ενώ είχε σύσκεψη με αξιωματούχους της CIA – Σκοτώθηκαν 5 αμερικανοί……»
    Ο εμίρης- αρχηγός της τρομοκρατικής οργάνωσης Al Nusra, ο Abou Mohamed al Joulani, ήταν σε συνάντηση με αξιωματούχους της CIA, όταν τον στόχευσαν οι ρωσικές αεροπορικές επιδρομές στο Ιντλίμπ.
    Οι πληροφορίες από στρατιωτικές πηγές αναφέρουν ότι οι ηγέτες της Al Nusra ήταν σε συνάντηση με υψηλόβαθμους εκπροσώπους της CIA, όταν δέχθηκαν αεροπορική επίθεση κοντά στο αεροδρόμιο του Abu Dahour στην ανατολική ύπαιθρο του Idlib.

    Η συνάντηση έγινε υπό την επίβλεψη ειδικών δυνάμεων των ΗΠΑ και μερικοί από αυτoύς σκοτώθηκαν επίσης, πιθανόν 5 αν υπολογίσει κανείς τη διαφορά μεταξύ του αριθμού των 12 ηγετών που η Ρωσία ανακοίνωσε ως νεκρούς και του αριθμού 7 των ηγετών της τρομοκρατίας που ήταν όντως νεκροί. Ο Joulani υπέστη ακρωτηριασμό του χεριού του κατά τη διάρκεια της επιδρομής και μετά έπεσε σε κώμα.

    Αυτή η επιδρομή θεωρείται σαν μια πολύ σαφής απάντηση από τη Ρωσία και ένα ηχηρό μήνυμα προς τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής:
    η Ρωσία δεν θα δεχθεί μια τέτοια συμπεριφορά από τις ΗΠΑ, καθώς αυτές οι επιδρομές ήταν αντίποινα για τη δολοφονία του Ρώσου στρατηγού Valery Assabov στην αίθουσα επιχειρήσεων της Deir Ezzor από επίθεση της ΙSIS μετά από συνεργασία τρομοκρατών και της CIA.
    http://greeknation.blogspot.gr/2017/10/o-al-joulani-cia-5.html

    • Κώστας

      Και τώρσ τίθεται το ερώτημα :

      Ποιοι είναι οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ;;

      • Assurbanibal

        Σσσσσσσσσσστ! Μας βλέπουν…

        • Κώστας

          Να τους δείξω τι έχω μέσα στο παντελόνι μου ;;;

          Θα το δουν ;;

          • Assurbanibal

            Πρέπει να το αναρτήσεις εντός της πλατφόρμας… δεν στο συστήνω…

          • Assurbanibal

            Να ξεράσουμε οικογενειακώς… χαχαχχαχαχαχαχαχαααχαχαχ

          • Κώστας

            Τι να αναρτήσω, αφού έχουν δορυφόρους , ή δεν έχουν ;;;

          • Assurbanibal

            Σιγά μην ψαχνουν τα πουλια μας ρε Κωστα.

          • Κώστας

            ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ

            ΠΟΥΛΟΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΥΨΗΛΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ !!

            Η SEIRINA PRODUCTIONS ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ !!

          • Assurbanibal

            ΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

          • © Proud to be Greek

            1) Θα ανέβεις στην ταράτσα έχοντας μαζί σου ένα λέιζερ (έστω και παιχνίδι)
            2) Θα ξαπλώσεις και θα τον πετάξεις έξω
            3) Θα αναβοσβήσεις 3 φορές το λειζερ αργά αργά, και να είσαι σίγουρος οτι θα σου τον δούν.

          • Κώστας

            Να είναι μέρα ή νύχτα ;;;

            Να βάλω αντίμετρα για UVA UVB ή να μην βάλω ;;

          • © Proud to be Greek

            Μέρα για να μπορέσουν να σου τον δούν καλύτερα

          • Spock

            εχουν δυνατοτητα να εντοπιζουν απο 30 ποντους αρα που να το δουν…χαχαχαχ

          • Κώστας

            Θα του βάλω μπαλαντέζα χο χο χο χο χο !!

          • Spyros Spyropoulos

            Προσεξε…..την μπαλαντεζα……..

          • Κώστας

            ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΖΑΜΠΟ

          • © Proud to be Greek

            (μην ξεχαστείς και την βάλεις στο ρεύμα μόνο….αυτό να το προσέξεις)

      • © Proud to be Greek

        Εχει τεθεί και εχει απαντηθεί προ πολλού.
        Οι αμερικάνοι (και οι τούρκοι)

    • Captain Wanted

      Σημαντική είδηση..

    • ACBOC o ANAΦENTOC

      Ποτε εγινε αυτο?

      • © Proud to be Greek

        Την εβδομάδα που μας πέρασε.

        • ACBOC o ANAΦENTOC

          Και δεν ακουσα τιποτα

  • SHAKA_ZULU

    Ξ Υ Λ Ο σα να μην υπάρχει αύριο! Προτού βγάλουν κανένα άλλο ανώμαλο σχέδιο για καταναγκαστική αλλαγή φύλου!

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Στα χρόνια μας όταν πετυχαίναμε τις ροδέλες τις κράζαμε κι άλλοι τις τουλούμιαζαν με μπουκέτα …
      Εγώ τους έβαζα χέρι, πως όλοι έχουν ίσα δικαιώματα ,,, πόσο λάθος έκανα !

      • SHAKA_ZULU

        Ξέρεις ε, αυτά είναι προεόρτια για να σου βάλουν μια μέρα αγγουράκι και να θεωρείται νορμάλ.

      • Αντύπα

        νόου μέρσι

  • Αντύπα
  • Εὐάγγελος Χ.Ο.

    Τέτοιους Επισκόπους θέλουμε

    ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΡΩΜΑΙΙΚΑ

    ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

    ΑΞΙΟΣ…ΑΞΙΟΣ…ΑΞΙΟΣ

    Ασπάζομαι την δεξιά του.

  • Αντύπα

    μπιμπίλα το π0υτ$0 του πάκι σου πιπίλα

  • Assurbanibal

    Ο Κωσταντής είναι έτοιμος να μας αραδιάσει την πουλάδα του…

    Έφυγα μάγκες!

    χαχαχχαχαχαχαχαχαχα

  • Αντύπα
    • PatmosI

      Τι έιναι αυτή η χλαπάτσα;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      • SHAKA_ZULU

        Μόλις μου κόπηκε η όρεξη……..

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Ρε άναψε τη φωτιά να τον ρίξουμε στο καζάνι !

          • SHAKA_ZULU

            ΟΚ ΤΩΡΑ ΑΝΑΓΟΥΛΙΑΣΑ!

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Χα χα χα χα …! Ρε θα τον βράσουμε να τον κάνουμε σαπούνι !

      • Αντύπα

        ο καλλιτέχνης πιπίλας

        • PatmosI

          Ποιός είναι αυτός με το κορμί ζελε ευκοίλιας;;;;;;;;;

      • Ο Μπιρμπίλας

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          γνωστη λουγκρα

        • PatmosI

          Βρε δεν το ξέρω το ξέρασμα… .

          • Καλλιτέχνης

          • SHAKA_ZULU

            Ναι. Με την όπισθεν.

          • Μα τι περιμένω από ένα άγριο? Να μιλήσει για τέχνη και γράμματα? τσκ τσκ τσκ..φεύγω ( προσωρινώς)

          • SHAKA_ZULU
          • PatmosI

            Του πώλου να υποθέσω…..

          • Spyros Spyropoulos

            Τον συνανταω σχεδον καθημερινα διοτι μενει κοντα στο σπιτι μου…..ενα απολειφαδι «ανδρος» ειναι!

          • PatmosI

            Ρίχτου μια ροχάλα του ξεφτύλα και πέστου με αγάπη από εμένα

      • Spyros Spyropoulos

        Αυτην που εχει στην φωτογραφια ο Αντυπας!

    • Spyros Spyropoulos

      Να κανω εμετο τωρα η αργοτερα?

      • Αντύπα

        οποτε θες

    • SHAKA_ZULU

      Πείτε μου κάτι. Στο κάθισμα της καρέκλας προεξέχει κάτι? Γιατί φαίνεται να το γλεντάει.

      • Spyros Spyropoulos

        Ναι ειναι κατι μικρο ομως και απλως γαργαλιεται……

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Δεν είναι μικρό, είναι τεράστιο … αυτό που φαίνεται είναι το περισσευούμενο !

  • PatmosI

    Για όποιον ενδιαφέρεται για το κάτι παραπάνω…..αλλά και για το τι έρχεται.

    nEUROn εναντίον F-35. Υπάρχει ελληνική επιλογή;
    Από ptisidiastima – Οκτώβριος 1, 20176311364
    Κοινοποίηση στο Facebook Κάντε Tweet στο Twitter
    https://www.ptisidiastima.com/neuron-vs-f-35-the-greek-option/

    Η έναρξη της παραγωγής του μαχητικού 5ης γενιάς F-35 ήταν ένα σημαντικό γεγονός για την αεροπορική ιστορία. Το F-35 είναι ουσιαστικά ένα μαχητικό με εξαιρετικές επιδόσεις, που ταυτόχρονα έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, έχει τόσο χαμηλό RCS που ουσιαστικά καθίσταται μη εντοπίσιμο στα εχθρικά ραντάρ. Για να το κάνουμε πιο κατανοητό, το F-35 μπορεί να κάνει ότι κι ένα σύγχρονο μαχητικό, ενώ ταυτόχρονα είναι «αόρατο», σε αντίθεση με το F-117 που δεν μπορούσε να κάτι τίποτα περισσότερο από το να μεταφέρει ένα ή δυο κατευθυνόμενα όπλα πάνω από τον στόχο. Κι όλα αυτά, σε ένα μαχητικό με κορυφαίο ραντάρ AESA και τεχνολογίες που το καθιστούν μοναδικό σήμερα στον αεροπορικό αγώνα.

    Η ανωτερότητά του δεν έχει αποδειχτεί μόνο στις ασκήσεις Red Flag, που οι Αμερικανοί (USAF αλλά και LM) φρόντισαν με «περηφάνεια» να διαρρεύσουν τα αποτελέσματα των αεροπορικών ασκήσεων. Στις Red Flag έγινε κατανοητό πως το αεροσκάφος είναι ουσιαστικά ανίκητο από εχθρικά αναχαιτιστικά ή προηγμένα συστήματα αεράμυνας. Τα εχθρικά αεροσκάφη έχουν καταρριφθεί από ΑΙΜ-120 πολύ πριν καταλάβουν ότι υπάρχει εχθρός σε θέση βολής, ενώ τα συστήματα αεράμυνας δέχονταν JSOW ενώ αγνάντευαν (ανίχνευαν) τον … καθαρό ουρανό.

    Ανεπιβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως και στην άσκηση Atlantic Trident, όπου συμμετείχαν Rafale από την Γαλλία και Eurofighter Typhoon από την Μ. Βρετανία το F-35 δίδαξε νέους κανόνες στις εναέριες εμπλοκές. Τα αποτελέσματα της άσκησης δεν δημοσιοποιήθηκαν, αλλά οι -ανεπιβεβαίωτες- φήμες το θέλουν να μην κουράζεται ιδιαίτερα απέναντι στα κορυφαία ευρωπαϊκά μαχητικά. Και όλα αυτά από ένα αεροσκάφος που δεν σχεδιάστηκε σαν αεροσκάφος εναέριας υπεροχής, ενάντια σε αεροσκάφη που σχεδιάστηκαν σαν τα αεροσκάφη εναέριας υπεροχής πάνω από το πιο δύσκολο αεροπορικό πεδίο του Ψυχρού Πολέμου, την Ευρώπη.

    Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι η Ευρώπη δεν έχει αεράμυνα, απλά δεν έχει ένα μαχητικό που να μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στο αμερικανικό μαχητικό. Ενώ λοιπόν τα Eurofighter/Rafale είναι το ευρωπαϊκό αντίστοιχο των αμερικανικών F-15 (σε οποιαδήποτε έκδοση) ή του ρωσικού Su-35, δεν υπάρχει ευρωπαϊκή απάντηση στο F-35. Η δε ένδεια της Ευρώπης σε «απαντήσεις» αποδεικνύεται πολύ εύκολα από την στιγμή που Μ.Βρετανία, Ιταλία, Ολλανδία, Δανία, Νορβηγία έχουν παραγγείλει F-35, ενώ στην λίστα των υποψήφιων αγοραστών βρίσκεται το Βέλγιο, η Γερμανία, η Πολωνία, η Φινλανδία, ίσως η Ισπανία και κάπου στο βάθος… η Ελλάδα.

    Η μικρή αυτή «λεπτομέρεια» δεν έχει περάσει απαρατήρητη από την Ευρώπη, που δείχνει να έχει αποστασιοποιηθεί από τους αμυντικούς εξοπλισμούς μετά τον Ψυχρό Πόλεμο. Το 2010 ο Βρετανός Πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον και ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί υπέγραψαν στις 2 Νοεμβρίου αυτό που ονομάστηκε Lancaster House Agreements. Μέσα σε αυτά που συμφωνήθηκαν ήταν η συνέχιση των εργασιών στις μελέτες που είχαν γίνει στα πρωτότυπα nEUROn και Taranis.

    Θεωρητικά το πρόγραμμα nEUROn έχει λήξει, αλλά οι εργασίες και οι μελέτες συνεχίζονται -μάλλον αργά αλλά ας πούμε- κανονικά. Στα πλαίσια αυτά έγινε και η πρόσφατη επίδειξη του nEUROn στην γαλλίδα υπουργό άμυνας. To αεροσκάφος που χρησιμοποιεί τις σχεδιαστικές γραμμές του Β-2 κι όχι του F-35/F-22 δείχνει σαν μια νέα επιθετική ευρωπαϊκή πρωτοβουλία που θα μπορούσε να είναι κάτι το ελπιδοφόρο. Μια ευρωπαϊκή απάντηση στην τεχνολογική υπεροχή του F-35;

    Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι, το nEUROn δεν είναι ένα πρόγραμμα που θα οδηγήσει σε ένα αεροσκάφος παραγωγής, αλλά κάτι άλλο, περισσότερο πρώιμο. Είναι ένα πρόγραμμα επίδειξης τεχνολογίας, ότι ήταν ας πούμε το ΕΑΡ για το Eurofighter, που κάποια στιγμή πρέπει να μεσουσιωθεί σε ένα πρόγραμμα πραγματικού UCAV.

    To nEUROn έχει μερικά πολύ ενδιαφέρονται χαρακτηριστικά σαν πρόγραμμα. Καταρχάς αποσκοπεί στην δημιουργία ενός κορυφαίου UCAV, με ικανότητες βαθειάς διείσδυσης και κρούσης, που θα μπορούσε να διασυνδεθεί με μαχητικά 4ης και 5ης γενιάς. Τι σημαίνει αυτό; πως θα μπορεί να εκτελεί αποστολές δικτυοκεντρικά με μαχητικά Rafale ή Gripen (ή F-16V/ F-35 αν προτιμάτε), όντας περισσότερο προωθημένο (ή εκτεθειμένο) προς τον εχθρό σε σχέση με αυτά, προσφέροντας πληροφόρηση 100 ή 200 (ή περισσότερο) χιλιόμετρα μπροστά από τα αεροσκάφη, στοχοποιώντας ή πλήττοντας στόχους εδάφους.

    To nEUROn σε δοκιμές άφεσης όπλων
    Σε μια μελλοντική σύγκρουση, όπου μαχητικά 5ης γενιάς θα συγκρούονται μεταξύ τους (F-35 vs F-35 ή F-35 vs J-20 κοκ) οι πιλότοι θα αντιμετωπίζουν συνθήκες που επικρατούσαν στον Β’ ΠΠ. Τα αεροσκάφη θα έχουν ραντάρ, που όμως δεν θα μπορούν να εντοπίσουν το ένα το άλλο παρά μόνο σε πολύ μικρές αποστάσεις. Απλά στην περίπτωση αυτή, αντί για τα καλύτερα μάτια θα παίζει ρόλο το καλύτερο IRST σύστημα, αλλα και νέα ισχυρότερα ραντάρ (GaN;), και το βασικότερο, οι καλύτερες τακτικές.

    Σε περίπτωση αναμέτρησης μαχητικών 5ης γενίας vs 4/4,5/4,5+ γενιάς η πλάστιγγα θα γέρνει δραματικά υπέρ των πρώτων. Σε «καθαρές» αναμετρήσεις, τα αεροσκάφη 5ης γενιάς θα βλέπουν πρώτα τον αντίπαλο, θα στοχοποιούν πρώτα, θα βάλουν πρώτα, end of story. Όταν όμως τα μαχητικά 5ης γενιάς στοχοποιούν/βάλλουν θα προσφέρουν ένα παράθυρο εντοπισμού τους από τα μαχητικά 4ης γενιάς και άλλα μέσα (επίγεια ραντάρ, ΑΣΕΠΕ) ενώ θα υπάρχουν και οι κλασικές μέθοδοι (νέα ισχυρά ραντάρ GaN, IRST). Εκεί λοιπόν πιθανολογείται πως προωθημένα UCAV τύπου -ας πούμε- nEUROn (ή καλύτερα η εξέλιξή τους) θα μπορούν να εντοπίζουν τα αεροσκάφη 5ης γενιάς, θα μπορούν να προσφέρουν παραμέτρους βολής σε δικά τους όπλα ή των αεροσκαφών 4,5 γενιάς και να βάλουν κατά αεροσκαφών 5ης γενιάς. Περίπλοκο, αλλά υλοποιήσιμο θεωρητικά σενάριο.

    Φυσικά ένα UCAV δεν θα προορίζεται να αερομαχεί ενάντια σε επανδρωμένα μαχητικά, αλλά την αερομαχία θα αποφεύγουν και τα ίδια τα επανδρωμένα μαχητικά. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ένα UCAV δεν θα μπορεί να εντοπίζει παθητικά (IRST) ή ενεργητικά (AESA) ένα μαχητικό F-35 και να εξαπολύει εναντίον του έναν MICA IIR. Κι αυτό πετώντας στο ύψος που το «βολεύει» επιχειρησιακα.

    Ας δώσουμε ένα παράδειγμα του πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο αεροσκάφος. Ας υποθέσουμε πως ελληνικά μαχητικά 4,5 γενιάς πετούν πάνω από την ηπειρωτική χώρα ή μέχρι την Σκύρο, και ελληνικά «nEUROn» πάνω από τα νησιά του Αιγαίου ή πάνω από τα μικρασιατικά παράλια, ενώ τουρκικά F-35 ή TF-X πλησιάζουν από την τουρκική ενδοχώρα. Ενώ τα F-35 παραμένουν ανεντόπιστα, τα ελληνικά μαχητικά έχουν εγκλωβιστεί. Τα τουρκικά μαχητικά ανοίγουν τις θυρίδες οπλισμού, ενώ κάποια ήδη έχουν εντοπιστεί ηλεκτροοπτικά από τα nEUROn που πετούν ψηλότερα. Το ελληνικό δίκτυο αεράμυνας έχει πλέον τις θέσεις των τουρκικών μαχητικών. Τα nEUROn μπορούν να προσφέρουν παραμέτρους βολής στα ελληνικά μαχητικά τα οποία βάλουν με στοιχεία που φτάνουν συνεχώς από τα Link16, ενώ ταυτόχρονα αποχωρούν προς ηπειρωτική Ελλάδα αποφεύγοντας τους τουρκικούς ΑΙΜ-120. Οι ελληνικοί πύραυλοι δεχόμενοι στοιχεία από nEUROn κι όποιο άλλο μέσο προκαλούν υψηλές απώλειες στα F-35/TF-X αφήνοντας ακάλυπτα τα F-16 που ακολουθούν. Τα τελευταία δέχονται τα πυρά της άθικτης ελληνικής αεράμυνας καθώς και πυραύλους από τα ελληνικά μαχητικά 4,5+ γενιάς που επιστρέφουν δριμύτερα για τον 2ο γύρο… Τα nEUROn ταυτόχρονα αδειάζουν τα έξυπνα όπλα τους στις δυνάμεις που προσπαθούν να κάνουν απόβαση στα ελληνικά νησιά ή στα τουρκικά αεροδρόμια, λίγο πριν τα φτάσουν στους ίδιους στόχους και τα JSOW των ελληνικών μαχητικών…

    Το παραπάνω σενάριο αν και πολύ ενδιαφέρον, πρέπει να ομολογήσουμε πως σε αυτή την φάση δυστυχώς είναι πολύ μακρυά από την άμεση πραγματικότητα. Καταρχάς το nEUROn δεν είναι ένα υπαρκτό UCAV -το λέμε και το ξαναλέμε- αλλά ένα αεροσκάφος επίδειξης τεχνολογίας. Ο διάδοχός του, σύμφωνα με τις Lancaster House agreements είναι το μελλοντικό Future Combat Air System (FCAS) ή αν προτιμάτε το système de combat aérien futur (SCAF). To FCAS/SCAF είναι λοιπόν το πιθανό παράγωγο του nEUROn.

    Κατά δεύτερον, απέχουμε πάρα πολύ και για πολλούς λόγους από την δημιουργία ενός πανίσχυρου δικτυοκεντρικού συστήματος αεράμυνας. Κατά τρίτον, όλα αυτά που αναφέρουμε ίσως να είναι εφικτά, αλλά μη δοκιμασμένα ή -ακόμη χειρότερα- εφαρμοσμένα κάπου αλλού.

    Το κομμάτι που κατασκευάζει η ΕΑΒ για το nEUROn
    Σημειώνουμε πως το nEUROn είναι μια ευρωπαϊκή παραγωγή, με μεγάλη συμμετοχικότητα. Έτσι στην κοινοπραξία συμμετέχουν αρκετές ευρωπαϊκές εταιρείες, ανάμεσα σε αυτές η ΕΑΒ. Αντιγράφουμε λοιπόν από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας για το nEUROn: «Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία συμμετέχει στην κοινοπραξία που αναπτύσσει το νέο ευρωπαϊκό μαχητικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος nEUROn, ανάμεσα στις ηγέτιδες δυνάμεις του κλάδου της αεροναυπηγικής Dassault Aviation, η Aermacchi, Saab, EADS-CASA και RUAG… Το 10% περίπου του πρωτότυπου αυτού αεροσκάφους σχεδιάστηκε, μελετήθηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τους Μηχανικούς της Διεύθυνσης Μελετών, Έρευνας, Σχεδίασης και Ανάπτυξης Αεροδιαστημικών Συστημάτων, και από τις Διευθύνσεις Αεροκατασκευών και Ηλεκτρονικών της ΕΑΒ… Στο πλαίσιο της ισότιμης συμμετοχής της ΕΑΒ στο Πρόγραμμα, η εταιρεία μας ολοκλήρωσε με επιτυχία τη σχεδίαση, ανάπτυξη και κατασκευή σημαντικού μέρους του αεροσκάφους με τεχνολογίες αιχμής. Συγκεκριμένα:

    του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους (stealth)
    του οπισθίου μέρους της ατράκτου που περιβάλλει το Σύστημα Εξαγωγής Καυσαερίων (Aft Fuselage) καθώς και
    του πίνακα λειτουργικού ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους για έλεγχο τόσο πριν από την εγκατάσταση των Ηλεκτρονικών συστημάτων στο αεροσκάφος, όσο και για έλεγχο πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig).
    …Η συμμετοχή στο πρόγραμμα UCAV-nEUROn είναι η πρώτη φορά που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν εκ του μηδενός από την ΕΑΒ –αλλά και στον ευρύτερο Ελληνικό χώρο- δομή ατράκτου και μέρους κινητήρα αεροσκάφους, και μάλιστα με τόσο αυστηρές τεχνικές και τεχνολογικές απαιτήσεις, που με την από όλους τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα συνεργάτες αναγνώρισή, μπαίνουν οι προϋποθέσεις για μια ισότιμη συμμετοχή της ΕΑΒ σε ένα οποιοδήποτε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα σχεδίασης & παραγωγής ενός επανδρωμένου ή μη αεροσκάφους καθώς και σε οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα παρουσιασθεί διεθνώς…

    Βλέπουμε λοιπόν ότι η ΕΑΒ είναι πολύ «μέσα» στο nEUROn, και μάλιστα όχι σαν ένας κατασκευαστής «φασόν», αλλά με ένα σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης του αεροσκάφους.

    Ωραία όλα αυτά, και μεταξύ μας θέλαμε καιρό να τα γράψουμε προκειμένου να γίνει γνωστό μέσα από την ιστοσελίδα μας (γιατί στο περιοδικό τα γράφουμε συνέχεια) πως η ΕΑΒ αν είχε την σωστή στήριξη θα έκανε θαύματα. Δεν την έχει όμως.

    Μέχρι εδώ όλα καλά λοιπόν. Τι πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα; Η απάντηση είναι απλή. Η συμμετοχή μας στο nEUROn δεν μας βάζει «αυτόματα» στο FCAS/SCAF. Χρειάζεται άμεσα η με κάποιο τρόπο εμπλοκή μας στο πρόγραμμα FCAS/SCAF. Αν δεν εμπλακούμε εκεί, η συμμετοχή της ΕΑΒ στο nEUROn θα είναι απλά μια καλή «εμπειρία», κάτι που θα γράφουμε στις εταιρικές παρουσιάσεις της ΕΑΒ στο εξωτερικό.

    Πρέπει να τονίσουμε το εξής, γιατί κινδυνεύουμε να παρεξηγηθούμε. Η αγορά ενός αριθμού UCAV της κατηγορίας nEUROn, Taranis, FCAS/SCAF, X-45, X-47B θα δώσει πρωτόγνωρες δυνατότητες στην Πολεμική Αεροπορία, αλλά δεν θα την υποκαταστήσει. Εννοούμε, πως η εμπλοκή της ΕΑΒ στο FCAS/SCAF και η πιθανή αγορά του από την ΠΑ (αν η τελευταία κρινει ότι την ενδιαφέρει) δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το Νέο Μαχητικό Αεροσκάφος ή τον εκσυγχρονισμό των F-16. Προφανώς και στο μέλλον θα χρειαστούμε ΝΜΑ, εκσυγχρονισμένα F-16 και FCAS/SCAF (ή κάτι αντίστοιχο).

    Το nEUROn απασχολεί ήδη τους αναγνώστες του περιοδκού μας, γιαυτό και κάναμε την σημερινή προσέγγιση, που επιγραμματικά μπορεί να κλείσει στο συμπέρασμα της ανάγκης εισόδου της χώρας μας στο FCAS/SCAF. Αυτό λέει και στο κλείσιμό της η ΕΑΒ, μπαίνουν οι προϋποθέσεις για μια ισότιμη συμμετοχή της ΕΑΒ σε ένα οποιοδήποτε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα σχεδίασης & παραγωγής ενός επανδρωμένου ή μη αεροσκάφους καθώς και σε οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα παρουσιασθεί διεθνώς…

    Σημειώνουμε πως ενώ η αγαπητή γειτονική μας χώρα και η αεροπορική της βιομηχανία ΤΑΙ έχουν επεκταθεί σε οτιδήποτε «αεροπορικό», δεν έχουν προσεγγίσει ακόμη το θέμα UCAV κατηγορίας nEUROn. Αυτό μας δίνει (;) ένα μικρό θεωρητικό προβάδισμα, αν και η στενή σχέση που έχει με την BAe Systems της επιτρέπει ανά πάσα στιγμή την είσοδό της στο Taranis. Αν λοιπόν σαν χώρα θέλουμε να κάνουμε ρελάνς στην -πραγματικά- εμπνευσμένη είσοδο της Τουρκίας στο F-35 (μέσω του διεθνούς consortium), ας προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα του nEUROn. H ύπαρξη της ΕΑΒ, που μπορεί με πολύ μικρότερο κόστος (από ότι να παράγονταν στην Ευρώπη) να παράγει FCAS/SCAF για όλη την Ευρώπη, είναι ένα ατού για την Ελλάδα.

    Πολλές φορές αναγνώστες της σελίδας ή του περιοδικού μας κάνουν την ερώτηση «αν μπορούν τα εκσυγχρονισμένα F-16 να αντιμετωπίσουν τα F-35», μερικοί (όχι ίσως τόσο «φίλοι») το κάνουν μάλιστα «κουνώντας το δάκτυλο» παπαγαλίζοντας ώψιμες «αναλύσεις» υπέρ του F-35. Το F-35 δεν μπορεί ούτε το ίδιο να αντιμετωπίσει το F-35, αντιλαμβάνεται κανείς τι μπορεί να κάνει το κάθε F-16 Block 70. Το κάθε όμως εκσυγχρονισμένο F-16, το κάθε μελλοντικό F-35 (ή Rafale, Typhoon, Gripen, F-15 Silent Eagle, Su-35) θα μπουν σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα αεράμυνας, και θα πάρει την θέση του σε αυτό που ονομάζεται Πολεμική Αεροπορία. Αεροπορία δεν κάνεις με αγορά μιας 20άδας F-35 που σήμερα θα κόστιζαν τουλάχιστον 3,5 δις. Πολεμική Αεροπορία χτίζεις σε βάθος πολλών ετών, δεκαετιών. Μια λάθος προμήθεια μπορεί να οδηγήσει την ΠΑ ενός κράτους υπό χρεωκοπία, σε διάλυση.

    Όλα τα παραπάνω παραπάνω είναι ένα μικρό κομμάτι από αυτό που ονομάζουμε αντιμετώπιση των F-35. Η αντιμετώπιση αεροσκαφών σαν το F-35 αύριο και του TF-X μεθαύριο πρέπει να είναι μακρυά από πυροτεχνήματα του στυλ «ας πουλήσουμε το νεφρό μας για να πάρουμε κανα F-35». Το F-35 όπως γράψαμε και στην αρχή είναι μια «αποκάλυψη». Η ύπαρξη μιας ισχυρής αεροπορίας προϋποθέτει μακροχρόνια σχεδιασμό και αποφυγή «πυροσβεστικών» λύσεων. Το F-35 ή το Νέο Μαχητικό Αεροσκάφος, οποίο κι αν είναι αυτό είναι ανεξάρτητο από την λύση στο πρόβλημα που λέγεται «τουρκικά F-35». Σε αυτό το θέμα θα επανέλθουμε πολλές φορές μέσα από την ιστοσελίδα ή το περιοδικό.

    Το πρόγραμμα FCAS/SCAF θα απαιτήσει για την δημιουργία επιχειρησιακού πρωτοτύπου ένα ποσό περίπου 2 δις ευρώ (2,145 δις για να είμαστε ακριβείς). Αυτό το ποσό αν συγκριθεί με τα 460 εκ που απαίτησε το nEUROn , τα 210 εκ του Taranis και τα 10.6 δις του προγράμματος του Rafale δεν είναι μεγάλο. Η Ελλάδα θα μπορούσε να «μπει» με ένα 10% ή 215 εκ. ευρώ, καταβλητέα σε βάθος χρόνου. Τα οφέλη είναι πολλά. Αλλά ποιος σκέφτηκε ποτέ μακροπρόθεσμα σε αυτή την χώρα για να σκεφτεί και τώρα;

    • Spock

      τα καμπανακια χτυπουσαν ηδη εδω και 15 χρονια ,αλλα….

      • Spyros Spyropoulos

        Τα καμπανακια τωρα πια εχουν γινει καμπανες!!!

        • Spock

          τωρα ειναι αργα, καποιοι πληρωσαν την επιμονη τους γι αυτο….τεςπα

        • PatmosI

          ….που χτυπάνε πένθιμα….

      • PatmosI

        Όταν τα έγραφα αλλού…μια δεκαετία πριν…. υπήρχαν κάποιοι πάνσοφοι και πολύξεροι ειδήμονες που με κοροϊδευαν……….λέγοντάς μου ότι δεν ήξερα από αεροπορικά θέματα….. Όντως δεν ήξερα αλλά έβαζα την λογική μου να δουλέψει. Όταν έχουν επενδύσει ένα τόσο μεγάλο ποσό σε ένα σύστημα οι πιθανότητες να το αφήσουν ήταν σχεδόν μηδενικές….. παρόλα αυτά κάποιοι επέμεναν. Από απλούς σχολιαστές μέχρι στελέχη σε ανώτατα πόστα…….

        Και για την ιστορία τα αποτελέσματα από την άσκηση Atlantic Trident (12-18 Απριλίου),
        Το αποτέλεσμα ήταν 18-0 απέναντι στο Rafale και 19-0 απέναντι στο Eurofighter και 16-1 απέναντι στα F-15E.

        Αυτά για να μην έχουμε αυταπάτες για το τι έρχεται και κυρίως για το τι θα συμβεί όταν οι μόγγολοι παραλάβουν τον αριθμό των μαχητικών που θεωρούν ότι θα τους δώσει τη νίκη…..

    • Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, αυτά τα neuron είναι μη επανδρωμένα drone που σε περίπτωση εμπλοκής θα μετατρέπονταν στα μάτια και αυτιά μαχητικών μας ώστε να ειδοποιούν έγκαιρα για τη θέση των F-35 του εχθρού…ωστόσο είναι τρομερά πολύπλοκο νομίζω…

      • PatmosI

        Σε ένα δυκτιοκεντρικό περιβαλον που έχει στηθεί σωστά και με πολλές δικλείδες ασφαλείας όχι δεν είναι όσο ακούγεται. Έπρεπε εδώ και χρόνια με μια επένδυση χαμηλοϋ κόστους*αλλά τεράστιας επιχειρησιακής αξίας, να έχουμε διαδυνδέσει κάθε διαθέσιμο αισθητήρα των ενόπλων δυνάμεων. Τεχνογνωσία και τεχνολογία για το όλο εγχείρημα υπάρχει εγχώρια.

        * οταν γράφω για χαμηλό κόστος εννοώ την διάθεση ενός σταθερού ποσού κάθε χρόνο για συντήρηση, αναβάθμιση και αντικατάσταση αισθητήρων.

        Πολλά θα μποροϋσαν να γίνουν. Έχουμε τις δυνατότητες…ΑΛΛΑ δεν έκαναν τίποτα…..τώρα θα τα λουστούμε και θα κάνουν ΜΠΑΜ…πάνω στα κεφάλια μας…

  • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ
  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
  • GR_Husky

    Εχει διαβασει κανεις αυτο το βιβλιο να μου πει εαν αξιζει γιατι το παρηγγηλα απο εδω προχθες http://hilektron.gr/product/oi-evraioi-oli-i-alitheia/
    Ειναι τ μονο βιβλιο π αγοραζω απο τ πλευρη.οποιος το εχει διαβασει ας μ πει Ευχαριστω!

    • Όλα του Κ. Πλεύρη αξίζουν

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++εκτος απο αυτο που λεει οτι ο Χριστος ηταν Ελληνας

        • Οι μελέτες που έκανε είναι θησαυρός… τα στοιχεία που έχειβγάλει μοναδικά. Βλέπω και θεωρώ το έργο και την προσφορά του συνολικά και είναι αναντικατάστατος σε ό,.τι έκανε. Επίσης, είναι εξαιρετικά ορθολογιστής ως χαρακτήρας, κάτι που μετράει πολύ κατά την γνώμη μου

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ειναι τεραστιος δεν νομιζω οτι υπαρχει αξιος αντικαταστατης,78 και πλεον βιβλια,εχω τα 60

      • GR_Husky

        εχει οντως αληθεις η απλα τα λεει ετσι?

        • Δεν είμαι ιστορικός, αλλά όπως λέω και παρακάτω, παραθέτει απίστευτες πηγές και στοιχεία.

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          ο Πλευρης μιλαει παντα με στοιχεια,τα βιβλια του προερχονται ολα απο πηγες

          • GR_Husky

            οκ το περιμενω να δω χαίρομε π ακουω καλα λογια και δεν πηγαν τζαμπα τα λευτα

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            το κακο ειναι οτι εχει δωρισει πολλα βιβλια σε βιβλιοθηκες και τα καινε,παντως καθε μερα το ηλεκτρον κανει προσφορες τα βιβλια του,με 40-50 ευρω μπορεις να παρεις εξι-εφτα βιβλια,μπες Ηλεκτρον,(εκδοτικος οικος) και αν θες να δεις και τα βιντεακια του,ειναι τελεια,ειναι ο πατερας του νεοελληνικου εθνικισμου,στην μετα Μεταξα εποχη

          • GR_Husky

            αληθεια τοσο μεγαλος ειναι ο πλευρης δεν το ηξερα!Νομιζα οτι απο την στιγμη π δεν ειναι στην χ.α ειναι κανενας σαν τ καρατζαφερη

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ο Πλευρης εφτιαξε πρωτος το κομμα της 4ης Αυγουστου καπου γυρω στο 1960,απο εκει ξεκινησε ο μιχαλολιακος

          • GR_Husky

            τελικα ο μιχαλολιακος χρωσταει πολλα στον Πλευρη μιας π μ αρεσει η χ.α και μισω τον μιχαλολιακο και αγαπαω κασιδαρη

    • HaraldHadrada MERCYLESS

      το καλυτερο και πιο περιεκτικο,απλα ειναι τεραστιο

      • GR_Husky

        το εχεις διαβσει οντως εχει πολλα στοιχεια?

        • HaraldHadrada MERCYLESS

          γεματο στοιχεια και μονο

          • GR_Husky

            το διαβασες ολο εσυ?γιατι ειδα ειναι οντως μεγαλο ποσο καιρο σ πηρε?

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            ολο φυσικα τωρα δεν θυμαμαι,εδω παιζει ρολο ποσο γρηγορα διαβαζεις αξιζει πραγματικα,εχει και φωτο και αποσπασματα απο εφημεριδες περιοδικα κλπ

          • GR_Husky

            πωωω ποιος περιμενη το κουριερ το ΘΕΛΩ ΤΩΡΑΑΑ

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Δεν μου απάντησες το πρωί πως σου φάνηκε εσένα το βιβλίο του: »Ας μιλήσουμε για Οβριούς» .

      • GR_Husky

        ποιο πρωι σημερα τ πρωι???δεν εχιε διαβασει κανενα βιβλιο τ πλευρη αυτο ειναι το πρωτο π παραγγελνω

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Δεν ρώτησες για το βιβλίο & σου απάντησα για το περιεχόμενο;
          Νόμιζα πως το είχες διαβάσει & ήθελες ανταλλαγή απόψεων.

          • GR_Husky

            οχι φιλε λαθος καταλαβες εγω προχθες παραγγηλα τ βιβλιο του ουτε καν τ εχω δει πως ειναι αν κ μ λενε ειναι τεραστιο,θα τ διαβασω κ θα σ πω εσυ τ διαβασες?και αν ναι πως ειναι εννοω οντως αξιζει?

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Νέος, πολύ καλό, με μυστήριες αλήθειες για την δολιοφθορά των Οβριών στη Παλαιά Διαθήκη,
            αλλά όπως λέει ο Ηarald παραπάνω, αυτό που παρήγγειλες τα έχει όλα.

          • GR_Husky

            τι ολα δηλαδη?

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            οτι εχει σχεση με εβραιους,δεν εχει γραφτει ποτε κατι πιο πληρες σε σχεση μ αυτους και τα τερτιπια τους,τον μηνυσαν και τους νικησε μεχρι και στον Αρειο Παγο,μια τεραστια νικη

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Φαντάζομαι πως θα εννοεί τα των στοών που αναφέρθηκαν στο πρώτο του βιβλίο…
            Haraaaaaald, απάντησε !

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            εχασα κατι?μαγειρευα

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            όχι, όχι… απάντησες μετά το σχόλιό μου.

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        αυτο που παραγγειλε τα εχει ολα μεσα ειναι πιο περιεκτικο και εχει πολλες πηγες

        • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

          Αυτό δεν το έχω διαβάσει… αλλά τον άκουγα τότε που μια χαρά τα έλεγε, αλλά έμπλεξε τα μπούτια του κι αυτός με τους Καρατζαφέριδες.

          • HaraldHadrada MERCYLESS

            αυτο ναι,με χαλαει αλλα σαν ιστορικος ειναι τεραστιος,και σαν νομικος,ηταν φιλος του πατερα μου

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Φοβερός τύπος, με ηρεμία τους ξεπάστρευε όλους στις εκπομπές του !
            Αυτός έβγαλε στη φόρα τις θαμμένες πυραμίδες στη Θήβα κ.α.

        • GR_Husky

          τι εννοεις τα εχεις ολα μεσα γινε λιγο σε παρακαλω ποιο συγγεκριμενος?

    • GyoR

      Αφού το παρηγγειλες τώρα δεν έχει σημασία.Είναι εγγύηση ο πλευρης

  • nikos(1)
  • Αντύπα

    1-1 το φαγε η σκωτία !

    • Κώστας

      Εμείς τι θέλουμε ;;

      • Αντύπα

        να μη κερδίσουν οι μπρειβχαρτ

      • GyoR

        Σα καλοί άνθρωποι ( Νέο Έλληνες ) το κακό του άλλου.

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
    • Κώστας

      Σφουγγαρόσκυλο ;;

      • HaraldHadrada MERCYLESS

        χαχαχαχαχαχαχαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!

  • nikos(1)
    • SHAKA_ZULU

      +1000

    • GrandRus

      Ωραιος ως φιλοσοφοας, αλλα δεν ξερω γιατι το ονομα του εχει συνδεθει με την Ινδικη απελευθερωση.
      Οι ιδιοι οι Βρετανοι εφυγαν απο μονοι τους και εδωσαν την εξουσια σε Ινδικα χερια.

      • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

        Αυτό ακριβώς κατάφερε ,,, έβαλε τον λίθο της πλήρους εξευτέλισης των βρετανοροδέλων, όταν με την αγάπη & την δύναμη των λόγων του
        γινόταν ασπίδα στα όπλα τους. Έφυγαν μόνοι τους μετά την παγκόσμια κατακραυγή όταν χτυπούσαν & σκότωναν άοπλους Ινδούς
        που ζητούσαν την ανεξαρτησία τους !

        • GrandRus

          Τιποτα δεν ξεφτυλισε. Ο καθε Βρετανος στρατιωτης σουλατσαρε εξω απο το χωριο του και κατουρουσε στην αυλη του σπιτιου του.

          Απλα η Βρετανια επειδη ειδε πως δεν μπορει να συντηρησει τις αποικιες, και επειδη ειδε πως οι Ινδοι συνεχιζουν να ζουν σαν γυφτοι (οπως ζουν και ΤΩΡΑ) αποφασισαν να τους δωσουν την εξουσια οσο πιο γρηγορα γινεται και να την κανουν απο τα βρωμερα λασποχώρια τους

          • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

            Υποστηρίζεις δλδ ότι πήγαν να τους δώσουν τα φώτα του πολιτισμού οι βρετανοροδέλες & τους παράτησαν επειδή ήταν ανεπίδεκτοι μαθήσεως;
            Κι ότι δεν είχαν κανένα συμφέρον στις Ινδίες;

            Και την διχόνοια ποιός την έσπειρε & φτιάχτηκε το Πακιστάν;
            Και τους τόννους χρυσούς που βούτηξαν τι έγιναν;

          • GrandRus

            Χα χα προσωπικα, προτιμω να μην τους βριζω την ιστορια καθοτι, περαν της τεραστιας αυτοκρατοριας που εφτιαξαν, η προσφορα τους στην επιστημη και στον πολιτισμο ήταν δυσαναλογη του μεγεθους τους, και ηταν μια απο τις λιγες αυτοκρατοριες που δεν καταφεραμε να νικησουμε (αν και, δεν ετυχε ποτέ να γινει ενας σοβαρος Ρωσο-Βρετανικος πολεμος).

            Οι Ινδοι μουσουλμανοι μονοι τους εκαναν επανασταση και αρχισαν να μεταναστευουν δυτικα, και μονοι τους ψηφισαν για αποσχιση.

            Μαλιστα, οι βρετανοι ηθελαν να σταματησουν την αποσχιση και για αυτο αποφασισαν το 1946 να δημιουργησουν το περιφημο (για την Ινδικη ιστορια) «υπουργικο συμβουλιο του 1946 (Cabinet mission plan of 1946, ψαξτο) το οποιο εδινε ΠΛΉΡΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΥΝΑΜΗ στους Ινδουιστες Ινδους και η ιδια η βρετανια απεριψε το αιτημα των Ινδων μουσουλμανων για ανεξαρτητο κρατος.

            Οι Πακιστανο- Ινδοι σαν γυφτοι ζουσαν και τοτε και τωρα.

            http://images.indianexpress.com/2015/08/dirty-mumbai-759.jpg

            http://www.theunrealtimes.com/wp-content/uploads/2015/06/garbagedelhi.jpg

    • ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ

      Έχουμε κι εμείς την ακροτελεύτια διάταξη 120/4 στα άρθρα του συντάγματός μας ,,, μια χαρά μας κάνει !

  • SHAKA_ZULU
    • Ο Γιάνης ως κακός Λύκος που είναι?

      • SHAKA_ZULU

        Να πληρώσεις να πάρεις εισητήριο να δεις το σόου!

        • Με τα ρέστα από τον ΕΝΦΙΑ δεν παίρνω ούτε εισητήριο για το αστικό μάνα μ’

  • GrandRus

    Σαν σημερα, στις 8 Οκτωβριου 1480, έγινε η περιφημη μεγάλη στάση, ή αντίσταση στο ποταμό Ούγκρα, οπου οι Ρωσοι υποτελεις αντιπαρατεθηκαν με τους Μογγολους επικυριαρχους.Ηταν μιας κομβικης στιγμής μάχη της Ρωσικης ιστοριας, καθως οριοθετησε την εναρξη της de jure Ρωσικης ελευθεριας κατα των Μογγολοιδων κατακτητων.

    https://image.prntscr.com/image/BPhaMGvMRuSkt1qw9Mcxtw.png

    Τα Ρωσικα κρατη της εποχης εκεινης με αρχηγο το κρατος της Μοσχας, συμφωνησαν στην διατηρηση μια κοινης αμυντικης γραμμης που εκτεινοταν παραλληλα του ποταμού Οκα μέχρι τον ποταμο Ουγκρα.

    Ο αρχηγος της μεγαλης Μογγολικης ορδης Ακχματ Χαν είχε σκοπο να περασε τον ποταμο για να ενωθει με τον Πολωνο βασιλιά Κασιμιρ ώστε να συντριψουν τον ενωμενο Ρωσικό στρατό.

    Στην προσπαθεια του να περασει τον ποταμό ενεπλάκει με του Ρώσους σε μια μάχη που κράτησε….4 ημέρες. Οι Ρωσοι πολέμησαν γενναια και λυσσαλέα, ξέρωντας πως αν ο στρατός του Μογγολου περάσει τον ποταμό και ενωθει με τον Πολωνικο στρατό, τότε η Ρωσία θα έσβηνε.

    https://image.prntscr.com/image/sdEp2QQQQUuiEHAJWj7OHQ.png

    Βλέποντας πως δεν μπορει να διαπερασει τον Ρωσικο στρατο, ο Μογγολος αποφασίζει να γηρίσει πίσω και να αναβάλλει τα σχέδια του για αλλη μια λεηλάτηση της Ρωσικής Γης. Ο ηγέτης του κοινου Ρωσικού στρατού, γνωστός ως Ιβάν ο τρίτος, γύρισε στη Μοσχα για να γιορτάσει αυτη την μεγάλη νικη. Ενα χρόνο αργότερα, ο Μογγολος βασιλιάς πέθανε και οι Ρώσοι έσπρωξαν την χρυση ορδη μέχρι την πρωτευουσά τους, Καζάν.

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2b/Ivan_vs_khan.jpg

  • ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
  • FJ1200

    Καλυτερα θα μαθουν για την Ορθοδοξια και αλλοι

  • ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ «ΟΠΑΔΟΣ» ΚΑΝΕΝΟΣ-1ος

    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΑΝΤΑ….
    ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ…
    ΠΡΩΤΑ ΑΠ’ΟΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ….. ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΥΝΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ…

    Υ.Γ. ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑΝ..;