Καταγγελία-«φωτιά» για την δράση των ΜΚΟ στη Σάμο: «Ξεσηκώνουν τους μετανάστες!» – Σε εξέλιξη σχέδιο αποσταθεροποίησης της χώρας

Δημοσίευση: 14 Νοεμβρίου 2019, 9:18 πμ

Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε το πρωί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Διαγόρας», μεταφέροντας 259 πρόσφυγες και μετανάστες από τη Μυτιλήνη και 88 από τη Χίο.


Οι μετανάστες και πρόσφυγες αναμένεται να επιβιβαστούν σε λεωφορεία με προορισμό δομές φιλοξενίας.

Στις 11:10 το πρωί αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά και το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Βlue Star Patmos», μεταφέροντας 20 μετανάστες και πρόσφυγες από την Κω και 18 από τη Λέρο.

ΣΤΗ ΦΟΡΑ Η ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΚΟ 

Σύμφωνα με πρώην μέλος του δημοτικού συμβουλίου που μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και τον δημοσιογράφο Γιάννη Σωτηρόπουλο, δεν υπάρχει ακριβής εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο κινούνται και χρηματοδοτούνται οι ΜΚΟ γύρω από το νησί, ενώ παράλληλα αδυνατούν να διαχειριστούν με σωστό τρόπο τους πληθυσμούς μεταναστών.


Έντονες είναι οι ανησυχίες και οι διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής για την ύπαρξη των ΜΚΟ. ‘Όπως υποστηρίζουν, είναι υπαίτιες για την πρόκληση επεισοδίων, ενώ σύμφωνα με με τους κατοίκους, στη περιοχή δραστηροποιείται ΜΚΟ από την Βραζιλία.

Έκοψαν κολώνες της ΔΕΗ σε δομές προσφύγων 

Κομμένη και πεσμένη στο έδαφος βρέθηκε κολώνα της ΔΕΗ που εξυπηρετεί αποκλειστικά τη δομή φιλοξενίας προσφύγων στην Βέροια.

Στο σημείο έσπευσαν συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ όπως και αστυνομία για τη διαπίστωση του γεγονότος και την επιβολή τυχόν περιοριστικών μέτρων.

Το συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ το οποίο επιλαμβάνεται της υπόθεσης κάνοντας πρώτη αυτοψία στην περιοχή διαπίστωσε ότι πέρα από την κολώνα που είναι πριονισμένη και πεσμένη στο έδαφος, σε άλλες δυο κολώνες επιχειρήθηκε το κόψιμό τους σε βαθμό που όπως ανέφεραν η μία ειναι κομένη κατά το μισό και η άλλη φέρει εμφανή σημάδια πριονίσματος.

Από τη στιγμή που σημειώθηκε το περιστατικό, όπως ανέφεραν άνθρωποι της αρμόδιας υπηρεσίας, λειτούργησε το αυτόματο σύστημα ασφαλείας με αποτέλεσμα να γίνει αμέσως διακοπή ηλεκτροδότησης του κυκλώματος ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος από τα γυμνά καλώδια που βρίσκονται κομμένα στο σημείο κοπης της κολώνας.

Πρώτες ενδείξεις αναφέρουν ότι αυτός ή αυτοί που προέβησαν στη συγκεκριμένη ενέργεια έκοψαν την κολώνα και επιχείρησαν να κόψουν τις άλλες δυο πιθανότατα με πριόνι χειρός ή μπαταρίας, κάτι που εικάζεται απο τα ίχνη του πριονίσματος.