Οικονομία

Τι «ετοιμάζει» ο Σκλαβενίτης για την Black Friday

Την τελευταία στιγμή παρόν στο Black Friday δήλωσαν Σκλαβενίτης και AB Βασιλόπουλος, οι οποίες μαζί με τα Lidl αποτελούν την πρώτη τριάδα των σούπερ μάρκετ από πλευράς πωλήσεων.

Σε αντίθεση με την Lidl οι άλλες δύο αλυσίδες είναι πιο επιφυλακτικές στο πρώτο τους βήμα στην καταναλωτική γιορτή.

Συγκεκριμένα η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.

Από την πλευρά της η Σκλαβενίτης, η οποία φημίζεται για την συντηρητική στάση στις καινοτομίες, ανακοίνωσε εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για το Black Friday και το Σάββατο.

Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των ειδών σπιτιού είναι μία νέα δραστηριότητα για την Σκλαβενίτης και έχει αναπτυχθεί κυρίως σε καταστήματα της πρώην Carrefour που εντάχθηκαν στο δίκτυο της μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Έτοιμο να σπάσει το ουκρανικό μέτωπο-Forbes : Οι πανικόβλητοι Ουκρανοί διοικητές αναπτύσσουν ανεκπαίδευτες ταξιαρχίες στην μάχη

Η κατάσταση μέσα και γύρω από το Οχερέτινο και την Νοβομπαχμούτοβα είναι τραγική ενώ ρωσική 90η Τεθωρακισμένη μεραρχία...