Αναδιάταξη τουρκικού στόλου, αεροπορικών και χερσαίων δυνάμεων απέναντι από τα Δωδεκάνησα – 8 τρισ. κυβικά πόδια φυσικό αέριο έχει μόνο η «Καλυψώ»

Δημοσίευση: 13 Φεβρουαρίου 2018, 12:28 μμ | Ανανέωση: Φεβρουάριος 13, 2018 στις 6:42 μμ

«Αναδιάταξη» των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων έχουμε στην μικρασιατική ακτή της Αλικαρνασού απέναντι από την Κω και την Ρόδο ενόψει της ευθείας απειλής που ξεστόμισε ο Ερντογάν πριν λίγο μιλώντας στο κόμμα του «δείχνοντας το μπόι του» παράλληλα και  στους εσωκοματικούς του αντιπάλους» .

Θα δοθεί μάχη μέχρι τέλους καθώς η ανακοίνωση της ΕΝΙ διαλύει τις ψευδαισθήσεις της Ελλάδας-Κύπρου. Η Τουρκία θα πολεμήσει. Εμείς ή θα πολεμήσουμε ή θα κατεβάσει τα βρακιά η πολιτική ηγεσία και θα πάμε σε συνιδιοκτησία. Αλλος δρόμος δεν υπάρχει.

ΕΝΙ: 6 με 8 τρισ. κυβικά πόδια φυσικού αερίου στην Καλυψώ

Εξι με οκτώ τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια ή ακόμη και περισσότερα, εκτιμάται ότι διαθέτει το κοίτασμα φυσικού αερίου που ανακαλύφθηκε στον στόχο ‘Καλυψώ’ στο τεμάχιο 6 της κυπριακής ΑΟΖ, δήλωσε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος της ΕΝΙ Claudio Descalzi.

Ερωτηθείς στο πλαίσιο συνεδρίου στο Κάιρο, εάν το κοίτασμα πιστεύεται ότι διαθέτει 6 έως 8 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια φυσικού αερίου, ο Descalzi δήλωσε:


«Θα μπορούσε να είναι και περισσότερα ή σε αυτό το εύρος’, για να προσθέσει ότι ‘σίγουρα δεν μπορεί να είναι λιγότερα’.

Είπε ότι είναι μια καλή ανακάλυψη, που έχει προοπτική να προχωρήσει σε πρόσθετες επενδύσεις.

Πρόσθεσε ότι προκειμένου να εξακριβωθεί η ακριβής ποσότητα θα πρέπει να γίνει επιβεβαιωτική γεώτρηση και ότι η ENI θα αποφασίσει μαζί με την TOTAL.

Πρόσθεσε ότι ο στόχος είναι να φθάσει η παραγωγή μεταξύ 1,8 με 2 δισεκατομμύρια κυβικά πόδια την ημέρα μέχρι το τέλος του 2018 και στη συνέχεια να αυξηθεί μέχρι τα 2,9 δισ. κυβικά πόδια την ημέρα μέχρι τα μέσα του 2019.

Ο Ερντογάν μιλώντας στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματός του είπε:

«Δεν διαφεύγουν της προσοχής μας οι έρευνες για φυσικό αέριο ανοικτά των ακτών της Κύπρου και οι καιροσκοπικές πρωτοβουλίες στις βραχονησίδες του Αιγαίου. Προειδοποιούμε όσους ξεπερνούν τα όρια στην Κύπρο και το Αιγαίο να μην κάνουν τη λάθος κίνηση. Οι δυνάμεις μας παρακολουθούν με την εντολή να κάνουν οποιαδήποτε επέμβαση όταν το απαιτήσουν οι εξελίξεις στην περιοχή».

«Οι δυνάμεις» που αναφέρει ο παρανοϊκός Τούρκος  αφορούν  αναδιάταξη μονάδων του τουρκικού στρατού απέναντι από το σύμπλεγμα Δωδεκανήσων , με σκοπό να είναι σε απόσταση «αναπνοής» για να επέμβουν στην περιοχή.

Ο ίδιος μίλησε για δυνάμεις του λιμενικού αλλά και της στρατοχωροφυλακής ενώ θεωρείται σίγουρη η αποστολή και επιπλέον μονάδων επιφανείας και υποβρυχίων με σκοπό τον ναυτικό έλεγχο της περιοχής.   

Παράλληλα προειδοποίησε και τις εταιρείες που δρουν στην Κύπρο.

«Προειδοποιούμε τις εταιρείες που δρουν στην Κύπρο να μην υπερβούν τα όρια εμπιστευόμενες την ελληνοκυπριακή πλευρά. Η δύναμή μας είναι τα πολεμικά μας πλοία και τα αεροσκάφη μας», τόνισε ο ίδιος.

Εδώ ο Ερντογάν πάλι αναφέρει «άθελα του» μετασταθμεύσεις τουρκικών αεροσκαφών F-16 και F-4 phantom ειδικά στα αεροδρόμια : 

2η αεροπορική Βάση  / Σμύρνη και αεροδρόμιο Dalaman / Μούγλα αλλά και στην 10η  αεροπορική Βάση αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού KC135 / Άδανα, όσον αφορά την Κύπρο.

Επίσης τουρκικά πολεμικά και υποβρύχια συμμετέχουν αυτήν την στιγμή σε  2 νατοϊκές ασκήσεις σε Μαύρη θάλασσα και Ανατολική Μεσόγειο και αναμένεται να λάβουν εντολές «ανακατεύθυνσης» στις περιοχές έντασης σε Δωδεκάνησα και Κύπρο.    

Τέτοια αναδιάταξη φαίνεται πολύ πιθανή μιας και η Άγκυρα όπως όλα δείχνουν έχει προετοιμάσει προσεκτικά εδώ και μήνες την «επίθεση της» για την υφαρπαγή κοιτασμάτων σε  ΝΑ Αιγαίο και Κύπρο.

Δεν πρέπει να ξεχάσουμε επίσης  με τίποτα αυτό που είχαμε αναφέρει εδώ και  καιρό στο pentapostagma.gr σχετικά με το μυστικό συμβούλιο που είχε λάβει χώρα στην Άγκυρα πριν πολύ μεγάλο διάστημα (2013) , και στο οποίο η απόφαση ήταν «ακόμη και περιορισμένη πολεμική σύγκρουση με την Ελλάδα για το θέμα των υδρογονανθράκων».    

Ο τουρκικός τύπος ανέφερε  πριν λίγο ότι «η μάχη για το φυσικό αέριο σε Κύπρο και Αιγαίο ..ξεκίνησε».

Μιλάμε για 3 δισεκατομμύρια 450 εκατομμύρια κυβικά μέτρα  φυσικού αερίου και 1,7 δισεκατομμύρια  βαρελιών  πετρελαίου που ανακαλύφθηκε στη λεκάνη της Ανατολικής Μεσογείου από το 2010.

Οι νέο-οθωμανοί θέλουν το δικό τους μερίδιο και ήδη κινούνται για να το υφαρπάξουν .

«Η Τουρκία ξεκίνησε επίσης «μάχη»  στο πλαίσιο του δικαίου της θάλασσας. Σε αυτό το πλαίσιο, το νερό αναμένεται να αυξηθεί η ένταση  γύρω από την Κύπρο το 2018 …»

Ερντογάν: «εδώ στην Κύπρο και το Αιγαίο αν δεν λογαριάσουν το λάθος τους και δεν μας λάβουν υπόψη …θα επέμβουμε», ανέφερε,   προειδοποιώντας την Ελλάδα.

Οι Τούρκοι, σύμφωνα με αμυντικούς αναλυτές ,  κινούνται βάσει οργανωμένου πολύχρονου σχεδίου όπως διαφάνηκε και από την «ηχηρά» προκλητική παρουσία και τις δηλώσεις Ερντογάν για το Αιγαίο («νησιά που είναι κοντά στα  τουρκικά παράλια»),και τώρα εισέρχεται στο κυρίως μέρος αυτού…με την πρόκληση τεχνητών «επεισοδίων» με σκοπό την διεθνοποίηση του ζητήματος.

Ο τουρκικός στολίσκος από πλοία που θα «κυνηγά» υδρογονάνθρακες  αποτελεί το «ενεργειακό χέρι» της Άγκυρας σε Αιγαίο και κυπριακή ΑΟΖ , με το οποίο οι Τούρκοι θα προκαλούν συνεχώς , φτάνοντας μέχρι και κανονικό πολεμικό επεισόδιο…όπως και έγινε χθες βράδυ.

Σαφής στόχος των Τούρκων  είναι η υφαρπαγή  φυσικού αερίου και πετρελαίου εντός του Αιγαίου το επόμενο διάστημα προκαλώντας μεγάλους «πονοκεφάλους» σε οποιαδήποτε ελληνική κυβέρνηση, πόσο μάλλον αυτή του ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτά είναι τα σχέδια της Άγκυρας και καλό είναι να προετοιμαστούμε για τα χειρότερα.

Θέλουν απεγνωσμένα συν-διαχείριση των υδρογονανθράκων στο ελληνικό Αρχιπέλαγος οι νέο-οθωμανοί για αυτό και κατασκευάζουν εδώ και καιρό έναν πολεμικό στόλο αντάξιο της εποχής του Σουλεϊμάν του «μεγαλοπρεπή» ο οποίος αποτελεί και το ίνδαλμα του Ερντογάν.

Άλλωστε η τακτική της έκδοσης NAVTEX  σε θαλάσσιες περιοχές εντός του Αιγαίου και της Κύπρου το δείχνει ξεκάθαρα.

  • SHAKA_ZULU

    Πρώτος στην αντεπίθεση!

    • Assurbanibal

      Άξιος ο Άραψ!!!

    • Spyros Spyropoulos

      ΠΑΝΑΞΙΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΑΡΧΗΓΕ!!!

  • Assurbanibal

    Πού είναι η Καλυψώ γιατί μπερδεύτηκα? Στα Δωδεκάνησα είναι?

    • Spyros Spyropoulos

      Μικρος στο δημοτικο παντως υπηρχε ενα τραγουδακι που ελεγε μεταξυ αλλων »Καλυψω,Καλυψω θα ερθω το βραδυ να σε γλειψω»…..το ειπα στην μητερα μου και με πλακωσε στο ξυλο…..εννοεθται οτι δεν ειχα πιασει το νοημα, ημουν στην Γ’Δημοτικου!!!

      • Assurbanibal

        χχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααααχαχα

  • Frank Underwood

    Καλυψώ ; Του Οδυσσέα ;

  • Assurbanibal

    Τώρα πρέπει να κάνω διάγγελμα.

    Έλληνες!

    Έφτασε η ώρα που θα πεινάσουμε τόσο όσο θέλει ένα λάχανο να ενηλικιωθεί. Είναι η κατάλληλη περίοδος για να χάσουμε κανένα κιλό όλοι εμείς οι δάμαλοι που ασκούμε γεωπολιτική απο τους καναπέδες του σπιτιού μας.

    Πουουουουουου θ΄ανάψουμε κεριάαααααα??????

    • Spyros Spyropoulos

      ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑΑΑΑΑ!!!

  • Spyros Spyropoulos

    Ειναι πολυ το πετρελαιο και το αεριο……θα γινει γης μαδιαμ……….

    • pentapostagma

      κομαντα. τοσο καιρο σας προετοιμαζα

      • Spyros Spyropoulos

        ΕΤΣΙΙΙΙΙΙΙΙ………..ΕΥΓΕ σου!!!

  • Assurbanibal

    Λάχανα δεν έχει ο κήπος και πεινάει το παιδί
    φέρε του χοντρού το λίπος να το κάνουμε λαρδί.

    Άκης Πάνου

    • SHAKA_ZULU

      Είσαι χοντροΦΟΒΙΚΟΣ.

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    ΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ…

  • Roman Box

    Είναι εντολή ΝΑΤΟ να συνεκμεταλευτούμε το Αιγαίο.

    • εντολη Κισσινγκερ

      • Spyros Spyropoulos

        Δεν ψοφησε ακομα?

      • ακκ

        20% Ελληνες…20% Τουρκοι..60% ΗΠΑ !! Απο τα 20% δικα μας , θα προσθεσουμε κι αλλα τοσα για να ‘οπλιστουμε’ ταχα .
        ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !!
        ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ !!

  • Assurbanibal

    Η Καλυψώ κράτησε τον Οδυσσέα στο κρεβάτι της επτά (7) χρόνια.

    Τόσα θα κάτσουν κι οι Τούρκοι στο οικόπεδο μέχρι να τους χαρίσουμε τους υδρογονάνθρακες…

    • θα αλλαξω το νικ μου σε Οδυσσεας.

    • 😈VLAD.. the impaler😈

      κ οταν θα σηκωθουν κ πιασουν το Κ@λο τους …..θα ειναι ΠΗΓΑΔΙ!

  • GrandRus

    Δεν θα γινει τιποτα.

    • 😈VLAD.. the impaler😈

      Μη φοβού μηδέν εκ των όσα μέλλεις να πάθης. Ιδού, ο διάβολος μέλλει να βάλη τινάς εξ υμών εις φυλακήν διά να δοκιμασθήτε, και θέλετε έχει θλίψιν δέκα ημερών. Γίνου πιστός μέχρι θανάτου, και θέλω σοι δώσει τον στέφανον της ζωής.
      Όστις έχει ωτίον ας ακούση τι λέγει το Πνεύμα προς τας εκκλησίας. Ο νικών δεν θέλει αδικηθή εκ του θανάτου του δευτέρου….»
      ΘΑ ΜΑΣ @ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ!
      ΤΟ Κ@ΛΟ ΤΟΥ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ!

  • SHAKA_ZULU

    Έχουμε ΕΞΗ διπλοπαρκαρισμένα μπροστά. Πάω να πάρω τη βαριοπούλα και επανέρχομαι σε κανά 10λεπτο.

    • 1 ΜΑΛ 1978

      οκ περιμενουμε

  • skeptomenosellin

    Όλα θα πάνε καλά…. :Ρ

    • μοιρασε χρημα και σε ψηφιζω.

      • skeptomenosellin

        :-))

    • 1 ΜΑΛ 1978

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΜΑΝΤΟ

      • skeptomenosellin

        Καλημέρα κομάντο.
        Εγώ σακατεμένο κομάντο…

        • 1 ΜΑΛ 1978

          ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ

          • skeptomenosellin

            Μακάρι, αλλά είναι παλιό τραύμα στη μέση…. :-/

    • TheELLINAS1 .

      Καλώς τον αδερφό όπως πάντα αισιόδοξος !!!

    • 😈VLAD.. the impaler😈

      ΠΕΡΙΠΑΤΟ.

  • Visitor

    Όχι δεν θέλουν συνδιαχείρηση. Όλα δικά τους τα θέλουν. Βήμα, βήμα θέλουν να αρπάξουν εδάφη, ορυκτό πλούτο, τα πάντα. Άρπαγες και πλιατσικολόγοι βάρβαροι ήταν και είναι και θα είναι πάντα, ή για όσο υπάρχουν ακόμα.

  • Assurbanibal

    Μα είμαστε άχρηστοι κι ανίκανοι για να διαχειριστούμε τέτοιον πλούτο!!!!!!

    • οχι, απλα μας εχουν φυλακισει και οι πλανημενοι πραιτωριανοι (θεσμοι και εκτελεστικη εξουσια) μας κρατουν γονατισμενους με την καννη του οπλου στον κροταφο.

    • TheELLINAS1 .

      Και ποιος σου είπε οτι θα είχαμε εμείς την διαχείριση ??

      • Assurbanibal

        Ούτε την διαχείρηση ούτε την εκμετάλευση.

  • Stratis

    Πανούλη απελευθέρωσες τους κανόνες εμπλοκής ή όχι ;;;

    • clickys

      xaxaxaxa

    • η εντολη ειναι «οπλα ελευθερα» που πρεπει να δωθει και οχι «απελευθερωση κανονων εμπλοκης»

  • Frank Underwood

    Θεσσαλονίκη.
    Μόλις πέρασε F-16 από πάνω και δεν έχουμε παρέλαση….

    • 1 ΜΑΛ 1978

      ωχ ωχ

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      δικο μας?

      • TheELLINAS1 .

        😂😂😂

      • Assurbanibal

        Να ρωτήσουμε αν έχουν παρέλαση οι Τούρκοι?

      • Frank Underwood

        έλα ντε….

      • Spyros Spyropoulos

        Χαχαχαχαχαχα…..λες να πετανε τουρκικα πανω απο την Θεσσαλονικη Γιγαντα?

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          ξερω γω ρε παιδια?ολα τα περιμενουμε,εδω εφτασε φρεγατα τους στο Σουνιο

  • καπετανιος

    Ηρθε η ωρα για τα ισλαμικα σκυλια..Καλως να ερθουν λοιπον…

  • Κρητικός

    Ελληνες γυαλιστε τα όπλα οσοι εχετε

    • δεν θα χρειαστει.

      • Frank Underwood

        Καθαρίστε εννοείς…

      • Broken Arrow

        θα χρειαστει αμα κανουν πισω μαυρο φιδι που τους εφαγε μετα. αμα παμε σε πολεμο μπορει να γινουν και ηρωες στο τελος

        • TheELLINAS1 .

          Είναι έτοιμοι να κάνουν κυβέρνηση στο εξωτερικό ξέρεις, για κάθε ενδεχόμενο έχουν διαλέξει για έδρα μπαχαμες , μαλβιδες !!

          • Frank Underwood

            Σευχέλλες…

          • Broken Arrow

            ο Καρανικας θα διαλαξει το μερος που παει η Μενεγω διακοπες

    • 😈VLAD.. the impaler😈

      ΝΑ ΥΑΛΙΣΟΥΜΕ τη»ΜΑΓΚΟΥΡΑ» καλυτερα;

  • Broken Arrow

    ΠΟΛΕΜΟΣ!!!!! ουτε βημα πισω….

  • Παπαγαλος ο Παιχταρας

    Κοντευει να τελειωσει η κλεψυδρα που λεγαμε.

  • American Eagle 🇺🇸

    Ο πανίσχυρος Αμερικανικος εκτος στόλος είναι σε πλήρη ετοιμότητα και αν χρειαστεί θα επέμβει ξανά για να σώσει την Ελλάδα από τον ψυχοπαθή αιμοβόρο Σουλτανο… Δεν θα αφήσουμε τους πιο πιστούς μας συμμάχους τους Έλληνες να πάθουν τίποτα… Όπως πράξαμε το 1996 στα Ίμια έτσι θα κάνουμε και τώρα για να διαφυλαξουμε την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας. God Bless America!

    • Spyros Spyropoulos

      Αντε παγαινε και συ γιατι εχουμε νευρα…………..

    • ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

      Πιπς κανς?

    • TheELLINAS1 .

      Μόνο εσύ μας ελειπες !!

    • Frank Underwood

      Βρε καλώστον, που βοσκούσες εσύ ;

    • Καπετάν Γαρέφης

      Που ησουν εσυ 2 μηνες ρε βλακομουτρο; Μας ελειψες😂
      Δεν μου λες; Μας αναβαθμησες σε συμμαχους βλεπω…
      Μας γλυφεις μηπως;
      Προσκυνα τον μπουχεσα και τον εαμοβουλγαρο μπας και σωθεις😜

  • Doctor

    Βαλανε ολες τις δυτικες εταιριες οι Κυπριοι αντε να σας σωσουν οι δυτικοι τωρα ,μια ζωη μλκ

    • Καπετάν Γαρέφης

      Ε παντως και οι ρωσσοι δεν τους εσωσαν οταν πτωχευε το τραπεζικο τους συστημα

  • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

    DALAMAN ΣΤΟΧΟΣ ΚΛΕΙΔΩΘΗΚΕ.

  • Enas Apolous

    Οπότε δηλαδή από αύριο θα έχουμε και καινούργιο οικονομικό-πολιτικό σκάνδαλο.

  • Παπαγαλος ο Παιχταρας

    Θα τολμησει ο σουλτανος να ανοιξει πυρ;
    Γιατι αυτος ζοριζεται και πρεπει να κανει το βημα.
    Το Νατο μετα τι θα πραξει που οντας εχει αναγνωρισει τα οικοπεδα
    θα δει χωρα του Νατο(που θελοει κιολας να την πεταξει εξω) να επιτιθεται σε χωρα του Νατο;

    Ερχονται μεγαλες στιγμες!!!

    • Assurbanibal

      Και πυρ θα ανοίξει, και τ΄απίδια θα του κλάσουν γιατί αυτοί οι ίδιοι τον έχουν βάλει να τα κάνει.

      • Παπαγαλος ο Παιχταρας

        Δεν νομιζω οτι τον εχει βαλει ο Αμερικανος και οι Ευρωπαιοι να τα κανει αυτα.
        Γιατι να θελουν να μοιραστουν την πιτα που την εχουν σχεδον ολη δικια τους με τους Τουρκους;
        Αυτος βλεπει οτι η Τουρκια χανεται γιατι δεν θα εχει ουτε ρευμα δικο της
        και εχει αφηνιασει!!

        • Assurbanibal

          Μακάρι να ΄ναι όπως τα λες.

          • Παπαγαλος ο Παιχταρας

            Μακαρι ρε γουρουνακι…ξερω γω τι να πω;;
            Τοσα παιχνιδια που παιζονται δεν εχουμε ιδεα τι γινεται…ποιος ειναι με ποιον κλπ…

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Έλα μου ντε όμως που δεν είναι όπως τα λέει και έχεις δίκιο εσύ!….
            Θα πάρει πολλά χρόνια να καταλάβει ο λαός το παιχνίδι που παίχτηκε. Θα γίνουν κάποιες αποκαλύψεις, όπως πάντα δηλαδή, που θα πνιγούν στο πέρασμα του χρόνου και από τα γνωστά μέσα…

        • sds

          Σωστα

    • ακκ

      Μα το ΝΑΤΟ ειναι αυτο που βαζει το σκυλακι της να μας γαυγιζει !! Ελα ομως , που το σκυλακι την εχει δει αρκουδοσκυλο ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΒΑΕΙ;

  • Broken Arrow

    ο Πουτιν θα αφησει τον Ερντογαν να κανει πολεμο και να αφησει τα πετρελαια στον Αμερικανο? https://uploads.disquscdn.com/images/f1757427cce3751ec9b9ff1dfb413681abb6c96b2f4567d6f4b8cf23adffb7d4.gif

    • Assurbanibal

      Σου είπε κάποιος οτι ο Πούτιν είναι εχθρός με τον Αμερικάνο?

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        ο καλος κι ο κακος μπατσος!!!χεχεχεχεχεχεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!

        • Broken Arrow

          οχι θα αφησουν τον Σουλτανο με τα πετρελαια πατε καλα?

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            δεν τους νοιαζει με ποιον θα τα φανε παρεα,αν θαναι Ελληνες ή τουρκοι,τοπιασες?

        • Spyros Spyropoulos

          Ο ασχημος ποιος ειναι?

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            ο σουλτανος μπρε!!!!!

      • Doctor

        Στα πετρελαια ειναι,γιατι ελεγχοντας τις τιμες τους στραγγαλιζουν οικονομικα

        • Καπετάν Γαρέφης

          Ετσι.
          Οι αμερικανοι πιστευω δεν ενδιαφερονται πραγματικα για τα πετρελαια. Οι ιδιοι εχουν τεραστια αποθεματα και επισης οι επιστημονες τους εχουν βρει αλλες μορφες ενεργειας εδω και χρονια.
          Αυτο που νομιζω οτι τους ενδιαφερει σε οτι αφορα τα πετρελαια, ειναι το να μην βγαλουν πετρελαιο οι αντιπαλοι τους και ισχυροποιηθουν.
          Με απλα λογια, ο αμερικανος και ο ρωσσος δεν θελουν το πετρελαιο του αιγαιου. Απλα δεν θελουν να το εχουμε εμεις.
          Τιποτα δεν γινεται για το χρημα. Ολα γινονται για την εξουσια.
          Η Ελλας πχ τωρα ειναι πτωχευμενη και καθεται ησυχη στα αυγα της.
          Το ιδιο ησυχο θα καθοταν και το ιραν αν δεν ειχε ορυκτο πλουτο…

          • sds

            Καπταιν,για την ακριβεια,το Αιγαιο εχει λιγους ΥΑ.Εαν ,λεμε, εχει 1,τοτε :
            Το Ιονιο εχει διπλασιους.
            Η Κρητη 20-πλασιους.
            Το Καστελοριζο 50-πλασιους.
            (οχι κατι αλλο αλλα μας επρηξαν οτι οι Τουρκοι θελουν το Αιγαιο για τους ΥΑ). Οι Τουρκοι το θελουν για ξεκαρφωμα—-το Καστελοριζο θελουν πραγματικα (για την ακριβεια,την ΑΟΖ του).

          • Καπετάν Γαρέφης

            Κοιτα…οταν λεμε αιγαιο, συνηθως γενικευουμε και βαζουμε μεσα ολη την θαλασσα. Αιγαιο, κρητη, καστελοριζο…
            Επισης απο οσο ξερω, το αιγαιο εχει λιγοτερο φυσικο αεριο απο την κρητη, αλλα περισσοτερο πετρελαιο. Ο θερμαικος πχ ειναι γεματος πετρελαιο και φυσικο αεριο. Το αιγαιο επισης εχει ευγενη και σπανιοτατα μεταλλα. Εχει οσμιο!
            Εχει υδραργυρο. Εχει χιλια δυο.
            Οι αμερικανοι τα γνωριζαν απο το 1960 τουλαχιστον!
            Οι τουρκοι δεν θελουν μονο το καστελοριζο. Θελουν συνεκμεταλευση στα παντα φιλε

      • Broken Arrow

        δες τι ετοιμαζεται κατω Συρια οοοοεεεεεεοοοοοοο…..

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          αυτο που περιμεναμε απο την αρχη του πολεμου (βασικα ο πολεμος τωρα ξεκιναει)

  • ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ

    ΈΚΤΑΚΤΟ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΟΥ ΚΑΝΌΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΤΑΚΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΕΣ ΜΑΖΊ ΤΟΥ Ο ΚΟΤΖΙΑΣ.

    • Assurbanibal

      Γίνεσαι χυδαίος αλλά σε συγχωρώ.

  • 4B

    κάτω απ την επιφάνεια της γης αμύθητος πλούτος
    και πάνω απ αυτή φτώχεια και εξαθλίωση..

    Αυτή είναι η Ελλάδα των Μασόνων Σιωνιστών Πολιτικάντηδων και των συν αυτώ..!!!

    • Broken Arrow

      ελεγε ο Τσιπρας «μακαρι η Ελλαδα να γινοταν Βενεζουελα.» Το ειπανε και το κανανε πραξη

      • ΘειοςSAM

        Κρατάει τον λόγο του .

      • 4B

        επίσης είπε δεν υπάρχουν σύνορα.. ΕΓΙΝΕ!!
        ελάτε (προς της ορδές των αλλοφύλων) όλοι μέσα..ΕΓΙΝΕ!!
        μειονότητες Θράκη κ.α ..ΕΓΙΝΕ!!

        • Broken Arrow

          αληθεια οι Μουσουλμανοι της Θρακης μαζι με τους τουρκους θα πολεμησουν

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            οχι ολοι,καποιοι δεν εχουν ορεξη για τις βλκειες του ερντογαν,αλλα καλου κακου θα τους μαντρωσουμε

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        καμια κινηση σημερα?εχει ησυχια?

        • Broken Arrow

          παρα πολυ ησυχια παιδια. και συνηθως Τριτη απ οτι γνωριζω ειναι μερα πτησεων

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            σε ετοιμοτητα

          • Broken Arrow

            ουτε ενα αεροπλανο δεν κινηθηκε. προφανως σε ετοιμοτητα

        • Broken Arrow

          τιποτα ολη μερα. κιχ τα αεροπλανα

    • ακκ

      Ο Κουστω ειχε πει οταν ερευνουσε τα πελαγη μας . Αν βγαλετε τον πλουτο του Αιγαιου , αντι ασφαλτο θα στρωσετε τους δρομους με χρυσο. ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΑΡΑΓΕ;

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        ευγενη μεταλλα κλπ

        • ακκ

          χαχαχα..σωστος και ενημερωμενος

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            δωθε κειθε κατι μαθαινουμε

          • ακκ

            Θυμαμαι οταν ρωτηθηκε γιαυτο ειχε σχολιασει. Οχι μονο τον αρχαιολογικο σας πλουτο που ειναι βυθισμενος εκει..αλλα και πολλα αλλα .

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            εκεινες τις εποχες ειχε το πιο συγχρονο εξοπλισμο,ηξερε τι γινεται

          • ακκ

            Ηρθε με ναυαρχιδα το ΚΑΛΥΨΩ ..αλλα σταματησε τοτε με το ατυχημα (θανατο) του γιου του !!

      • TheELLINAS1 .

        Την εξήγηση έδινε πριν μερικά χρόνια ο ΓΑΠ με τον παγκαλο ,
        Πετρέλαια ? πια πετρέλαια !

        • 4B

          ΨΕΜΑ και ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ αδερφέ: Οβραική πατέντα!!!

      • 😈VLAD.. the impaler😈

        οτι ΗΔΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ!

      • Καπετάν Γαρέφης

        Για τα αρχαια μαλλον θα ελεγε

    • 😈VLAD.. the impaler😈

      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η «ΖΩΗ»!

  • ΘειοςSAM

    Σουλτάνε τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κ ωλους .

    • SHAKA_ZULU

      Λινκ για εσώρουχα και χαρτί τουαλέτας.

      • ΘειοςSAM

        Έχουν τελειώσει , τα χρειάστηκαν οι Μογγόλοι στην Συρία .

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          εχουν εκλογες τον ιουλιο,μεχρι τοτε θα κανει διαφορα

      • TheELLINAS1 .

        Για χαρτί υγείας πρέπει να απευθυνθεις στο αλεξι ;-))

    • 😈VLAD.. the impaler😈

      «ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ» ….ειναι το σωστο κ συγγνωμη για τη παρατηρηση.

      • Spyros Spyropoulos

        Σωστος συντροφε!!!

      • ΘειοςSAM

        Πηδηχτούς ίσως να ήταν σωστότερο

        • 😈VLAD.. the impaler😈

          ΕΜΠΡΙΜΕ!

  • ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

    Θα νικησουμε χωρις Καμμενο και Γκοτσια, δεν τους εχουμε αναγκη, οχαχαχαχαχαχαχα

  • Νησιωτης

    Ας μεινουμε ενωμενοι εμεις, ο εχθρος μας ειναι οι Τουρκοι, πισω μας τοιχος, αν κινηθουν θα τους χτυπησουμε με οτι εχουμε και η συσωρευμενη οργη θα ξεσπασει πανω τους, ποτε δεν μας φοβισαν οι αριθμοι. Τα ουρλιαχτα των Τουρκων ειναι απο φοβο.

  • Dmitri Donskoy
    • Λεων ο Κρειττων

      Καλα και δεν καρφωσαμε μια σφαιρα στο κεφαλι των τουρκων ατζαμηδων;

      Η πολλη ναυτοσυνη μας μαρανε!!

  • Παπαγαλος ο Παιχταρας
    • SHAKA_ZULU

      Σιχάθηκα…

    • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

      Με τόση πίκρα με έκανες και γελασα

    • TheELLINAS1 .

      Απαιχτος !!
      😂😂😂

    • τελειοοοοοο

  • Α.Χ.

    Χτυπήστε τους γαμώτο, τι περιμένετε, να μας χτυπήσουν αυτοί πρώτοι;

  • Παπαγαλος ο Παιχταρας

    Δεν βλεπω να εχουμε ησυχο καλοκαιρι φετος…

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      βλεπω Λαμπρη δυσκολη

      • ηξερα μια Λαμπρινη που το`παιζε πολυ δυσκολη

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          χαχαχαχαχαχαχαχααχαααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 😈VLAD.. the impaler😈

      ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΑΚΡΥΑ Κ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ…

      • Παπαγαλος ο Παιχταρας

        Απο τη Μυκονο εχει θεα!!

        • 😈VLAD.. the impaler😈

          εεεετσι….θα τους βαρμε ΑΡΑΧΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΨΑΡΟΥ

    • 1 ΜΑΛ 1978

      καλοκαιρι αν ειναι καλως μη ειναι ΠΑΣΧΑ

  • Broken Arrow

    τα αεροπλανα ξεκινησαν

    • Παπαγαλος ο Παιχταρας

      Κανε ζωντανη μεταδοση

      • Broken Arrow

        δε μπορω δεν ειναι απο τη δικη μου πλευρα ειναι απο την αλλη πλευρα της πολης.

        • Παπαγαλος ο Παιχταρας

          Δωροδοκησε την απο εκει μερια να κανουν αυτοι.
          Καντο οπως ο Αδωνης

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          εγω εδω τιποτα απο σινουκ,τρεις τεσσερις μερες τωρα,εκει που λυσσαγαν τωρα ουτε μια πτηση

          • Broken Arrow

            αεροσκαφος και ακουστηκε σαν να ηταν ενα

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            αν δεις πολλα ν ανησυχεις (και να χαιρεσαι)

    • TheELLINAS1 .

      Εννοεις τα ελικόπτερα με τσιμπλα και τους υπόλοιπους !!

      • Broken Arrow

        Φ-16 πρεπει να ηταν και μονο ενα

        • TheELLINAS1 .

          Ωρε ακουμε που σου λέω τα αλάνια είναι έτοιμα να την κάνουν!!

    • Frank Underwood

      Δήμο Βερύκιε εσύ ;

    • ακκ

      Αυξημενη ετοιμοτητα..περιπολιες και για παν ενδεχομενο αναχαιτησεις λογω υπερμετρης βλακειας των μεμετιων !! Εχουν οργιασει σημερα…μακαρι να μην κανουν λαθη μεγαλα λογω απειριας των πιλοτων τους !!!

      • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

        Να κάνουν το πολύ πολύ να τους γκρεμισουμε κανένα

        • ακκ

          Δεν φανταζεσαι ποοοοσες φορες την εχουν γλυτωσει !!!

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Κρίμα κρίμα με τέτοιους πιλότους που έχουμε και κάνουμε βήματα πίσω

          • ακκ

            Η ικανοτητα μας να ξεπουπουλιασουμε οτι πεταει απεναντι μας ειναι δεδομενη !! ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ δυστυχως !!

          • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

            Έτσι

  • Dimitris Vafeiadis

    πρωτα πρωτα τι δουλεια ειχε το γαυδος εκει …στην παρουσα φαση και σε αυτο το ιστορικο που εχει το σημειο μονο πολεμικο ..το παιχνιδι τους παιζουμε?..1η λαλακια …2ον ..εβαλες τους αμερικανους μεσολαβητες …πες τους ελενχο στο σημειο να μπορουν να κανουν μονο αυτοι με δικο τους πλοιο…αλλιως τους βουλιαζεις ….και 3ο ετσι και απο λαθος μπει σε αλλο σημειο εντος ελληνικων υδατων πλοιο τουρκικο ..το στελνεις απατο στο επομενο δευτερο….

    • Καπετάν Γαρέφης

      Αρα δηλαδη λες οτι ναι μεν να εχουμε εθνικη κυριαρχια στην υπολοιπη χωρα, αλλα οχι στα ιμια. Στα ιμια να την εκχωρησουμε στους αμερικανους…
      Ενδιαφερουσα προταση..simiti? Is it you?

  • Frank Underwood

    Και μην ξεχνάτε οτι φέτος με το παλιό ο Ευαγγελισμός πέφτει Μεγάλο Σάββατο…

    • ΠΕΥΚΕΣΤΑΣ

      ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ…
      Η ΔΙΠΛΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

      • Noonethere

        τι εννοείς διπλή και των Καθολικών?

        • Frank Underwood

          Δύο γιορτές

          • Noonethere

            Ωραία αντε να δούμε , ευχαριστώ

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        λαμπρη ή ανασταση την λεμε ,πεσσαχ ειναι εβραϊκο

      • POUTINIARIS

        ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ..!!

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      μπερδευτηκα τωρα,τι θα φαμε ?μαγειριτσα ή μπακαλιαρο?

      • Frank Underwood

        Τώρα βάζεις δύσκολα…

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          ας φαμε και τα δυο να μαστε σωστοι

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Πιάστηκες αδιάβαστος! χαχαχαχα

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          μην φαμε παλι μακαρονια με σκορδολαδο απ την αφραγκια

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Αυτό είναι το μόνο σίγουρο! Οι άλλοι την έβγαζαν με καρύδες λέει στο τηλεπαιχνίδι (δεν το έβλεπα, άκουσα…)
            Αν και τα μακαρόνια δεν κρατάνε 9 μήνες… βγάζουν μπαμπουγέρια ;-)

          • 1 ΜΑΛ 1978

            τρελενομαι μ αρεσει

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            και μητζυθρα!!!!!!!!!!!!!!!

          • 1 ΜΑΛ 1978

            ΣΥΦΝΑΙΚΙΑ

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            εμεις εχουμε γιδια πολλα τριγυρω και φιλους τσοπανηδες,ασε που καμμια φορα φτιανω μονος

          • TheELLINAS1 .

            Α δεν εχεις δίκαιο πεντανοστιμα είναι !!!

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            μωρε νοστιμα ειναι αλλα να τα τρως ανημερα της Λαμπρης ,οπως εγω προπερσι δεν ειναι και το καλυτερο

          • TheELLINAS1 .

            Ένα δίκαιο το έχεις , φαι να είναι αδερφε και ότι θέλει ας είναι!!

          • Harald Hardrada MERCYLESS

            δεν προβληματιζομαι ιδιαιτερα αλλα καποιες μερες θελουν τα δικα τους,βασικα ανησυχω οταν τελειωνει το κρασι

  • Myrina Dimitris

    εκτός βόρια Ευρώπης ξέρετε κανένα κράτος που εξαγη πετρέλαια η αέριο ο λαός του περνάει καλά.
    για την τσέπη τους μαλώνουν οι πολιτική ποιος νοιάζεται για εμάς .αναλώσιμος είναι ο λαός.

  • DisqussioneR Νεμέτωρ

    Όπως πήρε πολλά χρόνια στο λαό να καταλάβει ότι όλα τα κόμματα δεν ήταν αντίπαλα, έτσι θα πάρει (και ακόμα περισσότερο) να καταλάβει ότι οι αρχηγοί κρατών έχουν πίσω από την πλάτη μια κλωστή που τους κουνάει και την κρατάει το ίδιο χέρι…

    • 😈VLAD.. the impaler😈

      Κατόπιν ήλθε μια φωνή από ΨΗΛΑ λέγοντας:
      “Ο άνθρωπος ΥΠΑΡΧΕΙ και ο ΥΙΟΣ του ανθρώπου..» Όλα τα βασίλεια (οι διαστάσεις) του «άρχοντα,»άρχισαν να τρέμουν.
      Τα θεμέλια της αβύσσου κουνήθηκαν. Αυτή (η ανθρώπινη μορφή) φώτισε τα ύδατα επάνω από τον κόσμο της ύλης (ιλύος- του πυθμένα).
      Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ εμφανίστηκε σε εκείνα τα ΥΔΑΤΑ. Όλοι οι δαίμονες και ο πρώτος ΚΥΒΕΡΝΗΤΗς μαζί, κοίταξαν επάνω, κάτω από τα λάμποντα ύδατα κ Μέσω ΕΚΕΙΝΟΥ του ΦΩΤΟΣ είδαν την ΕΙΚΟΝΑ (του ανθρώπου) στα ύδατα».

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Μπορώ να πω πως αυτή τη φορά έχεις δίκιο!!!

        • 😈VLAD.. the impaler😈

          ναι αλλα δεν εισαι σιγουρος.

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Νομοτέλεια είναι!!
            Πώς να μην είναι σίγουρος ο άνθρωπος απέναντι στη νομοτέλεια?….
            Κλείνω επειγόντως, τα λέμε άλλη ώρα

  • BABIS

    Καλησπερα σας.

    • Παπαγαλος ο Παιχταρας

      Γεια σου ρε Μπαμπη με το εργαλειο σου

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      καλως τον Χαραλαμπη μας!!!!!!!

    • TheELLINAS1 .

      Καλώς τον !!!!

  • Frank Underwood

    Ο Θεός να με συγχωρέσει γιαυτό που λέω αλλά αν βυθιζόταν ίσως να έβγαινε σε καλό τελικά….

    • Broken Arrow

      ισως η μικρη ζημια που ελεγε ο Παισιος ( σας παρακαλω μη με λετε γραφικη) να ηταν μονο αυτο

      • TheELLINAS1 .

        Γραφική ??? Γραφικό ???

        • Broken Arrow

          ειμαι κοπελα

          • TheELLINAS1 .

            Α οκ !!!

          • Καπετάν Γαρέφης

            Αθηνα😊
            Μονο την πιστη σου στον μπουχεσα να ανακαλεσεις και κατα τα αλλα ολα καλα!😄😜😊

        • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

          ?????

          • TheELLINAS1 .

            Ρωτησα για να ξέρω !!

      • Harald Hardrada MERCYLESS

        πολεμος χωρις ζημιες δεν γινεται,ο γεροντας ταξερε ειχε παει πολεμο

    • ΜΠΕΛΛΑ

      ΓΙΑΤΙ …..ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΟΒΑΡΗ , ΠΛΗΝ ΚΑΠΟΙΑΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ Π.Χ. Ε.Ε. ΚΑΙ ΝΑΤΟ; ΣΟΥ ΒΑΖΩ ΟΤΙ ΘΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΟΧΙ ΑΡΜΑ….ΟΥΤΕ ΚΑΡΟ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΝ!!!!

  • SHAKA_ZULU

  • DisqussioneR Νεμέτωρ

    – Έρντυ?
    – Γιες μάστερ!!!
    – Ο αλεξάκης έχει πρόβλημα, βάλε λίγο πλάτη…
    – Σερ! Γιες σερ!!!

    • skeptomenosellin

      Γιες σερ ράϊτ αγουέϊ σερ…..

      • DisqussioneR Νεμέτωρ

        Σωστόοοος!!!

  • BABIS

    Νικαμε ?

    • DisqussioneR Νεμέτωρ

      Όχι ακόμα, εσύ χάνεις 7-2 από ό,τι άκουσα…

      • BABIS

        Εχει ληξει.

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Τελικό?

          • BABIS

            Διακοπη αγωνα λογω επεισοδιων.

          • DisqussioneR Νεμέτωρ

            Σε παρέσυρε στο βούρκο το γουρούνι? χαχαχαχα

  • conan

    Η κυβέρνηση είπε τιποτα?

    • skeptomenosellin

      Βγήκε ο εκπρόσωπος και είπε.
      κοτ κοτ κοτ κοοοοοκοκοκοκο

      • conan

        Η πρώτη αλήθεια που είπε ο συριζας με λίγα λογια

    • Broken Arrow

      συνεδριαζουν για να δουν με τι θα φυγουν

      • BABIS

        χαααχαχαχαχαχα

      • TheELLINAS1 .

        Στο είπα εγώ δεν ειναι Φου 16 αυτό που ακουσες , μάλλον τα σινουκ είναι προετοιμάζονται για φευγαλα !!

    • POUTINIARIS

      ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ..!!!

    • Doctor

      Στα τηλεφωνα ειναι με τα αφεντικα

    • Harald Hardrada MERCYLESS

      καλημερα συνβαρβαρε,ανησυχουνε λεει!

      • conan

        Καλημέρα βαρβαρε .προκαλουμε καμμένο να πάει σήμερα Ίμια αφού δεν παίρνει χαμπάρι

        • ακκ

          Χαχαχα…εχει κυμα και θα παθει ναυτια !!! Εχει φαει και μια ψησταρια σουβλακια…δυσκολο..

        • Harald Hardrada MERCYLESS

          χαχαχαχααχαχα!!!!!!!!!!!!τα πε ολα ο φιλος ο ακκ απο κατω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ακκ

      Ασυναρτησιες !! Αλλα οντως καποια πραγματα δεν πρεπει να λεγονται !!

    • TheELLINAS1 .

      Ποιά κυβέρνηση??
      😂😂😂

  • Noonethere

    Ετσι όπως το βλέπω, ή συνδιαχείρηση του Αιγαίου Κύπρου(με ότι σημαίνει αυτό) ή πόλεμος με πιο πιθανό το πρώτο. Ολα εδώ θα τα πληρώσουμεμέχρι να βάλουμε μυαλό

  • POUTINIARIS

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΕΣΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ..!

    • conan

      Είπαμε δεν προκαλουμε

    • Frank Underwood

      Θα φέρει και τα Φερερο Ροσε ;

      • POUTINIARIS

        AND ALL BECAUSE THE LADY LOVES MILK TRAYS..!!!

    • Thanos Koutsikos

      Ταις πρεσβείες της Θεοτόκου σώτερ σώσον ημας….

    • ΕΡΝΤΟΜΑΣΤΟΥΡΑ

      ΜΠΡΕΕΕ ΣΩΣΤΆ ΝΑ ΓΥΡΊΣΕΙ ΠΙΣΩ ΟΎΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΕΚΕΊ ΕΊΝΑΙ ΆΧΡΗΣΤΟΣ ΌΠΩΣ ΌΛΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΜΑΣ ΕΚΤΌΣ ΤΟΥ ΌΤΙ ΚΟΣΤΊΖΕΙ Ό ΚΟΎΚΟΣ ΑΗΔΌΝΙ.

  • Μαχητής

    Ο Πάγκαλος είπε : ο καλός τούρκος είναι ο νεκρός τούρκος .
    Θα μας τρελλάνουν αυτοί

    • TheELLINAS1 .

      Μάλλον θα παραμιλαει !!!

      • Μαχητής

        Θα του τραβήξουν τα αυτιά στην στοά!!!

        • DisqussioneR Νεμέτωρ

          Λες να το είπε από μόνος του?…

    • sds

      Μεσα επεσε ο χοντρος για μια φορα.
      Να ξεχασουμε τον Οτσαλαν ? τη σημαια στα Ιμια ?

  • Harald Hardrada MERCYLESS
  • geo

    εμεις θα στειλουμε ρουβικωνα θα τους ξεσκισει

  • skeptomenosellin

  • PatmosI

    Καλημέρα…αν και λίγο αργά.

    Ας αρχίσω με σχόλιο για το περιπολικό του ΛΣ….
    Οι τούρκοι χτύπησαν το νεώτερο αλλά ΑΟΠΛΟ περιπολικό του ΛΣ. Ελπίζω να γίνει το πάθημα μάθημα και να μπει άμμεσα οπλισμός. Ένα 40αρι με ένα τετραπλό εκοξευτή hellfire ή αντίστοιχου πυραύλου. Οι τοϋρκοι για τη βρωμοδουλειά έστειλαν κορβέτα οπλισμένη που εκ των πραγμάτων το Γαύδος αδυνατούσε να αντιμετωπίσει.

    Η τουρκιά διαθέτει 4 παρόμοια σκάφη στην ουσία πρόκειται για ελαφρά οπλισμένες κορβέτες.

    Η Ελλάδα έπρεπε να επιχειρεί τουλάχιστον έξι παρόμοια σκάφη με ελικόπτερο, οπλισμένα και με αυξημένες δυνατότητες νοσηλείας για έκτακτα περιστατικά στα νησιά.

    • sds

      Καλα ολα αυτα,αλλα η λυση ειναι σχεδιο και εφαρμογη αμεσης ΒΑΡΕΙΑΣ καταστροφικης απαντησης απο μας.
      Μονο τετοιο καταλαβαινει ο Τουρκος . Φοβαμαι πλεον τα χειροτερα με τις υποχωρησεις.

      Τα χειροτερα ειναι—καταληψη μισης Κυπριακης ΑΟΖ—-καταληψη ΑΟΖ Καστελοριζου.(Αυτα θελει,λεφτα θελει,δεν ειναι βλακας να κυνηγαει κατσικια στα Ιμια «η το μπελα του σε μεγαλο νησι,που θα εχει ΠΟΛΛΟΥΣ νεκρους).Το Καστελοριζο ειναι ΜΟΝΟ του και μακρια.
      Μεγαλος πειρασμος για το βρωμιαρη.

      • Θεοδοσιος

        Δεν ξερω αλλα νομιζω πρεπει να μεταφερθουν αμεσα τουλαχιστον τα παιδακια απο το Καστελόριζο και να οδηγηθουν σε ασφαλες μερος.

      • ΑΛΕΞΗΣ ΜΑΝΤΗΣ

        Ο Ερντογάν νοιώθει στριμωγμένος λόγω του Κουρδικού και προκαλεί συνέχεια. Η αγορά των s400 περιπλέκει τα πράγματα γιατί οι ΗΠΑ δεν θέλουν με τίποτα να ανατραπούν τελείως οι ισορροπίες στο γεωπολιτικό χώρο της Αιγαίου – Βόρειας Συρίας και Κύπρου. Η σημασία της περιοχής είναι τεράστια από γεωστρατηγική κια οικονομική άποψη λόγω των αγωγών αερίου καθώς και των σημαντικών κοιτασμάτων. Η έξυπνες και θαρραλέες διπλωματικές κινήσεις είναι κατά τη γνώμη μου πιο σημαντικές στην παρούσα φάση από τις πολεμικές ενέργειες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα δεχόμαστε τις μογγολικές προκλήσεις με κατεβασμένα χέρια.

  • Hercules

    8 τρισ. κυβικά πόδια φυσικό αέριο έχει….. η «Καλυψώ»

    https://uploads.disquscdn.com/images/036852ecf967d44ef21f14ac5dd5fe230b8f89fb5eaefff40c40726f57b35776.jpg

    • ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ

      Τυχεροί οι Τούρκοι

    • 5 δις ευρω

      • Hercules

        ..λίγα είναι μπροστά στο τεράστιο χρέος…βάλε μέσα και τις Μίζες…

      • sds

        Μοντ,ενημερωσου για τα οικονομικα.

    • Skepttic

      Aυτά ειναι μονο 12 τυπε. Λειπουν αλλα 7 δις ,999 χιλιαδες,988 ποδια

    • sds

      Πιο ρεαλιστικο ειναι «πανω απο 9 τρις κυβ.ποδια»,οπως ειπε ο Ν.Λυγερος. (Η Αφροδιτη ειναι 4 τρις).
      Η πλακα ειναι οτι με διεθνεις πιθανοτητες 10-20 % να βρεθει κοιτασμα σε μια γεωτρηση,στο Καλυψω βρηκαν με την πρωτη τρυπα…Αυτο σημαινει (αν δεν ειναι κολοφαρδια) οτι εχει εκτεταμενα απο κατω.
      Ενημερωτικα,η τιμη πωλησης στην ΕΕ του ρωσικου ΦΑ κυμαινεται απο 4-8 $/1000 κ.π.
      Αυτο σημαινει οτι (ακαθαριστα) η αξια της Καλυψους ειναι 36-72 δις $ και καθαρα (μειον 50%,εξορυξη και μεταφορα) 18-36 δις $ για την χωρα.Αυτα μονο η Καλυψω.

    • makis2105 .

      Aυτά τα 8 τρις αν τραβάς 2 δις την ημέρα ξέρεις πόσο διαρκούνε? Κατ’αρχάς δεν είναι όλα εκμεταλεύσιμα αλλά συνήθως το 70-80%. Κάνε τις πράξεις να δεις ότι μετά από 10-15 χρόνια δεν θα υπάρχει τιποτα. Ασε που οι εταιρείες προπληρώνουν και συνήθως μετά από 5-10 χρόνια οι γνωστές στομάχες τον έχουνε φάει τον παρά ή τον έχουνε βγάλει όλον στην Ελβετία.

  • kokkinos dimitrios

    ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΙ ΚΑΙ ΕΥΡΩΛΗΓΟΥΡΗΔΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ? ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΛΩΣΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ Η ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΣΑΣ?ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ ΝΕΝΕΚΩΝ , ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ!!!!!

    • Blue Hat

      ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ!!

  • Blue Hat

    Ρε τι μας κάνουν οι σκατότουρκοι και εμείς καθόμαστε με σταυρωμέναζ χέρια!! Σαν δεν ντρέπεσθε βρε ναύαρχοι της πλάκας. Πόσες σφαλιάρες θα μας ρίξουν ακόμα> Έχετε ρε τα από κάτω σας τ’ ανδρίκια και λέτε ότι είσθε άνδρες ή όχι? Δεν σας έδωσε ο καταΚΑΜΜΕΝΟΣ τυο ΟΚ να εμπλακείτε σε επεισόδιο ή όχι. Έτσι δεν μας έλεγε τον Ιανουάριο? Σιγά να μην σας δώσει ο ΤσίπροΚαμμένος το ΟΚ. Τα ίδια πράγματα και χειρότερα είμαστε και σήμερα όπως επί Σημίτη (εβραίου γαρ = Ααρών Αβουρής)…

  • Χριστίνα

    Ο στρατός να παρακάμψει τους άνανδρους πολιτικούς μας και να κάνει το καθήκον του.Αν τολμούσαν να κάνουν στους Ισραηλινούς οι Τούρκοι ότι κάνουν σε μας, θα βλέπανε τα φύκια της θαλάσσης να επιπλέουν από πάνω τους.

  • Καπετάν Γαρέφης

    Οταν ημουν πρωτη γυμνασιου, η καθηγητρια ιστοριας μας ειπε κατι (που ομολογω οτι δεν το εψαξα ποτε αν ισχυει, αλλα το θεωρω πολυ πιθανο).
    Μας ειπε λοιπον οτι οταν δημιουργηθηκε το νεοελληνικο κρατος, δανειστηκε πολλακοις και επειδη δεν μπορουσε να τα ξεπληρωσει, πουλησε τα κοιτασματα του κρατους στους γαλλους (και στους αγγλους νομιζω) για 200 χρονια!!
    Τα 200 χρονια-αν ισχυει- τελειωνουν σε λιγα χρονια απο σημερα…
    Μαλλον γιαυτο μας εφεραν τα μνημονια. Για να συνεχιστει η σκλαβια τουλαχιστον εναν αιωνα ακομα…

    • sds

      Ρε καπταιν,ειχε θαλασσα σημερα ?

    • sds

      Καπταιν,τωρα θυμηθηκα οτι εχεις δικιο,ΚΑΠΟΤΕ,υπηρξε και αυτο.Δηλ.υπεγραψε η Ελλαδα για εσοδα απο κοιτασματα σαν εγγυηση για δανειο,δεν ξερω ποτε στον αιωνα του 1800.
      Αυτο συνεβη πραγματι,και σου ζητω συγγνωμη για την αμφισβητηση μου.
      Παντως,σημερα, τα κοιτασματα του Ελληνισμου (οπως λεει ο Ν.Λυγερος–δλδ της Ελλαδας κ της Κυπρου)δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ δεσμευση.
      Το μονο που χρειαζεται ειναι μυαλωμενοι ηγετες για να απολαυσουν κυριως τα παιδια μας τον πλουτο.

    • δεν τα ειπε ακριβως σωστα, στο περιπου μια ιδεα σας ειπε.
      συμβαση Cooper ψαξε.

  • Δημητρης Πριοβολος.

    Ολοι κατηγορουν την πολιτικη ηγεσια. Γιατι η στρατιωτικη ηγεσια ειναι ανευθηνη;;;;
    Αυτοι δεν ειναι οι πρωτοι που πρεπει να υπερασπιστουν την πατριδα;;; Τι περιμενουν τον καθε Τσιπρα και Καμμενο;;;; Και στο τελος ακομα και αυτος ο καπετανιος εκεινη την στιγμη τι εκανε;;;
    Ουτε μια σφαιρα να ξεφυγη, μαλλον χεστηκε επανω του. Και τα Mirage που τα εχουν μονο για να κοβουνε βολτες πανω απο την θαλασσα τι εκαναν;; Ουτε ενας πατριωτης εκεινη την στιγμη να σηκωθη και οποιον παρει ο χαρος;;;Αλλα ποιος να τα κανει αυτα. Αυτα ειναι πραγμματα που τα κανουν ανδρες οπως οι πεσοντες ηρωες που η πολιτεια τους διεγραψε για να προβαλη τον καθε π@υστη και την καθε π@ρνη τηλεπερσονα κ.λ.π. σκουπιδια της σημερινης κοινωνιας.

    • Βραδύνους ψηφοφόρος

      Εχεις απόλυτο δίκιο. Πολύ φοβάμαι ότι οι στρατιωτικοί στην πλειοψηφία τους είναι κομματικά ανθρωπαρια-ρουσφέτια που απλά σιτίζονται σε βάρος του κοινωνικού συνόλου μεχρι να πάρουν σύνταξη και να συνεχίσουν να κανουν το ίδιο. Και τι όρκοι και μ.. κιες μου λετε εσεις… Τους καλούμε λοιπον να αποδείξουν οτι δεν είναι έτσι

  • sds

    Νυχτοφυλακα,δεν εχουμε καταλαβει καλα.
    Τα μνημονια θελουν λεφτα.Εκει υπογραψαμε.
    Τα κοιτασματα δεν υπογραψαμε,ουτε καν εχουν γινει συμβασεις ερευνας, ουτε εξορυξης.Ελεος.
    Παντως,οσοι γνωριζουν,λενε οτι οταν (και εαν) τα εκμεταλλευθουμε θα ξοφλησουμε ταχιστα τα μνημονια.
    Ομως,πανω στην ωρα,3 Μαρτιου θα εχουμε προσφορες για τα 2 μεγαλα οικοπεδα του Ιονιου,με ηδη ενδιαφερομενους Αμερικανους ,Γαλλους κ ΕΛΠΕ.θαρρος.

  • Βραδύνους ψηφοφόρος

    Να δούμε τι θα απογίνει με αυτό το πρόβλημα που μας ξεφύτρωσε . Πάντως κανείς τους δεν δικαιολογείται να πεί ότι ήταν κεραυνός εν αιθρία .